Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Excellent! I have had contact dermatitis on my hands for years and I have tried many creams from well-known companies, even with the advice of a dermatologist, with very poor results. I randomly picked this one while my hands had a severe outbreak of dermatitis, with deep cracks and intense dryness. I couldn't even move them because of the pain! From the very first use, it relieved and moisturized my skin! The next day, the wounds had almost closed and with frequent use, my hands completely transformed to a degree that I couldn't believe! It has a light, pleasant texture that doesn't stick and absorbs quickly. It doesn't sting at all when you have wounds and I love its fragrance - wonderful and subtle. It has become my favorite, I won't change it for anything else!
Εξαιρετική ! Έχω χρόνια δερματίτιδα εξ επαφής στα χέρια κι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές κρέμες γνωστών εταιρειών , ακόμα και με συμβουλή δερματολόγου , με πολύ φτωχά αποτελέσματα.
Την πήρα τυχαία ενώ τα χέρια μου είχαν σοβαρή έξαρση δερματίτιδας , με βαθιές ρωγμές και έντονη ξηροδερμία . Δεν μπορούσα καν να τα κουνήσω από τον πόνο ! Από την πρώτη κιόλας χρήση ανακούφισε κι ενυδάτωσε το δέρμα μου ! Την επόμενη μέρα οι πληγές είχαν σχεδόν κλείσει και τα χέρια μου με συχνή χρήση μεταμορφώθηκαν τελείως , σε βαθμό που δεν το πίστευα ! Έχει ελαφριά , ευχάριστη υφή που δεν κολλάει και απορροφάται γρήγορα . Δεν τσούζει καθόλου όταν έχεις πληγές και λατρεύω το άρωμά της - υπέροχο και διακριτικό . Έγινε η αγαπημένη μου , δεν την αλλάζω πλέον με τίποτα !
I would describe it as average, I found it quite greasy. The most deterrent for me to repurchase it is the fact that it has a strange smell, like many other creams from the company, a combination of egg and fish smell!
Μέτρια θα την χαρακτήριζα, εγώ την βρήκα αρκετά λιπαρή. Το πιο αποτρεπτικό για να την ξαναγοράσω είναι το γεγονός ότι έχει μια περίεργη μυρωδιά όπως και πολλές άλλες κρέμες της εταιρίας, ένας συνδυασμός μυρωδιάς αυγού και ψαριού!
Amazing! I was looking for a cream with as natural ingredients as possible, without phenoxyethanol and parabens, due to pregnancy, for my hands that have become very dry during this phase. I bought it for its ingredients (it was recommended to me at the pharmacy), but it turned out to be the best hand cream I have ever tried!
Καταπληκτική! Έψαχνα μια κρέμα με όσο το δυνατόν πιο φυσικά συστατικά, χωρίς φαινοξυαιθανόλη και παραβένες, λόγω εγκυμοσύνης, για τα χέρια μου που ξεράθηκαν πολύ σε αυτή τη φάση. Την πήρα για τα συστατικά της (μου τη συνέστησαν στο φαρμακείο), αλλά αποδείχθηκε η πιο καλή κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει!
Very good hand moisturizing cream. From the first use, any dryness disappears. It is not greasy and absorbs immediately. I use it every night before bed and my hands are as soft as a baby's. I highly recommend it
Πολύ καλή κρέμα ενυδάτωσης των χεριών. Από την πρώτη χρήση εξαφανίζεται η όποια ξηρότητα. Δεν είναι λιπαρή και απορροφάται αμέσως. Τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και τα χέρια μου είναι απαλά σαν μικρού παιδιού. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα
I have not yet found any hand cream that truly deeply moisturizes the hands that are usually washed very often and easily dehydrated, but this one is indeed the best I have used
Δεν εχω βρει ακόμα καμια κρέμα χεριών που να ενυδατώνει πραγματικά σε βάθος τα χέρια που συνήθως πλένονται πολύ συχνά κ αφυδατώνονται ευκολα, αλλα η συγκεκριμένη ειναι όντως η καλύτερη που εχω χρησιμοποιήσει
Excellent! I have had contact dermatitis on my hands for years and I have tried many creams from well-known companies, even with the advice of a dermatologist, with very poor results. I randomly picked this one while my hands had a severe outbreak of dermatitis, with deep cracks and intense dryness. I couldn't even move them because of the pain! From the very first use, it relieved and moisturized my skin! The next day, the wounds had almost closed and with frequent use, my hands completely transformed to a degree that I couldn't believe! It has a light, pleasant texture that doesn't stick and absorbs quickly. It doesn't sting at all when you have wounds and I love its fragrance - wonderful and subtle. It has become my favorite, I won't change it for anything else!
Εξαιρετική ! Έχω χρόνια δερματίτιδα εξ επαφής στα χέρια κι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές κρέμες γνωστών εταιρειών , ακόμα και με συμβουλή δερματολόγου , με πολύ φτωχά αποτελέσματα.
