Mobile Phones

LG L90 Single SIM (1GB/8GB)

Main Camera , Screen: 4.7", Battery: 2540mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
126 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.2 GHz
Processor Cores
4
RAM
1 GB
Capacity
8 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
4.7 "
Analysis
960 x 540 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
-
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
2540 mAh
Removable
Yes

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
131.55 mm
Width
66 mm
Thickness
9.6 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (104)

Reviews

  1. 70
  2. 20
  3. 7
  4. 5
  5. 2
Review this product
  • Call quality
  • Music
  • Value for money
  • GPS
  • Battery
  • Photos
  • Screen resolution
  • Speed
  • Video Recording
  • Το εχω 2,5 χρονια το κινητο αυτο...θα μ πεις γιατι κανεις σχολιο τωρα αλλα δεν γινεται να μην κανω...καμια σχεση τα προηγουμενα σχολια με το τι συμβαινει... εκτος απο το οτι κραταει η μπαταρια.. σ αυτο δεν ειχα θεμα.. ηδη απο τον πρωτο χρονο μ εμφανιζε πολλα πραβληματα... το keyboard κολησε κ επρεπε να κανω reset ..μετα αρχισε να κολαει η αφη σ σημειο π πραγματικα ηταν αχρηστο..μετα εφτιαξε ετσι ξαφνικα....τα κατω ''κουμπια'' γ πισω κ για μενου δεν λειτουργουν πλεον..γενικα αρχιζε να εμφανιζει πολλα προβληματα...ισως επειδη το χρησιμοποιω πολυ και ειναι γ πιο απλες χρησεις...αν εκανε 80 ευρω θα ηταν value for money..

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Screen resolution
    • GPS
    • Value for money
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Geo.goo
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    το έχω 2 χρόνια και τώρα άρχισε να κολλάει με καθημερινή πολύωρη χρήση! από τα καλύτερα κινητά..η μπαταρία με απλή χρήση κρατάει 2 μέρες!
    το μόνο μείον, η μπροστινή κάμερα

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • marelpapadaki
    2
    1 out of 4 members found this review helpful

    Η μπροστινη του καμερα δεν ειναι καλη , οταν το πηρα ελεγε οτι ειναι 5 megapixel αλλα προφανως ειχαν κανει λαθος και μαλιστα ειχα παρει τηλεφωνο να το διασταυρωσω.. τελοσπαντων.. το κινητο καλο ειναι σε γενικες γραμμες.. Επισης, η μνημη εχει θεματα

    Το εχω σχεδον 2 χρονια τωρα και εχει αρχισει και υπερθερμαινεται, κολλαει πολυ, αναβοσβηνει σε σημειο που ηρθε η ωρα να αλλαξω κινητο.

    Μεγαλο θετικο θεωρω τη μπαταρια του αν και μου εμφανισε μερικα θεματα καποιες φορες.. σε γενικες γραμμες ομως κραταει αρκετα.

    Did you find this review helpful?
  • dionysios_chartas
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 2 χρόνια. Μπορώ να πω πως μ' έχει εκπλήξει ευχάριστα.
    Το προηγούμενο μου που ήταν Samsung χάλασε μέσα σε 1,5 χρόνο, δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο.
    Και επειδή πιστεύω πως να σπαταλάς πολλά χρήματα για κινητό δεν είναι εύκολο, κατέληξα σ'αυτό το κινητό και μ' έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.
    Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους χρήστες που βαθμολόγησαν: καλή ποιότητα κατασκευής, καλή διάρκεια μπαταρίας, πολύ καλός ήχος, μέτρια φωτογραφική λήψη (ειδικά τη νύχτα) αλλά γρήγορο και απροβλημάτιστο.

    Did you find this review helpful?
  • Physio
    2
    1 out of 2 members found this review helpful

    Το είχα 1 χρόνο αλλά μέρα με τη μέρα γινόταν απίστευτα αργό. Τίμιο κινητό. Με λίγα λόγια, τεράστια μπαταρία, μέτρια οθόνη, χάλια κάμερα. Επίσης, μην περιμένετε τρελές ταχύτητες. Μπορεί να θέλει και 4 γεμάτα δευτερόλεπτα για να κλείσει το viber και να ανοίξει το ημερολόγιο π.χ!

    Did you find this review helpful?
  • panoslenabou
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    καταρχάς μην το πάρετε ακόμα με αυτά τα λεφτά λόγο της λίγης χωριτικότητας του σας συστήνω s3neo

    καλό κινητό 720pvideo αλλά λίγη χωριτικότητα
    έλλειψη φωτεινότητας στον ήλιο
    και ζεσταίνεται εύκολα

    Did you find this review helpful?
  • giorgoskoromilas74
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Μετα την πρώτη αναβάθμιση σε lollipop που είχε γίνει λίγο αργό χθες δέχθηκε δεύτερη αναβάθμιση ισχυροποίησης του κινητού κ πάει σφαίρα. Μπράβο LG

    Did you find this review helpful?
  • asas49331
    1
    2 out of 11 members found this review helpful

