Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good for its price. It is entry-level. It does not make noise when cooking is finished and it switches from cook to warm, so you have to pay attention. Also, you can't keep it on cook continuously, which means you can't cook meals or desserts or various other very clever and tasty recipes.
Nevertheless, 5 stars because the rice never sticks and it always cooks it perfectly.
πολύ καλή για τα χρήματα της. είναι αρχικού επιπέδου. δεν κάνει θόρυβο όταν τελειώσει το μαγείρεμα και από το cook πάει στο warm, οπότε πρέπει να έχεις το νου σου. επίσης δεν γίνεται να το έχεις στο cook συνεχόμενα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορείς να μαγειρέψεις φαγητά ή γλυκά ή διαφορες άλλες πολύ έξυπνες και νόστιμες συνταγές.
παρόλα αυτά 5αστερια γιατί δεν κολλάει ποτέ το ρύζι και το μαγειρεύει πάντα τέλειο.
Whatever I do, the rice sticks. I have washed it at least 5 times, adjusted the water ratios, and tried different types of rice. And some sticking is inevitable. Washing with hot water is required after every use to remove it. The steam function works excellently and for its price, it is an okay choice. Despite the negatives, I believe it is worth its money. For professional use, definitely look for something better.
Ο,τι κι αν κάνω, το ρύζι κολλάει. Το εχω ξεπλύνει τουλάχιστον 5 φορές, έχω προσαρμόσει τις αναλογίες νερού και έχω δοκιμάσει διαφορετικά είδη ρυζιού. Και κάποιο κόλλημα είναι αναπόφευκτο. Απαιτείται πλύσιμο με καυτό νερό μετά από κάθε χρήση για να ξεκολλήσει. Η λειτουργία ατμού δουλεύει εξαιρετικά και για την τιμή του είναι οκ επιλογή. Παρά τα αρνητικά, πιστεύω ότι αξίζει για τα χρήματα του. Για επαγγελματική χρήση, σίγουρα κοιτάξτε για κάτι καλύτερο.
Convenience but I make it tastier in the pot. It almost always sticks a little to the bottom no matter what I tried. Small/large amount of rice, type of rice, amount of water, or not leaving it on warm. It always sticks at least a little.
Ευκολία αλλά στην κατσαρόλα το κάνω πιο νόστιμο. Σχεδόν πάντα κολλάει λίγο στο πάτο ότι κι αν δοκίμασα. Μικρή/μεγάλη ποσότητα ρυζιού, είδος ρυζιού, ποσότητα νερού ή να μην το αφήνω στο warm. Πάντα πιάνει έστω και λίγο.
The best choice for someone like me who has no idea about the world of rice cookers and doesn't want to spend a lot of money to find out. The rice doesn't stick and it's easy to clean. Sometimes it gets a slight crisp at the bottom, but I think it mainly depends on how long you leave it in the warm phase to keep it warm. It can hold a large quantity and it also has a steamer. However, be careful if you put frozen vegetables, it's better to remove some water from the rice, as it can make it a bit muddy. I really think its convenience has saved me, especially when I work late and have little time to prepare something to eat. I put it in, it cooks, and after however long I want, I open it and eat. It's worth it, especially if you're alone but also with a family. It's purely entry level, but I'm impressed. Also, I want to emphasize that it's quiet. I have done an unboxing/review if anyone wants to get a first taste: https://youtu.be/TKRtR4GjVcE
Η καλύτερη επιλογή για κάποιον σαν κι εμενα που δεν έχω ιδέα τι παίζει με το χώρο των rise cookers και δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά για να μάθω. Το ρίζι δεν κολλάει, και καθθαρίζεται ευκολα. Μερικές φορες πιάνει μια ελαφριά κρουστιτσα απο κάτω, αλλα νομίζω πως έχει να κάνει κυρίως με το αν το αφήσεις αρκετή ώρα στη φάση warm για να στο κραταει ζεστό. Παίρνει μεγάλη ποσότητα, και έχει και steamer. Θέλει προσοχή όμως αν βάλεις κατεψυγμένα λαχανικά καλύτερα να αφαιρέσεις λίγο νερό απο το ρίζι , μιας και μπορει να στο κάνει λίγο πιο λασπωτό. Νομίζω ότι πραγματικά η ευκολία του μου έλυσε τα χέρια, ειδικά όταν δουλευω μέχιρ αργα και έχω λίγο χρονο να ετοιμα΄σω κάτι γιανα φάσω. Το βαζω, γίνεται και απλά μετά απο όση ώρα θέλω ανοιγω και τρώω. Αξίζει, ειδικά αν εισαι μονος αλλά και με οικογένεια.
