I bought it to give as a gift, the quality is quite good and the tie is well made.
ATTENTION: I was misled by the photos and thought I was getting a set with a tie and pocket square as a gift. In the package (and obviously in the price) there is only the tie, to be honest I wouldn't buy again. Not because the product wasn't fine but because the product itself is not very clear in the photos and in the end, since I didn't have more time, I offered just a tie as a gift....
UPDATE 16/07/2025
The company contacted me directly after realizing the incident. Normally, the pocket square should have been included in the order and they offered me several options on how it could be corrected. Although in this case I didn't proceed with any of the options, just the fact that they showed goodwill, politeness, and interest as a company for their products and their clientele, changes my mind about whether I would become a customer again. Personally, I highly respect companies that are not impersonal and communicate with their customers in case of unexpected issues, and I may choose them again just for their management and prompt communication.
Το πήρα για να το προσφέρω ως δώρο, η ποιότητα αρκετά καλή και η γραβάτα καλογραμμένη.
ΠΡΟΣΟΧΗ: εγώ την πάτησα από την φωτογραφίες και πίστεψα ότι έπαιρνα για δώρο ένα σετ με γραβάτα και μανταλάκι. Στην συσκευασία (και στην τιμή προφανώς) είναι μόνο η γραβάτα, δεν θα ξανά αγόραζα είναι η αλήθεια. Όχι γιατί δεν ήταν εντάξει το προϊόν αλλά επειδή δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο το ίδιο το προϊόν στις φωτογραφίες και στην τελική επειδή δεν είχα άλλο χρόνο πρόσφερα μία σκέτη γραβάτα ως δώρο....
UPDATE 16/07/2025
Η εταιρεία επικοινώνησε απευθείας μαζί μου αφού αντιλήφθηκε το περιστατικό. Κανονικά έπρεπε να υπάρχει και το μαντιλακι στην παραγγελία και μου πρόσφεραν αρκετές επιλογές για το πώς θα μπορούσε να διορθωθεί. Παρόλο που έτυχε η περίπτωση να μην προχωρήσω με κάποιες από τις επιλογές, μόνο που έδειξαν καλή θέληση, ευγένεια και ενδιαφέρον σαν εταιρεία για τα προϊόντα τους και το πελατολόγιο τους, αλλάζω γνώμη σχετικά με το αν θα ξαναγίνουν πελάτης. Προσωπικά σέβομαι πολύ εταιρείες που δεν είναι απρόσωπες και επικοινωνούν σε τυχόν απρόοπτα με τους πελάτες τους και δεν αποκλείεται να τους ξανά προτιμήσω, μόνο και μόνο για την διαχείριση τους και την άμεση επικοινωνία τους.