Την πήρα τυχαία ενώ τα χέρια μου είχαν σοβαρή έξαρση δερματίτιδας , με βαθιές ρωγμές και έντονη ξηροδερμία . Δεν μπορούσα καν να τα κουνήσω από τον πόνο ! Από την πρώτη κιόλας χρήση ανακούφισε κι ενυδάτωσε το δέρμα μου ! Την επόμενη μέρα οι πληγές είχαν σχεδόν κλείσει και τα χέρια μου με συχνή χρήση μεταμορφώθηκαν τελείως , σε βαθμό που δεν το πίστευα ! Έχει ελαφριά , ευχάριστη υφή που δεν κολλάει και απορροφάται γρήγορα . Δεν τσούζει καθόλου όταν έχεις πληγές και λατρεύω το άρωμά της - υπέροχο και διακριτικό . Έγινε η αγαπημένη μου , δεν την αλλάζω πλέον με τίποτα !
I would describe it as average, I found it quite greasy. The most deterrent for me to repurchase it is the fact that it has a strange smell, like many other creams from the company, a combination of egg and fish smell!
Μέτρια θα την χαρακτήριζα, εγώ την βρήκα αρκετά λιπαρή. Το πιο αποτρεπτικό για να την ξαναγοράσω είναι το γεγονός ότι έχει μια περίεργη μυρωδιά όπως και πολλές άλλες κρέμες της εταιρίας, ένας συνδυασμός μυρωδιάς αυγού και ψαριού!
Amazing! I was looking for a cream with as natural ingredients as possible, without phenoxyethanol and parabens, due to pregnancy, for my hands that have become very dry during this phase. I bought it for its ingredients (it was recommended to me at the pharmacy), but it turned out to be the best hand cream I have ever tried!
Καταπληκτική! Έψαχνα μια κρέμα με όσο το δυνατόν πιο φυσικά συστατικά, χωρίς φαινοξυαιθανόλη και παραβένες, λόγω εγκυμοσύνης, για τα χέρια μου που ξεράθηκαν πολύ σε αυτή τη φάση. Την πήρα για τα συστατικά της (μου τη συνέστησαν στο φαρμακείο), αλλά αποδείχθηκε η πιο καλή κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει!
Very good hand moisturizing cream. From the first use, any dryness disappears. It is not greasy and absorbs immediately. I use it every night before bed and my hands are as soft as a baby's. I highly recommend it
Πολύ καλή κρέμα ενυδάτωσης των χεριών. Από την πρώτη χρήση εξαφανίζεται η όποια ξηρότητα. Δεν είναι λιπαρή και απορροφάται αμέσως. Τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και τα χέρια μου είναι απαλά σαν μικρού παιδιού. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Excellent! I have had contact dermatitis on my hands for years and I have tried many creams from well-known companies, even with the advice of a dermatologist, with very poor results. I randomly picked this one while my hands had a severe outbreak of dermatitis, with deep cracks and intense dryness. I couldn't even move them because of the pain! From the very first use, it relieved and moisturized my skin! The next day, the wounds had almost closed and with frequent use, my hands completely transformed to a degree that I couldn't believe! It has a light, pleasant texture that doesn't stick and absorbs quickly. It doesn't sting at all when you have wounds and I love its fragrance - wonderful and subtle. It has become my favorite, I won't change it for anything else!
Εξαιρετική ! Έχω χρόνια δερματίτιδα εξ επαφής στα χέρια κι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές κρέμες γνωστών εταιρειών , ακόμα και με συμβουλή δερματολόγου , με πολύ φτωχά αποτελέσματα.
Την πήρα τυχαία ενώ τα χέρια μου είχαν σοβαρή έξαρση δερματίτιδας , με βαθιές ρωγμές και έντονη ξηροδερμία . Δεν μπορούσα καν να τα κουνήσω από τον πόνο ! Από την πρώτη κιόλας χρήση ανακούφισε κι ενυδάτωσε το δέρμα μου ! Την επόμενη μέρα οι πληγές είχαν σχεδόν κλείσει και τα χέρια μου με συχνή χρήση μεταμορφώθηκαν τελείως , σε βαθμό που δεν το πίστευα ! Έχει ελαφριά , ευχάριστη υφή που δεν κολλάει και απορροφάται γρήγορα . Δεν τσούζει καθόλου όταν έχεις πληγές και λατρεύω το άρωμά της - υπέροχο και διακριτικό . Έγινε η αγαπημένη μου , δεν την αλλάζω πλέον με τίποτα !
I would describe it as average, I found it quite greasy. The most deterrent for me to repurchase it is the fact that it has a strange smell, like many other creams from the company, a combination of egg and fish smell!
Μέτρια θα την χαρακτήριζα, εγώ την βρήκα αρκετά λιπαρή. Το πιο αποτρεπτικό για να την ξαναγοράσω είναι το γεγονός ότι έχει μια περίεργη μυρωδιά όπως και πολλές άλλες κρέμες της εταιρίας, ένας συνδυασμός μυρωδιάς αυγού και ψαριού!
Amazing! I was looking for a cream with as natural ingredients as possible, without phenoxyethanol and parabens, due to pregnancy, for my hands that have become very dry during this phase. I bought it for its ingredients (it was recommended to me at the pharmacy), but it turned out to be the best hand cream I have ever tried!
