The HP Z5000 Bluetooth mouse allows easy navigation across multiple operating systems. Ultra-sleek, ambidextrous, and convenient, with no wires or transceivers.
The HP Z5000 Bluetooth mouse allows easy navigation across multiple operating systems. Ultra-sleek, ambidextrous, and convenient, with no wires or transceivers.
The HP Z5000 Bluetooth mouse allows easy navigation across multiple operating systems. Ultra-sleek, ambidextrous, and convenient, with no wires or transceivers.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using it for the past 3 months and I feel ready to express my opinion. The mouse is made entirely of mediocre quality plastic and aesthetically it is small and beautiful, making it easy to transport. Its connection is also easy and stable, and the included battery's lifespan is guaranteed by the manufacturer for 6 months, which I can confirm for the quarter. My problem is how uncomfortable it is to use. The mouse is completely flat without a curve, resulting in my hand hurting after just 30 minutes of use. I consider its shape to be primarily an aesthetic approach rather than a practical one related to its portability, as a few extra centimeters of plastic on the back would not hinder its ability to be moved in a backpack or laptop bag. In conclusion, if you simply need an absolutely portable mouse for short periods of use, it is a decent solution, but if you want something that is also relatively comfortable to use, based on my personal experience, you should look elsewhere. I hope I helped
Το χρησιμοποιώ τους 3 τελευταίους μήνες και νιώθω έτοιμος να εκφράσω την άποψη μου. Το ποντίκι είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από μέτριας ποιότητας πλαστικό και αισθητικά είναι μικρό και όμορφο με αποτέλεσμα η μεταφορά του να είναι εύκολη. Η σύνδεση του είναι επίσης εύκολη και σταθερή και επιπλέον η διάρκεια της συμπεριλαμβανόμενης στη συσκευασία μπαταρίας εγγυάται βάσει κατασκευαστή 6 μήνες και εγώ επιβεβαιώνω το τρίμηνο. Το πρόβλημα μου είναι το πόσο άβολη είναι η χρήση του. Το ποντίκι είναι τελείως επίπεδο χωρίς καμπύλη με αποτέλεσμα μετά από μόλις 30 λεπτά χρήσης τουλάχιστον το δικό μου χέρι να πονάει. Το σχήμα του το θεωρώ ουσιαστικά μία αισθητική προσέγγιση και όχι μία πρακτική που να σχετίζεται με τη μεταφορά του, καθώς λίγα παραπάνω εκατοστά πλαστικού στο πίσω μέρος του δε θα στερούσαν την ικανότητα να το μετακινείς σε μία τσάντα πλάτης ή λαπτοπ. Εν κατακλείδι αν το χρειάζεσαι απλώς ως ένα απολύτως φορητό ποντίκι για σύντομα διαστήματα χρήσης είναι αξιοπρεπής λύση, αλλά αν θέλεις κάτι το οποίο να είναι επιπλέον και σχετικά άνετο στη χρήση του κατά την προσωπική μου εμπειρία πρέπει να καταφύγετε αλλού. Εύχομαι να βοήθησα
First of all, congratulations to the designer. It is a beautiful, elegant mouse. Comfortable to use. Slim and almost flat (your hand doesn't sweat in the summer!). The battery lasts for many months if you remember to turn off the on/off switch. It opens without a screwdriver, making it easy to replace the battery. If it falls down, it doesn't break, the cover just comes off and there is no damage. It doesn't connect with a dongle, so you have your USB ports free for other use. The buttons are almost silent. Well done, HP.
The only downside: the price is outrageous. But, 30 euros??? That's too much.
Καταρχήν, συγχαίρω το σχεδιαστή. Είναι ένα πανέμορφο, κομψό ποντίκι. Ξεκούραστη χρήση. Λεπτό και σχεδόν επίπεδο (δεν ιδρώνει το χέρι σου το καλοκαίρι!). Η μπαταρία διαρκεί πολλούς μήνες, αν φροντίζεις να κλείνεις το διακόπτη on/off. Ανοίγει χωρίς κατσαβίδι, εύκολα για τοποθέτηση μπαταρίας. Αν πέσει κάτω, δεν σπάει, απλώς φεύγει το καπάκι και μηδέν ζημιά. Δεν συνδέεται με φλασάκι, οπότε έχεις ελεύθερες τις θύρες USB σου για άλλη χρήση. Τα πλήκτρα είναι σχεδόν αθόρυβα. Μπράβο στην HP.