    πολυ καλο κινητο
    μετα απο 8 μηνες σταματησε να λειτουργει.
    κολλησε και δεν ξαναλειτουργησε ποτε!!!
    ουτε με hard reset δεν ανοιγει
    ευτυχως μου εμεινε η καρτα sd Που ειχα παρει

    Did you find this review helpful?
  • Vogias d
    5
    4 out of 5 members found this review helpful

    Το έχω 10 μήνες,είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.ειναι γρηγορο στο σερφαρισμα στο ιντερνετ με δυνατοτητα ανοιγματος πολλων σελιδων.ικανοποιητική απόδοση μπαταριας.θα ηταν ακόμη καλύτερο αν ειχε φωτισμό στα κάτω πλήκτρα αφής.επισις αρνητικό ειναι οτι δν εχει αυτοματη ρύθμιση φωτεινότητα οθόνης

    Did you find this review helpful?
  • georgepanopoulos97
    1
    1 out of 12 members found this review helpful

    Καλο κινητο αλλα μετά απο 6 μήνες χρησης μου επεσε απο 40εκ και βγηκε of.. Εξωτερικα δεν επαθε τπτ. Εσωτερικα δεν φτιάχνεται.. Στην lg ουτε που το ανοιξαν..

    Did you find this review helpful?
  • Tania_Rountou
    5
    0 out of 3 members found this review helpful

    Παιδιά... είναι ότι καλύτερο ! το έχω έναν χρόνο σχεδόν. Δεν έχει πάθει τιποτα, μου είχε πέσει και μου πέφτει ακόμη σε νερό αλλά αυτό τίποτα δεν παθαίνει. Η κάμερές του είναι τέλειες! Ακόμη και με τους πυρήνες, είναι τετραπυρηνο και μετά από τόσο καιρό 'σκληρής' δουλειάς τώρα κολλάει λίγο (καθώς έχω 10 εφαρμογές και 379 φωτογραφίες) .! Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    Did you find this review helpful?
  • akounnas
    5
    2 out of 4 members found this review helpful

    Το εχω γυρω στους 10 μηνες και μπορω να πω οτι το κινητο ειναι πραγματικα απιστευτο για τα λεφτα του (ειχε 125 ευρω οταν το πηρα εγω). Τεραστια μπαταρια, πολυ καλη διαχειριση της RAM (δεν ειχα ουτε μια φορα freezes) και στην δικια μου περιπτωση τουλαχιστον με την Lollipop η κατασταση βελτιωθηκε, ουτε κολληματα ουτε τιποτα ενω τρεχει χωρις ιδιαιτερα προβληματα και εφαρμογες που υποτιθεται ειναι εκτος δυνατοτητων του (Hearthstone πχ). Εξαιρετικο Vfm!

    Did you find this review helpful?
  • jkmax20
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το εχω γυρω στουσ 14-15 μηνες ειναι παρα πολυ καλο αξιζει τα λεφτα του..Η μπαταρια ειναι απλα απεριοριστη, το λογισμικο τησ lg δεν με ξετρελανε ετσι εκανα root και εβαλα cyanogenmod 12 και το κινητο εχει γινει ακομα καλυτερο

    Did you find this review helpful?
  • vlas
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    καταπληκτική μπαταρία (με απλή χρήση τηλ. και mp3 ) βγάζει άνετα 4-5 μέρες. Γρήγορο, χωρίς κωλήματα. με το που το πήρα μου ήρθε η αναβάθμιση σε lollipop αν και εγώ δεν την έκανα γιατί έχω ακούσει για κάποια προβλήματα σε κάποιους που την έκαναν.

    Did you find this review helpful?
  • fanioniasi
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    Λοιπον το εχω 10 μηνες πειριπου, και για τα λεφτα του οχι απλα αξιζει....!

    Στοιχεια που θελω να τονισω:
    -Μπαταρια: πολυ μεγαλη διαρκεια, πραγματικα θα δειτε την διαφορα σε σχεση με τις αλλες συσκευες στα ιδια λεφτα
    -Οθονη: Φοβερη οθονη με πολυ ζωηρα και εντονα χρωματα
    -Ηχειο: Αναπαραγωγη ηχων με υψηλη ποιοτητα και μεγιστη ενταση
    -Πολυ καλη η κατασκευη της συσκευης γενικα

    Καποια αρνητικα:
    -Καμερα: οι φωτογραφιες δεν εχουν την αναμενομενη ευκρινια των 8 MP
    -Επεξεργαστης: σιγουρα ειναι κινητο που "τρεχει" δεν το συζηταμε αυτο, απλα καποιες φορες θα κανει καποια μικρα κολληματα της διαρκειας των 2-3 δευτερολεπτων, τιποτα το σημαντικο

    Did you find this review helpful?
  • stefania_roulhs
    4
    2 out of 5 members found this review helpful

