The shoes are definitely beautiful and have relatively good build quality but lack comfort.
The main disadvantages are that the construction material is not very breathable and the part in front of the instep is relatively narrow (lacks height). Of course, with use, the shoes loosened up.
Initially, the only solution to make them comfortable is to loosen the laces.
They are not very absorbent and comfortable to walk in despite the fact that they have a midsole.
You need half a size smaller than usual.
In no case are they worth the 250+ Euros
Τα παπούτσια εινσι σίγουρα όμορφα και έχουν σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής αλλά υστερούν σε άνεση.
Τα κυριότερα μειονέκτηματα είναι οτι το υλικό κατασκευής δεν είναι και πολύ διαπνέον και το τμήμα μπροστά στο κουτουπιε είναι σχετικά στενό (υστερεί σε ύψος). Βεβαια με την χρηση τα παπουτσια ανοιξαν.
Αρχικα η μόνη λύση για να καταστούν άνετα είναι κάποιος να χαλαρώσει τα κορδόνια.
Δεν είναι και πολύ αποροφητικα και άνετα στο περπάτημα πάρα το γεγονός ότι έχουν και ενδιάμεση σόλα.
Χρειάζεται μισό νούμερο μικρότερο από το κανονικό.
The shoes are definitely beautiful and have relatively good build quality but lack comfort.
The main disadvantages are that the construction material is not very breathable and the part in front of the instep is relatively narrow (lacks height). Of course, with use, the shoes loosened up.
Initially, the only solution to make them comfortable is to loosen the laces.
They are not very absorbent and comfortable to walk in despite the fact that they have a midsole.
You need half a size smaller than usual.
In no case are they worth the 250+ Euros
Τα παπούτσια εινσι σίγουρα όμορφα και έχουν σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής αλλά υστερούν σε άνεση.
Τα κυριότερα μειονέκτηματα είναι οτι το υλικό κατασκευής δεν είναι και πολύ διαπνέον και το τμήμα μπροστά στο κουτουπιε είναι σχετικά στενό (υστερεί σε ύψος). Βεβαια με την χρηση τα παπουτσια ανοιξαν.
Αρχικα η μόνη λύση για να καταστούν άνετα είναι κάποιος να χαλαρώσει τα κορδόνια.
Δεν είναι και πολύ αποροφητικα και άνετα στο περπάτημα πάρα το γεγονός ότι έχουν και ενδιάμεση σόλα.
Χρειάζεται μισό νούμερο μικρότερο από το κανονικό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The shoes are definitely beautiful and have relatively good build quality but lack comfort.
The main disadvantages are that the construction material is not very breathable and the part in front of the instep is relatively narrow (lacks height). Of course, with use, the shoes loosened up.
Initially, the only solution to make them comfortable is to loosen the laces.
They are not very absorbent and comfortable to walk in despite the fact that they have a midsole.
You need half a size smaller than usual.
In no case are they worth the 250+ Euros
Τα παπούτσια εινσι σίγουρα όμορφα και έχουν σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής αλλά υστερούν σε άνεση.
Τα κυριότερα μειονέκτηματα είναι οτι το υλικό κατασκευής δεν είναι και πολύ διαπνέον και το τμήμα μπροστά στο κουτουπιε είναι σχετικά στενό (υστερεί σε ύψος). Βεβαια με την χρηση τα παπουτσια ανοιξαν.
Αρχικα η μόνη λύση για να καταστούν άνετα είναι κάποιος να χαλαρώσει τα κορδόνια.
Δεν είναι και πολύ αποροφητικα και άνετα στο περπάτημα πάρα το γεγονός ότι έχουν και ενδιάμεση σόλα.
Χρειάζεται μισό νούμερο μικρότερο από το κανονικό.
The shoes are definitely beautiful and have relatively good build quality but lack comfort.
The main disadvantages are that the construction material is not very breathable and the part in front of the instep is relatively narrow (lacks height). Of course, with use, the shoes loosened up.
Initially, the only solution to make them comfortable is to loosen the laces.
They are not very absorbent and comfortable to walk in despite the fact that they have a midsole.
You need half a size smaller than usual.
In no case are they worth the 250+ Euros
Τα παπούτσια εινσι σίγουρα όμορφα και έχουν σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής αλλά υστερούν σε άνεση.
Τα κυριότερα μειονέκτηματα είναι οτι το υλικό κατασκευής δεν είναι και πολύ διαπνέον και το τμήμα μπροστά στο κουτουπιε είναι σχετικά στενό (υστερεί σε ύψος). Βεβαια με την χρηση τα παπουτσια ανοιξαν.
Αρχικα η μόνη λύση για να καταστούν άνετα είναι κάποιος να χαλαρώσει τα κορδόνια.
Δεν είναι και πολύ αποροφητικα και άνετα στο περπάτημα πάρα το γεγονός ότι έχουν και ενδιάμεση σόλα.
Χρειάζεται μισό νούμερο μικρότερο από το κανονικό.