After much research, I ended up getting the 65-liter Atmos backpack and it is truly PERFECT. I used it for a 3-day trek initially and then a 7-day trek, and I have nothing negative to say, on the contrary, I am thrilled.
POSITIVES:
- Huge spaces
- Endless pockets, compartments, etc. Everything finds its place.
- Clever special compartment for a sleeping bag
- It doesn't tear at all.
- It inflates, stretches, fits everything, and by using the external straps, you can attach a sleeping pad, tent, shoes, etc. on the outside.
- I used the rain cover, and it works perfectly. It was easily placed and even in heavy rain, not a drop passed through to the backpack, nor did the exterior get wet.
POSITIVES:
- Waist strap pockets with zippers. You can put your phone, wallet, keys, snacks, camera - it holds a lot and you can easily grab them with just one hand.
- AMAZING fit on the back and waist. It's magical to have a weight of 10-15 kilograms on your back and not feel it at all. If you pay attention to the fit on your back and properly tighten the waist and chest straps, you truly forget that you are carrying such weight.
- Nice diagonal pocket for trekking poles that holds them in place with a cord, and on both sides, it has special plastic to prevent slipping. In the lower pocket, I hung damp shirts or fleeces soaked with sweat or rain to dry while walking - thanks to the special plastic of the pocket, there is no chance they will fall down.
EXTREMELY POSITIVE: The bottle pockets have two openings, one large horizontal and the other (the important one) is diagonal so you can grab the bottle while moving and easily put it back. A fellow traveler with the same backpack hadn't noticed it, so check it out if you buy it - it's a lifesaver because you don't have to stop and take off your backpack to take a sip of water, as is the case with most backpacks on the market. You take out your bottle effortlessly, drink, and put it back in the diagonal pocket without any hassle.
- I got the 2023 version, which solves the problem that was attributed to the previous version: that the backpack has a tube-like shape and to reach an item that you had placed at the bottom, you had to empty and refill it. In the new version, there are vertical zippers on both sides that open the backpack along its entire length, allowing you to directly reach items you have placed inside anywhere - even at the bottom - without having to empty it.
Now, let me mention a FEW NEGATIVES:
- The zippers on the two small pockets on the waist strap are stiff, making it difficult to open and close them with one hand. It's a minor detail, but when you hike for hours and just want to grab your phone for a quick photo, it becomes tiring to struggle with the zipper.
- The "clasp" - the part of the backpack that you lift up and down to open and close it - is a bit poorly designed. It doesn't stretch well, resulting in it not fitting properly and closing crumpled. I can't exactly explain what happens, it just doesn't stretch correctly. The only solution is to fill the two back pockets (with zippers) with something that takes up space (hat, shirt, large pack of baby wipes, etc.) so that it expands and fits properly when closing the backpack.
Overall, I am very satisfied and seeing other friends' backpacks, etc., I realize that this particular backpack is by far the best in its category and for its price.
Ύστερα από πολλή μελέτη κατέληξα να πάρω την Atmos των 65 λιτρων και είναι πραγματικα ΑΨΟΓΗ. Την χρησιμοποίησα σε τρεκινγκ 3ημερο αρχικά και μετά 7ημερο και δεν έχω τίποτα σοβαρό αρνητικό να πω, αντιθέτως δηλώνω ενθουσιασμένος.
ΘΕΤΙΚΑ:
-τεραστιοι χώροι
-ατελείωτες τσεπες, θηκες κλπ. Όλα βρισκουν την θεση τους.
- πανεξυπνη ειδική θηκη για υπνόσακο,
- δεν σκίζεται με τίποτα.
- φουσκώνει, τεντώνει, τα χωράει όλα, και αξιοποιώντας τους εξωτερικούς ιμάντες μπορείς να δέσεις υπόστρωμα, σκηνη, παπούτσια κλπ απέξω.
- χρησιμοποίησα το κάλυμμα για την βροχή - και εκεί παίρνει άριστα. Τοποθετήθηκε πανεύκολα με τη μία, και σε αρκετά έντονη βροχόπτωση δεν πέρασε στο σακίδιο ούτε στάλα, ούτε καν το εξωτερικό του είχε υγρασία.
ΘΕΤΙΚΑ:
- θηκες με φερμουαρ στον ιμαντα μεσης. Βαζεις κινητο, ποσρτοφόλι, κλειδιά, σνακ, φωτογραφικη μηχανη - χωράει πολλά και τα αρπάζεις απλώνονας μόνο το χέρι σου.
-ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ εφαρμογη στην πλατη - μεση σου. Ειναι μαγικο να εχεις στην πλάτη ένα βάρος 10-15 κιλών και να μην το αισθάνεσαι καθόλου. Αν προσέξεις την εφαρμογή στην πλάτη σου και δέσεις σωστά και καλά τους ιμάντες μέσης και στήθους,πραγματικά ξεχνάς ότι κουβαλάς τόσο βάρος.
- ωραία διαγώνια θήκη για τα μπατόν που πιάνει σε δύο μεριές και σφίγγει ψηλά με κορδόνι, και στις δύο μεριές έχει και ειδικό πλαστικό για να μην γλιστράνε. Εγώ στην κάτω θήκη κρέμαγα και μουσκεμένες από ιδρώτα ή βροχή μπλούζες ή φλις για να στεγνώνουν όσο περπατάω - λόγω του ειδικού πλαστικού που έχει η θηκούλα δεν υπάρχει περίπτωση να πέσουν κάτω με τίποτα.
ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ: οι θήκες για τα μπουκαλάκια με νερο δεξιά αριστέρα έχουν δύο εξόδους. Η μία - η μεγάλη είναι οριζόντια και η δεύτερη (η σημαντική) είναι διαγώνια ώστε να αρπάζεις το μπουκαλάκι εν κινήσει και να το ξαναβάζεις εκεί ΑΝΕΤΑ. Φίλος συνοδοιπόρος με το ίδιο σακίδιο δεν το είχε καταλάβει , ψάξτε το αν το αγοράσετε - είναι σωτήριο γιατί δεν χρειάζεται να σταματάς και να βγάζεις σακίδιο για να πιεις μία γουλιά νερό, όπως συμβαίνει στα περισσότερα σακίδια της αγοράς. Το βγάζεις το μπουκαλάκι σου υπεράνετα, πίνεις και το ξαναβάζεις στη διαγώνια θήκη χωρίς να γίνεις τιραμόλα.
- Πήρα την έκδοση του 2023 και λύνει το πρόβλημα που καταλόγιζαν στην οσπρευ: ότι το σακίδιο έχει τη μορφή σωλήνα και για να πιάσεις ενα αντικείμενο που είχες βάλει κατω κατω, έπρεπε να το αδειάσεις και να το ξαναγεμίσεις. Στην νέα έκδοση υπάρχουν κάθετα φερμουάρ δεξιά αριστερά που ανοίγουν το σακίδιο σε όλο του το μήκος και πιάνεις κατευθείαν αντικείμενα που έχεις βάλει μέσα οπουδήποτε - ακόμα και στον πάτο- χωρίς να χρειάζεται να το αδειάσεις.
να πω και ΜΕΡΙΚΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
- τα φερμουάρ στις δύο θηκούλες στον ιμάντα μέσης είναι σκληρά με αποτέλεσμα να δυσκολεύεσαι να τα ανοιγοκλείσεις με ένα χέρι. Λεπτομέρεια μεν, αλλά όταν πεζοπορείς ώρες και θέλεις να πιασεις το κινητό σου μόνο και μόνο για μια φωτογραφία, σε κουράζει να δυσκολεύεσαι με το φερμουάρ.
- το ¨κούμπωμα" - δλδ το πάνω μέρος του σακιδίου που το ανεβοκατεβάζεις για να ανοιγοκλείνει, το έχουν κάνει λίγο μπούρδα. Δεν τεντώνεται καλά με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζει καλά και να κλείνει τσαλακωμένο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς τι παθαίνει - απλά δεν τεντώνει σωστά. Μόνη λύση είναι να γεμίσεις με κάτι που πιάνει χώρο (καπέλο, μπλούζα, μεγάλο πακέτο μωρομάντηλα κλ) τις δύο θήκες που έχει από πίσω (με τα φερμουάρ ), ώστε να φουσκώσει και να εφαρμόσει σωστά κλείνοντας το σακίδιο.
Γενικά είμαι υπερευχαριστημένος και βλέποντας από φίλους άλλα σακίδια κλπ, διαπιστώνω ότι το συγκεκριμένο σακίδιο είναι μακράν ό,τι καλύτερο στην κατηγορία και στα χρήματά του.