    Παίδες το κινητο είναι καλό τα λεφτά του αλλά sony δεν είναι!Αρκετά ικανοποιημένη έχει πολύ καλή κάμερα,πολύ καλή οθόνη και σε ανάλυση και σε φωτισμό(τη μερα τα βρίσκεις λιγο "σκούρα").Είναι λίγο αργό στην πλοήγηση του internet,λίγο το ξαναλέω....έχει ομως πολύ καλη κεραία και καλή μπαταρία.Το εχω 4 μήνες και το μόνο πρόβλημά μου είναι ότι δεν λειτουργει καλά η αφή του μερικές φορές και άλλες φορές κολλάει λίγο π.χ.παίζω ενα παιχνίδι και κλειδώνει η οθόνη αντε σε κανα 5λεπτο θα την ξεκλειδώσεις για να συνεχίσεις!Το κινητό εξωτερικά ειναι μεγάλο και όμορφο οπως ακριβώς το βλέπετε αλλά πλαστικό σκέτο έτσι?Παρτε θήκη γιατί εμενα 2 φορές μου επεσε και εχει γίνει χάλια στις γωνίες.Αν δεν εχετε λεφτά για sony με τα ιδια χαρακτηριστικά σας το συστήνω εγω το πήρα 120.

    Did you find this review helpful?
  • giorgos.rasidakis.3
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό είναι απίστευτο πολύ καλό value for money για τα χαρακτηριστικά που παρέχει.Ικανοποιητική οθόνη,φανταστική κάμερα,ομαλή περιήγηση στο internet,καλή ποιότητα κατασκευής,μεγάλης διάρκειας μπαταρία.Πραγματικά απ'τις καλύτερες επιλογές.

    Did you find this review helpful?
  • roula.kriti
    3
    10 out of 14 members found this review helpful

    Το αγόρασα χθες και πεταγε..σήμερα έκανε εγκατάσταση το λολιποπ και κολλάει πολύ..έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι.
    Ελπίζω να φτιάξει...αλλιώς είναι πεταμένα λεφτά έτσι που έγινε.
    Κατά τ άλλα το κινητό είναι μια χαρά με ωραία καμερα..δυνατό ηχειο...η μνήμη μια χαρά...και η μπαταρία θηρίο. Όλα ήταν τέλεια πριν γίνει η εγκατάσταση του λολιποπ.

    Did you find this review helpful?
  • pasxalidisx
    5
    6 out of 7 members found this review helpful

    Τέλειο κινητό σε όλα του μέχρι την ημέρα πού αναβαθμίστηκε σε lollipop 5.0.2 άρχισε και κόλλαγε τρελα.Του έκανα μία επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και διορθώθηκαν όλα

    Did you find this review helpful?
  • Nikos_Karatolios
    4
    5 out of 6 members found this review helpful

    Μετά από περίπου 1 χρόνο έντονης χρήσης έχω πολύ καλές εντυπώσεις.
    -κάμερα ότι πρέπει για ένα smarphone της κατηγορίας του
    -μπαταριά από τις καλύτερες σε σημερινά κινητά ακόμη και τύπου iphone
    -η οθόνη είναι πολύ καλή, παρόλο που έχει μικρή ανάλυση
    -από cpu είναι ότι πρέπει παίζει πολύ βάρια παιχνίδια σαν να μην γίνεται τίποτα άλλα κολλάει λίγο αμέσως μετά το ''ξύπνημα'' του
    - το 3G είναι μια χαρά

    Υ/Γ ( Προτείνω να μην κάνετε την αναβάθμιση σε android lolipop γιατί κολλάει λιγάκι)

    Did you find this review helpful?
  • kesarlol
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Πολύ καλό για την τιμή του αλλά θα συμφωνήσω και με τους άλλους γιατι όντως μόλις έγινε η νέα ενημέρωση άρχισε να κολλάει λίγο και νομίζω οι Φωτογραφίες για 8 mp κάμερα βγαίνουν λίγο θολές.

    Did you find this review helpful?
  • kostas1234
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Παρα πολυ καλο κινητο...μεγαλη οθονη, πολυ γρηγορο στο ιντερνετ κ η καμερα πολυ καλη κ η μπροστα κ η πισω...οταν το πηρα ειχε το παλιοτερο λειτουργικο κ πηγαινε σφαιρα..τωρα ομως με το λολλιποπ κανει κατι κολληματακια στην αρχικη οθονη μεχρι να βγαλει τα προγραμματα για 3-4 δευτερα..ελπιζω να το ψτιαξουν!!

    Did you find this review helpful?
  • clusters3
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το εχω 9 μηνες το κινητο. Πολυ καλο. Αξιζει τα λεφτα του. Ηθελα να ξερά τι τις βγάζουν τις ενημερωσεις λογισμικου , για να καταστρέφουν τα κινητα και να ψάχνουμε για καινουρια; Μεχρι τωρα το κινητο πέταγε και μόλις εγκατέστησα τη νεα ενημερωση λογισμικου ( 5.0.2) το κινητο κολλάει παρα πολυ. Ντροπή. Οποιος αγοράζει κινητο καλυτερα να μην κανει καμια αναβαθμιση. Ή αν αποφασίσει να κανει να γνωρίσει εκ των προτέρων οτι μετα θα ειναι για πέταμα.

