Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
If you want it for rough work, it's fine. If you want precision in cutting, go for something else.
I have had it for 3 years, for amateur use, and I thought it was fine, I hadn't seen any previous experience with circular saws. Until I needed precise vertical cuts to the millimeter, for cabinets, and I realized that with this particular circular saw it is very difficult, not to say impossible, and I don't want to exaggerate. Its base plate is so soft that with the slightest pressure it loses its adjustment. If you don't decide to change the cutting depth, you will have to readjust the blade from the beginning. Overall, the construction of the base/plate is very unstable.
Of course, these things don't bother you if you're cutting "roughly" and approximately, where a slight deviation in the cut doesn't bother you. But if you need to make perfectly vertical and precise cuts to the millimeter, you see the weaknesses of this tool. Unfortunately, it's true that "you get what you pay for."
Go to one of the big department stores that has this particular circular saw and compare the build quality and sturdiness of its plate with another (I don't need to mention the brand) and you will understand what I'm talking about.
In my opinion, go for something better from the beginning. Because when you need precision, you will definitely get something better and you will have paid for this too!!! Just like me...
Αν το θες για χοντροδουλειές είναι μια χαρά. Αν θέλεις ακρίβεια στο κόψιμο, πήγαινε για κάτι άλλο.
Το έχω 3 χρόνια, ερασιτεχνική χρήση, και νόμιζα ότι ήταν όλα μια χαρά, δεν είχα βλέπεις και προηγούμενη εμπειρία από δισκοπρίονα. Μέχρι που χρειάστηκα κοψίματα κάθετα με ακρίβεια χιλιοστού, για ντουλάπια, και κατάλαβα ότι με το συγκεκριμένο δισκοπρίονο είναι πολύ δύσκολο, για να μην πω αδύνατο και φανώ υπερβολικός. Η πλάκα του είναι τόσο μαλακή που με την παραμικρή πίεση χάνει τη ρύθμιση. Αν δε αποφασίσεις ν' αλλάξεις βάθος κοπής θα πρέπει να ρυθμίσεις τη λάμα από την αρχή. Γενικά όλη η κατασκευή της βάσης/πλάκας είναι πολύ ασταθής.
Αυτά βέβαια, δεν σε απασχολούν αν κόβεις "χοντρά" και κατά προσέγγιση, όπου και να ξεφύγει λίγο το κόψιμο δεν σε πειράζει. Αν όμως χρειαστεί να κάνεις κοψίματα απόλυτα κάθετα και με ακρίβεια χιλιοστού, βλέπεις τις αδυναμίες του συγκεκριμένου εργαλείου. Δυστυχώς είναι αλήθεια, "ότι πληρώσεις, παίρνεις".
Πήγαινε σε ένα από τα μεγάλα πολυκαταστήματα, που έχει το συγκεκριμένο δισκοπρίονο, και σύγκρινε την ποιότητα κατασκευής και τη στιβαρότητα της πλάκας του συγκεκριμένου, με κάποιο άλλο (δεν χρειάζεται να αναφέρω μάρκα) και θα καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάω.
Αποψη μου, πήγαινε για κάτι καλύτερο αρχής εξ αρχής. Γιατί όταν χρειαστείς ακρίβεια θα πάρεις οπωσδήποτε κάτι καλύτερο και θα έχεις πληρώσει και αυτό!!! Ακριβώς όπως εγώ...
I bought it on sale from a well-known store. I can say that it cuts pallet wood quickly, which I use for construction. I cut a kitchen counter quite well. BUT... it doesn't cut vertically. It loses millimeters. This is due to its weak base that warps. So, before each cut, I have to calibrate it from below at an angle (base - blade) in order to cut vertically. However, even then, when the base is under pressure, it loses accuracy. For an amateur, it doesn't bother them if it's slightly off, it's still very good. But for a professional who installs kitchen counters, where millimeters and clean vertical cuts matter, it may not be suitable. It needs something with a stronger base that doesn't warp and secures very well.
