I have been using this specific model for 6 years now, and it still works flawlessly.
It is a compressor dehumidifier, which means that at low temperatures, below 16-17 degrees, it operates intermittently because it goes into defrost mode (like all compressor dehumidifiers).
Its power consumption is its biggest advantage at 165 watts, as it is one of the lowest on the market.
The water tank has a capacity of 6 liters, which needs to be filled twice a day under ideal conditions (30 degrees with 80% humidity). However, you have the option to directly connect it to the drainage so that you don't have to constantly empty it.
Its functions are simple and easy. You select the desired humidity level in the room, and it automatically stops when it reaches that level. When it rises again, it starts again. It also has a continuous operation setting for drying clothes or areas with high humidity. It has an audible notification when the water tank is full and it automatically stops. It does not have fan speed options, and its noise level is moderate compared to others. I would not recommend it for use in a bedroom. It also has a timer to stop its operation after the selected time.
Its filter is very easy to clean, and you also have the option to replace it with a better HEPA type, although this reduces its performance by about 10%.
I use it in an 85 sqm space with a peculiar layout and good insulation, on an island near the sea, where it manages to maintain the humidity at desired levels of 55 to 60. For cold houses with poor insulation, I recommend a dehumidifier with zeolite.
Its construction is sturdy and of good quality, but its plastics have yellowed a bit after so many years.
Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο μοντελο εδώ και 6 χρόνια, το οποίο δουλεύει απροβληματιστα μεχρι και σήμερα.
Είναι αφυγραντήρας με συμπιεστή, που σημαίνει ότι σε χαμηλές θερμοκρασίες, κατω των 16-17, δουλεύει με διακοπές γιατι μπαίνει σε λειτουργία απόψυξης (οπως όλοι οι αφυγραντήρες με συμπιεστή)
Η κατανάλωση του σε ρευμα είναι το μεγαλύτερο ατού του 165watt, καθώς είναι απο τις χαμηλότερες της αγοράς.
Το δοχείο νερού είναι 6 λίτρα το οποίο γεμίζει 2 φορές τη μερα σε ιδανικές συνθήκες (30 βαθμους με 80% υγρασια). Έχετε όμως την επιλογή να το συνδέσετε απευθείας στην αποχέτευση ετσι ωστε να μην χρειάζεται να το αδειάζετε συνέχεια.
Οι λειτουργίες του ειναι απλές και εύκολες. Επιλέγετε την επιθυμητή υγρασία στο χώρο και αυτό αυτόματα σταματάει οταν φτάσει σε αυτη. Όταν ανέβει παλι ξανά αρχίζει. Εχει και ρύθμιση συνεχούς λειτουργίας για στέγνωμα ρούχων ή υπόγεια με πολυ υγρασία. Έχει ηχητική ειδοποίηση οταν γεμίσει το δοχείο νερού και σταματάει αυτόματα. Δεν έχει επιλογές ταχύτητας ανεμιστήρα και ο θόρυβος του είναι μέτριος σε σχέση με άλλους. Δεν θα τον πρότεινα για χρήση σε υπνοδωμάτιο. Επίσης έχει και χρονοδιακόπτη για να σταματάει την λειτουργια του μετα απο την επιλεγμένη ώρα.
Το φίλτρο του καθαρίζει πολύ εύκολα και έχετε και την επιλογή να το αλλάξετε με καλύτερο τύπου HEPA, μειώνοντας όμως την απόδοση του κατα 10% περίπου.
Ο χώρος που το χρησιμοποιώ είναι 85τ.μ, με περίεργη διαρρύθμιση και καλή μόνωση, σε νησί κοντα στη θάλασσα όπου καταφέρνει να κρατήσει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα 55 με 60. Για κρύα σπίτια με κακή μόνωση προτιμήστε αφυγραντήρα με ζεόλιθο.
Η κατασκευή του είναι στιβαρή και ποιοτική αλλά τα πλαστικά του μετα απο
τόσα χρόνια έχουν κιτρινησει λίγο.