Extremely warm jacket. No air or cold gets through. The only times I felt cold was because it came in through the neck since I got one size bigger so I could wear it with a hoodie underneath. Still, I walk around at 3 degrees Celsius with just a short-sleeved shirt (under the pants) and a neck sleeve and I don't feel cold at all. It's definitely not for autumn. You'll overheat. I would say it's only for heavy winter
Ακραία ζεστό μπουφάν. Δεν περνάει τίποτα απο αέρα και κρύο. Όσες φορές ένιωσα κρύο ήταν επειδή έμπαινε απο το λαιμό επειδή πήρα 1 νούμερο μεγαλύτερο για να μπορώ να το φοράω με κανέναν φούτερ απο μέσα. Πάντως κυκλοφορώ στου 3 βαθμούς κελσίου μόνο με κοντομάνικο (μέσα απο το παντελόνι) και neck sleeve και δε νιώθω να κρυώνω ούτε στο ελάχιστο. Δεν είναι για φθινόπωρο πάντως. Σκάς. Βαρύ χειμώνα μόνο θα έλεγα
It is very warm and on very cold days you don't feel anything! I bought it as a gift for my husband, he is very satisfied! It really is worth it and lasts for years with good care
Είναι πολύ ζεστό και τις πολύ κρύες ημέρες δεν καταλαβαίνεις τίποτα! Το πήρα δώρο στον άντρα μου, είναι πολύ ικανοποιημένος! Πραγματικά αξίζει και σου μένει για χρόνια με καλή φροντίδα
Very warm jacket, its gray color is very beautiful and doesn't get dirty easily. For the price I got it for (80), it is worth 100% of its money. I would have liked it to be 2-3 inches longer. I took 1 size up from my usual and it is just right.
Πολύ ζεστό μπουφάν, το γκρι του πολύ όμορφο και δεν λερώνει εύκολα. Για την τιμή που το πήρα (80) αξίζει 100% τα χρήματα του. Θα το ήθελα 2-3 πόντους πιο μακρύ. Πήρα 1 νούμερο πάνω από το συνηθισμένο μου και είναι ότι πρέπει.
I got it in gray color....quality very good ...beautiful color and very warm...at 57 euros it's worth it and more...180 height 70 kilos the medium and it's comfortable....
Το πήρα σε γκρι χρώμα....ποιοτικά πολύ καλό ...όμορφο χρώμα και ζεστό πολύ...στα 57 ευρώ αξίζει και με το παραπάνω...180 ύψος 70 κιλά το medium και είναι άνετο....
Warm jacket for very cold days. The only downsides are that it is tight for its size and the hood is very bulky and cannot be removed. Otherwise, it is beautiful.
Ζεστό μπουφάν για πολύ κρύες μέρες. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι στενό για το μέγεθός του και η κουκούλα είναι πολύ ογκώδης και δεν αφαιρείται. Κατά τα άλλα είναι πανέμορφο.
Very nice jacket! It fit me perfectly, I was very satisfied, it has an elastic drawstring at the bottom for waist tightening, also has pockets, nice hood, overall it is perfectly made on all levels, I have nothing bad to say. Also, the price at 70€ I believe is fair. I am 1.84 height and 80 kilos, I got the Large, and it is perfect on me, of course I tightened the drawstrings at the bottom a little as you always should do on such a jacket (puffer).
Πολύ όμορφο μπουφάν! Έκατσε πάνω μου όπως θα έπρεπε, έμεινα πολύ ευχαριστημένος, έχει ελαστικό κορδόνι στο κάτω μέρος για σύσφιξη στην περιοχή της μέσης, επίσης έχει τσέπες, ωραία κουκούλα, γενικά είναι τέλεια κατασκευασμένο σε όλα τα επίπεδα, δεν έχω τίποτα κακό να προσάψω. Επιπλέον η τιμή στα 70€ πιστεύω ότι είναι τίμια. Είμαι 1.84 ύψος και 80 κιλά, πήρα το Large, και είναι άψογο πανό μου, εννοείτε ότι σύσφιξα λίγο τα κορδόνια στο κάτω μέρος όπως πάντα πρέπει να γίνετε σε τέτοια μπουφάν (puffer).
