I have been using it for 3 years and I can say that it is a below-average multimeter and definitely not worth its money.
...
1) Firstly, voltage, capacitance, and resistance measurements are very slow. That is, from the moment you start measuring until the time the reading stabilizes on the screen, you can make yourself a coffee.
...
2) Even when it stabilizes, it shows small fluctuations if you don't press the probes firmly, regardless of their quality.
...
3) Temperature measurement also has a large deviation. For example, it measures a known temperature of 0 Celsius as -3 Celsius.
...
4) The NCV function has moderate sensitivity, but it covered me in most cases.
...
5) The capacitance meter has a measurement range of up to 200μF (0.2mF), and there have been many cases where it did not cover me because it is quite small.
...
6) The lack of a bright display became more evident when I tried to read the reading in low-light conditions.
...
7) The accompanying probes are of poor quality and it's better not to bother using them.
...
8) The positives are its small size, light weight, and ease of transportation.
Το δουλεύω 3 χρόνια και μπορώ να πώ ότι είναι κάτω του μετρίου πολύμετρο και σε καμμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματά του.
...
1) Κατ'αρχήν η μέτρηση τάσης, χωρητικότητας, αντίστασης γίνεται πολύ αργά. Δηλαδή από την στιγμή που θα αρχίσεις να μετράς μέχρι την ώρα που θα σταθεροποιηθεί η ένδειξη στην οθόνη φτιάχνεις και έναν καφέ.
...
2) Ακόμη και όταν σταθεροποιηθεί εμφανίζει μικροδιακυμάνσεις εάν δεν πατάς με δύναμη τους ακροδέκτες, ανεξάρτητα του πόσο ποιοτικοί είναι.
...
3) Η μέτρηση της θερμοκρασίας έχει επίσης μεγάλη απόκλιση, ενδεικτικά αναφέρω ότι γνωστή θερμοκρασία 0 Celsius την μετρά ώς -3 Celsius.
..
4) H NCV λειτουργία έχει μέτρια ευαισθησία αλλά στις περισσότερες των περιπτώσεων με κάλυψε.
..
5)Το εύρος μέτρησης του καπασσιτόμετρου είναι μέχρι 200μF (0,2mF) και υπήρξαν πολλές περιπτώσεις που δεν με κάλυψε διότι είναι αρκετά μικρή.
..
6) Η έλλειψη φωτεινού display έγινε παραπάνω απο εμφανής όταν προσπάθησα να διαβάσω την ένδειξη σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
..
7) Οι ακροδέκτες που το συνοδεύουν είναι για κλάματα και καλύτερα να μην μπείτε κάν στον κόπο να τους χρησιμοποιήσετε.
...
8) Στα θετικά είναι το μικρό μέγεθος,το μικρό βάρος και η ευκολία μεταφοράς.