    Did you find this review helpful?
  • billyf13
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Θα προσθέσω κι εγώ τα σχόλια μου για το τηλ αυτό. Απλά, εξαιρετικό για τα χρήματα του. Ήμουν ΑΣΧΕΤΟΣ από κινητά με οθόνη αφής, η 1η μου επαφή λοιπόν με το συγκεκριμένο κινητό και οι εντυπώσεις ΑΡΙΣΤΕΣ (είναι στην κατοχή μου εδώ και 3 μήνες). Εγώ που δεν είμαι απαιτητικός χρήστης, θεωρώ ότι το κινητό αυτό είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επιλογή για τα χρήματα του. Γρήγορο, ωραία οθόνη που δε σε κουράζει, δυνατός και καθαρός ήχος και το καλύτερο προσόν του κατα τη γνώμη μου: η μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας!! Το WiFi συνεχώς ανοιχτό, με ραδιόφωνο ή και μουσική στο μετρό καθημερινώς και η μπαταρία κρατάει άνετα 3-4 μέρες!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα λοιπόν για οποιονδήποτε. Και μια παρατήρηση: από κολλητούς μου που έχουν άλλα LG smartphones καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο μαλλον υπερτερεί έναντι άλλων πιο ακριβών...

    Did you find this review helpful?
  • Themistoklis_B
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητο ειναι πολυ καλο
    Το εχω περιπου μια εβδομαδα και δεν βρηκα κανενα μειον μεχρι τωρα. Η μπαταρια με μετρια χρηση 2 με 3 μερες. Κολημα κανενα. Μονο που η μνημη ειναι 4 και οχι 8 gb. Αλλα οκ βαζεις μια sd και δεν ξαναασχολεισαι. Απλα αξιζει.

    Did you find this review helpful?
  • Lazarosgeor
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό είναι άψογο, ακριβώς αυτό που έψαχνα. Δεν κολλάει καθόλου και είναι πάρα πολύ γρήγορο! Η κάμερα είναι πολύ καλή και το Knock-Code είναι αρκετά χρήσιμο και καθόλου δύσκολο να το συνηθίσει κανείς. Το συνιστώ 100%.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Το εχω 2,5 χρονια το κινητο αυτο...θα μ πεις γιατι κανεις σχολιο τωρα αλλα δεν γινεται να μην κανω...καμια σχεση τα προηγουμενα σχολια με το τι συμβαινει... εκτος απο το οτι κραταει η μπαταρια.. σ αυτο δεν ειχα θεμα.. ηδη απο τον πρωτο χρονο μ εμφανιζε πολλα πραβληματα... το keyboard κολησε κ επρεπε να κανω reset ..μετα αρχισε να κολαει η αφη σ σημειο π πραγματικα ηταν αχρηστο..μετα εφτιαξε ετσι ξαφνικα....τα κατω ''κουμπια'' γ πισω κ για μενου δεν λειτουργουν πλεον..γενικα αρχιζε να εμφανιζει πολλα προβληματα...ισως επειδη το χρησιμοποιω πολυ και ειναι γ πιο απλες χρησεις...αν εκανε 80 ευρω θα ηταν value for money..

    0
  • το έχω 2 χρόνια και τώρα άρχισε να κολλάει με καθημερινή πολύωρη χρήση! από τα καλύτερα κινητά..η μπαταρία με απλή χρήση κρατάει 2 μέρες!
    το μόνο μείον, η μπροστινή κάμερα

    1
  • Η μπροστινη του καμερα δεν ειναι καλη , οταν το πηρα ελεγε οτι ειναι 5 megapixel αλλα προφανως ειχαν κανει λαθος και μαλιστα ειχα παρει τηλεφωνο να το διασταυρωσω.. τελοσπαντων.. το κινητο καλο ειναι σε γενικες γραμμες.. Επισης, η μνημη εχει θεματα

    Το εχω σχεδον 2 χρονια τωρα και εχει αρχισει και υπερθερμαινεται, κολλαει πολυ, αναβοσβηνει σε σημειο που ηρθε η ωρα να αλλαξω κινητο.

    Μεγαλο θετικο θεωρω τη μπαταρια του αν και μου εμφανισε μερικα θεματα καποιες φορες.. σε γενικες γραμμες ομως κραταει αρκετα.

    1
  • Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 2 χρόνια. Μπορώ να πω πως μ' έχει εκπλήξει ευχάριστα.
    Το προηγούμενο μου που ήταν Samsung χάλασε μέσα σε 1,5 χρόνο, δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο.
    Και επειδή πιστεύω πως να σπαταλάς πολλά χρήματα για κινητό δεν είναι εύκολο, κατέληξα σ'αυτό το κινητό και μ' έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.
    Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους χρήστες που βαθμολόγησαν: καλή ποιότητα κατασκευής, καλή διάρκεια μπαταρίας, πολύ καλός ήχος, μέτρια φωτογραφική λήψη (ειδικά τη νύχτα) αλλά γρήγορο και απροβλημάτιστο.

    2
  • Το είχα 1 χρόνο αλλά μέρα με τη μέρα γινόταν απίστευτα αργό. Τίμιο κινητό. Με λίγα λόγια, τεράστια μπαταρία, μέτρια οθόνη, χάλια κάμερα. Επίσης, μην περιμένετε τρελές ταχύτητες. Μπορεί να θέλει και 4 γεμάτα δευτερόλεπτα για να κλείσει το viber και να ανοίξει το ημερολόγιο π.χ!

