As I can see, slowly the prices are decreasing. Checking a bit, I saw that there is finally a warehouse in England, so now we can find it somewhere around 4-5 euros. Of course, it's nothing compared to the 15 euros it was a few months ago, but still, I believe that later, with the right impact, maybe it will drop a euro lower (around 3-3.50) but that's about it. I don't think it will ever go down to 2.50 euros like it is in America unless it makes a big impact in sales and demand, like it happened with Monster which in 2010 we could find it for 4-5 euros and now it's steadily at 1.5-2 euros like in America. I changed the stars from 3 to 4 because now it is acceptable for the average person to buy it and enjoy it. (Attention still to the shops that have it for 12-15 euros, especially in neighborhood kiosks)
I tried Meta Moon. It was very tasty. Generally, because it has coconut water inside (plus sweeteners), expect it to be sweet. I like sweet drinks without calories, so I enjoyed it fully. It is very refreshing and even when it's not very cold, you feel that it's fully refreshing.
Now let's talk about the price. Having relatives in America, over there, you can easily find it in supermarkets and various shops at its regular price (2.5 dollars / 2.3 euros).
Here in Greece, lately, there has been a wave of high prices on such American products where the prices are sky-high. The same applies, of course, to other European countries.
This price is not worth it in any case and I kept saying I won't buy it, I won't buy it, but I happened to have a good day and I bought it.
Okay, I tried it, it was very nice, but now what? I want to drink it after the gym four times a week, and in the afternoons when I want to continue working, can I? Of course not.
I hope at some point they will have European warehouses for this product so that we can find it at a regular price since it is indeed a very nice drink that you enjoy a lot.
Edit: Όπως βλέπω, σιγά σιγά οι τιμές χαμηλώνουν. Τσεκάροντας λίγο, είδα πως έγινε επιτέλους αποθήκη στην Αγγλία, οπότε τώρα τα βρίσκουμε κάπου στα 4-5 ευρώ. Εννοείται καμία σχέση με τα 15ευρα που ήταν πριν λίγους μήνες, αλλά και πάλι πιστεύω πως αργότερα, και με την σωστή απήχηση, ίσως πέσει κανένα ευρώ πιο κάτω (κάπου στα 3-3,50) αλλά μέχρι εκεί. Δεν νομίζω να πάει ποτέ 2,50 ευρώ όπως είναι στην Αμερική εκτός και αν κάνει κανένα μεγάλο μπαμ σε πωλήσεις και σε ζήτηση όπως πχ έγινε και με το Monster που κάπου το 2010 το βρίσκαμε 4-5 ευρώ και τώρα είναι σταθερά όπως και στην Αμερική στο 1,5-2 ευρώ. Άλλαξα τα αστεράκια από 3 σε 4 γιατί πλέον είναι ανεκτό από τον μέσο άνθρωπο να το αγοράσει και να το ευχαριστηθεί. (Προσοχή ακόμα στα μαγαζιά που το έχουν 12-15 ευρώ / ειδικά σε περίπτερα γειτονιάς)
Δοκίμασα το Meta Moon. Ήταν πάρα πολύ νόστιμο. Γενικά επειδή έχει νερό καρύδας μέσα (συν γλυκαντικά), να περιμένετε ότι θα είναι γλυκό. Εμένα μου αρέσουν τα γλυκά drinks χωρίς θερμίδες οπότε το ευχαριστήθηκα φουλ. Είναι πολύ αναζωογονητικό και ακόμα και όταν δεν είναι πολύ παγωμένο, νιώθεις ότι είναι φουλ δροσιστικό.
Περνάμε τώρα στο θέμα της τιμής. Έχοντας ξαδέρφια στην Αμερική, εκεί πέρα, το βρίσκεις πλέον αρκετά εύκολα σε σούπερ μάρκετ και διαφορά μαγαζιά στην κανονική του τιμή (2,5 δολάρια / 2,3 ευρώ).
Εδώ στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό έχει επικρατήσει ένα κύμα ακριβών τιμών σε τέτοια αμερικάνικα προϊόντα όπου οι τιμές είναι στον θεό. Το ίδιο βέβαια ισχύει και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση η τιμή αυτή και όλο έλεγα δεν θα το πάρω δεν θα το πάρω αλλά έπεσα σε καλή μέρα και το πήρα.
Οκ το δοκίμασα, ήταν πολύ ωραίο αλλά τώρα τι; Θέλω να το πίνω μετά το γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα, και τα απογεύματα όταν θέλω να συνεχίσω την δουλειά, μπορώ; Όχι φυσικά.
Ελπίζω κάποια στιγμή να κάνουν Ευρωπαϊκές αποθήκες για το προϊόν αυτό να το βρίσκουμε σε κανονική τιμή μιας και όντως είναι ένα πολύ ωραίο drink που το ευχαριστιέσαι πάρα πολύ.