The ergonomic design of the support arm and the grips fit the contour of your palm for maximum comfort. It requires 2 AAA batteries which are not included in the package.
The ergonomic design of the support arm and the grips fit the contour of your palm for maximum comfort. It requires 2 AAA batteries which are not included in the package.
The ergonomic design of the support arm and the grips fit the contour of your palm for maximum comfort. It requires 2 AAA batteries which are not included in the package.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
My first experience with a vertical mouse, and it helps a lot with hand posture. If nothing else, I know I wouldn't go back to a conventional mouse. Comfortable (for a man with relatively thin hands), and it has useful buttons for navigation - "forward" and "back" - in the thumb position. I should note that at the same time I bought an ergonomic mouse pad with a wrist rest, but the combination didn't suit me and I use it with a simple, flat mouse pad.
The main negative element is the scroll wheel, which was initially very hard and difficult to press unless the finger was in a very specific position, something uncomfortable and tiring. Nine months later I realize that it has softened and no longer bothers me, but it took time for this. Another problem with the scroll wheel is that the rubber coating started to peel off very quickly and slip, significantly hindering scrolling (which is not very precise anyway, something that shows in small movements). I am forced to glue it occasionally, putting liquid glue underneath with a toothpick; it proves difficult not to get the buttons dirty at all, affecting their texture and aesthetics.
The mouse needs batteries every four to five weeks (with daily use for several hours), so after a few months I bought rechargeable ones and relaxed. It has fallen from a height a couple of times and doesn't seem to have been affected, which is a positive. Overall, it does its job, although I would like to upgrade it at some point.
Πρώτη μου εμπειρία με κάθετο ποντίκι, και βοηθάει πολύ με τη στάση του χεριού. Αν μη τι άλλο ξέρω ότι δεν θα ξαναγυρνούσα σε συμβατικό ποντίκι. Άνετο (για άντρα με σχετικά λεπτά χέρια), και διαθέτει χρήσιμα πλήκτρα για την πλοήγηση —«μπροστά» και «πίσω»— στη θέση του αντίχειρα. Να σημειώσω ότι ταυτόχρονα με το ποντίκι αγόρασα ανατομικό mouse pad με μαξιλαράκι, αλλά δεν μου ταίριαξε ο συνδυασμός και το χρησιμοποιώ με απλό, επίπεδο mouse pad.
Βασικό αρνητικό στοιχείο είναι το ροδάκι, που αρχικά ήταν πολύ σκληρό και δύσκολα πατιόταν παρά μόνο αν το δάχτυλο ήταν σε πολύ συγκεκριμένη θέση, κάτι το άβολο και κουραστικό. Εννιά μήνες αργότερα συνειδητοποιώ ότι έχει μαλακώσει πια και δεν μ' ενοχλεί, αλλά χρειάστηκε καιρό αυτό. Άλλο πρόβλημα με το ροδάκι είναι ότι πολύ γρήγορα άρχισε να ξεκολλάει η λαστιχένια του επένδυση και να γλιστράει, δυσχεραίνοντας σημαντικά την κύλιση (η οποία ούτως ή άλλως δεν είναι μεγάλης ακρίβειας, κάτι που φαίνεται στις μικρές κινήσεις). Αναγκάζομαι να το κολλάω κάθε τόσο, βάζοντας υγρή κόλλα από κάτω με μια οδοντογλυφίδα· αποδεικνύεται δύσκολο να μη λερωθούν καθόλου τα πλήκτρα, οπότε επηρεάζονται η υφή και η αισθητική τους.
Το ποντίκι χρειάζεται μπαταρίες κάθε τέσσερις-πέντε εβδομάδες (με καθημερινή χρήση αρκετών ωρών), οπότε μετά από μερικούς μήνες αγόρασα επαναφορτιζόμενες και ησύχασα. Έχει πέσει από ύψος καναδυό φορές και δεν μοιάζει να επηρεάστηκε, κάτι το θετικό. Γενικά την κάνει τη δουλειά του, αν και θα ήθελα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή.
Experience after a year of intense use. Ergonomic, very good grip, and truly comfortable in the hand (working at least 8 hours a day on the computer). Unfortunately, after a year, it has started to stick and the left button requires a strong press to respond. Okay, it's cheap, but I probably wouldn't buy it again
Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,
Cheap and good ergonomic mouse. Same design as an Anker I had.
Compared to the equivalent Logitech, which is much more expensive, it only lacks in the quality of its materials, without meaning that it is cheap.
Good accuracy, three DPI settings, goes into idle mode if not used for a period of time (a button needs to be pressed to "wake it up"), does not tire.
Requires two AAA batteries (not included in the box).
Overall, very good and better than the Logitech.
Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.
I had bought 2 about 1 year ago, maybe not even a full year has passed. One worked intensively, the other very rarely (on different pcs by different users). And both just stopped working around the same time. Coincidence? I don't think so. While it was working, it was ok, but it gives something extra and you get something that will last longer in my opinion.
Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.
I bought it because I have been using the company's wired version for years and I decided to try eliminating the cables from my desk.
The pros are that, like the wired variant, it is very comfortable and you get used to it quickly. Its weight is okay (a bit on the heavy side due to the batteries), but it is also suitable for gaming (not extreme, obviously).
As for the cons, the wired version from the same company has much better tracking.
In the end, I stopped using it because I had to try 2-3 times to hit icons.
To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.
Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).
Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.
Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.
Overall, it is good for a first encounter with this kind of "mice" due to its low cost. It works satisfactorily on a mouse pad but still "sticks" at times. Obviously, we are NOT talking about gaming in any case. Its response is tragic in gaming conditions and this can also be seen in office work if some quick movement is required.
Γενικά είναι καλό για μια πρώτη επαφή με αυτού του είδους τα "ποντίκια" εξαιτίας του χαμηλού κόστους.
Δουλεύει ικανοποιητικά πάνω σε mouse pad αλλά συνεχίζει να "κολλάει" κάποιες στιγμές. Προφανώς ΔΕΝ μιλάμε για gaming σε καμία μα καμία περίπτωση. Η απόκριση του είναι τραγική σε συνθήκες παιχνιδιού και αυτό μπορεί να φανεί και σε δουλειές γραφείου αν απαιτηθεί κάποια γρήγορη κίνηση.
I had no prior experience with a vertical mouse. It takes a few days to get used to it. Now I think I will never go back to the old classic mice.
Regarding this specific one, it fits very well in my hand. On its top side, it has a "DPI" button through which you can adjust the pointer speed in three levels according to your needs at that moment.
On the left side, it has two buttons set to "Forward" and "Back", which personally don't serve me for anything. It may be something that can be changed. I haven't looked into it yet.
On its right side, it has the classic 3 buttons. Personally, I find a major drawback that the Scroll is very "hard". It is not easily pressed with the middle finger and I have to use the index finger. Also, in just 20 days that I have it, when I scroll up/down, there is a creaking sound. Obviously, it can be solved if I open it and put some oil, but I imagine that this way the warranty is void.
Update: Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, έσπασε η ροδέλα.
Δεν είχα πρότερη εμπειρία με vertical mouse. Θέλει λίγες μέρες να το συνηθίσει κανείς. Πλέον νομίζω ότι δε θα επιστρέψω ξανά στα παλιά κλασσικά ποντίκια.
Αναφορικά τώρα με το συγκεκριμένο, κάθεται πολύ καλά στο χέρι μου. Στην πάνω του πλευρά έχει ένα πλήκτρο "DPI" μέσω του οποίου μπορείς να ρυθμίσεις την ταχύτητα του δείκτη σε τρεις σκάλες ανάλογα με τις ανάγκες σου εκείνη τη στιγμή.
Στην αριστερή πλευρά έχει δυο κουμπιά που είναι ρυθμισμένα να κάνουν "Forward" και "Back", το οποίο προσωπικά δεν με εξυπηρετεί σε κάτι. Ενδεχομένως να είναι κάτι που αλλάζει. Δε το έψαξα ακόμα.
Στην δεξιά του πλευρά έχει τα κλασικά 3 κουμπιά. Προσωπικά βρίσκω βασικό μειονέκτημα το ότι το Scroll είναι πολύ "σκληρό". Δεν πατιέται εύκολα με το μεσαίο δάκτυλο και αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ τον δείκτη. Επίσης στις μόλις 20 ημέρες που το έχω, όταν κάνω scroll up/down ακούγεται ένα τρήξιμο. Προφανώς και μπορεί να λυθεί αν το ανοίξω και ρίξω λίγο λαδάκι, όμως φαντάζομαι πως έτσι χάνεται η εγγύηση.
Immediate relief from wrist discomfort.
Within an hour, I became familiar with its use.
In my opinion, it is a unique solution for every user with long hours on the computer.
I wonder why it is not the standard for designing every type of mouse on the market.
I immediately ordered a second one for the office.
Άμεση ανακούφιση από ενοχλήσεις στο καρπό.
Μέσα σε μια ώρα εξοικειώθηκα με τη χρήση του.
Κατά τη γνώμη μου αποτελεί μοναδική λύση για κάθε χρήστη με πολλές ώρες στον υπολογιστή.
Απορώ γιατί δεν αποτελεί το στάνταρ για το σχεδιασμό κάθε είδους ποντικιού στην αγορά.
More than a year of use. I expected to need more time to get used to the ergonomic design, but it came and fit in my hand very naturally. Low battery consumption. If it can be considered negative, the fact that it's difficult to go back to a non-ergonomic design.
Πάνω από ένα έτος χρήσης. Περίμενα να χρειαστώ περισσότερο χρόνο για να συνηθίσω το ανατομικό σχέδιο, αλλά ήρθε και κούμπωσε στο χέρι πολύ φυσικά. Μικρή κατανάλωση σε μπαταρίες. ΑΝ μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό, το γεγονός ότι δύσκολο να ξαναγυρίσω σε μη ανατομικό σχεδιασμό.
I got it because I have a problem with my wrist, but from the first moment I realized that it has very tight buttons (mainly the left click) resulting in wrist strain. So, I returned it.
Το πήρα επειδή έχω πρόβλημα στον καρπό, όμως από την πρώτη στιγμή διαπίστωσα ότι έχει πολύ σφιχτά πλήκτρα (κυρίως αυτό του αριστερού κλικ) με αποτέλεσμα την καταπόνηση του καρπού. Έτσι, το επέστρεψα.