Καταπληκτική! Έψαχνα μια κρέμα με όσο το δυνατόν πιο φυσικά συστατικά, χωρίς φαινοξυαιθανόλη και παραβένες, λόγω εγκυμοσύνης, για τα χέρια μου που ξεράθηκαν πολύ σε αυτή τη φάση. Την πήρα για τα συστατικά της (μου τη συνέστησαν στο φαρμακείο), αλλά αποδείχθηκε η πιο καλή κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει!
Very good hand moisturizing cream. From the first use, any dryness disappears. It is not greasy and absorbs immediately. I use it every night before bed and my hands are as soft as a baby's. I highly recommend it
Πολύ καλή κρέμα ενυδάτωσης των χεριών. Από την πρώτη χρήση εξαφανίζεται η όποια ξηρότητα. Δεν είναι λιπαρή και απορροφάται αμέσως. Τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και τα χέρια μου είναι απαλά σαν μικρού παιδιού. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα
I have not yet found any hand cream that truly deeply moisturizes the hands that are usually washed very often and easily dehydrated, but this one is indeed the best I have used
Δεν εχω βρει ακόμα καμια κρέμα χεριών που να ενυδατώνει πραγματικά σε βάθος τα χέρια που συνήθως πλένονται πολύ συχνά κ αφυδατώνονται ευκολα, αλλα η συγκεκριμένη ειναι όντως η καλύτερη που εχω χρησιμοποιήσει
Excellent! I have had contact dermatitis on my hands for years and I have tried many creams from well-known companies, even with the advice of a dermatologist, with very poor results. I randomly picked this one while my hands had a severe outbreak of dermatitis, with deep cracks and intense dryness. I couldn't even move them because of the pain! From the very first use, it relieved and moisturized my skin! The next day, the wounds had almost closed and with frequent use, my hands completely transformed to a degree that I couldn't believe! It has a light, pleasant texture that doesn't stick and absorbs quickly. It doesn't sting at all when you have wounds and I love its fragrance - wonderful and subtle. It has become my favorite, I won't change it for anything else!
Εξαιρετική ! Έχω χρόνια δερματίτιδα εξ επαφής στα χέρια κι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές κρέμες γνωστών εταιρειών , ακόμα και με συμβουλή δερματολόγου , με πολύ φτωχά αποτελέσματα.
Την πήρα τυχαία ενώ τα χέρια μου είχαν σοβαρή έξαρση δερματίτιδας , με βαθιές ρωγμές και έντονη ξηροδερμία . Δεν μπορούσα καν να τα κουνήσω από τον πόνο ! Από την πρώτη κιόλας χρήση ανακούφισε κι ενυδάτωσε το δέρμα μου ! Την επόμενη μέρα οι πληγές είχαν σχεδόν κλείσει και τα χέρια μου με συχνή χρήση μεταμορφώθηκαν τελείως , σε βαθμό που δεν το πίστευα ! Έχει ελαφριά , ευχάριστη υφή που δεν κολλάει και απορροφάται γρήγορα . Δεν τσούζει καθόλου όταν έχεις πληγές και λατρεύω το άρωμά της - υπέροχο και διακριτικό . Έγινε η αγαπημένη μου , δεν την αλλάζω πλέον με τίποτα !
I would describe it as average, I found it quite greasy. The most deterrent for me to repurchase it is the fact that it has a strange smell, like many other creams from the company, a combination of egg and fish smell!
Μέτρια θα την χαρακτήριζα, εγώ την βρήκα αρκετά λιπαρή. Το πιο αποτρεπτικό για να την ξαναγοράσω είναι το γεγονός ότι έχει μια περίεργη μυρωδιά όπως και πολλές άλλες κρέμες της εταιρίας, ένας συνδυασμός μυρωδιάς αυγού και ψαριού!
Amazing! I was looking for a cream with as natural ingredients as possible, without phenoxyethanol and parabens, due to pregnancy, for my hands that have become very dry during this phase. I bought it for its ingredients (it was recommended to me at the pharmacy), but it turned out to be the best hand cream I have ever tried!
Καταπληκτική! Έψαχνα μια κρέμα με όσο το δυνατόν πιο φυσικά συστατικά, χωρίς φαινοξυαιθανόλη και παραβένες, λόγω εγκυμοσύνης, για τα χέρια μου που ξεράθηκαν πολύ σε αυτή τη φάση. Την πήρα για τα συστατικά της (μου τη συνέστησαν στο φαρμακείο), αλλά αποδείχθηκε η πιο καλή κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει!
Very good hand moisturizing cream. From the first use, any dryness disappears. It is not greasy and absorbs immediately. I use it every night before bed and my hands are as soft as a baby's. I highly recommend it
Πολύ καλή κρέμα ενυδάτωσης των χεριών. Από την πρώτη χρήση εξαφανίζεται η όποια ξηρότητα. Δεν είναι λιπαρή και απορροφάται αμέσως. Τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και τα χέρια μου είναι απαλά σαν μικρού παιδιού. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα