Οι ζελατίνες της Fabbri έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το κάθε scooter ξεχωριστά και χρησιμοποιούνται τα πιο ποιοτικά υλικά. Είναι κατασκευασμένες από εγκεκριμένο plexiglass ανθεκτικό σε...
Οι ζελατίνες της Fabbri έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το κάθε scooter ξεχωριστά και χρησιμοποιούνται τα πιο ποιοτικά υλικά. Είναι κατασκευασμένες από εγκεκριμένο plexiglass ανθεκτικό σε αντικραδασμικές επιδράσεις, χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες παραγωγής της Fabbri.
Οι ζελατίνες της Fabbri έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το κάθε scooter ξεχωριστά και χρησιμοποιούνται τα πιο ποιοτικά υλικά. Είναι κατασκευασμένες από εγκεκριμένο plexiglass ανθεκτικό σε αντικραδασμικές επιδράσεις, χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες παραγωγής της Fabbri.
I don't know what the person below is saying... I ride 60 km per day due to work, and it has saved me!!! Of course, it needs mirror extenders, but you need them anyway to see! Anyone who uses the scooter in the winter, needs this YESTERDAY! The difference it makes even on the hands, because it protects them from the air, is huge! The installation is relatively easy if you have basic intelligence, it's not rocket science, it's just a glass! Other than that, I have had it for a year and a half, now it broke because of my stupidity, and I will buy it again!
Δεν ξέρω τι λέει ο από κάτω... κάνω 60 χλμ τη μερα λόγω δουλειάς, με έχει σώσει!!! φυσικά θέλει αποστάτες στου καθρέφτες, αλλά έτσι και αλλιώς θέλει για να βλέπεις! όποιος χρησιμοποιεί το μηχανακι το χειμώνα, το θέλει αυτό ΧΘΕΣ! η διαφορά που κάνει ακόμα και στα χέρια, γιατί τά καλύπτει από τον αερα, είναι τεράστια! η τοποθέτηση είναι σχετικά εύκολη αν εχεις μια στοιχειώδη νοημοσύνη, δεν είναι πύραυλος, ενα τζάμι είναι! κατά τα άλλα το έχω περασμένο ενάμιση χρόνο, τωρα μου έσπασε από βλακεία μου, και θα το αγοράσω ξανά!
The mirrors hit the gelatin if the steering wheel is turned completely.
The installation instructions are only in Italian but they are useless anyway, the money they ask for with what they offer is a shame for the buyers.
The installation was done on a 2023 jet x.
Οι καθρέπτες βρίσκουν στην ζελατίνα αν στρίψει το τιμόνι τελείως.
Οι οδηγίες τοποθέτησης είναι μόνο στα Ιταλικά αλλά είναι άχρηστες έτσι και αλλιώς, τα λεφτά που ζητάνε με αυτό που προσφέρουν είναι ντροπή για τους αγοραστές.
Η τοποθέτηση έγινε σε jet x του 2023.
I don't know what the person below is saying... I ride 60 km per day due to work, and it has saved me!!! Of course, it needs mirror extenders, but you need them anyway to see! Anyone who uses the scooter in the winter, needs this YESTERDAY! The difference it makes even on the hands, because it protects them from the air, is huge! The installation is relatively easy if you have basic intelligence, it's not rocket science, it's just a glass! Other than that, I have had it for a year and a half, now it broke because of my stupidity, and I will buy it again!
Δεν ξέρω τι λέει ο από κάτω... κάνω 60 χλμ τη μερα λόγω δουλειάς, με έχει σώσει!!! φυσικά θέλει αποστάτες στου καθρέφτες, αλλά έτσι και αλλιώς θέλει για να βλέπεις! όποιος χρησιμοποιεί το μηχανακι το χειμώνα, το θέλει αυτό ΧΘΕΣ! η διαφορά που κάνει ακόμα και στα χέρια, γιατί τά καλύπτει από τον αερα, είναι τεράστια! η τοποθέτηση είναι σχετικά εύκολη αν εχεις μια στοιχειώδη νοημοσύνη, δεν είναι πύραυλος, ενα τζάμι είναι! κατά τα άλλα το έχω περασμένο ενάμιση χρόνο, τωρα μου έσπασε από βλακεία μου, και θα το αγοράσω ξανά!
The mirrors hit the gelatin if the steering wheel is turned completely.
The installation instructions are only in Italian but they are useless anyway, the money they ask for with what they offer is a shame for the buyers.
The installation was done on a 2023 jet x.
Οι καθρέπτες βρίσκουν στην ζελατίνα αν στρίψει το τιμόνι τελείως.