Το αγόρασα σε προσφορά γνωστού καταστήματος. Μπορώ να πω ότι κόβει γρήγορα τουλάχιστον ξύλα παλέτας που χρησιμοποιώ εγώ για κατασκευές. Έκοψα ένα πάγκο κουζίνας αρκετά καλά. ΑΛΛΑ...... δεν κόβει κάθετα. Χάνει χιλιοστά. Αυτό οφείλεται στην αδύναμη βάση του που στραβώνει. Έτσι Πριν από κάθε κόψιμο πρέπει να το καλιμπραρω από κάτω με γωνία (βάση -δίσκο) για να κόψει κάθετα. Και πάλι όμως όταν θα ζοριστεί η βάση χάνει. Για τον ερασιτέχνη που και να του φύγει λίγο δεν τον πειράζει είναι παρά πολύ καλό. Για τον επαγγελματία που τοποθετεί πχ πάγκους κουζίνας και εκεί παίζεις με τα χιλιοστά και καθαρά κάθετα κοψίματα ίσως δεν κάνει. Θέλει κάτι με πιο δυνατή βάση να μην στρεβλώνει να το πω έτσι και να ασφαλίζει παρά πολύ καλά.
The construction quality is well below average. The base is fake, so even a slight pressure can cause it to change distance from the cutting disc and cut crookedly. You can adjust it approximately by hand, but it's a hassle. The base should have been parallel to the disc and not wobbly. Forget about adjusting the cutting depth... it's a disaster. The depth guide doesn't fit into the rail, and if you try to put it in, it pulls the entire base, resulting in the same outcome. So I leave it and try to make the cut as straight as possible... that's it. It's true that you get what you pay for, or rather, you get much less than what you pay for in this particular case. I have seen cheap circular saws that are honest and much more sturdy, just to say it all...
Πολύ κάτω του μετρίου η ποιότητα κατασκευής. Η βάση είναι ψεύτικη με αποτέλεσμα αν πιεστεί ελάχιστα να αλλάξει απόσταση από τον δίσκο κοπής και να κόβει στραβά. Με το χέρι το ξαναφέρνεις στο περίπου αλλά τρέχα γύρευε. Η βάση έπρεπε να είναι παράλληλη με τον δίσκο και να μην κουνάει. Άσε το να αλλάξεις βάθος κοπής.. το παρατράγουδο πάει σύννεφο. Μια από τα ίδια.. Δεν πατάει μέσα στην ράγα ο οδηγός βάθους και αν πας να τον βάλεις τραβάει όλη την βάση και έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε τον αφήνω και καβαλάει πάνω από την θέση που έπρεπε να μπει, και προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερο στραβή την κοπή... αυτά. ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις ή μάλλον παίρνεις πολλά λιγότερα από αυτά που πληρώνεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Και έχω δει και φτηνά δισκοπρίονα που είναι τίμια και πολύ πιο στιβαρά, για να τα λέμε όλα...
First time I buy/use a circular saw, so I trusted the reviews from other buyers. Very satisfied with the cutting on melamine, with the purchase of the 48-tooth blade, it doesn't wear out the surface at all from the bottom of the cut, just a little from the top. If you make 2 passes, one very shallow for the top surface and then normally, it doesn't wear out at all. Powerful and quite noisy. Not all the dust is sucked out through the outlet with a vacuum cleaner.
1η φορά αγοράζω/χρησιμοποιώ δισκοπρίονο, έτσι εμπιστεύτηκα τις κριτικές από τους άλλους αγοραστές. Πολύ ικανοποιημένος με το κόψιμο σε μελαμίνη, με αγορά του δίσκου 48 δοντιών, από την κάτω μεριά της κοπής δεν φθείρει καθόλου την επιφάνεια, από την πάνω λίγο. Αν κόψεις με 2 περάσματα, ένα πολύ ρηχό για την πάνω επιφάνεια και μετά κανονικά δεν φθείρει καθόλου. Δυνατό και αρκετά θορυβώδες. Δεν απάγεται όλη η σκόνη από την έξοδο με ηλεκτρική σκούπα.
I have it for over a year.
The only negative thing was the blade, which didn't cut the wood very nicely. So, I replaced the blade with another one with 48 teeth. Now I am satisfied.
I recommend it to others, but I don't think it's suitable for heavy-duty tasks.
Το έχω πάνω απο ενα χρόνο.
Το μόνο αρνητικό ήταν ο δίσκος, που δεν έκοβε πολύ ωραία στο ξύλο. Οπότε άλλαξα το δίσκο με άλλο ένα με 48 δόντια. Τώρα είμαι ικανοποιημένος.
Το συνιστώ και σε άλλους, αλλά πιστεύω όχι σε βαριές δουλειές.
