Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The model I bought does not have a wooden handle, but a cast iron one. I preferred it this way so that I can also put it in the oven. I have had it for about 2 to 3 years.
I mainly use it to grill burgers, gyros, and pitas for souvlaki, steaks, chicken, sfakian pies, and vegetable pies.
Its appearance was rough at first, but I spent about 1 hour sanding it with sandpaper to make it smooth. Of course, I seasoned it again with linseed oil, which is better because it creates a harder, more non-stick, and more stable coating. You can find it in stores with organic products.
It doesn't stick, it grills perfectly, and its great advantage, like all pans from this company, is its thick bottom (which is why they are more expensive).
I have a thing for cast iron and I have pans from many different brands. This one has the thickest bottom, at least among those that are not enameled.
I use a metal spatula. If you have seasoned it correctly, not only will you not damage it (if you don't sand it too hard), but you will actually help it smooth out any surface irregularities more quickly.
Eggs might stick the first few times until the seasoning strengthens with use, so it's better not to start using it with eggs in a cast iron pan.
After grilling, I let it cool down a bit and then I pour hot water on it. I let it soften for a few minutes and then I wash it with a sponge or a slightly damp kitchen towel under the faucet.
Dish soap is not necessary, but it doesn't harm it if it's properly seasoned.
I wipe it dry immediately, I leave it on the warm stove eye for a bit to completely dry, and then I coat it with a little oil before storing it.
Obviously, no cast iron utensil without enamel should go in the dishwasher, and sudden temperature changes are not allowed, so it doesn't warp or crack.
Because its size is medium, if I want larger quantities or I use it again, I either use it again or use another, larger one from a different brand.
I also bought it in a smaller size for making crepes.
Unfortunately, they haven't brought these with the cast iron handle to Greece. I bought them from Germany from kochform with minimal shipping costs.
Το μοντέλο που πήρα δεν έχει ξύλινο χέρι, αλλά μαντεμένιο. Το προτίμησα έτσι, για να μπορώ να το βάζω και στο φούρνο . Το έχω περίπου 2 με 3 χρόνια.
Το χρησιμοποιώ κυρίως για να ψήνω μπιφτέκια, γύρο και πίτες για σουβλάκια, μπριζόλες, κοτόπουλο, πίτες σφακιανές και χορτόπιτες.
Η όψη του ήταν άγρια στην αρχή, αλλά αφιέρωσα περίπου 1 ώρα και το έτριψα με γυαλόχαρτο, για να το κάνω λείο. Φυσικά έκανα ξανά καρυκεύματα με λινέλαιο, που είναι καλύτερο, γιατί κάνει πιο σκληρή, πιο αντικολλητική και πιο σταθερή επίστρωση. Το βρίσκεις σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα.
Δεν κολλάει, ψήνει τέλεια και το μεγάλο του υπέρ, όπως και όλα τα τηγανιά αυτής της εταιρείας, είναι ο χοντρός του πάτος. ( για αυτό είναι και πιο ακριβά).
Έχω μανία με το μαντέμι και έχω τηγάνια από πάρα πολλές εταιρείες. Αυτό έχει τον πιο χοντρό πάτο, τουλάχιστον από αυτά που δεν είναι επισμαλτωμένα.
Χρησιμοποιώ μεταλλική σπάτουλα. Αν έχεις κάνει σωστό καρίκευμα, όχι μόνο δεν του κάνεις ζημιά,( αν δεν το τρίψεις πολύ δυνατά) αλλά αντίθετα το βοηθάς να εξομαλυνθούν πιο γρήγορα οι όποιες ανωμαλίες έχει στην επιφάνεια.
Τα αυγά ίσως να κολλήσουν τις πρώτες φορές, μέχρι να ενισχυθεί το καρίκευμα με τη χρήση, γι' αυτό είναι καλύτερα σε κανένα μαντεμένιο τηγάνι να μην ξεκινήσετε τη χρήση με αυγά.
Μετά το ψήσιμο, το αφήνω να κρυώσει λίγο και μετά του βάζω ζεστό νερό. Το αφήνω μερικά λεπτά να μαλακώσει και μετά το πλύνω με ένα σφουγγάρι ή με λίγο βρεγμένο χαρτί κουζίνας κάτω από τη βρύση.
Το απορρυπαντικό δεν είναι απαραίτητο, αλλά δεν του κάνει και ζημιά, αν έχει σωστό καρύκευμα.
