It is the best mattifying moisturizer available on the market for combination/oily/acne-prone skin!!!
Usually, I test a cosmetic product for several weeks before posting a review about it. With this particular one, I didn't need to give it time. Within 3 days, I realized that it is a top-notch moisturizer for oily skin!
Also, it would be good when we purchase a product to understand the needs of our skin and to read 5 things about the product before buying it. So obviously, if you have dry skin, this cream is not suitable for you.
Firstly, its texture resembles a cleansing milk. Personally, as soon as I squeezed the tube and saw the texture, I thought that this cream is not suitable for my skin as it seemed thick and greasy. But as soon as I applied it on my skin, it melted like "butter" and I reconsidered my initial thought of regretting my purchase... And yet! You apply the cream, count to 3, and the cream has been fully absorbed! There is no trace of greasiness, it doesn't feel sticky, it gives a matte appearance to the skin, slightly blurs the pores, tightens, gives a healthy look, and most importantly: your skin remains matte yet hydrated for over 4 hours. Anyone with oily skin and mild acne can understand that finding a product that keeps the skin matte for over 4 hours is like searching for a needle in a haystack! It was even tested in hot conditions (September). I imagine that in winter, it won't produce any greasiness even after 10 hours.
Also, this cream is the IDEAL primer, I wore it under my makeup and my skin stayed matte for houuurrrs. I LOVE IT!
I have tried countless creams from the most well-known brands (Avene, Vichy, La Roche-Posay) that promise hydration without shine, and always after 1-2 weeks of use, I would give them away because I couldn't stand the greasiness they caused me. Not to mention that some even caused a breakout of acne, tragic. Ducray has pleasantly surprised me! In the past few months that I have been using some of their products (for oily skin), I have been COMPLETELY satisfied! Bravo!
Είναι η καλύτερη ενυδατική κρέμα με ματ αποτέλεσμα που κυκλοφορεί στην αγορά για μεικτά/λιπαρά/ακνεικά δέρματα!!!
Συνήθως τεστάρω αρκετές εβδομάδες κάποιο καλλυντικό προιόν, πριν αναρτήσω μία κριτική γι'αυτό. Στο συγκεκριμένο δε χρειάστηκε να του δώσω χρόνο. Μέσα σε 3 ημέρες κατάλαβα ότι είναι μια κορυφαία ενυδατική για λιπαρά δέρματα!
Επίσης καλό θα ήταν όταν αγοράζουμε ένα προιόν να κατανοούμε τις ανάγκες του δέρματός μας και να διαβάζουμε 5 πράγματα για το προιόν πριν το αγοράσουμε. Οπότε προφανώς αν έχεις ξηρή επιδερμίδα αυτή η κρέμα δεν κάνει για εσένα.
Πρώτον, η υφή της μοιάζει με γαλάκτωμα καθαρισμού. Προσωπικά, μόλις πίεσα το σωληνάριο και πρωτοείδα την υφή σκέφτηκα ότι αυτή η κρέμα δεν κάνει για το δέρμα μου καθώς μου φάνηκε παχύρρευστη και λιπαρή. Μόλις την πρωτο-απλωσα στο δέρμα μου έλιωσε σαν "βούτυρο" και ξανασκέφτηκα ότι έκανα λάθος που την αγόρασα... Κι όμως! Απλώνεις την κρέμα, μετράς μέχρι το 3 και η κρέμα έχει απορροφηθεί πλήρως! Δεν υπάρχει ίχνος λιπαρότητας, δεν κολλάει στο άγγιγμα, δίνει στο δέρμα ματ όψη, "θολώνει" (ελάχιστα) τους πόρους, συσφίγγει, δίνει όψη υγείας και το κυριότερο: το δέρμα σου μένει ματ αλλα ενυδατωμένο για πάνω από 4 ώρες. Όποιος έχει λιπαρό δέρμα με ήπια ακμή μπορεί να καταλάβει ότι για να βρεις προιόν που κρατά το δέρμα ματ για πάνω απο 4 ώρες, είναι σα να ψάχνεις ψύλλο στα άχυρα ! Μάλιστα δοκιμάστηκε σε συνθήκες ζέστης (Σεπτέμβριος). Φαντάζομαι ότι τον χειμώνα δεν θα βγάζει λιπαρότητα ούτε μετά από 10 ώρες.
Επίσης αυτή η κρέμα είναι το ΙΔΑΝΙΚΟ primer , την φορεσα κάτω από το μακιγιάζ μου και το δέρμα μου έμεινε ματ για ώωωρες. ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!
Έχω δοκιμάσει άπειρες κρέμες από τις πιο γνωστές εταιρείες (Avene, Vichy, La Roche Pochay) που υπόσχονται ενυδάτωση χωρίς γυαλάδα και πάντα μετά από 1-2 εβδομάδες χρήσης τις χάριζα γιατί δεν άντεχα τη λιπαρότητα που μου προκαλούσαν. Για να μην πω ότι μερικές μάλιστα μου προκαλούσαν έξαρση της ακμής, τραγικό. Η Ducray με έχει εκπλήξει ευχάριστα! Τους τελευταίους μήνες που χρησιμοποιώ κάποια από τα προιόντα της (για λιπαρό δέρμα) έχω μείνει ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένη! Χίλια μπράβο!