I have had them for a month now.
The slippers are only worn at the gym in the locker rooms for about 5 minutes a day.
The material is completely rubbish. They have a hole in the sole as shown in the photos.
Today I wore them for the first time at the beach and they fell apart.
The material makes holes from the tiny stones on the beach and they deteriorate on the spot!!!
The rubber that separates the toes is already about to come off.
TERRIBLE.
It is the worst slipper I have ever bought. Like the €3 Chinese ones, no exaggeration.
τις έχω εδώ και έναν μηνα.
οι παντόφλες φοριούνται μόνο στο γυμναστήριο στα αποδυτήρια για τύπου 5 λεπτά την ημέρα.
Το υλικό είναι εντελώς μάπα. έχουν κάνει ρωγμή στον πάτο όπως φαίνεται στις φωτό.
σήμερα τις έβαλα για πρώτη φορά στην παραλία και κουρελιαστηκαν.
το υλικό κάνει ολόκληρες τρύπες από τα μικροσκοπικά πετραδάκια της παραλίας και φθείρονται επί τόπου!!!
το λάστιχο που χωρίζει τα δάχτυλα είναι έτοιμο να βγει ήδη.
ΧΑΛΙΑ.
Είναι η χειρότερη παντόφλα που έχω πάρει. σαν τις κινεζικές των 3€ χωρίς υπερβολή.
I have had them for a month now.
The slippers are only worn at the gym in the locker rooms for about 5 minutes a day.
The material is completely rubbish. They have a hole in the sole as shown in the photos.
Today I wore them for the first time at the beach and they fell apart.
The material makes holes from the tiny stones on the beach and they deteriorate on the spot!!!
The rubber that separates the toes is already about to come off.
TERRIBLE.
It is the worst slipper I have ever bought. Like the €3 Chinese ones, no exaggeration.
τις έχω εδώ και έναν μηνα.
οι παντόφλες φοριούνται μόνο στο γυμναστήριο στα αποδυτήρια για τύπου 5 λεπτά την ημέρα.
Το υλικό είναι εντελώς μάπα. έχουν κάνει ρωγμή στον πάτο όπως φαίνεται στις φωτό.
σήμερα τις έβαλα για πρώτη φορά στην παραλία και κουρελιαστηκαν.
το υλικό κάνει ολόκληρες τρύπες από τα μικροσκοπικά πετραδάκια της παραλίας και φθείρονται επί τόπου!!!
το λάστιχο που χωρίζει τα δάχτυλα είναι έτοιμο να βγει ήδη.
ΧΑΛΙΑ.
Είναι η χειρότερη παντόφλα που έχω πάρει. σαν τις κινεζικές των 3€ χωρίς υπερβολή.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had them for a month now.
The slippers are only worn at the gym in the locker rooms for about 5 minutes a day.
The material is completely rubbish. They have a hole in the sole as shown in the photos.
Today I wore them for the first time at the beach and they fell apart.
The material makes holes from the tiny stones on the beach and they deteriorate on the spot!!!
The rubber that separates the toes is already about to come off.
TERRIBLE.
It is the worst slipper I have ever bought. Like the €3 Chinese ones, no exaggeration.
τις έχω εδώ και έναν μηνα.
οι παντόφλες φοριούνται μόνο στο γυμναστήριο στα αποδυτήρια για τύπου 5 λεπτά την ημέρα.
Το υλικό είναι εντελώς μάπα. έχουν κάνει ρωγμή στον πάτο όπως φαίνεται στις φωτό.
σήμερα τις έβαλα για πρώτη φορά στην παραλία και κουρελιαστηκαν.
το υλικό κάνει ολόκληρες τρύπες από τα μικροσκοπικά πετραδάκια της παραλίας και φθείρονται επί τόπου!!!
το λάστιχο που χωρίζει τα δάχτυλα είναι έτοιμο να βγει ήδη.
ΧΑΛΙΑ.
Είναι η χειρότερη παντόφλα που έχω πάρει. σαν τις κινεζικές των 3€ χωρίς υπερβολή.
I have had them for a month now.
The slippers are only worn at the gym in the locker rooms for about 5 minutes a day.
The material is completely rubbish. They have a hole in the sole as shown in the photos.
Today I wore them for the first time at the beach and they fell apart.
The material makes holes from the tiny stones on the beach and they deteriorate on the spot!!!
The rubber that separates the toes is already about to come off.
TERRIBLE.
It is the worst slipper I have ever bought. Like the €3 Chinese ones, no exaggeration.
τις έχω εδώ και έναν μηνα.
οι παντόφλες φοριούνται μόνο στο γυμναστήριο στα αποδυτήρια για τύπου 5 λεπτά την ημέρα.
Το υλικό είναι εντελώς μάπα. έχουν κάνει ρωγμή στον πάτο όπως φαίνεται στις φωτό.
σήμερα τις έβαλα για πρώτη φορά στην παραλία και κουρελιαστηκαν.
το υλικό κάνει ολόκληρες τρύπες από τα μικροσκοπικά πετραδάκια της παραλίας και φθείρονται επί τόπου!!!
το λάστιχο που χωρίζει τα δάχτυλα είναι έτοιμο να βγει ήδη.
ΧΑΛΙΑ.
Είναι η χειρότερη παντόφλα που έχω πάρει. σαν τις κινεζικές των 3€ χωρίς υπερβολή.