Powerful and reliable for handheld work, but I wanted to put it on a bench and it didn't cut straight whenever I adjusted the cutting height. This is due to the "weak" base that tilts under the weight. It's not the tool's fault and I recommend it for purchase, but for the specific use I wanted it for, it didn't work. Now I use it occasionally by hand and it works great.
Δυνατό και αξιόπιστο για δουλειά στο χέρι αλλά θέλησα να το βάλω σε πάγκο και δεν έκοβε ίσια όποτε πείραζα το ύψος κοπής .Αυτό οφείλεται στην "αδύνατη" βάση που στραβωνε από το βάρος.Δεν έφταιγε το εργαλείο και το συστηνω για αγορα αλλά για τη χρήση που το ήθελα δεν έκανε .Τώρα το δουλεύω περιστασιακά στο χέρι και είναι μία χαρά.
If you want it for rough work, it's fine. If you want precision in cutting, go for something else.
I have had it for 3 years, for amateur use, and I thought it was fine, I hadn't seen any previous experience with circular saws. Until I needed precise vertical cuts to the millimeter, for cabinets, and I realized that with this particular circular saw it is very difficult, not to say impossible, and I don't want to exaggerate. Its base plate is so soft that with the slightest pressure it loses its adjustment. If you don't decide to change the cutting depth, you will have to readjust the blade from the beginning. Overall, the construction of the base/plate is very unstable.
Of course, these things don't bother you if you're cutting "roughly" and approximately, where a slight deviation in the cut doesn't bother you. But if you need to make perfectly vertical and precise cuts to the millimeter, you see the weaknesses of this tool. Unfortunately, it's true that "you get what you pay for."
Go to one of the big department stores that has this particular circular saw and compare the build quality and sturdiness of its plate with another (I don't need to mention the brand) and you will understand what I'm talking about.
In my opinion, go for something better from the beginning. Because when you need precision, you will definitely get something better and you will have paid for this too!!! Just like me...
Αν το θες για χοντροδουλειές είναι μια χαρά. Αν θέλεις ακρίβεια στο κόψιμο, πήγαινε για κάτι άλλο.
Το έχω 3 χρόνια, ερασιτεχνική χρήση, και νόμιζα ότι ήταν όλα μια χαρά, δεν είχα βλέπεις και προηγούμενη εμπειρία από δισκοπρίονα. Μέχρι που χρειάστηκα κοψίματα κάθετα με ακρίβεια χιλιοστού, για ντουλάπια, και κατάλαβα ότι με το συγκεκριμένο δισκοπρίονο είναι πολύ δύσκολο, για να μην πω αδύνατο και φανώ υπερβολικός. Η πλάκα του είναι τόσο μαλακή που με την παραμικρή πίεση χάνει τη ρύθμιση. Αν δε αποφασίσεις ν' αλλάξεις βάθος κοπής θα πρέπει να ρυθμίσεις τη λάμα από την αρχή. Γενικά όλη η κατασκευή της βάσης/πλάκας είναι πολύ ασταθής.
Αυτά βέβαια, δεν σε απασχολούν αν κόβεις "χοντρά" και κατά προσέγγιση, όπου και να ξεφύγει λίγο το κόψιμο δεν σε πειράζει. Αν όμως χρειαστεί να κάνεις κοψίματα απόλυτα κάθετα και με ακρίβεια χιλιοστού, βλέπεις τις αδυναμίες του συγκεκριμένου εργαλείου. Δυστυχώς είναι αλήθεια, "ότι πληρώσεις, παίρνεις".
Πήγαινε σε ένα από τα μεγάλα πολυκαταστήματα, που έχει το συγκεκριμένο δισκοπρίονο, και σύγκρινε την ποιότητα κατασκευής και τη στιβαρότητα της πλάκας του συγκεκριμένου, με κάποιο άλλο (δεν χρειάζεται να αναφέρω μάρκα) και θα καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάω.
Αποψη μου, πήγαινε για κάτι καλύτερο αρχής εξ αρχής. Γιατί όταν χρειαστείς ακρίβεια θα πάρεις οπωσδήποτε κάτι καλύτερο και θα έχεις πληρώσει και αυτό!!! Ακριβώς όπως εγώ...