είναι καθαρά entry level, αλλα εχω εντυπωσιατεί. Επίσης να τονίσω ότι είναι αθόρυβο.
Εχω κάνει ενα unboxing/review εάν κάποιος θέλει να πάρει μια πρώτη γευση : https://youtu.be/TKRtR4GjVcE
Tests were conducted with sushi rice as well as other types of rice, with the result being excellent. Forget what you knew about cooking rice, it saved us a lot of trouble.
For a family of 5, the size is perfect in terms of rice quantity.
Έγιναν δοκιμές με ρύζι για σούσι καθώς και άλλων ειδών ρυζιού με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό. Ξεχάστε ότι ξέρατε για το μαγείρεμα του ρυζιού, μας έλυσε τα χέρια.
Για οικογένεια 5 ατόμων είναι μια χαρά το μέγεθος του, όσων αφορά την ποσότητα ρυζιού.
Very good for its price. It is entry-level. It does not make noise when cooking is finished and it switches from cook to warm, so you have to pay attention. Also, you can't keep it on cook continuously, which means you can't cook meals or desserts or various other very clever and tasty recipes.
Nevertheless, 5 stars because the rice never sticks and it always cooks it perfectly.
πολύ καλή για τα χρήματα της. είναι αρχικού επιπέδου. δεν κάνει θόρυβο όταν τελειώσει το μαγείρεμα και από το cook πάει στο warm, οπότε πρέπει να έχεις το νου σου. επίσης δεν γίνεται να το έχεις στο cook συνεχόμενα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορείς να μαγειρέψεις φαγητά ή γλυκά ή διαφορες άλλες πολύ έξυπνες και νόστιμες συνταγές.
παρόλα αυτά 5αστερια γιατί δεν κολλάει ποτέ το ρύζι και το μαγειρεύει πάντα τέλειο.
Whatever I do, the rice sticks. I have washed it at least 5 times, adjusted the water ratios, and tried different types of rice. And some sticking is inevitable. Washing with hot water is required after every use to remove it. The steam function works excellently and for its price, it is an okay choice. Despite the negatives, I believe it is worth its money. For professional use, definitely look for something better.
Ο,τι κι αν κάνω, το ρύζι κολλάει. Το εχω ξεπλύνει τουλάχιστον 5 φορές, έχω προσαρμόσει τις αναλογίες νερού και έχω δοκιμάσει διαφορετικά είδη ρυζιού. Και κάποιο κόλλημα είναι αναπόφευκτο. Απαιτείται πλύσιμο με καυτό νερό μετά από κάθε χρήση για να ξεκολλήσει. Η λειτουργία ατμού δουλεύει εξαιρετικά και για την τιμή του είναι οκ επιλογή. Παρά τα αρνητικά, πιστεύω ότι αξίζει για τα χρήματα του. Για επαγγελματική χρήση, σίγουρα κοιτάξτε για κάτι καλύτερο.
Convenience but I make it tastier in the pot. It almost always sticks a little to the bottom no matter what I tried. Small/large amount of rice, type of rice, amount of water, or not leaving it on warm. It always sticks at least a little.
Ευκολία αλλά στην κατσαρόλα το κάνω πιο νόστιμο. Σχεδόν πάντα κολλάει λίγο στο πάτο ότι κι αν δοκίμασα. Μικρή/μεγάλη ποσότητα ρυζιού, είδος ρυζιού, ποσότητα νερού ή να μην το αφήνω στο warm. Πάντα πιάνει έστω και λίγο.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good for its price. It is entry-level. It does not make noise when cooking is finished and it switches from cook to warm, so you have to pay attention. Also, you can't keep it on cook continuously, which means you can't cook meals or desserts or various other very clever and tasty recipes.
