At this price, it is the best watch. Simple, cheap, convenient. It is water-resistant, meaning you can shower wearing it but you cannot dive into the sea. Also, the hands are luminous, so you can see the time in the dark. The back cover is secured with screws, which means you don't need a special tool to change the battery. The strap is made of rubber and is comfortable. For the 8 euros I bought it, it is perfect.
Σε αυτή την τιμή είναι το καλύτερο ρολόι. Απλό, φθηνό, βολικό. Είναι ημιαδιαβοχο, δηλαδή κάνεις ντουζ φορώντας το αλλά δεν κάνεις βουτιές στην θάλασσα. Επίσης οι δείκτες είναι φωσφοριζουσες και βλέπεις κάπως την ώρα σε σκοτάδι. Το καπάκι πίσω είναι με βιδακια που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ειδικό εργαλείο για να αλλάξεις την μπαταρία. Το λουρί είναι από καουτσούκ και είναι βολικό. Στα 8 ευρώ που το πήρα είναι άψογο.
The plastic central hook breaks as others said. I thought they were exaggerating and that mine wouldn't break because I would be careful. In the end, despite all the caution, without realizing it, it has broken. I estimate that I put it in/took it out about 70 times.
Σπάει το πλαστικό κεντρικό γατζάκι όπως είπαν και οι άλλοι. Νόμιζα ότι υπερβάλλουν κι ότι εμένα δε θα μου σπάσει γιατί θα είμαι προσεκτικός. Τελικά παρόλη την προσοχή, χωρίς να το καταλάβεις έχει σπάσει. Υπολογίζω ότι το έβαλα/έβγαλα περίπου 70 φορές.
As an "examination" watch, it was purchased since many organizations do not allow electronics. And it did its job perfectly during the initial two months that we needed it, and it is also beautiful. We are very satisfied with our choice.
Ως ρολόι "εξετάσεων" αγοράστηκε, μιας και δεν επιτρέπονται από πολλούς οργανισμούς τα ηλεκτρονικά. Και μια χαρά έκανε την δουλειά του στο δίμηνο αρχικά που το χρειαστήκαμε και όμορφο είναι, πολύ ευχαριστημένοι από την επιλογή.
A very good budget wristwatch. The dial is beautiful and the font of the numbers is clear and legible as well. The hands are also pleasant, as they do not have strange shapes that confuse you. It glows in the dark, although not very intensely, but definitely enough to be able to read the time. One drawback (and the reason I give it 4 stars) is clearly the plastic hook on the strap, which only lasted a few months of use, but can easily be replaced with a metal one for 2-3€.
Ένα πολύ καλό budget ρολόι χειρός. Το καντράν είναι πανέμορφο και η γραμματοσειρά των αριθμών είναι όμοφρη και ευκρινέστατη επίσης. Οι δείκτες επίσης ευχάριστοι, καθώς δεν έχουν περίεργα σχήματα που σε μπερδεύουν. Στο σκοτάδι φωσφορίζει, αν και όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα αρκετά για να μπορείς να διαβάσεις την ώρα. Ένα μειονέκτημα (και ο λόγος που βάζω 4★) σαφώς είναι το πλαστικό γάντζο στο λουρί, το οποίο άντεξε μόνο μερικούς μήνες χρήσης, αλλά μπορεί να αντικατασταθεί έυκολα με ένα μεταλλικό για 2-3€.
Stars always have to do with the price. For the 10 euros I bought it, it is excellent!
It hasn't lost a minute since I bought it. I only use it when I'm at work in the morning. When I return home in the afternoon, I take it off. I wanted a watch that shows the time and nothing else, it doesn't even have a date and it's incredibly simple. Exactly what I wanted, in other words. It is also lightweight and stays securely on the wrist.
If you are looking for something like this, I would recommend it to you!
Update: A few months after the purchase, the plastic "tooth" that goes into the holes in the strap broke. Nevertheless, it continues to not lose a minute! I took it to the watchmaker in my neighborhood who replaced it with a metal one at no cost, and I continue to have it.
Τα αστέρια έχουν πάντα να κάνουν με την τιμή. Για τα 10 ευρώ που το πήρα, είναι άριστο!