It really fits well on the wrist and is as comfortable as it promises. It has 6 buttons and low energy requirements. I use it for 8 hours a day for design programs. It doesn't strain my wrist or cause wrist pain. The buttons make a slight noise like most mice, as even the silent ones make noise after a month. Additionally, it is at a super price. I highly recommend it.
Πραγματικά εφαρμόζει σωστά στον καρπό και είναι όσο ξεκούραστο υπόσχεται. Έχει 6 πλήκτρα και μικρές ενργειακές απαιτήσεις. Το χρησιμοποιώ 8 ώρες την ημέρα για σχεδιαστικά προγράμματα. Δεν μου κουράζει τον καρπό ή να παθαίνω αγκύλωση χεριού. Τα κουμπιά παράγουν ένα μικρό θόρυβο όπως τα περισσότερα ποντίκια αφού και τα αθόρυβα ένα μήνα μετά κάνουν θόρυβο. Επιπρόσθετα είναι σε σούπερ τιμή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
I bought it looking for an ergonomic mouse that wouldn't strain my wrist, my hand in general.
With all the usual mice, my wrist would hurt after prolonged use and the pain would take a while to go away even after I stopped using the mouse.
With the Perixx Perimice 713 Ergo, all the pain went away as you hold it in a relatively natural hand position. If it had more right-handed tilt somewhere between 20 and 30 degrees, it would be perfect, but even as it is, it relieved me of any pain in my hand, with the help of a mouse pad (which I bought separately) that has a wrist rest. It also has a soft wrist rest in general for the wrist to rest on.
Το αγόρασα ψάχνοντας ένα εργονομικό ποντίκι που να μην καταπονεί τον καρπό μου, το χέρι μου γενικότερα.
Με όλα τα γνωστά συνηθισμένα ποντίκια πονούσε ο καρπός μου μετά από αρκετή χρήση και το χειρότερο ο πόνος αργούσε να φύγει και μετά που άφηνα το ποντίκι.
Με το Perixx Perimice 713 Ergo φύγανε όλοι οι πόνοι καθώς το κρατάς με μια σχετικά φυσική στάση του χεριού. Αν είχε περισσότερη κλίση δεξιόστροφα κάπου 20 με 30 μοίρες θα ήταν τέλειο, αλλά ακόμη και έτσι όπως είναι με απάλλαξε από κάθε πόνο στο χέρι αλλά και με τη βοήθεια ενός mouse-pad (που αγόρασα ξεχωριστά) που έχει μαξιλαράκι που ακουμπά ο καρπός. Κάνει και ένα μαλακό μαξιλαράκι γενικά για να ακουμπά ο καρπός.
The initial impression that it has made on me during the first few days of use is very good - no strain on the wrist, easy adaptation to its ergonomic design, and a great advantage is the presence of a sensitivity (DPI) adjustment button and Backwards-Forwards buttons.
It has been 6 months and I now feel like it's an extension of my hand. The shape that initially felt uncomfortable and I would hit every time I tried to grab it doesn't seem like that anymore.
After 5 years, an issue appeared with the scroll button, which, while scrolling in one direction, makes random movements towards the other.
P.S.: I use rechargeable batteries that last for about 2 months of daily use.
P.P.S.: It's not bad for gaming either.
Η αρχική εντύπωση που μου έχει κάνει τις πρώτες μέρες χρήσης του είναι πάρα πολύ καλές· καμία καταπόνηση στον καρπό, έυκολη προσαρμογή στον εργονομικό σχεδιασμό του και μεγάλο πλεονέκτημα η ύπαρξη κουμπιού αλλαγής της ευαισθησίας (DPI) και κουμπιών Backwards-Forwards.
___
Έχουν περάσει 6 μήνες και το αισθάνομαι πια προέκταση του χεριού μου. Το σχήμα του που αρχικά αισθανόμουν άβολο και το χτύπαγα κάθε φορά που πήγαινα να το πιάσω δεν μου φαίνεται πια τέτοιο.
___
Μετά από 5 χρόνια, εμφανίστηκε θέμα στο κουμπί κύλισης, το οποίο, ενώ σκρολάρεις προς μια διεύθυνση, κάνει κάποιες τυχαίες κινήσεις προς την άλλη.
___
ΥΓ0.: Χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες μπαταρίες οι οποίες διαρκούν ~2 μήνες καθημερινής χρήσης.
ΥΓ1.: Και για gaming δεν είναι άσχημο.
I got it as a trial to test the tilt of the hand, which is different from that of a regular mouse. While it is a bit uncomfortable at first, it eventually naturally adjusts to the tilt of the hand. One issue I have noticed is that because it is tall, you cannot simply grab it by moving your hand, you need to lift it slightly, which can be tiring for those who frequently switch between keyboard and mouse.