Nevertheless, 5 stars because the rice never sticks and it always cooks it perfectly.
πολύ καλή για τα χρήματα της. είναι αρχικού επιπέδου. δεν κάνει θόρυβο όταν τελειώσει το μαγείρεμα και από το cook πάει στο warm, οπότε πρέπει να έχεις το νου σου. επίσης δεν γίνεται να το έχεις στο cook συνεχόμενα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορείς να μαγειρέψεις φαγητά ή γλυκά ή διαφορες άλλες πολύ έξυπνες και νόστιμες συνταγές.
παρόλα αυτά 5αστερια γιατί δεν κολλάει ποτέ το ρύζι και το μαγειρεύει πάντα τέλειο.
Whatever I do, the rice sticks. I have washed it at least 5 times, adjusted the water ratios, and tried different types of rice. And some sticking is inevitable. Washing with hot water is required after every use to remove it. The steam function works excellently and for its price, it is an okay choice. Despite the negatives, I believe it is worth its money. For professional use, definitely look for something better.
Ο,τι κι αν κάνω, το ρύζι κολλάει. Το εχω ξεπλύνει τουλάχιστον 5 φορές, έχω προσαρμόσει τις αναλογίες νερού και έχω δοκιμάσει διαφορετικά είδη ρυζιού. Και κάποιο κόλλημα είναι αναπόφευκτο. Απαιτείται πλύσιμο με καυτό νερό μετά από κάθε χρήση για να ξεκολλήσει. Η λειτουργία ατμού δουλεύει εξαιρετικά και για την τιμή του είναι οκ επιλογή. Παρά τα αρνητικά, πιστεύω ότι αξίζει για τα χρήματα του. Για επαγγελματική χρήση, σίγουρα κοιτάξτε για κάτι καλύτερο.
Convenience but I make it tastier in the pot. It almost always sticks a little to the bottom no matter what I tried. Small/large amount of rice, type of rice, amount of water, or not leaving it on warm. It always sticks at least a little.
Ευκολία αλλά στην κατσαρόλα το κάνω πιο νόστιμο. Σχεδόν πάντα κολλάει λίγο στο πάτο ότι κι αν δοκίμασα. Μικρή/μεγάλη ποσότητα ρυζιού, είδος ρυζιού, ποσότητα νερού ή να μην το αφήνω στο warm. Πάντα πιάνει έστω και λίγο.
The best choice for someone like me who has no idea about the world of rice cookers and doesn't want to spend a lot of money to find out. The rice doesn't stick and it's easy to clean. Sometimes it gets a slight crisp at the bottom, but I think it mainly depends on how long you leave it in the warm phase to keep it warm. It can hold a large quantity and it also has a steamer. However, be careful if you put frozen vegetables, it's better to remove some water from the rice, as it can make it a bit muddy. I really think its convenience has saved me, especially when I work late and have little time to prepare something to eat. I put it in, it cooks, and after however long I want, I open it and eat. It's worth it, especially if you're alone but also with a family. It's purely entry level, but I'm impressed. Also, I want to emphasize that it's quiet. I have done an unboxing/review if anyone wants to get a first taste: https://youtu.be/TKRtR4GjVcE
Η καλύτερη επιλογή για κάποιον σαν κι εμενα που δεν έχω ιδέα τι παίζει με το χώρο των rise cookers και δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά για να μάθω. Το ρίζι δεν κολλάει, και καθθαρίζεται ευκολα. Μερικές φορες πιάνει μια ελαφριά κρουστιτσα απο κάτω, αλλα νομίζω πως έχει να κάνει κυρίως με το αν το αφήσεις αρκετή ώρα στη φάση warm για να στο κραταει ζεστό. Παίρνει μεγάλη ποσότητα, και έχει και steamer. Θέλει προσοχή όμως αν βάλεις κατεψυγμένα λαχανικά καλύτερα να αφαιρέσεις λίγο νερό απο το ρίζι , μιας και μπορει να στο κάνει λίγο πιο λασπωτό. Νομίζω ότι πραγματικά η ευκολία του μου έλυσε τα χέρια, ειδικά όταν δουλευω μέχιρ αργα και έχω λίγο χρονο να ετοιμα΄σω κάτι γιανα φάσω. Το βαζω, γίνεται και απλά μετά απο όση ώρα θέλω ανοιγω και τρώω. Αξίζει, ειδικά αν εισαι μονος αλλά και με οικογένεια.