    1
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
126 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.2 GHz
Processor Cores
4
RAM
1 GB
Capacity
8 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
4.7 "
Analysis
960 x 540 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
-
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
2540 mAh
Removable
Yes

Special Features

Type
Accelerometer, Proximity, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
131.55 mm
Width
66 mm
Thickness
9.6 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (104)

  1. 70
  2. 20
  3. 7
  4. 5
  5. 2
Review this product
  • Call quality
  • Music
  • Value for money
  • GPS
  • Battery
  • Photos
  • Screen resolution
  • Speed
  • Video Recording
  • Το εχω 2,5 χρονια το κινητο αυτο...θα μ πεις γιατι κανεις σχολιο τωρα αλλα δεν γινεται να μην κανω...καμια σχεση τα προηγουμενα σχολια με το τι συμβαινει... εκτος απο το οτι κραταει η μπαταρια.. σ αυτο δεν ειχα θεμα.. ηδη απο τον πρωτο χρονο μ εμφανιζε πολλα πραβληματα... το keyboard κολησε κ επρεπε να κανω reset ..μετα αρχισε να κολαει η αφη σ σημειο π πραγματικα ηταν αχρηστο..μετα εφτιαξε ετσι ξαφνικα....τα κατω ''κουμπια'' γ πισω κ για μενου δεν λειτουργουν πλεον..γενικα αρχιζε να εμφανιζει πολλα προβληματα...ισως επειδη το χρησιμοποιω πολυ και ειναι γ πιο απλες χρησεις...αν εκανε 80 ευρω θα ηταν value for money..

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Screen resolution
    • GPS
    • Value for money
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Geo.goo
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    το έχω 2 χρόνια και τώρα άρχισε να κολλάει με καθημερινή πολύωρη χρήση! από τα καλύτερα κινητά..η μπαταρία με απλή χρήση κρατάει 2 μέρες!
    το μόνο μείον, η μπροστινή κάμερα

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • marelpapadaki
    2
    1 out of 4 members found this review helpful

    Η μπροστινη του καμερα δεν ειναι καλη , οταν το πηρα ελεγε οτι ειναι 5 megapixel αλλα προφανως ειχαν κανει λαθος και μαλιστα ειχα παρει τηλεφωνο να το διασταυρωσω.. τελοσπαντων.. το κινητο καλο ειναι σε γενικες γραμμες.. Επισης, η μνημη εχει θεματα

    Το εχω σχεδον 2 χρονια τωρα και εχει αρχισει και υπερθερμαινεται, κολλαει πολυ, αναβοσβηνει σε σημειο που ηρθε η ωρα να αλλαξω κινητο.

    Μεγαλο θετικο θεωρω τη μπαταρια του αν και μου εμφανισε μερικα θεματα καποιες φορες.. σε γενικες γραμμες ομως κραταει αρκετα.

    Did you find this review helpful?
  • dionysios_chartas
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 2 χρόνια. Μπορώ να πω πως μ' έχει εκπλήξει ευχάριστα.
    Το προηγούμενο μου που ήταν Samsung χάλασε μέσα σε 1,5 χρόνο, δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο.
    Και επειδή πιστεύω πως να σπαταλάς πολλά χρήματα για κινητό δεν είναι εύκολο, κατέληξα σ'αυτό το κινητό και μ' έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.
    Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους χρήστες που βαθμολόγησαν: καλή ποιότητα κατασκευής, καλή διάρκεια μπαταρίας, πολύ καλός ήχος, μέτρια φωτογραφική λήψη (ειδικά τη νύχτα) αλλά γρήγορο και απροβλημάτιστο.

    Did you find this review helpful?
  • Physio
    2
    1 out of 2 members found this review helpful

    Το είχα 1 χρόνο αλλά μέρα με τη μέρα γινόταν απίστευτα αργό. Τίμιο κινητό. Με λίγα λόγια, τεράστια μπαταρία, μέτρια οθόνη, χάλια κάμερα. Επίσης, μην περιμένετε τρελές ταχύτητες. Μπορεί να θέλει και 4 γεμάτα δευτερόλεπτα για να κλείσει το viber και να ανοίξει το ημερολόγιο π.χ!

    Did you find this review helpful?
  • panoslenabou
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    καταρχάς μην το πάρετε ακόμα με αυτά τα λεφτά λόγο της λίγης χωριτικότητας του σας συστήνω s3neo

    καλό κινητό 720pvideo αλλά λίγη χωριτικότητα
    έλλειψη φωτεινότητας στον ήλιο
    και ζεσταίνεται εύκολα

    Did you find this review helpful?
  • giorgoskoromilas74
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Μετα την πρώτη αναβάθμιση σε lollipop που είχε γίνει λίγο αργό χθες δέχθηκε δεύτερη αναβάθμιση ισχυροποίησης του κινητού κ πάει σφαίρα. Μπράβο LG

    Did you find this review helpful?
  • asas49331
    1
    2 out of 11 members found this review helpful

    πολυ καλο κινητο
    μετα απο 8 μηνες σταματησε να λειτουργει.
    κολλησε και δεν ξαναλειτουργησε ποτε!!!
    ουτε με hard reset δεν ανοιγει
    ευτυχως μου εμεινε η καρτα sd Που ειχα παρει