Το σκουπίζω αμέσως καλά, το βάζω για λίγο πάνω στο ζεστό μάτι της κουζίνας, για να στεγνώσει τελείως και το αλείφω με λίγο λάδι πριν το φυλάξω.
Εννοείται πως κανένα μαντεμένιο σκεύος χωρίς σμάλτο δεν μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων και ούτε επιτρέπονται απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, για μη σκευρώσει ή και να ραγίσει ακόμη.
Επειδή το μέγεθός του είναι μέτριο, αν θέλω μεγαλύτερες ποσότητες ή το χρησιμοποιώ ξανά ή χρησιμοποιώ κάποιο άλλο, άλλης μάρκας, που είναι μεγαλύτερο.
Το πήρα και σε μικρότερο μέγεθος, για κρέπες.
Δυστυχώς αυτά με το μαντεμένιο χέρι δεν τα έχουν φέρει στην Ελλάδα. Εγώ τα πήρα από την Γερμανία από το kochform με ελάχιστα μεταφορικά.
The model I bought does not have a wooden handle, but a cast iron one. I preferred it this way so that I can also put it in the oven. I have had it for about 2 to 3 years.
I mainly use it to grill burgers, gyros, and pitas for souvlaki, steaks, chicken, sfakian pies, and vegetable pies.
Its appearance was rough at first, but I spent about 1 hour sanding it with sandpaper to make it smooth. Of course, I seasoned it again with linseed oil, which is better because it creates a harder, more non-stick, and more stable coating. You can find it in stores with organic products.
It doesn't stick, it grills perfectly, and its great advantage, like all pans from this company, is its thick bottom (which is why they are more expensive).
I have a thing for cast iron and I have pans from many different brands. This one has the thickest bottom, at least among those that are not enameled.
I use a metal spatula. If you have seasoned it correctly, not only will you not damage it (if you don't sand it too hard), but you will actually help it smooth out any surface irregularities more quickly.
Eggs might stick the first few times until the seasoning strengthens with use, so it's better not to start using it with eggs in a cast iron pan.
After grilling, I let it cool down a bit and then I pour hot water on it. I let it soften for a few minutes and then I wash it with a sponge or a slightly damp kitchen towel under the faucet.
Dish soap is not necessary, but it doesn't harm it if it's properly seasoned.
I wipe it dry immediately, I leave it on the warm stove eye for a bit to completely dry, and then I coat it with a little oil before storing it.
Obviously, no cast iron utensil without enamel should go in the dishwasher, and sudden temperature changes are not allowed, so it doesn't warp or crack.
Because its size is medium, if I want larger quantities or I use it again, I either use it again or use another, larger one from a different brand.
I also bought it in a smaller size for making crepes.
Unfortunately, they haven't brought these with the cast iron handle to Greece. I bought them from Germany from kochform with minimal shipping costs.
Το μοντέλο που πήρα δεν έχει ξύλινο χέρι, αλλά μαντεμένιο. Το προτίμησα έτσι, για να μπορώ να το βάζω και στο φούρνο . Το έχω περίπου 2 με 3 χρόνια.
Το χρησιμοποιώ κυρίως για να ψήνω μπιφτέκια, γύρο και πίτες για σουβλάκια, μπριζόλες, κοτόπουλο, πίτες σφακιανές και χορτόπιτες.
Η όψη του ήταν άγρια στην αρχή, αλλά αφιέρωσα περίπου 1 ώρα και το έτριψα με γυαλόχαρτο, για να το κάνω λείο. Φυσικά έκανα ξανά καρυκεύματα με λινέλαιο, που είναι καλύτερο, γιατί κάνει πιο σκληρή, πιο αντικολλητική και πιο σταθερή επίστρωση. Το βρίσκεις σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα.
Δεν κολλάει, ψήνει τέλεια και το μεγάλο του υπέρ, όπως και όλα τα τηγανιά αυτής της εταιρείας, είναι ο χοντρός του πάτος. ( για αυτό είναι και πιο ακριβά).
Έχω μανία με το μαντέμι και έχω τηγάνια από πάρα πολλές εταιρείες. Αυτό έχει τον πιο χοντρό πάτο, τουλάχιστον από αυτά που δεν είναι επισμαλτωμένα.
