I have had it for about a month. I am very satisfied with the sound quality, which has truly transformed my speakers. It has endless settings and with a little searching, its lighting can perfectly match the rest of the car in color and intensity (it even allows you to choose a different color for day and night, as long as the car sends the corresponding signal to the source when the lights are on). So far, everything works flawlessly and the BT Audio works perfectly with all the apps I have tried.
The only negative aspect is that it does not seem to support Greek characters, resulting in the phonebook and caller name not being displayed correctly on the screen (only numbers and occasional scattered letters appear, e.g. E, A, etc.). I would highly recommend it as it is unlikely that anyone would need anything more than what it offers, with the only drawback being that it may not be suitable for those who frequently use Bluetooth for calls, due to its issue with Greek characters.
Update after 6 years of use: It works flawlessly just like the first day, it hasn't bothered me in the slightest. I have also purchased a Connects2 adapter and it works perfectly with the steering wheel controls. The front panel is still very stable, it doesn't creak or anything, despite the car having a very stiff suspension and me being worried about it. The only thing I have to add, which other users have also mentioned, is that indeed when the sun shines directly on the front panel, you can't see anything... This can be a bit to quite annoying if you want to call someone from the phonebook or see who is calling you. Also, over the years, the screen has collected some dust particles inside, but it's nothing tragic. It has definitely paid off its price!
Το έχω περίπου ένα μήνα. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος με την ποιότητα του ήχου, που πραγματικά μεταμόρφωσε τα ηχεία μου. Έχει άπειρες ρυθμίσεις και με λίγο ψάξιμο ο φωτισμός του μπορεί να ταιριάξει ακριβώς με το υπόλοιπο αυτοκίνητο σε χρώμα και ένταση (επιτρέπει ακόμα και να επιλέξεις άλλο χρώμα για ημέρα και άλλο για νύχτα, εφ' όσον φυσικά το αυτοκίνητο δίνει το ανάλογο σήμα στην πηγή όταν τα φώτα είναι αναμμένα). Μέχρι στιγμής όλα δουλεύουν απροβλημάτιστα και το BT Audio συνεργάζεται άψογα με όλα τα apps που δοκίμασα.
Το μόνο αρνητικό του είναι ότι δεν φαίνεται να υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες, με αποτέλεσμα ο τηλεφωνικός κατάλογος και το όνομα του καλούντος να μην εμφανίζονται σωστά στην οθόνη (εμφανίζονται μόνο οι αριθμοί και κάποια σκόρπια γράμματα που και που, π.χ. Ε, Α, κλπ.). Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα καθώς δύσκολα θα χρειαστεί κανείς κάτι παραπάνω από αυτά που προσφέρει, με μοναδικό μειονέκτημα ότι μπορεί να μην βολέψει όσους χρησιμοποιούν αρκετά το Bluetooth για ομιλία, λόγω του θέματος που έχει με τα ελληνικά.
Update μετά από 6 χρόνια χρήσης: Δουλεύει απροβλημάτιστα όπως την πρώτη μέρα, δεν με έχει ενοχλήσει στο παραμικρό. Έχω πάρει και έναν αντάπτορα Connects2 και παίζει άψογα με τα χειριστήρια στο τιμόνι. Η πρόσοψη είναι ακόμα σταθερότατη, ούτε τρίζει ούτε τίποτα, παρ' όλο που το αυτοκίνητο έχει πολύ σκληρή ανάρτηση και το είχα άγχος. Το μόνο που έχω να προσθέσω και το ανέφεραν και άλλοι χρήστες είναι ότι όντως όταν ο ήλιος πέφτει πάνω στην πρόσοψη δεν βλέπεις τίποτα... Αυτό ενοχλεί λίγο έως αρκετά αν θες να καλέσεις κάποιον από τον κατάλογο ή να δεις ποιος σε καλεί. Επίσης με τα χρόνια έχει μαζέψει μερικούς κόκκους σκόνης η οθόνη μέσα αλλά τίποτα το τραγικό. Τα λεφτά της τα έχει βγάλει σίγουρα!