Keyboard from another planet. How happy I am that big companies listen to the public and now make 75% Gasket mount keyboards!
Before you say that its price is high, just compare it to some other well-known mechanical keyboard companies where you need at least 200€. Here, however, it may be around 50€ more or less, but it truly deserves it.
As soon as you hold it in your hand, you realize that it is a very solid keyboard. The base may be plastic, but you really can't tell. It is so sturdy that you feel like it's made of metal. The typing experience is magical. You only hear and feel the switches, without any creaking, spring sounds, or other silly things, thanks to the gasket mount. It's like if you took the keyboard and had it modded. The only thing I haven't changed since I took it out of the box is the sound from the larger keys.
Pros:
- It's 75%.
- It's Hotswap.
- It's wireless (the Asus wireless performance is insane. In tests done by various reviewers, they are amazed at how fast it is! There's really no difference compared to using it with a cable.)
- It has an OLED screen. Beautiful with GIFs, just like you see on your PC. You can set it to show the date, time, temperatures, currents, usage, anything you want.
- Its battery life is incredible. Asus claims it can last for 2000 hours of continuous use! That's almost 3 months without charging (with RGB and OLED turned off, of course). I use it with RGB and OLED screen, for daily use, from work to gaming all day long. It goes from 100% to 20% in 20-25 days. Unbelievable!
- Inside the box, there's a complete set for lubricating the switches. This set alone would cost around 30€.
Cons:
- Definitely the software. Not that it's so bad, but the keyboard is so good that the software seems a bit lacking.
- Lighting: It's quite low, even at maximum brightness. At its maximum, it's like the medium intensity of other RGB keyboards. And no, it's not the keycaps, I've even tried ABS, and the lighting is still low.
- OLED screen: I would have liked it to have more features, like showing statistics and information from the games you play.
Yes, I recommend it if your budget allows. But as I said, at a price of 250-260 and not something like 550 that I see.
Πληκτρολογιο απο αλλον πλανητη. Ποσο χαιρομαι οπου μεγαλες εταιριες ακουνε το κοινο και πλεον κανουν 75% Πληκτρολογια Gasket mount!
Πριν προλαβετε να πειτε οτι τη τιμη του ειναι τσιμπημενη, απλα συγκρινετετο με καποιο αλλα μηχανικο γνωστης εταιριες οπου και εκει θελεις τουλαχιστον 200€. Εδω ομως μπορει να ειναι ενα 50αρικο πανω περιπου αλλα πραγματικα τα αξιζει.
Με το που το πιανεις στο χερι καταλαβαινεις οτι ειναι ενα στιβαροτατο πληκτρολογιο. Η βαση απο κατω μπορει να ειναι πλαστικο αλλα πραγματικα δεν το καταλαβαινεις. Ειναι τοσο στιβαρο οπου εχεις την αισθηση οτι ειναι μεταλλο. Η πληκτρολογιση ειναι μαγεια. Ακους και αισθανεσαι μονο τους διακοπτες, και οχι τριξηματα, ηχοι ελλατηριων και αλλα τετοια χαζα, χαρη στο gasket mount.
Ειναι σαν να πηρες το keyboard και να το εδωσες να στο κανουν mod. Το μοναδικο που απο οταν το εβγαλα απο το κουτι δεν πειραξα το παραμικρο. Απλα πρεπει να ακουσετε ηχο απο τα μεγαλα πληκτρα.
θετικα:
-Ειναι 75%
-Ειναι Hotswap
-Ειναι ασυρματο (τρελη αποδοση το wirless της asus. Σε τεστ που εκουν κανει διαφοριοι reviewrs, παθαινουν πλακα το ποσο γρηγορο ειναι! Οπως με καλωδιο, πραγματικα καμια διαφορα.)
-Εχει oled οθονη. Πανεμορφη με gifs οπως τα βλεπεις στο pc. Μπορεις να βαλεις να σου δειχνει ημερομηνια, ωρα η και θερμοκρασιες, ρευματα, usage απο οτι θες.
- Η μπαταρια του ειναι απιστευτη. Η asus λεει για 2000 ωρες συνεχομενης λειτουργιας! Μιλαμε για σχεδον 3 μηνες χωρις μια φορτιση. (με RGB και Oled κλειστα βεβαια). Εγω που το χρησιμοποιοω με rbg και oled screen, μιλαμε για καθημερινη χρηση , απο δουλεια μεχρι και games ολη την ημερα. Μου βγαζει απο 100% σε 20% σε 20 -25 ημερες. Απιστευτο!
- Μεσα στο κουτι υπαρχει ολοκληρο σετ για λιπανση των διακοπτων. Αυτο το set αν το επερνες εξω θα κοστιζε κανα 30αρι περιπου.
Αρνητικα:
-Σιγουρα το software. Οχι οτι ειναι τοσο χαλια, απλα το πληκτρολογιο ειναι τοσο καλο οπου το software φενεται λιγο για αυτο.
- Φωτισμος: Αρκετα χαμηλος ακομα και στο τερμα. Στο τερμα του ειναι σαν την μεσαια ενταση απο τα υπολοιπα RGB πληκτρολογια. Και οχι δεν ειναι τα keycaps, εχω βαλει και abs, και παλι ειναι χαμηλος ο φωτισμος.
- Oled screen: Θα ηθελα να ειχε και αλλα πραγματακια, Οπως πχ να σου δειχνει στατιστικα και πληροφοριες απο τα games που παιζεις.
Ναι το προτεινω εφοσον αντεχει η τσεπη σας. Αλλα οπως ειπα στην τιμη των 250- 260 και οχι κατι 550 που βλεπω.