Χρησιμοποιώ μεταλλική σπάτουλα. Αν έχεις κάνει σωστό καρίκευμα, όχι μόνο δεν του κάνεις ζημιά,( αν δεν το τρίψεις πολύ δυνατά) αλλά αντίθετα το βοηθάς να εξομαλυνθούν πιο γρήγορα οι όποιες ανωμαλίες έχει στην επιφάνεια.
Τα αυγά ίσως να κολλήσουν τις πρώτες φορές, μέχρι να ενισχυθεί το καρίκευμα με τη χρήση, γι' αυτό είναι καλύτερα σε κανένα μαντεμένιο τηγάνι να μην ξεκινήσετε τη χρήση με αυγά.
Μετά το ψήσιμο, το αφήνω να κρυώσει λίγο και μετά του βάζω ζεστό νερό. Το αφήνω μερικά λεπτά να μαλακώσει και μετά το πλύνω με ένα σφουγγάρι ή με λίγο βρεγμένο χαρτί κουζίνας κάτω από τη βρύση.
Το απορρυπαντικό δεν είναι απαραίτητο, αλλά δεν του κάνει και ζημιά, αν έχει σωστό καρύκευμα.
Το σκουπίζω αμέσως καλά, το βάζω για λίγο πάνω στο ζεστό μάτι της κουζίνας, για να στεγνώσει τελείως και το αλείφω με λίγο λάδι πριν το φυλάξω.
Εννοείται πως κανένα μαντεμένιο σκεύος χωρίς σμάλτο δεν μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων και ούτε επιτρέπονται απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, για μη σκευρώσει ή και να ραγίσει ακόμη.
Επειδή το μέγεθός του είναι μέτριο, αν θέλω μεγαλύτερες ποσότητες ή το χρησιμοποιώ ξανά ή χρησιμοποιώ κάποιο άλλο, άλλης μάρκας, που είναι μεγαλύτερο.
Το πήρα και σε μικρότερο μέγεθος, για κρέπες.
Δυστυχώς αυτά με το μαντεμένιο χέρι δεν τα έχουν φέρει στην Ελλάδα. Εγώ τα πήρα από την Γερμανία από το kochform με ελάχιστα μεταφορικά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The model I bought does not have a wooden handle, but a cast iron one. I preferred it this way so that I can also put it in the oven. I have had it for about 2 to 3 years.
I mainly use it to grill burgers, gyros, and pitas for souvlaki, steaks, chicken, sfakian pies, and vegetable pies.
Its appearance was rough at first, but I spent about 1 hour sanding it with sandpaper to make it smooth. Of course, I seasoned it again with linseed oil, which is better because it creates a harder, more non-stick, and more stable coating. You can find it in stores with organic products.
It doesn't stick, it grills perfectly, and its great advantage, like all pans from this company, is its thick bottom (which is why they are more expensive).
I have a thing for cast iron and I have pans from many different brands. This one has the thickest bottom, at least among those that are not enameled.
I use a metal spatula. If you have seasoned it correctly, not only will you not damage it (if you don't sand it too hard), but you will actually help it smooth out any surface irregularities more quickly.
Eggs might stick the first few times until the seasoning strengthens with use, so it's better not to start using it with eggs in a cast iron pan.
After grilling, I let it cool down a bit and then I pour hot water on it. I let it soften for a few minutes and then I wash it with a sponge or a slightly damp kitchen towel under the faucet.
Dish soap is not necessary, but it doesn't harm it if it's properly seasoned.
I wipe it dry immediately, I leave it on the warm stove eye for a bit to completely dry, and then I coat it with a little oil before storing it.
Obviously, no cast iron utensil without enamel should go in the dishwasher, and sudden temperature changes are not allowed, so it doesn't warp or crack.
Because its size is medium, if I want larger quantities or I use it again, I either use it again or use another, larger one from a different brand.
I also bought it in a smaller size for making crepes.
Unfortunately, they haven't brought these with the cast iron handle to Greece. I bought them from Germany from kochform with minimal shipping costs.
Το μοντέλο που πήρα δεν έχει ξύλινο χέρι, αλλά μαντεμένιο. Το προτίμησα έτσι, για να μπορώ να το βάζω και στο φούρνο . Το έχω περίπου 2 με 3 χρόνια.
