Decent product that, however, did not meet my expectations 100%, perhaps because I was expecting more than what it promises. I thought that with this sunshade I would stop carrying 2 umbrellas and sweating while setting them up to hide under their shade. But in the end, I did not get the expected result. Easy to carry and to set up basically. (Try it at home first and don’t wait to try it for the first time at the beach under the sun – the process won’t be pleasant). Quite stable even in a "rather strong" breeze. Perfect when the sun is high between 11:30 and 14:30. After that, things get difficult with the "tilting" of the sun and the movement of the shade. More cumbersome compared to simple umbrellas when/if you need to move it. The side panels (comes with 2 in the package) can be easily and quickly attached but they increase the temperature (from a little to a lot depending on the day) inside (even if you use only one) and make you feel "restricted." They also increase resistance on windy days. I bought upright poles and set it up like an awning, so in this way the problem of the sun’s changing position and the heat (from closing the side panels) was solved, but then the simplicity and speed of setting up and packing away (which I was hoping for when I bought it) started to be lost. Also, with this modification, if it’s windy, the "awnings" turn into sails, it’s very hard to keep them stable and you start to worry that their fastenings might tear. Finally, the frame, although I will stress that it did NOT show any problems in its first uses, does not inspire much confidence in its stability or its durability over time. If it proves to be sturdy, it will get the fifth star even if it didn’t suit me as much as I expected.
Συμπαθητικό προϊόν που δεν αντεπεξήλθε όμως στις δικές μου προσδοκίες στο 100%, ίσως διότι εγώ περίμενα παραπάνω από αυτά που υπόσχεται. Πίστευα ότι με αυτό το σκίαστρο θα σταματούσα να κουβαλάω 2 ομπρέλες και να ιδρώνω μέχρι να τις στήσω για να κρυφτώ κάτω από τη σκιά τους. Αλλά τελικά δεν είχα το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Εύκολο στο κουβάλημα και στο βασικό του στήσιμο. (Κάντε πρώτα μια δοκιμή στο σπίτι και μη περιμένετε να το δοκιμάσετε για πρώτη φορά στη παραλία κάτω από τον ήλιο - δεν θα είναι ευχάριστη η διαδικασία). Αρκετά σταθερό ακόμα και σε "δυνατούτσικο" αεράκι. Τέλειο όταν ο ήλιος είναι ψηλά μεταξύ 11:30 και 14:30. Από εκεί και πέρα ξεκινάνε τα δύσκολα με το "πλάγιασμα" του ήλιου και τη μετακίνηση της σκιάς. Πιο δύσχρηστο σε σχέση με τις απλές ομπρέλες όταν/αν χρειαστεί μετακίνηση. Τα πλαϊνά πανιά (έρχεται με 2 στη συσκευασία) μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και γρήγορα αλλά ανεβάζουν τη θερμοκρασία (από λίγο έως πολύ αναλόγως τη μέρα) στο εσωτερικό (ακόμα και αν βάλεις μόνο το ένα) και σου δημιουργούν την αίσθηση ότι "περιορίζεσαι". Επίσης αυξάνουν την αντίσταση τις μέρες που φυσάει. Αγόρασα ορθοστάτες και τα τοποθέτησα σαν τέντα οπότε με αυτό το τρόπο λύθηκε το πρόβλημα της αλλαγής θέσης του ήλιου και της ζέστης (από το κλείσιμο των πλαϊνών πλευρών), αλλά εκεί ξεκίνησε να χάνεται η απλότητα και η ταχύτητα του στησίματος και του μαζέματος (πράγμα στο οποίο ήλπιζα κατά την αγορά του), Επίσης με αυτή τη μετατροπή, αν φυσάει, οι "τέντες" μετατρέπονται σε πανιά ιστιοφόρου, είναι πολύ δύσκολο να κρατηθούν σταθερές και αρχίζεις να φοβάσαι μη σκιστούν τα κουμπώματα τους. Τέλος ο σκελετός, αν και θα τονίσω ότι ΔΕΝ παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στις πρώτες χρήσεις του, δεν εμπνέει και τη μεγαλύτερη σιγουριά για τη σταθερότητα του ή την αντοχή του στο χρόνο. Αν αποδειχτεί γερό θα πάρει και το πέμπτο αστέρι ασχέτως αν εμένα δε με βόλεψε όσο περίμενα.