I bought it on sale from a well-known store. I can say that it cuts pallet wood quickly, which I use for construction. I cut a kitchen counter quite well. BUT... it doesn't cut vertically. It loses millimeters. This is due to its weak base that warps. So, before each cut, I have to calibrate it from below at an angle (base - blade) in order to cut vertically. However, even then, when the base is under pressure, it loses accuracy. For an amateur, it doesn't bother them if it's slightly off, it's still very good. But for a professional who installs kitchen counters, where millimeters and clean vertical cuts matter, it may not be suitable. It needs something with a stronger base that doesn't warp and secures very well.
Το αγόρασα σε προσφορά γνωστού καταστήματος. Μπορώ να πω ότι κόβει γρήγορα τουλάχιστον ξύλα παλέτας που χρησιμοποιώ εγώ για κατασκευές. Έκοψα ένα πάγκο κουζίνας αρκετά καλά. ΑΛΛΑ...... δεν κόβει κάθετα. Χάνει χιλιοστά. Αυτό οφείλεται στην αδύναμη βάση του που στραβώνει. Έτσι Πριν από κάθε κόψιμο πρέπει να το καλιμπραρω από κάτω με γωνία (βάση -δίσκο) για να κόψει κάθετα. Και πάλι όμως όταν θα ζοριστεί η βάση χάνει. Για τον ερασιτέχνη που και να του φύγει λίγο δεν τον πειράζει είναι παρά πολύ καλό. Για τον επαγγελματία που τοποθετεί πχ πάγκους κουζίνας και εκεί παίζεις με τα χιλιοστά και καθαρά κάθετα κοψίματα ίσως δεν κάνει. Θέλει κάτι με πιο δυνατή βάση να μην στρεβλώνει να το πω έτσι και να ασφαλίζει παρά πολύ καλά.
The construction quality is well below average. The base is fake, so even a slight pressure can cause it to change distance from the cutting disc and cut crookedly. You can adjust it approximately by hand, but it's a hassle. The base should have been parallel to the disc and not wobbly. Forget about adjusting the cutting depth... it's a disaster. The depth guide doesn't fit into the rail, and if you try to put it in, it pulls the entire base, resulting in the same outcome. So I leave it and try to make the cut as straight as possible... that's it. It's true that you get what you pay for, or rather, you get much less than what you pay for in this particular case. I have seen cheap circular saws that are honest and much more sturdy, just to say it all...
Πολύ κάτω του μετρίου η ποιότητα κατασκευής. Η βάση είναι ψεύτικη με αποτέλεσμα αν πιεστεί ελάχιστα να αλλάξει απόσταση από τον δίσκο κοπής και να κόβει στραβά. Με το χέρι το ξαναφέρνεις στο περίπου αλλά τρέχα γύρευε. Η βάση έπρεπε να είναι παράλληλη με τον δίσκο και να μην κουνάει. Άσε το να αλλάξεις βάθος κοπής.. το παρατράγουδο πάει σύννεφο. Μια από τα ίδια.. Δεν πατάει μέσα στην ράγα ο οδηγός βάθους και αν πας να τον βάλεις τραβάει όλη την βάση και έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε τον αφήνω και καβαλάει πάνω από την θέση που έπρεπε να μπει, και προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερο στραβή την κοπή... αυτά. ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις ή μάλλον παίρνεις πολλά λιγότερα από αυτά που πληρώνεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Και έχω δει και φτηνά δισκοπρίονα που είναι τίμια και πολύ πιο στιβαρά, για να τα λέμε όλα...
First time I buy/use a circular saw, so I trusted the reviews from other buyers. Very satisfied with the cutting on melamine, with the purchase of the 48-tooth blade, it doesn't wear out the surface at all from the bottom of the cut, just a little from the top. If you make 2 passes, one very shallow for the top surface and then normally, it doesn't wear out at all. Powerful and quite noisy. Not all the dust is sucked out through the outlet with a vacuum cleaner.
1η φορά αγοράζω/χρησιμοποιώ δισκοπρίονο, έτσι εμπιστεύτηκα τις κριτικές από τους άλλους αγοραστές. Πολύ ικανοποιημένος με το κόψιμο σε μελαμίνη, με αγορά του δίσκου 48 δοντιών, από την κάτω μεριά της κοπής δεν φθείρει καθόλου την επιφάνεια, από την πάνω λίγο. Αν κόψεις με 2 περάσματα, ένα πολύ ρηχό για την πάνω επιφάνεια και μετά κανονικά δεν φθείρει καθόλου. Δυνατό και αρκετά θορυβώδες. Δεν απάγεται όλη η σκόνη από την έξοδο με ηλεκτρική σκούπα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
If you want it for rough work, it's fine. If you want precision in cutting, go for something else.