Το χρησιμοποιώ κυρίως για να ψήνω μπιφτέκια, γύρο και πίτες για σουβλάκια, μπριζόλες, κοτόπουλο, πίτες σφακιανές και χορτόπιτες.
Η όψη του ήταν άγρια στην αρχή, αλλά αφιέρωσα περίπου 1 ώρα και το έτριψα με γυαλόχαρτο, για να το κάνω λείο. Φυσικά έκανα ξανά καρυκεύματα με λινέλαιο, που είναι καλύτερο, γιατί κάνει πιο σκληρή, πιο αντικολλητική και πιο σταθερή επίστρωση. Το βρίσκεις σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα.
Δεν κολλάει, ψήνει τέλεια και το μεγάλο του υπέρ, όπως και όλα τα τηγανιά αυτής της εταιρείας, είναι ο χοντρός του πάτος. ( για αυτό είναι και πιο ακριβά).
Έχω μανία με το μαντέμι και έχω τηγάνια από πάρα πολλές εταιρείες. Αυτό έχει τον πιο χοντρό πάτο, τουλάχιστον από αυτά που δεν είναι επισμαλτωμένα.
Χρησιμοποιώ μεταλλική σπάτουλα. Αν έχεις κάνει σωστό καρίκευμα, όχι μόνο δεν του κάνεις ζημιά,( αν δεν το τρίψεις πολύ δυνατά) αλλά αντίθετα το βοηθάς να εξομαλυνθούν πιο γρήγορα οι όποιες ανωμαλίες έχει στην επιφάνεια.
Τα αυγά ίσως να κολλήσουν τις πρώτες φορές, μέχρι να ενισχυθεί το καρίκευμα με τη χρήση, γι' αυτό είναι καλύτερα σε κανένα μαντεμένιο τηγάνι να μην ξεκινήσετε τη χρήση με αυγά.
Μετά το ψήσιμο, το αφήνω να κρυώσει λίγο και μετά του βάζω ζεστό νερό. Το αφήνω μερικά λεπτά να μαλακώσει και μετά το πλύνω με ένα σφουγγάρι ή με λίγο βρεγμένο χαρτί κουζίνας κάτω από τη βρύση.
Το απορρυπαντικό δεν είναι απαραίτητο, αλλά δεν του κάνει και ζημιά, αν έχει σωστό καρύκευμα.
Το σκουπίζω αμέσως καλά, το βάζω για λίγο πάνω στο ζεστό μάτι της κουζίνας, για να στεγνώσει τελείως και το αλείφω με λίγο λάδι πριν το φυλάξω.
Εννοείται πως κανένα μαντεμένιο σκεύος χωρίς σμάλτο δεν μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων και ούτε επιτρέπονται απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, για μη σκευρώσει ή και να ραγίσει ακόμη.
Επειδή το μέγεθός του είναι μέτριο, αν θέλω μεγαλύτερες ποσότητες ή το χρησιμοποιώ ξανά ή χρησιμοποιώ κάποιο άλλο, άλλης μάρκας, που είναι μεγαλύτερο.
Το πήρα και σε μικρότερο μέγεθος, για κρέπες.
Δυστυχώς αυτά με το μαντεμένιο χέρι δεν τα έχουν φέρει στην Ελλάδα. Εγώ τα πήρα από την Γερμανία από το kochform με ελάχιστα μεταφορικά.
The model I bought does not have a wooden handle, but a cast iron one. I preferred it this way so that I can also put it in the oven. I have had it for about 2 to 3 years.
I mainly use it to grill burgers, gyros, and pitas for souvlaki, steaks, chicken, sfakian pies, and vegetable pies.
Its appearance was rough at first, but I spent about 1 hour sanding it with sandpaper to make it smooth. Of course, I seasoned it again with linseed oil, which is better because it creates a harder, more non-stick, and more stable coating. You can find it in stores with organic products.
It doesn't stick, it grills perfectly, and its great advantage, like all pans from this company, is its thick bottom (which is why they are more expensive).
I have a thing for cast iron and I have pans from many different brands. This one has the thickest bottom, at least among those that are not enameled.
I use a metal spatula. If you have seasoned it correctly, not only will you not damage it (if you don't sand it too hard), but you will actually help it smooth out any surface irregularities more quickly.
Eggs might stick the first few times until the seasoning strengthens with use, so it's better not to start using it with eggs in a cast iron pan.