είναι καθαρά entry level, αλλα εχω εντυπωσιατεί. Επίσης να τονίσω ότι είναι αθόρυβο.
Εχω κάνει ενα unboxing/review εάν κάποιος θέλει να πάρει μια πρώτη γευση : https://youtu.be/TKRtR4GjVcE
Tests were conducted with sushi rice as well as other types of rice, with the result being excellent. Forget what you knew about cooking rice, it saved us a lot of trouble.
For a family of 5, the size is perfect in terms of rice quantity.
Έγιναν δοκιμές με ρύζι για σούσι καθώς και άλλων ειδών ρυζιού με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό. Ξεχάστε ότι ξέρατε για το μαγείρεμα του ρυζιού, μας έλυσε τα χέρια.
Για οικογένεια 5 ατόμων είναι μια χαρά το μέγεθος του, όσων αφορά την ποσότητα ρυζιού.
Very good for its price. It is entry-level. It does not make noise when cooking is finished and it switches from cook to warm, so you have to pay attention. Also, you can't keep it on cook continuously, which means you can't cook meals or desserts or various other very clever and tasty recipes.
Nevertheless, 5 stars because the rice never sticks and it always cooks it perfectly.
πολύ καλή για τα χρήματα της. είναι αρχικού επιπέδου. δεν κάνει θόρυβο όταν τελειώσει το μαγείρεμα και από το cook πάει στο warm, οπότε πρέπει να έχεις το νου σου. επίσης δεν γίνεται να το έχεις στο cook συνεχόμενα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορείς να μαγειρέψεις φαγητά ή γλυκά ή διαφορες άλλες πολύ έξυπνες και νόστιμες συνταγές.
παρόλα αυτά 5αστερια γιατί δεν κολλάει ποτέ το ρύζι και το μαγειρεύει πάντα τέλειο.
Whatever I do, the rice sticks. I have washed it at least 5 times, adjusted the water ratios, and tried different types of rice. And some sticking is inevitable. Washing with hot water is required after every use to remove it. The steam function works excellently and for its price, it is an okay choice. Despite the negatives, I believe it is worth its money. For professional use, definitely look for something better.
Ο,τι κι αν κάνω, το ρύζι κολλάει. Το εχω ξεπλύνει τουλάχιστον 5 φορές, έχω προσαρμόσει τις αναλογίες νερού και έχω δοκιμάσει διαφορετικά είδη ρυζιού. Και κάποιο κόλλημα είναι αναπόφευκτο. Απαιτείται πλύσιμο με καυτό νερό μετά από κάθε χρήση για να ξεκολλήσει. Η λειτουργία ατμού δουλεύει εξαιρετικά και για την τιμή του είναι οκ επιλογή. Παρά τα αρνητικά, πιστεύω ότι αξίζει για τα χρήματα του. Για επαγγελματική χρήση, σίγουρα κοιτάξτε για κάτι καλύτερο.
Convenience but I make it tastier in the pot. It almost always sticks a little to the bottom no matter what I tried. Small/large amount of rice, type of rice, amount of water, or not leaving it on warm. It always sticks at least a little.
Ευκολία αλλά στην κατσαρόλα το κάνω πιο νόστιμο. Σχεδόν πάντα κολλάει λίγο στο πάτο ότι κι αν δοκίμασα. Μικρή/μεγάλη ποσότητα ρυζιού, είδος ρυζιού, ποσότητα νερού ή να μην το αφήνω στο warm. Πάντα πιάνει έστω και λίγο.