I have had it for 3 years, for amateur use, and I thought it was fine, I hadn't seen any previous experience with circular saws. Until I needed precise vertical cuts to the millimeter, for cabinets, and I realized that with this particular circular saw it is very difficult, not to say impossible, and I don't want to exaggerate. Its base plate is so soft that with the slightest pressure it loses its adjustment. If you don't decide to change the cutting depth, you will have to readjust the blade from the beginning. Overall, the construction of the base/plate is very unstable.
Of course, these things don't bother you if you're cutting "roughly" and approximately, where a slight deviation in the cut doesn't bother you. But if you need to make perfectly vertical and precise cuts to the millimeter, you see the weaknesses of this tool. Unfortunately, it's true that "you get what you pay for."
Go to one of the big department stores that has this particular circular saw and compare the build quality and sturdiness of its plate with another (I don't need to mention the brand) and you will understand what I'm talking about.
In my opinion, go for something better from the beginning. Because when you need precision, you will definitely get something better and you will have paid for this too!!! Just like me...
Αν το θες για χοντροδουλειές είναι μια χαρά. Αν θέλεις ακρίβεια στο κόψιμο, πήγαινε για κάτι άλλο.
Το έχω 3 χρόνια, ερασιτεχνική χρήση, και νόμιζα ότι ήταν όλα μια χαρά, δεν είχα βλέπεις και προηγούμενη εμπειρία από δισκοπρίονα. Μέχρι που χρειάστηκα κοψίματα κάθετα με ακρίβεια χιλιοστού, για ντουλάπια, και κατάλαβα ότι με το συγκεκριμένο δισκοπρίονο είναι πολύ δύσκολο, για να μην πω αδύνατο και φανώ υπερβολικός. Η πλάκα του είναι τόσο μαλακή που με την παραμικρή πίεση χάνει τη ρύθμιση. Αν δε αποφασίσεις ν' αλλάξεις βάθος κοπής θα πρέπει να ρυθμίσεις τη λάμα από την αρχή. Γενικά όλη η κατασκευή της βάσης/πλάκας είναι πολύ ασταθής.
Αυτά βέβαια, δεν σε απασχολούν αν κόβεις "χοντρά" και κατά προσέγγιση, όπου και να ξεφύγει λίγο το κόψιμο δεν σε πειράζει. Αν όμως χρειαστεί να κάνεις κοψίματα απόλυτα κάθετα και με ακρίβεια χιλιοστού, βλέπεις τις αδυναμίες του συγκεκριμένου εργαλείου. Δυστυχώς είναι αλήθεια, "ότι πληρώσεις, παίρνεις".
Πήγαινε σε ένα από τα μεγάλα πολυκαταστήματα, που έχει το συγκεκριμένο δισκοπρίονο, και σύγκρινε την ποιότητα κατασκευής και τη στιβαρότητα της πλάκας του συγκεκριμένου, με κάποιο άλλο (δεν χρειάζεται να αναφέρω μάρκα) και θα καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάω.
Αποψη μου, πήγαινε για κάτι καλύτερο αρχής εξ αρχής. Γιατί όταν χρειαστείς ακρίβεια θα πάρεις οπωσδήποτε κάτι καλύτερο και θα έχεις πληρώσει και αυτό!!! Ακριβώς όπως εγώ...
I bought it on sale from a well-known store. I can say that it cuts pallet wood quickly, which I use for construction. I cut a kitchen counter quite well. BUT... it doesn't cut vertically. It loses millimeters. This is due to its weak base that warps. So, before each cut, I have to calibrate it from below at an angle (base - blade) in order to cut vertically. However, even then, when the base is under pressure, it loses accuracy. For an amateur, it doesn't bother them if it's slightly off, it's still very good. But for a professional who installs kitchen counters, where millimeters and clean vertical cuts matter, it may not be suitable. It needs something with a stronger base that doesn't warp and secures very well.