    Did you find this review helpful?
  • Vogias d
    5
    4 out of 5 members found this review helpful

    Το έχω 10 μήνες,είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.ειναι γρηγορο στο σερφαρισμα στο ιντερνετ με δυνατοτητα ανοιγματος πολλων σελιδων.ικανοποιητική απόδοση μπαταριας.θα ηταν ακόμη καλύτερο αν ειχε φωτισμό στα κάτω πλήκτρα αφής.επισις αρνητικό ειναι οτι δν εχει αυτοματη ρύθμιση φωτεινότητα οθόνης

    Did you find this review helpful?
  • georgepanopoulos97
    1
    1 out of 12 members found this review helpful

    Καλο κινητο αλλα μετά απο 6 μήνες χρησης μου επεσε απο 40εκ και βγηκε of.. Εξωτερικα δεν επαθε τπτ. Εσωτερικα δεν φτιάχνεται.. Στην lg ουτε που το ανοιξαν..

    Did you find this review helpful?
  • Tania_Rountou
    5
    0 out of 3 members found this review helpful

    Παιδιά... είναι ότι καλύτερο ! το έχω έναν χρόνο σχεδόν. Δεν έχει πάθει τιποτα, μου είχε πέσει και μου πέφτει ακόμη σε νερό αλλά αυτό τίποτα δεν παθαίνει. Η κάμερές του είναι τέλειες! Ακόμη και με τους πυρήνες, είναι τετραπυρηνο και μετά από τόσο καιρό 'σκληρής' δουλειάς τώρα κολλάει λίγο (καθώς έχω 10 εφαρμογές και 379 φωτογραφίες) .! Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    Did you find this review helpful?
  • akounnas
    5
    2 out of 4 members found this review helpful

    Το εχω γυρω στους 10 μηνες και μπορω να πω οτι το κινητο ειναι πραγματικα απιστευτο για τα λεφτα του (ειχε 125 ευρω οταν το πηρα εγω). Τεραστια μπαταρια, πολυ καλη διαχειριση της RAM (δεν ειχα ουτε μια φορα freezes) και στην δικια μου περιπτωση τουλαχιστον με την Lollipop η κατασταση βελτιωθηκε, ουτε κολληματα ουτε τιποτα ενω τρεχει χωρις ιδιαιτερα προβληματα και εφαρμογες που υποτιθεται ειναι εκτος δυνατοτητων του (Hearthstone πχ). Εξαιρετικο Vfm!

    Did you find this review helpful?
  • jkmax20
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το εχω γυρω στουσ 14-15 μηνες ειναι παρα πολυ καλο αξιζει τα λεφτα του..Η μπαταρια ειναι απλα απεριοριστη, το λογισμικο τησ lg δεν με ξετρελανε ετσι εκανα root και εβαλα cyanogenmod 12 και το κινητο εχει γινει ακομα καλυτερο

    Did you find this review helpful?
  • vlas
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    καταπληκτική μπαταρία (με απλή χρήση τηλ. και mp3 ) βγάζει άνετα 4-5 μέρες. Γρήγορο, χωρίς κωλήματα. με το που το πήρα μου ήρθε η αναβάθμιση σε lollipop αν και εγώ δεν την έκανα γιατί έχω ακούσει για κάποια προβλήματα σε κάποιους που την έκαναν.

    Did you find this review helpful?
  • fanioniasi
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    Λοιπον το εχω 10 μηνες πειριπου, και για τα λεφτα του οχι απλα αξιζει....!

    Στοιχεια που θελω να τονισω:
    -Μπαταρια: πολυ μεγαλη διαρκεια, πραγματικα θα δειτε την διαφορα σε σχεση με τις αλλες συσκευες στα ιδια λεφτα
    -Οθονη: Φοβερη οθονη με πολυ ζωηρα και εντονα χρωματα
    -Ηχειο: Αναπαραγωγη ηχων με υψηλη ποιοτητα και μεγιστη ενταση
    -Πολυ καλη η κατασκευη της συσκευης γενικα

    Καποια αρνητικα:
    -Καμερα: οι φωτογραφιες δεν εχουν την αναμενομενη ευκρινια των 8 MP
    -Επεξεργαστης: σιγουρα ειναι κινητο που "τρεχει" δεν το συζηταμε αυτο, απλα καποιες φορες θα κανει καποια μικρα κολληματα της διαρκειας των 2-3 δευτερολεπτων, τιποτα το σημαντικο

    Did you find this review helpful?
  • stefania_roulhs
    4
    2 out of 5 members found this review helpful

    Παίδες το κινητο είναι καλό τα λεφτά του αλλά sony δεν είναι!Αρκετά ικανοποιημένη έχει πολύ καλή κάμερα,πολύ καλή οθόνη και σε ανάλυση και σε φωτισμό(τη μερα τα βρίσκεις λιγο "σκούρα").Είναι λίγο αργό στην πλοήγηση του internet,λίγο το ξαναλέω....έχει ομως πολύ καλη κεραία και καλή μπαταρία.Το εχω 4 μήνες και το μόνο πρόβλημά μου είναι ότι δεν λειτουργει καλά η αφή του μερικές φορές και άλλες φορές κολλάει λίγο π.χ.παίζω ενα παιχνίδι και κλειδώνει η οθόνη αντε σε κανα 5λεπτο θα την ξεκλειδώσεις για να συνεχίσεις!Το κινητό εξωτερικά ειναι μεγάλο και όμορφο οπως ακριβώς το βλέπετε αλλά πλαστικό σκέτο έτσι?Παρτε θήκη γιατί εμενα 2 φορές μου επεσε και εχει γίνει χάλια στις γωνίες.Αν δεν εχετε λεφτά για sony με τα ιδια χαρακτηριστικά σας το συστήνω εγω το πήρα 120.