Δεν έχει χάσει λεπτό από τότε που το αγόρασα. Το χρησιμοποιώ μόνο όταν είμαι στην δουλειά το πρωί. Όταν επιστρέφω το απόγευμα στο σπίτι το βγάζω. Ήθελα ένα ρολόι που να δείχνει την ώρα και τίποτε άλλο, ούτε ημερομηνία έχει και είναι τρομερά απλό. Ακριβώς αυτό που ήθελα, δηλαδή. Είναι επίσης ελαφρύ και στέκεται σταθερό στον καρπό.
Αν κι εσείς ψάχνετε κάτι τέτοιο, θα σας το πρότεινα!
Ενημέρωση: Λίγους μήνες μετά την αγορά έσπασε το πλαστικό "δοντάκι" που μπαίνει στις τρυπούλες στο λουρί. Παρόλα αυτά συνεχίζει να μην χάνει λεπτό! Το πήγα στον ωρολογοποιό της γειτονιάς μου που του έβαλε ένα μεταλλικό χωρίς κανένα κόστος και συνεχίζω να το έχω.
It is a very nice watch that I bought for everyday use and for school. I like watches with hands, they are old school but still fashionable and wonderful.
Είναι ένα πολύ ωραίο Ρολόι το Αγόρασα για καθημερινή χρήση και για το σχολείο.Μου αρέσουν τα ρολόγια με δείκτες είναι old school αλλά είναι ακόμη μοδάτα και υπέροχα.
Readable, lightweight, comfortable, waterproof. Practical for everyday use, once you wear it, you don't take it off. After a while, the tooth that holds the strap together broke (weak). A serious drawback, let's move on to another watch
Ευανάγνωστο , ελαφρύ , ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ, αδιάβροχο
πρακτικό για καθημερινή χρηση , αν το φορέσεις δεν το βγάζεις
μετα απο λιγο καιρο κοπηκε το δοντι που κρατα το λουρακι δεμενο ( αδυναμο )
σοβαρο μειον ρολοι τελος παμε γι αλλο
Watches, like all of us, I have quite a few, but since I am 65 years old with 2.5 degrees of presbyopia, seeing it in the photos, I understood that I needed it. And YES, I solved my problem; I can see the time very clearly. I consider it (personally) very beautiful, lightweight, very satisfied and happy. And if it breaks again, I will buy the same one again...
Ρολόγια, όπως όλοι μας έχω αρκετά, όμως' καθ' ότι 65 ετών με πρεσβυωπία 2,5 βαθμών, βλέποντάς το στις φωτό, καταλάβαινα ότι μου χρειαζόταν. Και ΝΑΙ, έλυσα το πρόβλημά μου' βλέπω πολύ καθαρά την ώρα, το θεωρώ (προσωπικά) πολύ όμορφο, ελαφρό, πολύ ικανοποιημένος- χαρούμενος' κι αν χαλάσει πάλι το ίδιο θα πάρω...
I bought it for my father who wanted a simple and affordable watch that can easily read the numbers. It looks very nice on his hand. It definitely worths its money and more.
Το πήρα για τον πατέρα μου που ήθελε ένα απλό και οικονομικό ρολόι και να διαβάζει με ευκολία τους αριθμούς. Φαίνεται πολύ ωραίο πάνω στο χέρι του. Σίγουρα αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματά του.
I wanted to buy a watch for the army and ended up with this one. It made me look good. Although it doesn't have a stopwatch or a date, it was exactly what I wanted. Simple, minimalistic, and unnecessary. The battery has already lasted 2 years and the watch hasn't lost a minute. The hands are visible in the dark. Needless to say, I still use it and maybe in the future I will buy another one from the same company.
Ήθελα να αγοράσω ένα ρολόι για τον στρατό και κατέληξα σε αυτό. Με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Παρότι δεν έχει ούτε χρονόμετρο,ούτε ημερομηνία ήταν ακριβώς ότι ήθελα. Απλό,λιτό και απέριττο. Η μπαταρία αντέχει ήδη 2 χρόνια και το ρολόι δεν έχει χάσει ούτε λεπτό. Στο σκοτάδι φαίνονται οι δείκτες του. Εννοείται πως το χρησιμοποιώ ακόμα και ίσως στο μέλλον αγοράσω και άλλο της ίδιας εταιρίας.
The plastic central hook breaks as others said. I thought they were exaggerating and that mine wouldn't break because I would be careful. In the end, despite all the caution, without realizing it, it has broken. I estimate that I put it in/took it out about 70 times.
