Dehumidifiers

De'Longhi DEM 10 Dehumidifier with Compressor 10lt

The De'Longhi dehumidifier is designed to absorb up to 10 liters of moisture from the air every 24 hours, making it ideal for open spaces up to 40m². With compressor technology, it offers high...

The De'Longhi dehumidifier is designed to absorb up to 10 liters of moisture from the air every 24 hours, making it ideal for open spaces up to 40m². With compressor technology, it offers high efficiency in moisture removal, preventing the appearance of mold and other moisture-related problems. It increases the room temperature by 3°C, thus also contributing...

See full description See full description
  • See all
The product is not available for shipping to the selected country.

Description

Description

The De'Longhi dehumidifier is designed to absorb up to 10 liters of moisture from the air every 24 hours, making it ideal for open spaces up to 40m². With compressor technology, it offers high efficiency in moisture removal, preventing the appearance of mold and other moisture-related problems. It increases the room temperature by 3°C, thus also contributing to heating savings during the winter months. However, it requires regular emptying of the removable 2-liter water tank, or it can be connected to drainage for direct water outflow.

Portable and with silent operation, the dehumidifier is ideal for use at night or in any space that requires quiet. The list below includes its key features:

  • Dehumidification Capacity: 10lt/day
  • Power: 190W
  • Water Tank Capacity: 2lt
  • Noise Level: 38dB
  • Width: 33cm
  • Depth: 26cm
  • Height: 41.5cm

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Technical Specifications

Dehumidification Capacity
10 lt/day
Power
190 W
Noise Level
38 dB
Water Tank Capacity
2 lt
Dehumidification Type
with Compressor
Space Coverage
40 m²
Colour
White

Features & Functions

Ionizer
No
Drain Hose
Yes
Timer
No
Automatic Restart
No
Wi-Fi
No
Clothes Drying Function
No
Remote Control
No

Filters

HEPA Filter
No
Activated Carbon Filter
-

Dimensions

Width
33 cm
Length
26 cm
Height
41.5 cm

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (11)

Reviews

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Review this product
  • Water container size
  • Material quality
  • Humidity control
  • Value for money
  • Noisy

Reviews by our members

  • gpsaras77

    Verified purchase

    Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    • Humidity control
    • Quiet
    • Water container size
    • Material quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Notyour_Product
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    • Humidity control
    • Water container size
    • Material quality
    • Value for money
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • divaid
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    • Water container size
    • Humidity control
    • Noisy
    • Material quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    • Material quality
    • Humidity control
    • Water container size
    • Noisy
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • jkk
    2
    1 out of 1 members found this review helpful

    Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    • Water container size
    • Humidity control
    • Material quality
    • Noisy
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nikosmiarispan72
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Ο πρώτος ήρθε ελαττωματικός δεν άναβε καν.εγινε αλλαγή ο δεύτερος δουλεύει αλλά ειναι απελπιστικά θορυβώδης ,τα πλαστικά τρίζουν .
    Όταν η θερμοκρασία δωματίου ειναι κάτω από 18 βαθμούς μπαίνει σε λειτουργία frost και δεν μαζεύει καθόλου νερό όποτε πρέπει να έχετε μια θερμοκρασία 20-22 βαθμούς ,όπως και με όλους τους Αφυγραντηρες κομπρεσορα τα 10 λίτρα νερό στο 24ωρο μαζεύονται με θερμοκρασία 30 βαθμούς ,κάτι το οποιο δεν γίνεται όποτε να περιμένετε λιγοτερο από ότι αναγράφουν οι κατασκευαστές .
    Σε δωμάτιο 25 τετραγωνικά στο οποίο το χρησιμοποιώ με υγρασία 75-80 ανοίγοντας το από της 6 το απόγευμα μέχρι της 12 το βράδυ τη ρίχνει στο 60
    Μετά τον κλείνω για να κοιμηθώ διότι αν δουλεύει δεν κοιμάσαι με τίποτα .

    Did you find this review helpful?
  • Τον εχω 3 χρονια. Τον πρωτο δουλευε φοβερα με αμεσα αποτελεσματα. Στα επομενα δυο εχει πεσει πολυ η αποδοση του και δυσκολα κατεβαζει την υγρασια. Ειμαι να αγορασω καινουριο.

    Did you find this review helpful?
  • asteris.papaioannou
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Πιστεύω πως είναι οτι καλύτερο για αυτή τη δουλειά μετά από χρήση ενός μήνα και με επίπεδα υγρασίας απο 83% τα μείωσε σε 51%.Και σχεδόν αθόρυβος. ΤΟ προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Did you find this review helpful?
  • cissexpert
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Kαλά επίπεδα θορύβου,πολύ καλή ποιότητα κατασκευής,όμορφος και μικρός,ενώ κάνει άψογα την βασική δουλειά του,δηλαδή να "τραβάει" την υγρασία....