    Did you find this review helpful?
  • giorgos.rasidakis.3
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό είναι απίστευτο πολύ καλό value for money για τα χαρακτηριστικά που παρέχει.Ικανοποιητική οθόνη,φανταστική κάμερα,ομαλή περιήγηση στο internet,καλή ποιότητα κατασκευής,μεγάλης διάρκειας μπαταρία.Πραγματικά απ'τις καλύτερες επιλογές.

    Did you find this review helpful?
  • roula.kriti
    3
    10 out of 14 members found this review helpful

    Το αγόρασα χθες και πεταγε..σήμερα έκανε εγκατάσταση το λολιποπ και κολλάει πολύ..έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι.
    Ελπίζω να φτιάξει...αλλιώς είναι πεταμένα λεφτά έτσι που έγινε.
    Κατά τ άλλα το κινητό είναι μια χαρά με ωραία καμερα..δυνατό ηχειο...η μνήμη μια χαρά...και η μπαταρία θηρίο. Όλα ήταν τέλεια πριν γίνει η εγκατάσταση του λολιποπ.

    Did you find this review helpful?
  • pasxalidisx
    5
    6 out of 7 members found this review helpful

    Τέλειο κινητό σε όλα του μέχρι την ημέρα πού αναβαθμίστηκε σε lollipop 5.0.2 άρχισε και κόλλαγε τρελα.Του έκανα μία επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και διορθώθηκαν όλα

    Did you find this review helpful?
  • Nikos_Karatolios
    4
    5 out of 6 members found this review helpful

    Μετά από περίπου 1 χρόνο έντονης χρήσης έχω πολύ καλές εντυπώσεις.
    -κάμερα ότι πρέπει για ένα smarphone της κατηγορίας του
    -μπαταριά από τις καλύτερες σε σημερινά κινητά ακόμη και τύπου iphone
    -η οθόνη είναι πολύ καλή, παρόλο που έχει μικρή ανάλυση
    -από cpu είναι ότι πρέπει παίζει πολύ βάρια παιχνίδια σαν να μην γίνεται τίποτα άλλα κολλάει λίγο αμέσως μετά το ''ξύπνημα'' του
    - το 3G είναι μια χαρά

    Υ/Γ ( Προτείνω να μην κάνετε την αναβάθμιση σε android lolipop γιατί κολλάει λιγάκι)

    Did you find this review helpful?
  • kesarlol
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Πολύ καλό για την τιμή του αλλά θα συμφωνήσω και με τους άλλους γιατι όντως μόλις έγινε η νέα ενημέρωση άρχισε να κολλάει λίγο και νομίζω οι Φωτογραφίες για 8 mp κάμερα βγαίνουν λίγο θολές.

    Did you find this review helpful?
  • kostas1234
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Παρα πολυ καλο κινητο...μεγαλη οθονη, πολυ γρηγορο στο ιντερνετ κ η καμερα πολυ καλη κ η μπροστα κ η πισω...οταν το πηρα ειχε το παλιοτερο λειτουργικο κ πηγαινε σφαιρα..τωρα ομως με το λολλιποπ κανει κατι κολληματακια στην αρχικη οθονη μεχρι να βγαλει τα προγραμματα για 3-4 δευτερα..ελπιζω να το ψτιαξουν!!

    Did you find this review helpful?
  • clusters3
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το εχω 9 μηνες το κινητο. Πολυ καλο. Αξιζει τα λεφτα του. Ηθελα να ξερά τι τις βγάζουν τις ενημερωσεις λογισμικου , για να καταστρέφουν τα κινητα και να ψάχνουμε για καινουρια; Μεχρι τωρα το κινητο πέταγε και μόλις εγκατέστησα τη νεα ενημερωση λογισμικου ( 5.0.2) το κινητο κολλάει παρα πολυ. Ντροπή. Οποιος αγοράζει κινητο καλυτερα να μην κανει καμια αναβαθμιση. Ή αν αποφασίσει να κανει να γνωρίσει εκ των προτέρων οτι μετα θα ειναι για πέταμα.