Οι οδηγίες τοποθέτησης είναι μόνο στα Ιταλικά αλλά είναι άχρηστες έτσι και αλλιώς, τα λεφτά που ζητάνε με αυτό που προσφέρουν είναι ντροπή για τους αγοραστές.
Η τοποθέτηση έγινε σε jet x του 2023.
Οι ζελατίνες της Fabbri έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το κάθε scooter ξεχωριστά και χρησιμοποιούνται τα πιο ποιοτικά υλικά. Είναι κατασκευασμένες από εγκεκριμένο plexiglass ανθεκτικό σε αντικραδασμικές επιδράσεις, χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες παραγωγής της Fabbri.
I don't know what the person below is saying... I ride 60 km per day due to work, and it has saved me!!! Of course, it needs mirror extenders, but you need them anyway to see! Anyone who uses the scooter in the winter, needs this YESTERDAY! The difference it makes even on the hands, because it protects them from the air, is huge! The installation is relatively easy if you have basic intelligence, it's not rocket science, it's just a glass! Other than that, I have had it for a year and a half, now it broke because of my stupidity, and I will buy it again!
Δεν ξέρω τι λέει ο από κάτω... κάνω 60 χλμ τη μερα λόγω δουλειάς, με έχει σώσει!!! φυσικά θέλει αποστάτες στου καθρέφτες, αλλά έτσι και αλλιώς θέλει για να βλέπεις! όποιος χρησιμοποιεί το μηχανακι το χειμώνα, το θέλει αυτό ΧΘΕΣ! η διαφορά που κάνει ακόμα και στα χέρια, γιατί τά καλύπτει από τον αερα, είναι τεράστια! η τοποθέτηση είναι σχετικά εύκολη αν εχεις μια στοιχειώδη νοημοσύνη, δεν είναι πύραυλος, ενα τζάμι είναι! κατά τα άλλα το έχω περασμένο ενάμιση χρόνο, τωρα μου έσπασε από βλακεία μου, και θα το αγοράσω ξανά!
The mirrors hit the gelatin if the steering wheel is turned completely.
The installation instructions are only in Italian but they are useless anyway, the money they ask for with what they offer is a shame for the buyers.
The installation was done on a 2023 jet x.
Οι καθρέπτες βρίσκουν στην ζελατίνα αν στρίψει το τιμόνι τελείως.
Οι οδηγίες τοποθέτησης είναι μόνο στα Ιταλικά αλλά είναι άχρηστες έτσι και αλλιώς, τα λεφτά που ζητάνε με αυτό που προσφέρουν είναι ντροπή για τους αγοραστές.
Η τοποθέτηση έγινε σε jet x του 2023.
I don't know what the person below is saying... I ride 60 km per day due to work, and it has saved me!!! Of course, it needs mirror extenders, but you need them anyway to see! Anyone who uses the scooter in the winter, needs this YESTERDAY! The difference it makes even on the hands, because it protects them from the air, is huge! The installation is relatively easy if you have basic intelligence, it's not rocket science, it's just a glass! Other than that, I have had it for a year and a half, now it broke because of my stupidity, and I will buy it again!
Δεν ξέρω τι λέει ο από κάτω... κάνω 60 χλμ τη μερα λόγω δουλειάς, με έχει σώσει!!! φυσικά θέλει αποστάτες στου καθρέφτες, αλλά έτσι και αλλιώς θέλει για να βλέπεις! όποιος χρησιμοποιεί το μηχανακι το χειμώνα, το θέλει αυτό ΧΘΕΣ! η διαφορά που κάνει ακόμα και στα χέρια, γιατί τά καλύπτει από τον αερα, είναι τεράστια! η τοποθέτηση είναι σχετικά εύκολη αν εχεις μια στοιχειώδη νοημοσύνη, δεν είναι πύραυλος, ενα τζάμι είναι! κατά τα άλλα το έχω περασμένο ενάμιση χρόνο, τωρα μου έσπασε από βλακεία μου, και θα το αγοράσω ξανά!
The mirrors hit the gelatin if the steering wheel is turned completely.
The installation instructions are only in Italian but they are useless anyway, the money they ask for with what they offer is a shame for the buyers.
The installation was done on a 2023 jet x.
Οι καθρέπτες βρίσκουν στην ζελατίνα αν στρίψει το τιμόνι τελείως.
Οι οδηγίες τοποθέτησης είναι μόνο στα Ιταλικά αλλά είναι άχρηστες έτσι και αλλιώς, τα λεφτά που ζητάνε με αυτό που προσφέρουν είναι ντροπή για τους αγοραστές.
Η τοποθέτηση έγινε σε jet x του 2023.