Very nice jacket and it was exactly what I was looking for. The only negative thing, if I could find something, would be that it is not warm enough. I mean, at 5 degrees Celsius outside, it's not that warm, especially on a scooter.
Πολύ ωραίο μπουφάν και ήταν ακριβώς αυτό π έψαχνα. Το μόνο αρνητικό αν μπορούσα να βρω κάτι θα ήταν ότι δεν είναι αρκετά ζεστό.
Δλδ με 5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι ότι κόβει, ποσό μάλλον πάνω στο σκούτερ.
I am 1.76 height, 90 kilos and the 2xl fits me. The truth is that it is very warm to the point that if it is not very cold, you sweat. It has zippers on the pockets, so that's very good, and overall it is nice. The color I have is dark blue.
Είμαι 1.76 ύψος 90 κιλά και μου κανει το 2xl.Η αλήθεια είναι πως είναι πάρα πολύ ζεστό σε σημείο πως εάν δεν είναι παρά πολύ κρύο ιδρωνεις...Έχει φερμουάρ στις τσέπες οπότε πάρα πολύ καλό αυτό και γενικά είναι όμορφο. Το χρώμα που έχω είναι μπλε σκούρο....
Very warm jacket. I wear it on the motorcycle and no air or cold passes through. It only has two external pockets. I am 1.85 meters tall and weigh 98 kilograms, and I wear size XL if that helps.
Πάρα πολύ ζεστό μπουφάν. Το φοράω και πάνω στην μηχανή και δε περνάει τίποτα από αέρα,κρύο. Τσέπες έχει μόνο τις δύο εξωτερικές. 1.85 ύψος στα 98 κιλά φοράω το XL αν βοηθάει.
Extremely warm jacket. No air or cold gets through. The only times I felt cold was because it came in through the neck since I got one size bigger so I could wear it with a hoodie underneath. Still, I walk around at 3 degrees Celsius with just a short-sleeved shirt (under the pants) and a neck sleeve and I don't feel cold at all. It's definitely not for autumn. You'll overheat. I would say it's only for heavy winter
Ακραία ζεστό μπουφάν. Δεν περνάει τίποτα απο αέρα και κρύο. Όσες φορές ένιωσα κρύο ήταν επειδή έμπαινε απο το λαιμό επειδή πήρα 1 νούμερο μεγαλύτερο για να μπορώ να το φοράω με κανέναν φούτερ απο μέσα. Πάντως κυκλοφορώ στου 3 βαθμούς κελσίου μόνο με κοντομάνικο (μέσα απο το παντελόνι) και neck sleeve και δε νιώθω να κρυώνω ούτε στο ελάχιστο. Δεν είναι για φθινόπωρο πάντως. Σκάς. Βαρύ χειμώνα μόνο θα έλεγα
It is very warm and on very cold days you don't feel anything! I bought it as a gift for my husband, he is very satisfied! It really is worth it and lasts for years with good care
Είναι πολύ ζεστό και τις πολύ κρύες ημέρες δεν καταλαβαίνεις τίποτα! Το πήρα δώρο στον άντρα μου, είναι πολύ ικανοποιημένος! Πραγματικά αξίζει και σου μένει για χρόνια με καλή φροντίδα
Very warm jacket, its gray color is very beautiful and doesn't get dirty easily. For the price I got it for (80), it is worth 100% of its money. I would have liked it to be 2-3 inches longer. I took 1 size up from my usual and it is just right.
Πολύ ζεστό μπουφάν, το γκρι του πολύ όμορφο και δεν λερώνει εύκολα. Για την τιμή που το πήρα (80) αξίζει 100% τα χρήματα του. Θα το ήθελα 2-3 πόντους πιο μακρύ. Πήρα 1 νούμερο πάνω από το συνηθισμένο μου και είναι ότι πρέπει.
I got it in gray color....quality very good ...beautiful color and very warm...at 57 euros it's worth it and more...180 height 70 kilos the medium and it's comfortable....
Το πήρα σε γκρι χρώμα....ποιοτικά πολύ καλό ...όμορφο χρώμα και ζεστό πολύ...στα 57 ευρώ αξίζει και με το παραπάνω...180 ύψος 70 κιλά το medium και είναι άνετο....