    Did you find this review helpful?
  • Μακρια απο αυτον τον αφυγραντηρα!!Προβληματικος απο το εργοστασιο.Απο την πρωτη μερα αναβει το λαμπακι frost .Aλλαχτηκε η κεντρικη μοναδα και παλι τα ιδια.Το κεντρικο service στην Αθηνα πολυ εξυπηρετικο.Στην Πατρα δεν είναι.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Πολύ καλό μηχάνημα τραβάει άψογα την υγρασία

    Did you find this review helpful?
  • Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    0
  • Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    1
  • ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    1
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    0
  • Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    1
  • See all

Description & Specifications

The De'Longhi dehumidifier is designed to absorb up to 10 liters of moisture from the air every 24 hours, making it ideal for open spaces up to 40m². With compressor technology, it offers high efficiency in moisture removal, preventing the appearance of mold and other moisture-related problems. It increases the room temperature by 3°C, thus also contributing to heating savings during the winter months. However, it requires regular emptying of the removable 2-liter water tank, or it can be connected to drainage for direct water outflow.

Portable and with silent operation, the dehumidifier is ideal for use at night or in any space that requires quiet. The list below includes its key features:

  • Dehumidification Capacity: 10lt/day
  • Power: 190W
  • Water Tank Capacity: 2lt
  • Noise Level: 38dB
  • Width: 33cm
  • Depth: 26cm
  • Height: 41.5cm

Manufacturer

Technical Specifications

Dehumidification Capacity
10 lt/day
Power
190 W
Noise Level
38 dB
Water Tank Capacity
2 lt
Dehumidification Type
with Compressor
Space Coverage
40 m²
Colour
White

Features & Functions

Ionizer
No
Drain Hose
Yes
Timer
No
Automatic Restart
No
Wi-Fi
No
Clothes Drying Function
No
Remote Control
No

Filters

HEPA Filter
No
Activated Carbon Filter
-

Dimensions

Width
33 cm
Length
26 cm
Height
41.5 cm

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (11)

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Review this product
  • Water container size
  • Material quality
  • Humidity control
  • Value for money
  • Noisy

Reviews by our members

  • gpsaras77

    Verified purchase

    Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    • Humidity control
    • Quiet
    • Water container size
    • Material quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Notyour_Product
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    • Humidity control
    • Water container size
    • Material quality
    • Value for money
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • divaid
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    • Water container size
    • Humidity control
    • Noisy
    • Material quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    • Material quality
    • Humidity control
    • Water container size
    • Noisy
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • jkk
    2
    1 out of 1 members found this review helpful

    Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    • Water container size
    • Humidity control
    • Material quality
    • Noisy
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nikosmiarispan72
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Ο πρώτος ήρθε ελαττωματικός δεν άναβε καν.εγινε αλλαγή ο δεύτερος δουλεύει αλλά ειναι απελπιστικά θορυβώδης ,τα πλαστικά τρίζουν .
    Όταν η θερμοκρασία δωματίου ειναι κάτω από 18 βαθμούς μπαίνει σε λειτουργία frost και δεν μαζεύει καθόλου νερό όποτε πρέπει να έχετε μια θερμοκρασία 20-22 βαθμούς ,όπως και με όλους τους Αφυγραντηρες κομπρεσορα τα 10 λίτρα νερό στο 24ωρο μαζεύονται με θερμοκρασία 30 βαθμούς ,κάτι το οποιο δεν γίνεται όποτε να περιμένετε λιγοτερο από ότι αναγράφουν οι κατασκευαστές .
    Σε δωμάτιο 25 τετραγωνικά στο οποίο το χρησιμοποιώ με υγρασία 75-80 ανοίγοντας το από της 6 το απόγευμα μέχρι της 12 το βράδυ τη ρίχνει στο 60
    Μετά τον κλείνω για να κοιμηθώ διότι αν δουλεύει δεν κοιμάσαι με τίποτα .

    Did you find this review helpful?
  • Τον εχω 3 χρονια. Τον πρωτο δουλευε φοβερα με αμεσα αποτελεσματα. Στα επομενα δυο εχει πεσει πολυ η αποδοση του και δυσκολα κατεβαζει την υγρασια. Ειμαι να αγορασω καινουριο.

    Did you find this review helpful?
  • asteris.papaioannou
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Πιστεύω πως είναι οτι καλύτερο για αυτή τη δουλειά μετά από χρήση ενός μήνα και με επίπεδα υγρασίας απο 83% τα μείωσε σε 51%.Και σχεδόν αθόρυβος. ΤΟ προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Did you find this review helpful?
  • cissexpert
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Kαλά επίπεδα θορύβου,πολύ καλή ποιότητα κατασκευής,όμορφος και μικρός,ενώ κάνει άψογα την βασική δουλειά του,δηλαδή να "τραβάει" την υγρασία....

    Did you find this review helpful?
  • Μακρια απο αυτον τον αφυγραντηρα!!Προβληματικος απο το εργοστασιο.Απο την πρωτη μερα αναβει το λαμπακι frost .Aλλαχτηκε η κεντρικη μοναδα και παλι τα ιδια.Το κεντρικο service στην Αθηνα πολυ εξυπηρετικο.Στην Πατρα δεν είναι.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Πολύ καλό μηχάνημα τραβάει άψογα την υγρασία

    Did you find this review helpful?
  • Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    0
  • Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    1
  • ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    1
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    0
  • Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    1
  • See all