Μόνο μειονέκτημα : η τιμή είναι εξωφρενική. Μα, 30 ευρώ;;; Όλα κι όλα.
I have been using it for the past 3 months and I feel ready to express my opinion. The mouse is made entirely of mediocre quality plastic and aesthetically it is small and beautiful, making it easy to transport. Its connection is also easy and stable, and the included battery's lifespan is guaranteed by the manufacturer for 6 months, which I can confirm for the quarter. My problem is how uncomfortable it is to use. The mouse is completely flat without a curve, resulting in my hand hurting after just 30 minutes of use. I consider its shape to be primarily an aesthetic approach rather than a practical one related to its portability, as a few extra centimeters of plastic on the back would not hinder its ability to be moved in a backpack or laptop bag. In conclusion, if you simply need an absolutely portable mouse for short periods of use, it is a decent solution, but if you want something that is also relatively comfortable to use, based on my personal experience, you should look elsewhere. I hope I helped
Το χρησιμοποιώ τους 3 τελευταίους μήνες και νιώθω έτοιμος να εκφράσω την άποψη μου. Το ποντίκι είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από μέτριας ποιότητας πλαστικό και αισθητικά είναι μικρό και όμορφο με αποτέλεσμα η μεταφορά του να είναι εύκολη. Η σύνδεση του είναι επίσης εύκολη και σταθερή και επιπλέον η διάρκεια της συμπεριλαμβανόμενης στη συσκευασία μπαταρίας εγγυάται βάσει κατασκευαστή 6 μήνες και εγώ επιβεβαιώνω το τρίμηνο. Το πρόβλημα μου είναι το πόσο άβολη είναι η χρήση του. Το ποντίκι είναι τελείως επίπεδο χωρίς καμπύλη με αποτέλεσμα μετά από μόλις 30 λεπτά χρήσης τουλάχιστον το δικό μου χέρι να πονάει. Το σχήμα του το θεωρώ ουσιαστικά μία αισθητική προσέγγιση και όχι μία πρακτική που να σχετίζεται με τη μεταφορά του, καθώς λίγα παραπάνω εκατοστά πλαστικού στο πίσω μέρος του δε θα στερούσαν την ικανότητα να το μετακινείς σε μία τσάντα πλάτης ή λαπτοπ. Εν κατακλείδι αν το χρειάζεσαι απλώς ως ένα απολύτως φορητό ποντίκι για σύντομα διαστήματα χρήσης είναι αξιοπρεπής λύση, αλλά αν θέλεις κάτι το οποίο να είναι επιπλέον και σχετικά άνετο στη χρήση του κατά την προσωπική μου εμπειρία πρέπει να καταφύγετε αλλού. Εύχομαι να βοήθησα
First of all, congratulations to the designer. It is a beautiful, elegant mouse. Comfortable to use. Slim and almost flat (your hand doesn't sweat in the summer!). The battery lasts for many months if you remember to turn off the on/off switch. It opens without a screwdriver, making it easy to replace the battery. If it falls down, it doesn't break, the cover just comes off and there is no damage. It doesn't connect with a dongle, so you have your USB ports free for other use. The buttons are almost silent. Well done, HP.
The only downside: the price is outrageous. But, 30 euros??? That's too much.
Καταρχήν, συγχαίρω το σχεδιαστή. Είναι ένα πανέμορφο, κομψό ποντίκι. Ξεκούραστη χρήση. Λεπτό και σχεδόν επίπεδο (δεν ιδρώνει το χέρι σου το καλοκαίρι!). Η μπαταρία διαρκεί πολλούς μήνες, αν φροντίζεις να κλείνεις το διακόπτη on/off. Ανοίγει χωρίς κατσαβίδι, εύκολα για τοποθέτηση μπαταρίας. Αν πέσει κάτω, δεν σπάει, απλώς φεύγει το καπάκι και μηδέν ζημιά. Δεν συνδέεται με φλασάκι, οπότε έχεις ελεύθερες τις θύρες USB σου για άλλη χρήση. Τα πλήκτρα είναι σχεδόν αθόρυβα. Μπράβο στην HP.