Σπάει το πλαστικό κεντρικό γατζάκι όπως είπαν και οι άλλοι. Νόμιζα ότι υπερβάλλουν κι ότι εμένα δε θα μου σπάσει γιατί θα είμαι προσεκτικός. Τελικά παρόλη την προσοχή, χωρίς να το καταλάβεις έχει σπάσει. Υπολογίζω ότι το έβαλα/έβγαλα περίπου 70 φορές.
As an "examination" watch, it was purchased since many organizations do not allow electronics. And it did its job perfectly during the initial two months that we needed it, and it is also beautiful. We are very satisfied with our choice.
Ως ρολόι "εξετάσεων" αγοράστηκε, μιας και δεν επιτρέπονται από πολλούς οργανισμούς τα ηλεκτρονικά. Και μια χαρά έκανε την δουλειά του στο δίμηνο αρχικά που το χρειαστήκαμε και όμορφο είναι, πολύ ευχαριστημένοι από την επιλογή.
A very good budget wristwatch. The dial is beautiful and the font of the numbers is clear and legible as well. The hands are also pleasant, as they do not have strange shapes that confuse you. It glows in the dark, although not very intensely, but definitely enough to be able to read the time. One drawback (and the reason I give it 4 stars) is clearly the plastic hook on the strap, which only lasted a few months of use, but can easily be replaced with a metal one for 2-3€.
Ένα πολύ καλό budget ρολόι χειρός. Το καντράν είναι πανέμορφο και η γραμματοσειρά των αριθμών είναι όμοφρη και ευκρινέστατη επίσης. Οι δείκτες επίσης ευχάριστοι, καθώς δεν έχουν περίεργα σχήματα που σε μπερδεύουν. Στο σκοτάδι φωσφορίζει, αν και όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα αρκετά για να μπορείς να διαβάσεις την ώρα. Ένα μειονέκτημα (και ο λόγος που βάζω 4★) σαφώς είναι το πλαστικό γάντζο στο λουρί, το οποίο άντεξε μόνο μερικούς μήνες χρήσης, αλλά μπορεί να αντικατασταθεί έυκολα με ένα μεταλλικό για 2-3€.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
At this price, it is the best watch. Simple, cheap, convenient. It is water-resistant, meaning you can shower wearing it but you cannot dive into the sea. Also, the hands are luminous, so you can see the time in the dark. The back cover is secured with screws, which means you don't need a special tool to change the battery. The strap is made of rubber and is comfortable. For the 8 euros I bought it, it is perfect.
Σε αυτή την τιμή είναι το καλύτερο ρολόι. Απλό, φθηνό, βολικό. Είναι ημιαδιαβοχο, δηλαδή κάνεις ντουζ φορώντας το αλλά δεν κάνεις βουτιές στην θάλασσα. Επίσης οι δείκτες είναι φωσφοριζουσες και βλέπεις κάπως την ώρα σε σκοτάδι. Το καπάκι πίσω είναι με βιδακια που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ειδικό εργαλείο για να αλλάξεις την μπαταρία. Το λουρί είναι από καουτσούκ και είναι βολικό. Στα 8 ευρώ που το πήρα είναι άψογο.
The plastic central hook breaks as others said. I thought they were exaggerating and that mine wouldn't break because I would be careful. In the end, despite all the caution, without realizing it, it has broken. I estimate that I put it in/took it out about 70 times.
Σπάει το πλαστικό κεντρικό γατζάκι όπως είπαν και οι άλλοι. Νόμιζα ότι υπερβάλλουν κι ότι εμένα δε θα μου σπάσει γιατί θα είμαι προσεκτικός. Τελικά παρόλη την προσοχή, χωρίς να το καταλάβεις έχει σπάσει. Υπολογίζω ότι το έβαλα/έβγαλα περίπου 70 φορές.
As an "examination" watch, it was purchased since many organizations do not allow electronics. And it did its job perfectly during the initial two months that we needed it, and it is also beautiful. We are very satisfied with our choice.
Ως ρολόι "εξετάσεων" αγοράστηκε, μιας και δεν επιτρέπονται από πολλούς οργανισμούς τα ηλεκτρονικά. Και μια χαρά έκανε την δουλειά του στο δίμηνο αρχικά που το χρειαστήκαμε και όμορφο είναι, πολύ ευχαριστημένοι από την επιλογή.