Το αγόρασα σε προσφορά γνωστού καταστήματος. Μπορώ να πω ότι κόβει γρήγορα τουλάχιστον ξύλα παλέτας που χρησιμοποιώ εγώ για κατασκευές. Έκοψα ένα πάγκο κουζίνας αρκετά καλά. ΑΛΛΑ...... δεν κόβει κάθετα. Χάνει χιλιοστά. Αυτό οφείλεται στην αδύναμη βάση του που στραβώνει. Έτσι Πριν από κάθε κόψιμο πρέπει να το καλιμπραρω από κάτω με γωνία (βάση -δίσκο) για να κόψει κάθετα. Και πάλι όμως όταν θα ζοριστεί η βάση χάνει. Για τον ερασιτέχνη που και να του φύγει λίγο δεν τον πειράζει είναι παρά πολύ καλό. Για τον επαγγελματία που τοποθετεί πχ πάγκους κουζίνας και εκεί παίζεις με τα χιλιοστά και καθαρά κάθετα κοψίματα ίσως δεν κάνει. Θέλει κάτι με πιο δυνατή βάση να μην στρεβλώνει να το πω έτσι και να ασφαλίζει παρά πολύ καλά.
The construction quality is well below average. The base is fake, so even a slight pressure can cause it to change distance from the cutting disc and cut crookedly. You can adjust it approximately by hand, but it's a hassle. The base should have been parallel to the disc and not wobbly. Forget about adjusting the cutting depth... it's a disaster. The depth guide doesn't fit into the rail, and if you try to put it in, it pulls the entire base, resulting in the same outcome. So I leave it and try to make the cut as straight as possible... that's it. It's true that you get what you pay for, or rather, you get much less than what you pay for in this particular case. I have seen cheap circular saws that are honest and much more sturdy, just to say it all...
Πολύ κάτω του μετρίου η ποιότητα κατασκευής. Η βάση είναι ψεύτικη με αποτέλεσμα αν πιεστεί ελάχιστα να αλλάξει απόσταση από τον δίσκο κοπής και να κόβει στραβά. Με το χέρι το ξαναφέρνεις στο περίπου αλλά τρέχα γύρευε. Η βάση έπρεπε να είναι παράλληλη με τον δίσκο και να μην κουνάει. Άσε το να αλλάξεις βάθος κοπής.. το παρατράγουδο πάει σύννεφο. Μια από τα ίδια.. Δεν πατάει μέσα στην ράγα ο οδηγός βάθους και αν πας να τον βάλεις τραβάει όλη την βάση και έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε τον αφήνω και καβαλάει πάνω από την θέση που έπρεπε να μπει, και προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερο στραβή την κοπή... αυτά. ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις ή μάλλον παίρνεις πολλά λιγότερα από αυτά που πληρώνεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Και έχω δει και φτηνά δισκοπρίονα που είναι τίμια και πολύ πιο στιβαρά, για να τα λέμε όλα...
First time I buy/use a circular saw, so I trusted the reviews from other buyers. Very satisfied with the cutting on melamine, with the purchase of the 48-tooth blade, it doesn't wear out the surface at all from the bottom of the cut, just a little from the top. If you make 2 passes, one very shallow for the top surface and then normally, it doesn't wear out at all. Powerful and quite noisy. Not all the dust is sucked out through the outlet with a vacuum cleaner.
1η φορά αγοράζω/χρησιμοποιώ δισκοπρίονο, έτσι εμπιστεύτηκα τις κριτικές από τους άλλους αγοραστές. Πολύ ικανοποιημένος με το κόψιμο σε μελαμίνη, με αγορά του δίσκου 48 δοντιών, από την κάτω μεριά της κοπής δεν φθείρει καθόλου την επιφάνεια, από την πάνω λίγο. Αν κόψεις με 2 περάσματα, ένα πολύ ρηχό για την πάνω επιφάνεια και μετά κανονικά δεν φθείρει καθόλου. Δυνατό και αρκετά θορυβώδες. Δεν απάγεται όλη η σκόνη από την έξοδο με ηλεκτρική σκούπα.
I have it for over a year.
The only negative thing was the blade, which didn't cut the wood very nicely. So, I replaced the blade with another one with 48 teeth. Now I am satisfied.
I recommend it to others, but I don't think it's suitable for heavy-duty tasks.
Το έχω πάνω απο ενα χρόνο.
Το μόνο αρνητικό ήταν ο δίσκος, που δεν έκοβε πολύ ωραία στο ξύλο. Οπότε άλλαξα το δίσκο με άλλο ένα με 48 δόντια. Τώρα είμαι ικανοποιημένος.
Το συνιστώ και σε άλλους, αλλά πιστεύω όχι σε βαριές δουλειές.