Το πήρα δοκιμαστικά για να τεστάρω την κλίση του χεριού που ειναι διαφορετική από του κλασσικιου ποντικιού. Ενώ στην αρχή είναι λίγο άβολο, τελικά έρχεται φυσικά στην κλίση του χεριου. Ένα θέμα που εχω παρατηρήσει ειναι οτι επειδή ειναι ψηλό δεν γίνεται να το πιάσεις μετάφεροντας απλά το χέρι, χρειάζεται να σηκωθεί και λίγο, κάτι που μπορεί να είναι κουραστικό για αυτους που εχουν συχνές εναλλαγές πληκτρολόγιου , ποντικιού.
My first experience with a vertical mouse, and it helps a lot with hand posture. If nothing else, I know I wouldn't go back to a conventional mouse. Comfortable (for a man with relatively thin hands), and it has useful buttons for navigation - "forward" and "back" - in the thumb position. I should note that at the same time I bought an ergonomic mouse pad with a wrist rest, but the combination didn't suit me and I use it with a simple, flat mouse pad.
The main negative element is the scroll wheel, which was initially very hard and difficult to press unless the finger was in a very specific position, something uncomfortable and tiring. Nine months later I realize that it has softened and no longer bothers me, but it took time for this. Another problem with the scroll wheel is that the rubber coating started to peel off very quickly and slip, significantly hindering scrolling (which is not very precise anyway, something that shows in small movements). I am forced to glue it occasionally, putting liquid glue underneath with a toothpick; it proves difficult not to get the buttons dirty at all, affecting their texture and aesthetics.
The mouse needs batteries every four to five weeks (with daily use for several hours), so after a few months I bought rechargeable ones and relaxed. It has fallen from a height a couple of times and doesn't seem to have been affected, which is a positive. Overall, it does its job, although I would like to upgrade it at some point.
Πρώτη μου εμπειρία με κάθετο ποντίκι, και βοηθάει πολύ με τη στάση του χεριού. Αν μη τι άλλο ξέρω ότι δεν θα ξαναγυρνούσα σε συμβατικό ποντίκι. Άνετο (για άντρα με σχετικά λεπτά χέρια), και διαθέτει χρήσιμα πλήκτρα για την πλοήγηση —«μπροστά» και «πίσω»— στη θέση του αντίχειρα. Να σημειώσω ότι ταυτόχρονα με το ποντίκι αγόρασα ανατομικό mouse pad με μαξιλαράκι, αλλά δεν μου ταίριαξε ο συνδυασμός και το χρησιμοποιώ με απλό, επίπεδο mouse pad.
Βασικό αρνητικό στοιχείο είναι το ροδάκι, που αρχικά ήταν πολύ σκληρό και δύσκολα πατιόταν παρά μόνο αν το δάχτυλο ήταν σε πολύ συγκεκριμένη θέση, κάτι το άβολο και κουραστικό. Εννιά μήνες αργότερα συνειδητοποιώ ότι έχει μαλακώσει πια και δεν μ' ενοχλεί, αλλά χρειάστηκε καιρό αυτό. Άλλο πρόβλημα με το ροδάκι είναι ότι πολύ γρήγορα άρχισε να ξεκολλάει η λαστιχένια του επένδυση και να γλιστράει, δυσχεραίνοντας σημαντικά την κύλιση (η οποία ούτως ή άλλως δεν είναι μεγάλης ακρίβειας, κάτι που φαίνεται στις μικρές κινήσεις). Αναγκάζομαι να το κολλάω κάθε τόσο, βάζοντας υγρή κόλλα από κάτω με μια οδοντογλυφίδα· αποδεικνύεται δύσκολο να μη λερωθούν καθόλου τα πλήκτρα, οπότε επηρεάζονται η υφή και η αισθητική τους.
Το ποντίκι χρειάζεται μπαταρίες κάθε τέσσερις-πέντε εβδομάδες (με καθημερινή χρήση αρκετών ωρών), οπότε μετά από μερικούς μήνες αγόρασα επαναφορτιζόμενες και ησύχασα. Έχει πέσει από ύψος καναδυό φορές και δεν μοιάζει να επηρεάστηκε, κάτι το θετικό. Γενικά την κάνει τη δουλειά του, αν και θα ήθελα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή.
Experience after a year of intense use. Ergonomic, very good grip, and truly comfortable in the hand (working at least 8 hours a day on the computer). Unfortunately, after a year, it has started to stick and the left button requires a strong press to respond. Okay, it's cheap, but I probably wouldn't buy it again
Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,
Cheap and good ergonomic mouse. Same design as an Anker I had.
Compared to the equivalent Logitech, which is much more expensive, it only lacks in the quality of its materials, without meaning that it is cheap.
Good accuracy, three DPI settings, goes into idle mode if not used for a period of time (a button needs to be pressed to "wake it up"), does not tire.
Requires two AAA batteries (not included in the box).
Overall, very good and better than the Logitech.
Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.
I had bought 2 about 1 year ago, maybe not even a full year has passed. One worked intensively, the other very rarely (on different pcs by different users). And both just stopped working around the same time. Coincidence? I don't think so. While it was working, it was ok, but it gives something extra and you get something that will last longer in my opinion.
Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.
I bought it because I have been using the company's wired version for years and I decided to try eliminating the cables from my desk.
The pros are that, like the wired variant, it is very comfortable and you get used to it quickly. Its weight is okay (a bit on the heavy side due to the batteries), but it is also suitable for gaming (not extreme, obviously).