A very good budget wristwatch. The dial is beautiful and the font of the numbers is clear and legible as well. The hands are also pleasant, as they do not have strange shapes that confuse you. It glows in the dark, although not very intensely, but definitely enough to be able to read the time. One drawback (and the reason I give it 4 stars) is clearly the plastic hook on the strap, which only lasted a few months of use, but can easily be replaced with a metal one for 2-3€.
Ένα πολύ καλό budget ρολόι χειρός. Το καντράν είναι πανέμορφο και η γραμματοσειρά των αριθμών είναι όμοφρη και ευκρινέστατη επίσης. Οι δείκτες επίσης ευχάριστοι, καθώς δεν έχουν περίεργα σχήματα που σε μπερδεύουν. Στο σκοτάδι φωσφορίζει, αν και όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα αρκετά για να μπορείς να διαβάσεις την ώρα. Ένα μειονέκτημα (και ο λόγος που βάζω 4★) σαφώς είναι το πλαστικό γάντζο στο λουρί, το οποίο άντεξε μόνο μερικούς μήνες χρήσης, αλλά μπορεί να αντικατασταθεί έυκολα με ένα μεταλλικό για 2-3€.
Stars always have to do with the price. For the 10 euros I bought it, it is excellent!
It hasn't lost a minute since I bought it. I only use it when I'm at work in the morning. When I return home in the afternoon, I take it off. I wanted a watch that shows the time and nothing else, it doesn't even have a date and it's incredibly simple. Exactly what I wanted, in other words. It is also lightweight and stays securely on the wrist.
If you are looking for something like this, I would recommend it to you!
Update: A few months after the purchase, the plastic "tooth" that goes into the holes in the strap broke. Nevertheless, it continues to not lose a minute! I took it to the watchmaker in my neighborhood who replaced it with a metal one at no cost, and I continue to have it.
Τα αστέρια έχουν πάντα να κάνουν με την τιμή. Για τα 10 ευρώ που το πήρα, είναι άριστο!
Δεν έχει χάσει λεπτό από τότε που το αγόρασα. Το χρησιμοποιώ μόνο όταν είμαι στην δουλειά το πρωί. Όταν επιστρέφω το απόγευμα στο σπίτι το βγάζω. Ήθελα ένα ρολόι που να δείχνει την ώρα και τίποτε άλλο, ούτε ημερομηνία έχει και είναι τρομερά απλό. Ακριβώς αυτό που ήθελα, δηλαδή. Είναι επίσης ελαφρύ και στέκεται σταθερό στον καρπό.
Αν κι εσείς ψάχνετε κάτι τέτοιο, θα σας το πρότεινα!
Ενημέρωση: Λίγους μήνες μετά την αγορά έσπασε το πλαστικό "δοντάκι" που μπαίνει στις τρυπούλες στο λουρί. Παρόλα αυτά συνεχίζει να μην χάνει λεπτό! Το πήγα στον ωρολογοποιό της γειτονιάς μου που του έβαλε ένα μεταλλικό χωρίς κανένα κόστος και συνεχίζω να το έχω.
It is a very nice watch that I bought for everyday use and for school. I like watches with hands, they are old school but still fashionable and wonderful.
Είναι ένα πολύ ωραίο Ρολόι το Αγόρασα για καθημερινή χρήση και για το σχολείο.Μου αρέσουν τα ρολόγια με δείκτες είναι old school αλλά είναι ακόμη μοδάτα και υπέροχα.
Readable, lightweight, comfortable, waterproof. Practical for everyday use, once you wear it, you don't take it off. After a while, the tooth that holds the strap together broke (weak). A serious drawback, let's move on to another watch
Ευανάγνωστο , ελαφρύ , ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ, αδιάβροχο
πρακτικό για καθημερινή χρηση , αν το φορέσεις δεν το βγάζεις
μετα απο λιγο καιρο κοπηκε το δοντι που κρατα το λουρακι δεμενο ( αδυναμο )
σοβαρο μειον ρολοι τελος παμε γι αλλο
Watches, like all of us, I have quite a few, but since I am 65 years old with 2.5 degrees of presbyopia, seeing it in the photos, I understood that I needed it. And YES, I solved my problem; I can see the time very clearly. I consider it (personally) very beautiful, lightweight, very satisfied and happy. And if it breaks again, I will buy the same one again...