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Extremely warm jacket. No air or cold gets through. The only times I felt cold was because it came in through the neck since I got one size bigger so I could wear it with a hoodie underneath. Still, I walk around at 3 degrees Celsius with just a short-sleeved shirt (under the pants) and a neck sleeve and I don't feel cold at all. It's definitely not for autumn. You'll overheat. I would say it's only for heavy winter
Ακραία ζεστό μπουφάν. Δεν περνάει τίποτα απο αέρα και κρύο. Όσες φορές ένιωσα κρύο ήταν επειδή έμπαινε απο το λαιμό επειδή πήρα 1 νούμερο μεγαλύτερο για να μπορώ να το φοράω με κανέναν φούτερ απο μέσα. Πάντως κυκλοφορώ στου 3 βαθμούς κελσίου μόνο με κοντομάνικο (μέσα απο το παντελόνι) και neck sleeve και δε νιώθω να κρυώνω ούτε στο ελάχιστο. Δεν είναι για φθινόπωρο πάντως. Σκάς. Βαρύ χειμώνα μόνο θα έλεγα
It is very warm and on very cold days you don't feel anything! I bought it as a gift for my husband, he is very satisfied! It really is worth it and lasts for years with good care
Είναι πολύ ζεστό και τις πολύ κρύες ημέρες δεν καταλαβαίνεις τίποτα! Το πήρα δώρο στον άντρα μου, είναι πολύ ικανοποιημένος! Πραγματικά αξίζει και σου μένει για χρόνια με καλή φροντίδα
Very warm jacket, its gray color is very beautiful and doesn't get dirty easily. For the price I got it for (80), it is worth 100% of its money. I would have liked it to be 2-3 inches longer. I took 1 size up from my usual and it is just right.
Πολύ ζεστό μπουφάν, το γκρι του πολύ όμορφο και δεν λερώνει εύκολα. Για την τιμή που το πήρα (80) αξίζει 100% τα χρήματα του. Θα το ήθελα 2-3 πόντους πιο μακρύ. Πήρα 1 νούμερο πάνω από το συνηθισμένο μου και είναι ότι πρέπει.
I got it in gray color....quality very good ...beautiful color and very warm...at 57 euros it's worth it and more...180 height 70 kilos the medium and it's comfortable....
Το πήρα σε γκρι χρώμα....ποιοτικά πολύ καλό ...όμορφο χρώμα και ζεστό πολύ...στα 57 ευρώ αξίζει και με το παραπάνω...180 ύψος 70 κιλά το medium και είναι άνετο....
Warm jacket for very cold days. The only downsides are that it is tight for its size and the hood is very bulky and cannot be removed. Otherwise, it is beautiful.
Ζεστό μπουφάν για πολύ κρύες μέρες. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι στενό για το μέγεθός του και η κουκούλα είναι πολύ ογκώδης και δεν αφαιρείται. Κατά τα άλλα είναι πανέμορφο.
Very nice jacket! It fit me perfectly, I was very satisfied, it has an elastic drawstring at the bottom for waist tightening, also has pockets, nice hood, overall it is perfectly made on all levels, I have nothing bad to say. Also, the price at 70€ I believe is fair. I am 1.84 height and 80 kilos, I got the Large, and it is perfect on me, of course I tightened the drawstrings at the bottom a little as you always should do on such a jacket (puffer).
Πολύ όμορφο μπουφάν! Έκατσε πάνω μου όπως θα έπρεπε, έμεινα πολύ ευχαριστημένος, έχει ελαστικό κορδόνι στο κάτω μέρος για σύσφιξη στην περιοχή της μέσης, επίσης έχει τσέπες, ωραία κουκούλα, γενικά είναι τέλεια κατασκευασμένο σε όλα τα επίπεδα, δεν έχω τίποτα κακό να προσάψω. Επιπλέον η τιμή στα 70€ πιστεύω ότι είναι τίμια. Είμαι 1.84 ύψος και 80 κιλά, πήρα το Large, και είναι άψογο πανό μου, εννοείτε ότι σύσφιξα λίγο τα κορδόνια στο κάτω μέρος όπως πάντα πρέπει να γίνετε σε τέτοια μπουφάν (puffer).