Μόνο μειονέκτημα : η τιμή είναι εξωφρενική. Μα, 30 ευρώ;;; Όλα κι όλα.
The HP Z5000 Bluetooth mouse allows easy navigation across multiple operating systems. Ultra-sleek, ambidextrous, and convenient, with no wires or transceivers.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using it for the past 3 months and I feel ready to express my opinion. The mouse is made entirely of mediocre quality plastic and aesthetically it is small and beautiful, making it easy to transport. Its connection is also easy and stable, and the included battery's lifespan is guaranteed by the manufacturer for 6 months, which I can confirm for the quarter. My problem is how uncomfortable it is to use. The mouse is completely flat without a curve, resulting in my hand hurting after just 30 minutes of use. I consider its shape to be primarily an aesthetic approach rather than a practical one related to its portability, as a few extra centimeters of plastic on the back would not hinder its ability to be moved in a backpack or laptop bag. In conclusion, if you simply need an absolutely portable mouse for short periods of use, it is a decent solution, but if you want something that is also relatively comfortable to use, based on my personal experience, you should look elsewhere. I hope I helped
Το χρησιμοποιώ τους 3 τελευταίους μήνες και νιώθω έτοιμος να εκφράσω την άποψη μου. Το ποντίκι είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από μέτριας ποιότητας πλαστικό και αισθητικά είναι μικρό και όμορφο με αποτέλεσμα η μεταφορά του να είναι εύκολη. Η σύνδεση του είναι επίσης εύκολη και σταθερή και επιπλέον η διάρκεια της συμπεριλαμβανόμενης στη συσκευασία μπαταρίας εγγυάται βάσει κατασκευαστή 6 μήνες και εγώ επιβεβαιώνω το τρίμηνο. Το πρόβλημα μου είναι το πόσο άβολη είναι η χρήση του. Το ποντίκι είναι τελείως επίπεδο χωρίς καμπύλη με αποτέλεσμα μετά από μόλις 30 λεπτά χρήσης τουλάχιστον το δικό μου χέρι να πονάει. Το σχήμα του το θεωρώ ουσιαστικά μία αισθητική προσέγγιση και όχι μία πρακτική που να σχετίζεται με τη μεταφορά του, καθώς λίγα παραπάνω εκατοστά πλαστικού στο πίσω μέρος του δε θα στερούσαν την ικανότητα να το μετακινείς σε μία τσάντα πλάτης ή λαπτοπ. Εν κατακλείδι αν το χρειάζεσαι απλώς ως ένα απολύτως φορητό ποντίκι για σύντομα διαστήματα χρήσης είναι αξιοπρεπής λύση, αλλά αν θέλεις κάτι το οποίο να είναι επιπλέον και σχετικά άνετο στη χρήση του κατά την προσωπική μου εμπειρία πρέπει να καταφύγετε αλλού. Εύχομαι να βοήθησα
First of all, congratulations to the designer. It is a beautiful, elegant mouse. Comfortable to use. Slim and almost flat (your hand doesn't sweat in the summer!). The battery lasts for many months if you remember to turn off the on/off switch. It opens without a screwdriver, making it easy to replace the battery. If it falls down, it doesn't break, the cover just comes off and there is no damage. It doesn't connect with a dongle, so you have your USB ports free for other use. The buttons are almost silent. Well done, HP.
The only downside: the price is outrageous. But, 30 euros??? That's too much.
Καταρχήν, συγχαίρω το σχεδιαστή. Είναι ένα πανέμορφο, κομψό ποντίκι. Ξεκούραστη χρήση. Λεπτό και σχεδόν επίπεδο (δεν ιδρώνει το χέρι σου το καλοκαίρι!). Η μπαταρία διαρκεί πολλούς μήνες, αν φροντίζεις να κλείνεις το διακόπτη on/off. Ανοίγει χωρίς κατσαβίδι, εύκολα για τοποθέτηση μπαταρίας. Αν πέσει κάτω, δεν σπάει, απλώς φεύγει το καπάκι και μηδέν ζημιά. Δεν συνδέεται με φλασάκι, οπότε έχεις ελεύθερες τις θύρες USB σου για άλλη χρήση. Τα πλήκτρα είναι σχεδόν αθόρυβα. Μπράβο στην HP.