Powerful and reliable for handheld work, but I wanted to put it on a bench and it didn't cut straight whenever I adjusted the cutting height. This is due to the "weak" base that tilts under the weight. It's not the tool's fault and I recommend it for purchase, but for the specific use I wanted it for, it didn't work. Now I use it occasionally by hand and it works great.
Δυνατό και αξιόπιστο για δουλειά στο χέρι αλλά θέλησα να το βάλω σε πάγκο και δεν έκοβε ίσια όποτε πείραζα το ύψος κοπής .Αυτό οφείλεται στην "αδύνατη" βάση που στραβωνε από το βάρος.Δεν έφταιγε το εργαλείο και το συστηνω για αγορα αλλά για τη χρήση που το ήθελα δεν έκανε .Τώρα το δουλεύω περιστασιακά στο χέρι και είναι μία χαρά.
If you want it for rough work, it's fine. If you want precision in cutting, go for something else.
I have had it for 3 years, for amateur use, and I thought it was fine, I hadn't seen any previous experience with circular saws. Until I needed precise vertical cuts to the millimeter, for cabinets, and I realized that with this particular circular saw it is very difficult, not to say impossible, and I don't want to exaggerate. Its base plate is so soft that with the slightest pressure it loses its adjustment. If you don't decide to change the cutting depth, you will have to readjust the blade from the beginning. Overall, the construction of the base/plate is very unstable.
Of course, these things don't bother you if you're cutting "roughly" and approximately, where a slight deviation in the cut doesn't bother you. But if you need to make perfectly vertical and precise cuts to the millimeter, you see the weaknesses of this tool. Unfortunately, it's true that "you get what you pay for."
Go to one of the big department stores that has this particular circular saw and compare the build quality and sturdiness of its plate with another (I don't need to mention the brand) and you will understand what I'm talking about.
In my opinion, go for something better from the beginning. Because when you need precision, you will definitely get something better and you will have paid for this too!!! Just like me...
Αν το θες για χοντροδουλειές είναι μια χαρά. Αν θέλεις ακρίβεια στο κόψιμο, πήγαινε για κάτι άλλο.
Το έχω 3 χρόνια, ερασιτεχνική χρήση, και νόμιζα ότι ήταν όλα μια χαρά, δεν είχα βλέπεις και προηγούμενη εμπειρία από δισκοπρίονα. Μέχρι που χρειάστηκα κοψίματα κάθετα με ακρίβεια χιλιοστού, για ντουλάπια, και κατάλαβα ότι με το συγκεκριμένο δισκοπρίονο είναι πολύ δύσκολο, για να μην πω αδύνατο και φανώ υπερβολικός. Η πλάκα του είναι τόσο μαλακή που με την παραμικρή πίεση χάνει τη ρύθμιση. Αν δε αποφασίσεις ν' αλλάξεις βάθος κοπής θα πρέπει να ρυθμίσεις τη λάμα από την αρχή. Γενικά όλη η κατασκευή της βάσης/πλάκας είναι πολύ ασταθής.
Αυτά βέβαια, δεν σε απασχολούν αν κόβεις "χοντρά" και κατά προσέγγιση, όπου και να ξεφύγει λίγο το κόψιμο δεν σε πειράζει. Αν όμως χρειαστεί να κάνεις κοψίματα απόλυτα κάθετα και με ακρίβεια χιλιοστού, βλέπεις τις αδυναμίες του συγκεκριμένου εργαλείου. Δυστυχώς είναι αλήθεια, "ότι πληρώσεις, παίρνεις".
Πήγαινε σε ένα από τα μεγάλα πολυκαταστήματα, που έχει το συγκεκριμένο δισκοπρίονο, και σύγκρινε την ποιότητα κατασκευής και τη στιβαρότητα της πλάκας του συγκεκριμένου, με κάποιο άλλο (δεν χρειάζεται να αναφέρω μάρκα) και θα καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάω.
Αποψη μου, πήγαινε για κάτι καλύτερο αρχής εξ αρχής. Γιατί όταν χρειαστείς ακρίβεια θα πάρεις οπωσδήποτε κάτι καλύτερο και θα έχεις πληρώσει και αυτό!!! Ακριβώς όπως εγώ...
