In the past few months, I have purchased several best-selling moisturizers with good reviews from well-known skincare companies in order to find something that suits my skin. I am 43 years old with almost dry (or dehydrated) sensitive skin and prone to acne. All of them disappointed me, either they were immediately absorbed and I felt like I hadn't put anything on, or they only moisturized for two to three hours, or they would rub off and the makeup on top wouldn't blend well. This specific one from Vichy is the best I have tried. I have been using it for about a month. So, I will mention it in detail:
- It has a rich texture like condensed yogurt (with a slightly sticky feeling that is not bothersome).
- It spreads relatively easily with a small amount.
- It provides immediate hydration and moisture that is not immediately absorbed, which is perfect for me so that I can continue with my makeup that needs this moisture.
- It is white and has a subtle citrus-like scent that I can't exactly identify, but it doesn't bother me since I avoid scented creams.
- It blends fantastically with all my makeup and concealer, as if it functions as a primer, without caking or dryness. I also use it around my eyes because of how well it blends and the good hydration it provides!
- The feeling of hydration lasts until the evening.
- The finish it leaves is a slightly satin glow that lasts for a while, which is very helpful if you are aiming for the Korean glass skin look like me.
- Not only has it not caused me pimples or clogged pores, but as I use it, it has completely minimized such issues and helped keep my face clean without acne, perhaps due to the niacinamide it contains.
- After just a few days of use, I felt my skin firmer, fuller, and finally deeply moisturized, fresh, and healthy.
- I also use it at night as a cream after retinol, alternating with another night cream from Vichy, and it works very well with that. In the morning, I wake up with moisturized and brighter skin compared to other night creams I used before.
For those of you looking for a cream that is immediately absorbed and after a minute leaves the skin silky as if you haven't put anything on, this is not it. The moisture you feel on the skin is gradually absorbed within hours and afterwards, you will feel your skin soft and moisturized for hours.
Finally, I want to mention that I have also tried the mineral 89 RICH, which is supposed to be for drier skin, but it has a different composition, is very heavy, and I do not recommend it (I have also written a review about it).
In other words, I highly recommend trying it if you have normal to dry skin.
Τους τελευταίους μήνες έχω αγοράσει αρκετές best selling ενυδατικές με καλές αξιολογήσεις απο τις γνωστές εταιρείες δερμοκαλλυντικών για να βρω κάτι που ταιριάζει στο δέρμα μου. Ειμαι 43 με σχεδόν ξηρό (ή αφυδατωμένο) ευαίσθητο δέρμα, και τάση προς ακμή. Όλες με απογοητευσαν, είτε απορροφούνταν αμέσως και ένιωθα σαν να μην είχα βάλει τίποτα, είτε ενυδατωναν μονο για δυο τρεις ώρες, είτε τριβόντουσαν και το μεικ απ απο πάνω δεν έκανε blending.. Η συγκεκριμένη της Vichy ειναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Τη χρησιμοποιώ κοντά μήνα. Οπότε αναφέρω με λεπτομέρεια:
- Εχει πλουσια υφή σαν γιαούρτι συμπηκνωμένο (με μια ελαφρώς κολλώδη αίσθηση που όμως δεν ενοχλεί)
-Απλώνεται σχετικά εύκολα με μια ποσότητα ρεβυθιου
- Παρέχει άμεση ενυδάτωση και υγρασία που δεν απορροφάται αμέσως, κάτι που είναι τελειο για μένα για να μπορώ να συνεχίσω με το make up το οποίο χρειάζεται αυτήν την υγρασία.
- Λευκή και με μια αναπαισθητη μυρωδιά σιτροειδους που δε μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς ειναι αλλά δε με ενοχλεί κιόλας εμενα που αποφευγω τις αρωματισμένες κρέμες.
- Κάνει φανταστικό blending με όλα μου τα make up και concealer, λες και λειτουργεί σαν primer, ούτε caking μετά ούτε ξηροτητα. Τη χρησιμοποιώ και γύρω απο τα μάτια λόγω του πόσο καλό blending κάνει και ποσο καλή ενυδάτωση παρέχει!!
- Η αίσθηση ενυδατωσης διαρκεί ως το βράδυ.
- Το φινίρισμα που αφήνει είναι μια ελαφρώς σατέν γυαλάδα που μένει για λίγη ωρα, που βοηθάει πολύ αν επιδιώκετε -οπως εγώ- το korean glass skin.
-Όχι μόνο δε μου έχει προκαλέσει σπυράκια και κλειστούς πόρους αλλά όσο τη βάζω έχει ελαχιστοποιήσει εντελώς τέτοια προβλήματα και έχει βοηθήσει το πρόσωπο μου να διατηρήται καθαρό χωρίς ακμή, ίσως λόγω της νιασιναμίδης που περιέχει.
- Μετά από λιγες μέρες κιόλας χρήσης, ένιωθα το δέρμα πιο σφριγηλό, πιο γεμάτο και , επιτέλους, βαθιά ενυδατωμένο, φρέσκο και υγιές.
- Τη χρησιμοποιώ και το βράδυ σαν κρέμα μετά τη ρετινόλη, εναλλάξ με μια άλλη κρεμα νυχτός της vichy πάλι, και κάνει πολύ καλή δουλειά με αυτό. Το πρωί ξυπνάω με ενυδατωμένη και πιο φωτεινή επιδερμίδα σε σχέση με άλλες βραδινές κρέμες που χρησιμοποιουσα παλιότερα.
Για όσους όσες ψάχνετε μια κρέμα που να απορροφιέται αμέσως και μετά απο ένα λεπτό να είναι μεταξενιο το δέρμα σαν να μην έχεις βάλει απολύτως τίποτα, δεν είναι αυτή. Η υγρασία που νιώθεις στο δέρμα απορροφιέται σταδιακά εντός ώρας και μετά θα νιώσεις το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο για ώρες.
Τέλος να πω ότι έχω δοκιμάσει και την mineral 89 RICH, για υποτίθεται πιο ξηρες επιδερμίδες, όμως εκείνη έχει διαφορετική σύνθεση, είναι πολύ βαριά και δεν την συνιστώ (έχω γραψει και για εκείνη review).
Με άλλα λόγια προτείνω ανεπιφύλακτα να την δοκιμάσετε αν έχετε κανονικό προς ξηρό δέρμα.