    Did you find this review helpful?
  • billyf13
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Θα προσθέσω κι εγώ τα σχόλια μου για το τηλ αυτό. Απλά, εξαιρετικό για τα χρήματα του. Ήμουν ΑΣΧΕΤΟΣ από κινητά με οθόνη αφής, η 1η μου επαφή λοιπόν με το συγκεκριμένο κινητό και οι εντυπώσεις ΑΡΙΣΤΕΣ (είναι στην κατοχή μου εδώ και 3 μήνες). Εγώ που δεν είμαι απαιτητικός χρήστης, θεωρώ ότι το κινητό αυτό είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επιλογή για τα χρήματα του. Γρήγορο, ωραία οθόνη που δε σε κουράζει, δυνατός και καθαρός ήχος και το καλύτερο προσόν του κατα τη γνώμη μου: η μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας!! Το WiFi συνεχώς ανοιχτό, με ραδιόφωνο ή και μουσική στο μετρό καθημερινώς και η μπαταρία κρατάει άνετα 3-4 μέρες!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα λοιπόν για οποιονδήποτε. Και μια παρατήρηση: από κολλητούς μου που έχουν άλλα LG smartphones καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο μαλλον υπερτερεί έναντι άλλων πιο ακριβών...

    Did you find this review helpful?
  • Themistoklis_B
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητο ειναι πολυ καλο
    Το εχω περιπου μια εβδομαδα και δεν βρηκα κανενα μειον μεχρι τωρα. Η μπαταρια με μετρια χρηση 2 με 3 μερες. Κολημα κανενα. Μονο που η μνημη ειναι 4 και οχι 8 gb. Αλλα οκ βαζεις μια sd και δεν ξαναασχολεισαι. Απλα αξιζει.

    Did you find this review helpful?
  • Lazarosgeor
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό είναι άψογο, ακριβώς αυτό που έψαχνα. Δεν κολλάει καθόλου και είναι πάρα πολύ γρήγορο! Η κάμερα είναι πολύ καλή και το Knock-Code είναι αρκετά χρήσιμο και καθόλου δύσκολο να το συνηθίσει κανείς. Το συνιστώ 100%.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Το εχω 2,5 χρονια το κινητο αυτο...θα μ πεις γιατι κανεις σχολιο τωρα αλλα δεν γινεται να μην κανω...καμια σχεση τα προηγουμενα σχολια με το τι συμβαινει... εκτος απο το οτι κραταει η μπαταρια.. σ αυτο δεν ειχα θεμα.. ηδη απο τον πρωτο χρονο μ εμφανιζε πολλα πραβληματα... το keyboard κολησε κ επρεπε να κανω reset ..μετα αρχισε να κολαει η αφη σ σημειο π πραγματικα ηταν αχρηστο..μετα εφτιαξε ετσι ξαφνικα....τα κατω ''κουμπια'' γ πισω κ για μενου δεν λειτουργουν πλεον..γενικα αρχιζε να εμφανιζει πολλα προβληματα...ισως επειδη το χρησιμοποιω πολυ και ειναι γ πιο απλες χρησεις...αν εκανε 80 ευρω θα ηταν value for money..

    0
  • το έχω 2 χρόνια και τώρα άρχισε να κολλάει με καθημερινή πολύωρη χρήση! από τα καλύτερα κινητά..η μπαταρία με απλή χρήση κρατάει 2 μέρες!
    το μόνο μείον, η μπροστινή κάμερα

    1
  • Η μπροστινη του καμερα δεν ειναι καλη , οταν το πηρα ελεγε οτι ειναι 5 megapixel αλλα προφανως ειχαν κανει λαθος και μαλιστα ειχα παρει τηλεφωνο να το διασταυρωσω.. τελοσπαντων.. το κινητο καλο ειναι σε γενικες γραμμες.. Επισης, η μνημη εχει θεματα

    Το εχω σχεδον 2 χρονια τωρα και εχει αρχισει και υπερθερμαινεται, κολλαει πολυ, αναβοσβηνει σε σημειο που ηρθε η ωρα να αλλαξω κινητο.

    Μεγαλο θετικο θεωρω τη μπαταρια του αν και μου εμφανισε μερικα θεματα καποιες φορες.. σε γενικες γραμμες ομως κραταει αρκετα.

    1
  • Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 2 χρόνια. Μπορώ να πω πως μ' έχει εκπλήξει ευχάριστα.
    Το προηγούμενο μου που ήταν Samsung χάλασε μέσα σε 1,5 χρόνο, δεν λειτουργούσε το μικρόφωνο.
    Και επειδή πιστεύω πως να σπαταλάς πολλά χρήματα για κινητό δεν είναι εύκολο, κατέληξα σ'αυτό το κινητό και μ' έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.
    Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους χρήστες που βαθμολόγησαν: καλή ποιότητα κατασκευής, καλή διάρκεια μπαταρίας, πολύ καλός ήχος, μέτρια φωτογραφική λήψη (ειδικά τη νύχτα) αλλά γρήγορο και απροβλημάτιστο.

    2
  • Το είχα 1 χρόνο αλλά μέρα με τη μέρα γινόταν απίστευτα αργό. Τίμιο κινητό. Με λίγα λόγια, τεράστια μπαταρία, μέτρια οθόνη, χάλια κάμερα. Επίσης, μην περιμένετε τρελές ταχύτητες. Μπορεί να θέλει και 4 γεμάτα δευτερόλεπτα για να κλείσει το viber και να ανοίξει το ημερολόγιο π.χ!

    1
  • See all