As for the cons, the wired version from the same company has much better tracking.
In the end, I stopped using it because I had to try 2-3 times to hit icons.
To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.
Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).
Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.
Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.
The ergonomic design of the support arm and the grips fit the contour of your palm for maximum comfort. It requires 2 AAA batteries which are not included in the package.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
My first experience with a vertical mouse, and it helps a lot with hand posture. If nothing else, I know I wouldn't go back to a conventional mouse. Comfortable (for a man with relatively thin hands), and it has useful buttons for navigation - "forward" and "back" - in the thumb position. I should note that at the same time I bought an ergonomic mouse pad with a wrist rest, but the combination didn't suit me and I use it with a simple, flat mouse pad.
The main negative element is the scroll wheel, which was initially very hard and difficult to press unless the finger was in a very specific position, something uncomfortable and tiring. Nine months later I realize that it has softened and no longer bothers me, but it took time for this. Another problem with the scroll wheel is that the rubber coating started to peel off very quickly and slip, significantly hindering scrolling (which is not very precise anyway, something that shows in small movements). I am forced to glue it occasionally, putting liquid glue underneath with a toothpick; it proves difficult not to get the buttons dirty at all, affecting their texture and aesthetics.
The mouse needs batteries every four to five weeks (with daily use for several hours), so after a few months I bought rechargeable ones and relaxed. It has fallen from a height a couple of times and doesn't seem to have been affected, which is a positive. Overall, it does its job, although I would like to upgrade it at some point.
Πρώτη μου εμπειρία με κάθετο ποντίκι, και βοηθάει πολύ με τη στάση του χεριού. Αν μη τι άλλο ξέρω ότι δεν θα ξαναγυρνούσα σε συμβατικό ποντίκι. Άνετο (για άντρα με σχετικά λεπτά χέρια), και διαθέτει χρήσιμα πλήκτρα για την πλοήγηση —«μπροστά» και «πίσω»— στη θέση του αντίχειρα. Να σημειώσω ότι ταυτόχρονα με το ποντίκι αγόρασα ανατομικό mouse pad με μαξιλαράκι, αλλά δεν μου ταίριαξε ο συνδυασμός και το χρησιμοποιώ με απλό, επίπεδο mouse pad.
Βασικό αρνητικό στοιχείο είναι το ροδάκι, που αρχικά ήταν πολύ σκληρό και δύσκολα πατιόταν παρά μόνο αν το δάχτυλο ήταν σε πολύ συγκεκριμένη θέση, κάτι το άβολο και κουραστικό. Εννιά μήνες αργότερα συνειδητοποιώ ότι έχει μαλακώσει πια και δεν μ' ενοχλεί, αλλά χρειάστηκε καιρό αυτό. Άλλο πρόβλημα με το ροδάκι είναι ότι πολύ γρήγορα άρχισε να ξεκολλάει η λαστιχένια του επένδυση και να γλιστράει, δυσχεραίνοντας σημαντικά την κύλιση (η οποία ούτως ή άλλως δεν είναι μεγάλης ακρίβειας, κάτι που φαίνεται στις μικρές κινήσεις). Αναγκάζομαι να το κολλάω κάθε τόσο, βάζοντας υγρή κόλλα από κάτω με μια οδοντογλυφίδα· αποδεικνύεται δύσκολο να μη λερωθούν καθόλου τα πλήκτρα, οπότε επηρεάζονται η υφή και η αισθητική τους.
Το ποντίκι χρειάζεται μπαταρίες κάθε τέσσερις-πέντε εβδομάδες (με καθημερινή χρήση αρκετών ωρών), οπότε μετά από μερικούς μήνες αγόρασα επαναφορτιζόμενες και ησύχασα. Έχει πέσει από ύψος καναδυό φορές και δεν μοιάζει να επηρεάστηκε, κάτι το θετικό. Γενικά την κάνει τη δουλειά του, αν και θα ήθελα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή.
Experience after a year of intense use. Ergonomic, very good grip, and truly comfortable in the hand (working at least 8 hours a day on the computer). Unfortunately, after a year, it has started to stick and the left button requires a strong press to respond. Okay, it's cheap, but I probably wouldn't buy it again
Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,
Cheap and good ergonomic mouse. Same design as an Anker I had.
Compared to the equivalent Logitech, which is much more expensive, it only lacks in the quality of its materials, without meaning that it is cheap.
Good accuracy, three DPI settings, goes into idle mode if not used for a period of time (a button needs to be pressed to "wake it up"), does not tire.
Requires two AAA batteries (not included in the box).
Overall, very good and better than the Logitech.
Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.
I had bought 2 about 1 year ago, maybe not even a full year has passed. One worked intensively, the other very rarely (on different pcs by different users). And both just stopped working around the same time. Coincidence? I don't think so. While it was working, it was ok, but it gives something extra and you get something that will last longer in my opinion.
Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.
I bought it because I have been using the company's wired version for years and I decided to try eliminating the cables from my desk.
The pros are that, like the wired variant, it is very comfortable and you get used to it quickly. Its weight is okay (a bit on the heavy side due to the batteries), but it is also suitable for gaming (not extreme, obviously).
As for the cons, the wired version from the same company has much better tracking.
