Purchased for use with CAD applications and to alleviate wrist discomfort. It has good ergonomics and materials, and the buttons are silent. It connected easily with Bluetooth. The size is great for my medium-sized hand and overall I don't think it will be a problem because the fastest way to operate it is with the fingers, without gripping it with the palm.
The mouse is heavy in its movement compared to conventional mice, possibly due to the contact surfaces on the bottom not helping. As a result, it moves with some difficulty - I don't have experience with other vertical mice. Using it on a hard and somewhat rough surface improves things. If someone is used to lifting the mouse to cover the movement across the entire screen, this mouse will not be convenient as it does not have grips to lift it. The DPI switch helps easily find the movement speed that suits you. However, the precision in movement is not the same as a horizontal mouse - I don't know if it requires experience in usage.
The great advantage of this mouse is the 2 additional programmable buttons that can be set through its driver. So, you can assign the scroll wheel click to one button and save your hand to a great extent... BUT. The driver seems to have a bug. In my system at least (win10 pro), when running a program that requires administrative rights, the buttons stop working apart from that program. Uninstalling and reinstalling solves the issue, but only until the computer is restarted. Of course, the company did not respond to my email.
--- EDIT 23/1/24 ---
In WIN11, the driver works correctly so far.
--- EDIT 6/6/24 ---
The scroll wheel is gone... After 5 months of use, I will add that it is not very accurate for CAD design and it is also quite tiring for the hand - not for the wrist like other mice. So, I think it is preferable to use a more conventional mouse with programmable buttons for the middle click
Αγοράστηκε για χρήση με εφαρμογές τύπου CAD και για την αντιμετώπιση κάποιων ενοχλήσεων - κούρασης στον καρπό
Έχει καλή εργονομία και υλικά, τα πλήκτρα είναι αθόρυβα. Συνδέθηκε εύκολα και με ΒΤ. Το μέγεθος είναι πολύ καλό για το μεσαίου μεγέθους χέρι μου και γενικά δεν νομίζω να είναι πρόβλημα γιατί ο πιο γρήγορος τρόπος χειρισμού του είναι με τα δάκτυλα, χωρίς να το αγκαλιάζει η παλάμη.
Το ποντίκι είναι βαρύ στην κίνησή του σε σύγκριση με τα συμβατικά ποντίκια, πιθανώς να μην το βοηθάνε και οι επιφάνειες επαφής στο κάτω μέρος, με αποτέλεσμα να μετακινείται με κάποια δυσκολία - δεν έχω εμπειρία από άλλο vertical. Η χρήση σε σκληρή και κάπως τραχιά επιφάνεια κάνει τα πράγματα καλύτερα. Εάν κάποιος συνηθίζει να σηκώνει το ποντίκι για να καλύψει την μετακίνηση σε όλη την οθόνη του, το ποντίκι αυτό δεν θα τον βολέψει καθώς δεν έχει πιασίματα για να σηκωθεί. Ο εναλλάκτης DPI βοηθάει να βρεις εύκολα την ταχύτητα κίνησης που σε βολεύει. Όπως και να έχει όμως η ακρίβεια στην κίνηση δεν είναι ίδια με ένα οριζόντιο ποντίκι - δεν ξέρω αν θέλει εμπειρία χρήσης
Το μεγάλο προσόν του ποντικιού αυτού είναι τα 2 επιπλέον κουμπιά που μπορούν να προγραμματιστούν μέσα από τον driver του. Έτσι, βάζεις στο ένα πλήκτρο το κλικ της ροδέλας και έσωσες το χέρι σου σε μεγάλο βαθμό... ΑΛΛΑ. ο driver μάλλον έχει κάποιο bug. Στο δικό μου σύστημα τουλάχιστον (win10 pro) όταν τρέχεις κάποιο πρόγραμμα που απαιτεί administrative rights, εκτός αυτού του προγράμματος τα πλήκτρα παύουν να λειτουργούν!!!. Με απεγκατάσταση και εγκατάσταση ξανά λύνεται, αλλά μόνο μέχρι την επανεκκίνηση του υπολογιστή. Φυσικά η εταιρία δεν απάντησε σε μέιλ μου
--- EDIT 23/1/24---
Σε WIN11 o driver μέχρι στιγμής λειτουργεί σωστά
--- EDIT 6/6/24---
Ροδέλα τέλος... Μετά από 5 μήνες χρήσης θα προσθέσω πως είναι πολύ περιορισμένης ακρίβειας για σχεδίαση σε περιβάλλον CAD καθώς επίσης είναι και αρκετά κουραστικό για το χέρι - όχι για τον καρπό όπως άλλα ποντίκια. Οπότε, νομίζω είναι προτιμότερο κάποιο πιο συμβατικό ποντίκι με προγραμματιζόμενα πλήκτρα για το μεσαίο κλικ