Μόνο μειονέκτημα : η τιμή είναι εξωφρενική. Μα, 30 ευρώ;;; Όλα κι όλα.
I have been using it for the past 3 months and I feel ready to express my opinion. The mouse is made entirely of mediocre quality plastic and aesthetically it is small and beautiful, making it easy to transport. Its connection is also easy and stable, and the included battery's lifespan is guaranteed by the manufacturer for 6 months, which I can confirm for the quarter. My problem is how uncomfortable it is to use. The mouse is completely flat without a curve, resulting in my hand hurting after just 30 minutes of use. I consider its shape to be primarily an aesthetic approach rather than a practical one related to its portability, as a few extra centimeters of plastic on the back would not hinder its ability to be moved in a backpack or laptop bag. In conclusion, if you simply need an absolutely portable mouse for short periods of use, it is a decent solution, but if you want something that is also relatively comfortable to use, based on my personal experience, you should look elsewhere. I hope I helped
Το χρησιμοποιώ τους 3 τελευταίους μήνες και νιώθω έτοιμος να εκφράσω την άποψη μου. Το ποντίκι είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από μέτριας ποιότητας πλαστικό και αισθητικά είναι μικρό και όμορφο με αποτέλεσμα η μεταφορά του να είναι εύκολη. Η σύνδεση του είναι επίσης εύκολη και σταθερή και επιπλέον η διάρκεια της συμπεριλαμβανόμενης στη συσκευασία μπαταρίας εγγυάται βάσει κατασκευαστή 6 μήνες και εγώ επιβεβαιώνω το τρίμηνο. Το πρόβλημα μου είναι το πόσο άβολη είναι η χρήση του. Το ποντίκι είναι τελείως επίπεδο χωρίς καμπύλη με αποτέλεσμα μετά από μόλις 30 λεπτά χρήσης τουλάχιστον το δικό μου χέρι να πονάει. Το σχήμα του το θεωρώ ουσιαστικά μία αισθητική προσέγγιση και όχι μία πρακτική που να σχετίζεται με τη μεταφορά του, καθώς λίγα παραπάνω εκατοστά πλαστικού στο πίσω μέρος του δε θα στερούσαν την ικανότητα να το μετακινείς σε μία τσάντα πλάτης ή λαπτοπ. Εν κατακλείδι αν το χρειάζεσαι απλώς ως ένα απολύτως φορητό ποντίκι για σύντομα διαστήματα χρήσης είναι αξιοπρεπής λύση, αλλά αν θέλεις κάτι το οποίο να είναι επιπλέον και σχετικά άνετο στη χρήση του κατά την προσωπική μου εμπειρία πρέπει να καταφύγετε αλλού. Εύχομαι να βοήθησα
First of all, congratulations to the designer. It is a beautiful, elegant mouse. Comfortable to use. Slim and almost flat (your hand doesn't sweat in the summer!). The battery lasts for many months if you remember to turn off the on/off switch. It opens without a screwdriver, making it easy to replace the battery. If it falls down, it doesn't break, the cover just comes off and there is no damage. It doesn't connect with a dongle, so you have your USB ports free for other use. The buttons are almost silent. Well done, HP.
The only downside: the price is outrageous. But, 30 euros??? That's too much.
Καταρχήν, συγχαίρω το σχεδιαστή. Είναι ένα πανέμορφο, κομψό ποντίκι. Ξεκούραστη χρήση. Λεπτό και σχεδόν επίπεδο (δεν ιδρώνει το χέρι σου το καλοκαίρι!). Η μπαταρία διαρκεί πολλούς μήνες, αν φροντίζεις να κλείνεις το διακόπτη on/off. Ανοίγει χωρίς κατσαβίδι, εύκολα για τοποθέτηση μπαταρίας. Αν πέσει κάτω, δεν σπάει, απλώς φεύγει το καπάκι και μηδέν ζημιά. Δεν συνδέεται με φλασάκι, οπότε έχεις ελεύθερες τις θύρες USB σου για άλλη χρήση. Τα πλήκτρα είναι σχεδόν αθόρυβα. Μπράβο στην HP.
Μόνο μειονέκτημα : η τιμή είναι εξωφρενική. Μα, 30 ευρώ;;; Όλα κι όλα.