In the end, I stopped using it because I had to try 2-3 times to hit icons.
To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.
Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).
Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.
Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.
Overall, it is good for a first encounter with this kind of "mice" due to its low cost. It works satisfactorily on a mouse pad but still "sticks" at times. Obviously, we are NOT talking about gaming in any case. Its response is tragic in gaming conditions and this can also be seen in office work if some quick movement is required.
Γενικά είναι καλό για μια πρώτη επαφή με αυτού του είδους τα "ποντίκια" εξαιτίας του χαμηλού κόστους.
Δουλεύει ικανοποιητικά πάνω σε mouse pad αλλά συνεχίζει να "κολλάει" κάποιες στιγμές. Προφανώς ΔΕΝ μιλάμε για gaming σε καμία μα καμία περίπτωση. Η απόκριση του είναι τραγική σε συνθήκες παιχνιδιού και αυτό μπορεί να φανεί και σε δουλειές γραφείου αν απαιτηθεί κάποια γρήγορη κίνηση.
I had no prior experience with a vertical mouse. It takes a few days to get used to it. Now I think I will never go back to the old classic mice.
Regarding this specific one, it fits very well in my hand. On its top side, it has a "DPI" button through which you can adjust the pointer speed in three levels according to your needs at that moment.
On the left side, it has two buttons set to "Forward" and "Back", which personally don't serve me for anything. It may be something that can be changed. I haven't looked into it yet.
On its right side, it has the classic 3 buttons. Personally, I find a major drawback that the Scroll is very "hard". It is not easily pressed with the middle finger and I have to use the index finger. Also, in just 20 days that I have it, when I scroll up/down, there is a creaking sound. Obviously, it can be solved if I open it and put some oil, but I imagine that this way the warranty is void.
Update: Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, έσπασε η ροδέλα.
Δεν είχα πρότερη εμπειρία με vertical mouse. Θέλει λίγες μέρες να το συνηθίσει κανείς. Πλέον νομίζω ότι δε θα επιστρέψω ξανά στα παλιά κλασσικά ποντίκια.
Αναφορικά τώρα με το συγκεκριμένο, κάθεται πολύ καλά στο χέρι μου. Στην πάνω του πλευρά έχει ένα πλήκτρο "DPI" μέσω του οποίου μπορείς να ρυθμίσεις την ταχύτητα του δείκτη σε τρεις σκάλες ανάλογα με τις ανάγκες σου εκείνη τη στιγμή.
Στην αριστερή πλευρά έχει δυο κουμπιά που είναι ρυθμισμένα να κάνουν "Forward" και "Back", το οποίο προσωπικά δεν με εξυπηρετεί σε κάτι. Ενδεχομένως να είναι κάτι που αλλάζει. Δε το έψαξα ακόμα.
Στην δεξιά του πλευρά έχει τα κλασικά 3 κουμπιά. Προσωπικά βρίσκω βασικό μειονέκτημα το ότι το Scroll είναι πολύ "σκληρό". Δεν πατιέται εύκολα με το μεσαίο δάκτυλο και αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ τον δείκτη. Επίσης στις μόλις 20 ημέρες που το έχω, όταν κάνω scroll up/down ακούγεται ένα τρήξιμο. Προφανώς και μπορεί να λυθεί αν το ανοίξω και ρίξω λίγο λαδάκι, όμως φαντάζομαι πως έτσι χάνεται η εγγύηση.
Immediate relief from wrist discomfort.
Within an hour, I became familiar with its use.
In my opinion, it is a unique solution for every user with long hours on the computer.
I wonder why it is not the standard for designing every type of mouse on the market.
I immediately ordered a second one for the office.
Άμεση ανακούφιση από ενοχλήσεις στο καρπό.
Μέσα σε μια ώρα εξοικειώθηκα με τη χρήση του.
Κατά τη γνώμη μου αποτελεί μοναδική λύση για κάθε χρήστη με πολλές ώρες στον υπολογιστή.
Απορώ γιατί δεν αποτελεί το στάνταρ για το σχεδιασμό κάθε είδους ποντικιού στην αγορά.
More than a year of use. I expected to need more time to get used to the ergonomic design, but it came and fit in my hand very naturally. Low battery consumption. If it can be considered negative, the fact that it's difficult to go back to a non-ergonomic design.
Πάνω από ένα έτος χρήσης. Περίμενα να χρειαστώ περισσότερο χρόνο για να συνηθίσω το ανατομικό σχέδιο, αλλά ήρθε και κούμπωσε στο χέρι πολύ φυσικά. Μικρή κατανάλωση σε μπαταρίες. ΑΝ μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό, το γεγονός ότι δύσκολο να ξαναγυρίσω σε μη ανατομικό σχεδιασμό.
I got it because I have a problem with my wrist, but from the first moment I realized that it has very tight buttons (mainly the left click) resulting in wrist strain. So, I returned it.
Το πήρα επειδή έχω πρόβλημα στον καρπό, όμως από την πρώτη στιγμή διαπίστωσα ότι έχει πολύ σφιχτά πλήκτρα (κυρίως αυτό του αριστερού κλικ) με αποτέλεσμα την καταπόνηση του καρπού. Έτσι, το επέστρεψα.