I bought it on sale from a well-known store. I can say that it cuts pallet wood quickly, which I use for construction. I cut a kitchen counter quite well. BUT... it doesn't cut vertically. It loses millimeters. This is due to its weak base that warps. So, before each cut, I have to calibrate it from below at an angle (base - blade) in order to cut vertically. However, even then, when the base is under pressure, it loses accuracy. For an amateur, it doesn't bother them if it's slightly off, it's still very good. But for a professional who installs kitchen counters, where millimeters and clean vertical cuts matter, it may not be suitable. It needs something with a stronger base that doesn't warp and secures very well.
Το αγόρασα σε προσφορά γνωστού καταστήματος. Μπορώ να πω ότι κόβει γρήγορα τουλάχιστον ξύλα παλέτας που χρησιμοποιώ εγώ για κατασκευές. Έκοψα ένα πάγκο κουζίνας αρκετά καλά. ΑΛΛΑ...... δεν κόβει κάθετα. Χάνει χιλιοστά. Αυτό οφείλεται στην αδύναμη βάση του που στραβώνει. Έτσι Πριν από κάθε κόψιμο πρέπει να το καλιμπραρω από κάτω με γωνία (βάση -δίσκο) για να κόψει κάθετα. Και πάλι όμως όταν θα ζοριστεί η βάση χάνει. Για τον ερασιτέχνη που και να του φύγει λίγο δεν τον πειράζει είναι παρά πολύ καλό. Για τον επαγγελματία που τοποθετεί πχ πάγκους κουζίνας και εκεί παίζεις με τα χιλιοστά και καθαρά κάθετα κοψίματα ίσως δεν κάνει. Θέλει κάτι με πιο δυνατή βάση να μην στρεβλώνει να το πω έτσι και να ασφαλίζει παρά πολύ καλά.
The construction quality is well below average. The base is fake, so even a slight pressure can cause it to change distance from the cutting disc and cut crookedly. You can adjust it approximately by hand, but it's a hassle. The base should have been parallel to the disc and not wobbly. Forget about adjusting the cutting depth... it's a disaster. The depth guide doesn't fit into the rail, and if you try to put it in, it pulls the entire base, resulting in the same outcome. So I leave it and try to make the cut as straight as possible... that's it. It's true that you get what you pay for, or rather, you get much less than what you pay for in this particular case. I have seen cheap circular saws that are honest and much more sturdy, just to say it all...
Πολύ κάτω του μετρίου η ποιότητα κατασκευής. Η βάση είναι ψεύτικη με αποτέλεσμα αν πιεστεί ελάχιστα να αλλάξει απόσταση από τον δίσκο κοπής και να κόβει στραβά. Με το χέρι το ξαναφέρνεις στο περίπου αλλά τρέχα γύρευε. Η βάση έπρεπε να είναι παράλληλη με τον δίσκο και να μην κουνάει. Άσε το να αλλάξεις βάθος κοπής.. το παρατράγουδο πάει σύννεφο. Μια από τα ίδια.. Δεν πατάει μέσα στην ράγα ο οδηγός βάθους και αν πας να τον βάλεις τραβάει όλη την βάση και έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε τον αφήνω και καβαλάει πάνω από την θέση που έπρεπε να μπει, και προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερο στραβή την κοπή... αυτά. ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις ή μάλλον παίρνεις πολλά λιγότερα από αυτά που πληρώνεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Και έχω δει και φτηνά δισκοπρίονα που είναι τίμια και πολύ πιο στιβαρά, για να τα λέμε όλα...
First time I buy/use a circular saw, so I trusted the reviews from other buyers. Very satisfied with the cutting on melamine, with the purchase of the 48-tooth blade, it doesn't wear out the surface at all from the bottom of the cut, just a little from the top. If you make 2 passes, one very shallow for the top surface and then normally, it doesn't wear out at all. Powerful and quite noisy. Not all the dust is sucked out through the outlet with a vacuum cleaner.
1η φορά αγοράζω/χρησιμοποιώ δισκοπρίονο, έτσι εμπιστεύτηκα τις κριτικές από τους άλλους αγοραστές. Πολύ ικανοποιημένος με το κόψιμο σε μελαμίνη, με αγορά του δίσκου 48 δοντιών, από την κάτω μεριά της κοπής δεν φθείρει καθόλου την επιφάνεια, από την πάνω λίγο. Αν κόψεις με 2 περάσματα, ένα πολύ ρηχό για την πάνω επιφάνεια και μετά κανονικά δεν φθείρει καθόλου. Δυνατό και αρκετά θορυβώδες. Δεν απάγεται όλη η σκόνη από την έξοδο με ηλεκτρική σκούπα.