Ρολόγια, όπως όλοι μας έχω αρκετά, όμως' καθ' ότι 65 ετών με πρεσβυωπία 2,5 βαθμών, βλέποντάς το στις φωτό, καταλάβαινα ότι μου χρειαζόταν. Και ΝΑΙ, έλυσα το πρόβλημά μου' βλέπω πολύ καθαρά την ώρα, το θεωρώ (προσωπικά) πολύ όμορφο, ελαφρό, πολύ ικανοποιημένος- χαρούμενος' κι αν χαλάσει πάλι το ίδιο θα πάρω...
I bought it for my father who wanted a simple and affordable watch that can easily read the numbers. It looks very nice on his hand. It definitely worths its money and more.
Το πήρα για τον πατέρα μου που ήθελε ένα απλό και οικονομικό ρολόι και να διαβάζει με ευκολία τους αριθμούς. Φαίνεται πολύ ωραίο πάνω στο χέρι του. Σίγουρα αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματά του.
I wanted to buy a watch for the army and ended up with this one. It made me look good. Although it doesn't have a stopwatch or a date, it was exactly what I wanted. Simple, minimalistic, and unnecessary. The battery has already lasted 2 years and the watch hasn't lost a minute. The hands are visible in the dark. Needless to say, I still use it and maybe in the future I will buy another one from the same company.
Ήθελα να αγοράσω ένα ρολόι για τον στρατό και κατέληξα σε αυτό. Με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Παρότι δεν έχει ούτε χρονόμετρο,ούτε ημερομηνία ήταν ακριβώς ότι ήθελα. Απλό,λιτό και απέριττο. Η μπαταρία αντέχει ήδη 2 χρόνια και το ρολόι δεν έχει χάσει ούτε λεπτό. Στο σκοτάδι φαίνονται οι δείκτες του. Εννοείται πως το χρησιμοποιώ ακόμα και ίσως στο μέλλον αγοράσω και άλλο της ίδιας εταιρίας.
The plastic central hook breaks as others said. I thought they were exaggerating and that mine wouldn't break because I would be careful. In the end, despite all the caution, without realizing it, it has broken. I estimate that I put it in/took it out about 70 times.
Σπάει το πλαστικό κεντρικό γατζάκι όπως είπαν και οι άλλοι. Νόμιζα ότι υπερβάλλουν κι ότι εμένα δε θα μου σπάσει γιατί θα είμαι προσεκτικός. Τελικά παρόλη την προσοχή, χωρίς να το καταλάβεις έχει σπάσει. Υπολογίζω ότι το έβαλα/έβγαλα περίπου 70 φορές.
As an "examination" watch, it was purchased since many organizations do not allow electronics. And it did its job perfectly during the initial two months that we needed it, and it is also beautiful. We are very satisfied with our choice.
Ως ρολόι "εξετάσεων" αγοράστηκε, μιας και δεν επιτρέπονται από πολλούς οργανισμούς τα ηλεκτρονικά. Και μια χαρά έκανε την δουλειά του στο δίμηνο αρχικά που το χρειαστήκαμε και όμορφο είναι, πολύ ευχαριστημένοι από την επιλογή.
A very good budget wristwatch. The dial is beautiful and the font of the numbers is clear and legible as well. The hands are also pleasant, as they do not have strange shapes that confuse you. It glows in the dark, although not very intensely, but definitely enough to be able to read the time. One drawback (and the reason I give it 4 stars) is clearly the plastic hook on the strap, which only lasted a few months of use, but can easily be replaced with a metal one for 2-3€.
Ένα πολύ καλό budget ρολόι χειρός. Το καντράν είναι πανέμορφο και η γραμματοσειρά των αριθμών είναι όμοφρη και ευκρινέστατη επίσης. Οι δείκτες επίσης ευχάριστοι, καθώς δεν έχουν περίεργα σχήματα που σε μπερδεύουν. Στο σκοτάδι φωσφορίζει, αν και όχι τόσο έντονα, αλλά σίγουρα αρκετά για να μπορείς να διαβάσεις την ώρα. Ένα μειονέκτημα (και ο λόγος που βάζω 4★) σαφώς είναι το πλαστικό γάντζο στο λουρί, το οποίο άντεξε μόνο μερικούς μήνες χρήσης, αλλά μπορεί να αντικατασταθεί έυκολα με ένα μεταλλικό για 2-3€.