After grilling, I let it cool down a bit and then I pour hot water on it. I let it soften for a few minutes and then I wash it with a sponge or a slightly damp kitchen towel under the faucet.
Dish soap is not necessary, but it doesn't harm it if it's properly seasoned.
I wipe it dry immediately, I leave it on the warm stove eye for a bit to completely dry, and then I coat it with a little oil before storing it.
Obviously, no cast iron utensil without enamel should go in the dishwasher, and sudden temperature changes are not allowed, so it doesn't warp or crack.
Because its size is medium, if I want larger quantities or I use it again, I either use it again or use another, larger one from a different brand.
I also bought it in a smaller size for making crepes.
Unfortunately, they haven't brought these with the cast iron handle to Greece. I bought them from Germany from kochform with minimal shipping costs.
Το μοντέλο που πήρα δεν έχει ξύλινο χέρι, αλλά μαντεμένιο. Το προτίμησα έτσι, για να μπορώ να το βάζω και στο φούρνο . Το έχω περίπου 2 με 3 χρόνια.
Το χρησιμοποιώ κυρίως για να ψήνω μπιφτέκια, γύρο και πίτες για σουβλάκια, μπριζόλες, κοτόπουλο, πίτες σφακιανές και χορτόπιτες.
Η όψη του ήταν άγρια στην αρχή, αλλά αφιέρωσα περίπου 1 ώρα και το έτριψα με γυαλόχαρτο, για να το κάνω λείο. Φυσικά έκανα ξανά καρυκεύματα με λινέλαιο, που είναι καλύτερο, γιατί κάνει πιο σκληρή, πιο αντικολλητική και πιο σταθερή επίστρωση. Το βρίσκεις σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα.
Δεν κολλάει, ψήνει τέλεια και το μεγάλο του υπέρ, όπως και όλα τα τηγανιά αυτής της εταιρείας, είναι ο χοντρός του πάτος. ( για αυτό είναι και πιο ακριβά).
Έχω μανία με το μαντέμι και έχω τηγάνια από πάρα πολλές εταιρείες. Αυτό έχει τον πιο χοντρό πάτο, τουλάχιστον από αυτά που δεν είναι επισμαλτωμένα.
Χρησιμοποιώ μεταλλική σπάτουλα. Αν έχεις κάνει σωστό καρίκευμα, όχι μόνο δεν του κάνεις ζημιά,( αν δεν το τρίψεις πολύ δυνατά) αλλά αντίθετα το βοηθάς να εξομαλυνθούν πιο γρήγορα οι όποιες ανωμαλίες έχει στην επιφάνεια.
Τα αυγά ίσως να κολλήσουν τις πρώτες φορές, μέχρι να ενισχυθεί το καρίκευμα με τη χρήση, γι' αυτό είναι καλύτερα σε κανένα μαντεμένιο τηγάνι να μην ξεκινήσετε τη χρήση με αυγά.
Μετά το ψήσιμο, το αφήνω να κρυώσει λίγο και μετά του βάζω ζεστό νερό. Το αφήνω μερικά λεπτά να μαλακώσει και μετά το πλύνω με ένα σφουγγάρι ή με λίγο βρεγμένο χαρτί κουζίνας κάτω από τη βρύση.
Το απορρυπαντικό δεν είναι απαραίτητο, αλλά δεν του κάνει και ζημιά, αν έχει σωστό καρύκευμα.
Το σκουπίζω αμέσως καλά, το βάζω για λίγο πάνω στο ζεστό μάτι της κουζίνας, για να στεγνώσει τελείως και το αλείφω με λίγο λάδι πριν το φυλάξω.
Εννοείται πως κανένα μαντεμένιο σκεύος χωρίς σμάλτο δεν μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων και ούτε επιτρέπονται απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, για μη σκευρώσει ή και να ραγίσει ακόμη.
Επειδή το μέγεθός του είναι μέτριο, αν θέλω μεγαλύτερες ποσότητες ή το χρησιμοποιώ ξανά ή χρησιμοποιώ κάποιο άλλο, άλλης μάρκας, που είναι μεγαλύτερο.
Το πήρα και σε μικρότερο μέγεθος, για κρέπες.
Δυστυχώς αυτά με το μαντεμένιο χέρι δεν τα έχουν φέρει στην Ελλάδα. Εγώ τα πήρα από την Γερμανία από το kochform με ελάχιστα μεταφορικά.