The AKG K-240 MKII were not my first choice. Actually, I wanted the much more expensive BeyerDynamic DT 770 Pro (80 Ohms), but the store where I placed the order couldn't process it, so I went with the AKG, since I didn't want to spend 100-120 euros on headphones that weren't my first choice.
After a month of having them, I am particularly satisfied, as long as we judge them based on their characteristics. That is:
They are semi-open headphones, so they won't isolate external sounds. They also won't give you the feeling that the sound is "hitting" your head. You mostly feel like you're between two speakers.
The sound quality is very good, as long as you're not looking for super bass. The 240s don't aim to sound nice and impressive, but rather flat and faithful to the recording.
Their "drive" is quite easy. I often connect them directly to my phone and they play exceptionally well without any additional amplification. Of course, with a headphone amplifier, the sound quality improves, but it's not necessary.
As for comfort, let me start with AKG's system (which works like there are springs) that makes the headphones sit in the right position on their own. The weight of the left earcup is a negative aspect, possibly due to the cable. I also have the impression that they easily cause sweating, and I'm afraid to think about what will happen if the temperature rises.
As for the quality, I can't speak yet. It's too early.
Τα AKG K-240 MKII δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή. Βασικά ήθελα τα πολύ πιο ακριβά BeyerDynamic DT 770 Pro (80 Ohms) αλλά το κατάστημα στο οποίο έδωσα την παραγγελία δε μπόρεσε να την προχωρήσει, οπότε πήγα στα AKG, αφού δεν ήθελα να δώσω 100-120 euro για ακουστικά που δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή.
Μετά από ένα μήνα που τα έχω δηλών ιδιαίτερα ευχαριστημένος, αρκεί να τα κρίνουμε με βάση τα χαρακτηριστικά τους. Δηλαδή :
Είναι ημιανοιχτού τύπου ακουστικά οπότε δεν θα απομονώσουν τους εξωτερικούς ήχους. Επίσης δεν θα δώσουν την αίσθηση ότι ο ήχος "σκάει" στο κεφάλι σου. Περισσότερο νιώθεις ότι είσαι ανάμεσα σε δυο ηχεία.
Η ποιότητα του ήχου είναι πολύ καλή με την προϋπόθεση ότι δεν ψάχνεις για το σούπερ μπάσο. Τα 240 δεν θέλουν να ακούγονται ωραία και εντυπωσιακά αλλά επίπεδα (flat) και "πιστά" στην ηχογράφηση.
Η "οδήγησή" τους είναι αρκετά εύκολη. Συχνά τα συνδέω απευθείας στο κινητό και χωρίς πρόσθετη ενίσχυση παίζουν εξαιρετικά. Βέβαια με κάποιο ενισχυτή ακουστικών η ποιότητα του ήχου ανεβαίνει αλλά δεν είναι απαραίτητος.
Ως προς την άνεση ας αρχίσω με το σύστημα της AKG (λειτουργεί σαν να υπάρχουν ελατήρια) που κάνει τα ακουστικά να κάθονται από μόνα τους στη σωστή θέση. Αρνητικό είναι το βάρος κυρίως του αριστερού ακουστικού, ίσως εξαιτίας του καλωδίου. Επίσης έχω την εντύπωση ότι προκαλούν εύκολα ιδρώτα και φοβάμαι να σκεφτώ τι θα γίνεται αν ανέβει η θερμοκρασία.
Για την ποιότητα δε μπορώ να μιλήσω. Είναι πολύ νωρίς.