It really fits well on the wrist and is as comfortable as it promises. It has 6 buttons and low energy requirements. I use it for 8 hours a day for design programs. It doesn't strain my wrist or cause wrist pain. The buttons make a slight noise like most mice, as even the silent ones make noise after a month. Additionally, it is at a super price. I highly recommend it.
Πραγματικά εφαρμόζει σωστά στον καρπό και είναι όσο ξεκούραστο υπόσχεται. Έχει 6 πλήκτρα και μικρές ενργειακές απαιτήσεις. Το χρησιμοποιώ 8 ώρες την ημέρα για σχεδιαστικά προγράμματα. Δεν μου κουράζει τον καρπό ή να παθαίνω αγκύλωση χεριού. Τα κουμπιά παράγουν ένα μικρό θόρυβο όπως τα περισσότερα ποντίκια αφού και τα αθόρυβα ένα μήνα μετά κάνουν θόρυβο. Επιπρόσθετα είναι σε σούπερ τιμή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
I bought it looking for an ergonomic mouse that wouldn't strain my wrist, my hand in general.
With all the usual mice, my wrist would hurt after prolonged use and the pain would take a while to go away even after I stopped using the mouse.
With the Perixx Perimice 713 Ergo, all the pain went away as you hold it in a relatively natural hand position. If it had more right-handed tilt somewhere between 20 and 30 degrees, it would be perfect, but even as it is, it relieved me of any pain in my hand, with the help of a mouse pad (which I bought separately) that has a wrist rest. It also has a soft wrist rest in general for the wrist to rest on.
Το αγόρασα ψάχνοντας ένα εργονομικό ποντίκι που να μην καταπονεί τον καρπό μου, το χέρι μου γενικότερα.
Με όλα τα γνωστά συνηθισμένα ποντίκια πονούσε ο καρπός μου μετά από αρκετή χρήση και το χειρότερο ο πόνος αργούσε να φύγει και μετά που άφηνα το ποντίκι.
Με το Perixx Perimice 713 Ergo φύγανε όλοι οι πόνοι καθώς το κρατάς με μια σχετικά φυσική στάση του χεριού. Αν είχε περισσότερη κλίση δεξιόστροφα κάπου 20 με 30 μοίρες θα ήταν τέλειο, αλλά ακόμη και έτσι όπως είναι με απάλλαξε από κάθε πόνο στο χέρι αλλά και με τη βοήθεια ενός mouse-pad (που αγόρασα ξεχωριστά) που έχει μαξιλαράκι που ακουμπά ο καρπός. Κάνει και ένα μαλακό μαξιλαράκι γενικά για να ακουμπά ο καρπός.
The initial impression that it has made on me during the first few days of use is very good - no strain on the wrist, easy adaptation to its ergonomic design, and a great advantage is the presence of a sensitivity (DPI) adjustment button and Backwards-Forwards buttons.
It has been 6 months and I now feel like it's an extension of my hand. The shape that initially felt uncomfortable and I would hit every time I tried to grab it doesn't seem like that anymore.
After 5 years, an issue appeared with the scroll button, which, while scrolling in one direction, makes random movements towards the other.
P.S.: I use rechargeable batteries that last for about 2 months of daily use.
P.P.S.: It's not bad for gaming either.
Η αρχική εντύπωση που μου έχει κάνει τις πρώτες μέρες χρήσης του είναι πάρα πολύ καλές· καμία καταπόνηση στον καρπό, έυκολη προσαρμογή στον εργονομικό σχεδιασμό του και μεγάλο πλεονέκτημα η ύπαρξη κουμπιού αλλαγής της ευαισθησίας (DPI) και κουμπιών Backwards-Forwards.
___
Έχουν περάσει 6 μήνες και το αισθάνομαι πια προέκταση του χεριού μου. Το σχήμα του που αρχικά αισθανόμουν άβολο και το χτύπαγα κάθε φορά που πήγαινα να το πιάσω δεν μου φαίνεται πια τέτοιο.
___
Μετά από 5 χρόνια, εμφανίστηκε θέμα στο κουμπί κύλισης, το οποίο, ενώ σκρολάρεις προς μια διεύθυνση, κάνει κάποιες τυχαίες κινήσεις προς την άλλη.
___
ΥΓ0.: Χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες μπαταρίες οι οποίες διαρκούν ~2 μήνες καθημερινής χρήσης.
ΥΓ1.: Και για gaming δεν είναι άσχημο.
I got it as a trial to test the tilt of the hand, which is different from that of a regular mouse. While it is a bit uncomfortable at first, it eventually naturally adjusts to the tilt of the hand. One issue I have noticed is that because it is tall, you cannot simply grab it by moving your hand, you need to lift it slightly, which can be tiring for those who frequently switch between keyboard and mouse.
Το πήρα δοκιμαστικά για να τεστάρω την κλίση του χεριού που ειναι διαφορετική από του κλασσικιου ποντικιού. Ενώ στην αρχή είναι λίγο άβολο, τελικά έρχεται φυσικά στην κλίση του χεριου. Ένα θέμα που εχω παρατηρήσει ειναι οτι επειδή ειναι ψηλό δεν γίνεται να το πιάσεις μετάφεροντας απλά το χέρι, χρειάζεται να σηκωθεί και λίγο, κάτι που μπορεί να είναι κουραστικό για αυτους που εχουν συχνές εναλλαγές πληκτρολόγιου , ποντικιού.