Very nice jacket and it was exactly what I was looking for. The only negative thing, if I could find something, would be that it is not warm enough. I mean, at 5 degrees Celsius outside, it's not that warm, especially on a scooter.
Πολύ ωραίο μπουφάν και ήταν ακριβώς αυτό π έψαχνα. Το μόνο αρνητικό αν μπορούσα να βρω κάτι θα ήταν ότι δεν είναι αρκετά ζεστό.
Δλδ με 5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι ότι κόβει, ποσό μάλλον πάνω στο σκούτερ.
I am 1.76 height, 90 kilos and the 2xl fits me. The truth is that it is very warm to the point that if it is not very cold, you sweat. It has zippers on the pockets, so that's very good, and overall it is nice. The color I have is dark blue.
Είμαι 1.76 ύψος 90 κιλά και μου κανει το 2xl.Η αλήθεια είναι πως είναι πάρα πολύ ζεστό σε σημείο πως εάν δεν είναι παρά πολύ κρύο ιδρωνεις...Έχει φερμουάρ στις τσέπες οπότε πάρα πολύ καλό αυτό και γενικά είναι όμορφο. Το χρώμα που έχω είναι μπλε σκούρο....
Very warm jacket. I wear it on the motorcycle and no air or cold passes through. It only has two external pockets. I am 1.85 meters tall and weigh 98 kilograms, and I wear size XL if that helps.
Πάρα πολύ ζεστό μπουφάν. Το φοράω και πάνω στην μηχανή και δε περνάει τίποτα από αέρα,κρύο. Τσέπες έχει μόνο τις δύο εξωτερικές. 1.85 ύψος στα 98 κιλά φοράω το XL αν βοηθάει.
Extremely warm jacket. No air or cold gets through. The only times I felt cold was because it came in through the neck since I got one size bigger so I could wear it with a hoodie underneath. Still, I walk around at 3 degrees Celsius with just a short-sleeved shirt (under the pants) and a neck sleeve and I don't feel cold at all. It's definitely not for autumn. You'll overheat. I would say it's only for heavy winter
Ακραία ζεστό μπουφάν. Δεν περνάει τίποτα απο αέρα και κρύο. Όσες φορές ένιωσα κρύο ήταν επειδή έμπαινε απο το λαιμό επειδή πήρα 1 νούμερο μεγαλύτερο για να μπορώ να το φοράω με κανέναν φούτερ απο μέσα. Πάντως κυκλοφορώ στου 3 βαθμούς κελσίου μόνο με κοντομάνικο (μέσα απο το παντελόνι) και neck sleeve και δε νιώθω να κρυώνω ούτε στο ελάχιστο. Δεν είναι για φθινόπωρο πάντως. Σκάς. Βαρύ χειμώνα μόνο θα έλεγα
It is very warm and on very cold days you don't feel anything! I bought it as a gift for my husband, he is very satisfied! It really is worth it and lasts for years with good care
Είναι πολύ ζεστό και τις πολύ κρύες ημέρες δεν καταλαβαίνεις τίποτα! Το πήρα δώρο στον άντρα μου, είναι πολύ ικανοποιημένος! Πραγματικά αξίζει και σου μένει για χρόνια με καλή φροντίδα
Very warm jacket, its gray color is very beautiful and doesn't get dirty easily. For the price I got it for (80), it is worth 100% of its money. I would have liked it to be 2-3 inches longer. I took 1 size up from my usual and it is just right.
Πολύ ζεστό μπουφάν, το γκρι του πολύ όμορφο και δεν λερώνει εύκολα. Για την τιμή που το πήρα (80) αξίζει 100% τα χρήματα του. Θα το ήθελα 2-3 πόντους πιο μακρύ. Πήρα 1 νούμερο πάνω από το συνηθισμένο μου και είναι ότι πρέπει.
I got it in gray color....quality very good ...beautiful color and very warm...at 57 euros it's worth it and more...180 height 70 kilos the medium and it's comfortable....
Το πήρα σε γκρι χρώμα....ποιοτικά πολύ καλό ...όμορφο χρώμα και ζεστό πολύ...στα 57 ευρώ αξίζει και με το παραπάνω...180 ύψος 70 κιλά το medium και είναι άνετο....