Overall: Good stroller, but it has 2-3 disadvantages that make it difficult for me to recommend:
- It does not turn easily.
- It is difficult to fold and requires two hands.
- Awkward size for the trunk (a huge downside for a small car).
Sturdy frame, with joints without the play I saw in other strollers, it seems very durable. Being aluminum, it does not rust and it is also visually appealing. The weight is okay, but it is not exactly lightweight. Overall, very good construction quality.
Nice, durable fabrics, although a bit stiff. You can change the color simply by purchasing another set.
Good sunshades/covers, provision for waterproofing.
The seat can face forward or backward, with various reclining angles. These changes can be made while the child is sitting.
The seat can also be converted into a car seat, which was very convenient for us in the first few months.
As a stroller, I don't know if it is as comfortable as a "purebred" one, but the child seems to enjoy it and easily falls asleep during walks.
The wheels are medium-sized and compact, without a tread pattern, but they have no problem on mild dirt roads. Also, they do not have spokes to puncture.
As I mentioned before, the stroller requires persuasion to turn and is difficult to maneuver in narrow passages. Also, the brake for the rear wheels protrudes and can be activated when going up stairs from behind.
To fold it, you have to remove the basket (which becomes relatively flat) and then fold the main frame separately, which requires two hands and patience. With two pieces of different dimensions, there is a problem with both depth and height in small trunks. Also, the buttons are a bit strange and the wheels make it difficult to close the frame, resulting in frequent swearing during the process. UPDATE: at some point, I finally realized that it can be folded without becoming two pieces, but it is equally, if not more, annoying. At least the situation in the trunk improves somewhat.
I can't say that I regret it, at this price it is a very well-made stroller, but with what I know now, I would probably choose something else.
Γενικά: Καλό καρότσι, αλλά έχει 2-3 μειονεκτήματα λόγω των οποίων δε μπορώ να το προτείνω:
- δε στρίβει εύκολα
- διπλώνει δύσκολα και θέλει δύο χέρια
- περίεργος όγκος για πορτ-μπαγκάζ (τεράστιο μείον με μικρό αυτοκίνητο)
Στιβαρός σκελετός, με αρθρώσεις χωρίς τους τζόγους που είδα σε άλλα καροτσάκια, φαίνεται πολύ ανθεκτικός. Ως αλουμινένιος δε σκουριάζει και είναι και ωραίος στο μάτι. Βάρος ΟΚ αλλά δεν το λες και ελαφρύ. Γενικά πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Ωραία, ανθεκτικά υφάσματα, αν και λίγο σκληρά. Αλλάζεις χρώμα απλά με την αγορά άλλου σετ.
Καλά σκιάδια/καλύμματα, πρόβλεψη για αδιάβροχο.
Το κάθισμα μπορεί να βλέπει μπρος τα μπροστά ή πίσω, με διάφορες γωνίες ανάκλισης. Οι αλλαγές αυτές είναι εφικτές και με το παιδί να κάθεται.
Το κάθισμα μετατρέπεται και σε port-bebe, κάτι που μας βόλεψε πολύ τους πρώτους μήνες.
Σαν καροτσάκι δεν ξέρω αν είναι τόσο άνετο όσο ένα "καθαρόαιμο", αλλά το παιδί φαίνεται να το ευχαριστιέται και κοιμάται εύκολα στις βόλτες.
Οι τροχοί είναι μεσαίου μεγέθους και είναι συμπαγείς, χωρίς χαραγμένο πέλμα, αλλά δεν έχει πρόβλημα σε ήπιο χωματόδρομο. Επίσης, δεν έχει σαμπρέλες να τρυπήσουν.
Όπως σχολίασα πριν, το καρότσι θέλει πειθώ για να στρίψει και είναι δυσκίνητο σε στενά περάσματα. Επίσης, το φρένο για τις πίσω ρόδες προεξέχει και μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν ανεβαίνεις σκάλες με την όπισθεν.
Για να διπλώσει πρέπει να βγάλεις το καλάθι (γίνεται σχετικά επίπεδο) και μετά να διπλώσεις χωριστά τον κυρίως σκελετό, κάτι που απαιτεί δύο χέρια και υπομονή. Με δύο κομμάτια διαφορετικών διαστάσεων, σε μικρά πορτ-μπαγκάζ υπάρχει πρόβλημα και στο βάθος και στο ύψος. Επίσης, τα κουμπιά είναι λίγο περίεργα και οι ρόδες δυσκολεύουν το κλείσιμο του σκελετού με αποτέλεσμα να πέφτει συχνά βρίσιμο κατά τη διαδικασία. UPDATE: κάποια στιγμή πήρα τελικά χαμπάρι ότι μπορεί να διπλώσει και χωρίς να γίνει δύο κομμάτια, αλλά είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο εκνευριστικό. Τουλάχιστον βελτιώνεται κάπως η κατάσταση στο πορτ-μπαγκάζ.
Δε μπορώ να πω ότι το έχω μετανιώσει, σε αυτή την τιμή είναι ένα πολύ καλοφτιαγμένο καρότσι, αλλά με όσα ξέρω τώρα μάλλον θα έπαιρνα κάτι άλλο.