My first experience with a vertical mouse, and it helps a lot with hand posture. If nothing else, I know I wouldn't go back to a conventional mouse. Comfortable (for a man with relatively thin hands), and it has useful buttons for navigation - "forward" and "back" - in the thumb position. I should note that at the same time I bought an ergonomic mouse pad with a wrist rest, but the combination didn't suit me and I use it with a simple, flat mouse pad.
The main negative element is the scroll wheel, which was initially very hard and difficult to press unless the finger was in a very specific position, something uncomfortable and tiring. Nine months later I realize that it has softened and no longer bothers me, but it took time for this. Another problem with the scroll wheel is that the rubber coating started to peel off very quickly and slip, significantly hindering scrolling (which is not very precise anyway, something that shows in small movements). I am forced to glue it occasionally, putting liquid glue underneath with a toothpick; it proves difficult not to get the buttons dirty at all, affecting their texture and aesthetics.
The mouse needs batteries every four to five weeks (with daily use for several hours), so after a few months I bought rechargeable ones and relaxed. It has fallen from a height a couple of times and doesn't seem to have been affected, which is a positive. Overall, it does its job, although I would like to upgrade it at some point.
Πρώτη μου εμπειρία με κάθετο ποντίκι, και βοηθάει πολύ με τη στάση του χεριού. Αν μη τι άλλο ξέρω ότι δεν θα ξαναγυρνούσα σε συμβατικό ποντίκι. Άνετο (για άντρα με σχετικά λεπτά χέρια), και διαθέτει χρήσιμα πλήκτρα για την πλοήγηση —«μπροστά» και «πίσω»— στη θέση του αντίχειρα. Να σημειώσω ότι ταυτόχρονα με το ποντίκι αγόρασα ανατομικό mouse pad με μαξιλαράκι, αλλά δεν μου ταίριαξε ο συνδυασμός και το χρησιμοποιώ με απλό, επίπεδο mouse pad.
Βασικό αρνητικό στοιχείο είναι το ροδάκι, που αρχικά ήταν πολύ σκληρό και δύσκολα πατιόταν παρά μόνο αν το δάχτυλο ήταν σε πολύ συγκεκριμένη θέση, κάτι το άβολο και κουραστικό. Εννιά μήνες αργότερα συνειδητοποιώ ότι έχει μαλακώσει πια και δεν μ' ενοχλεί, αλλά χρειάστηκε καιρό αυτό. Άλλο πρόβλημα με το ροδάκι είναι ότι πολύ γρήγορα άρχισε να ξεκολλάει η λαστιχένια του επένδυση και να γλιστράει, δυσχεραίνοντας σημαντικά την κύλιση (η οποία ούτως ή άλλως δεν είναι μεγάλης ακρίβειας, κάτι που φαίνεται στις μικρές κινήσεις). Αναγκάζομαι να το κολλάω κάθε τόσο, βάζοντας υγρή κόλλα από κάτω με μια οδοντογλυφίδα· αποδεικνύεται δύσκολο να μη λερωθούν καθόλου τα πλήκτρα, οπότε επηρεάζονται η υφή και η αισθητική τους.
Το ποντίκι χρειάζεται μπαταρίες κάθε τέσσερις-πέντε εβδομάδες (με καθημερινή χρήση αρκετών ωρών), οπότε μετά από μερικούς μήνες αγόρασα επαναφορτιζόμενες και ησύχασα. Έχει πέσει από ύψος καναδυό φορές και δεν μοιάζει να επηρεάστηκε, κάτι το θετικό. Γενικά την κάνει τη δουλειά του, αν και θα ήθελα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή.
Experience after a year of intense use. Ergonomic, very good grip, and truly comfortable in the hand (working at least 8 hours a day on the computer). Unfortunately, after a year, it has started to stick and the left button requires a strong press to respond. Okay, it's cheap, but I probably wouldn't buy it again
Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,
Cheap and good ergonomic mouse. Same design as an Anker I had.
Compared to the equivalent Logitech, which is much more expensive, it only lacks in the quality of its materials, without meaning that it is cheap.
Good accuracy, three DPI settings, goes into idle mode if not used for a period of time (a button needs to be pressed to "wake it up"), does not tire.
Requires two AAA batteries (not included in the box).
Overall, very good and better than the Logitech.
Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.
I had bought 2 about 1 year ago, maybe not even a full year has passed. One worked intensively, the other very rarely (on different pcs by different users). And both just stopped working around the same time. Coincidence? I don't think so. While it was working, it was ok, but it gives something extra and you get something that will last longer in my opinion.
Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.
I bought it because I have been using the company's wired version for years and I decided to try eliminating the cables from my desk.
The pros are that, like the wired variant, it is very comfortable and you get used to it quickly. Its weight is okay (a bit on the heavy side due to the batteries), but it is also suitable for gaming (not extreme, obviously).
As for the cons, the wired version from the same company has much better tracking.
In the end, I stopped using it because I had to try 2-3 times to hit icons.
To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.
Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).
Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.
Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.