I have had the watch for 1.5 months, and as a first impression regarding its weight, it's absolutely fine—even if it wasn't sapphire, I don't think it would be a problem for someone who cares about the weight of the watch! It is a small computer (coming from a Suunto 9). It has a lot of settings, and you need to be very careful about what extras you add from Connect IQ to its software because it froze on me twice and I was wondering what to do now with such an expensive watch; it's better not to add unnecessary things, whether it's watch faces, music, or anything else. I had to access its files from a PC to delete a problematic watch face. GPS and maps are incredible, it's like having Google Maps on your wrist, immediate response to changes. As for battery, in my opinion, coming from Suunto 9 experience, it's so-so. Exactly two and a half weeks from 100% to 25%, running 5 days the first week, wearing it 4 days while sleeping, so almost all day (it consumes quite a bit at night, around 3-4%). The second week, I didn't wear it while sleeping, again 5 days of running (1 hour each run both weeks). I think it's generally okay. Of course, someone could make it last longer. There are many battery-saving settings. The music feature via Bluetooth is useless, and I wonder why such an expensive watch hasn't fixed this; it constantly cuts out even though I have nothing loaded on the watch, neither watch faces nor anything else. I asked others who had the Fenix 6, and they said the same problem, so if someone needs music through the watch, it's not worth it. Also, the solar version, which I didn't know, doesn't charge the watch; it just slows down the battery drain! As long as it's in the sun, the battery drops much more slowly. Also, if someone is considering the MIP screen versus AMOLED (since I thought a lot about which to get—between this and the Epix, which is the main difference), I would say it's definitely worth it! Even in semi-dark places, you can see very well; it's very good! Finally, the heart rate is very accurate, gets incredibly close to a chest strap, very reliable readings! Overall, as a device, the battery and GPS accuracy are worth it!
έχω το ρολοι 1.5 μήνα, σαν πρώτη εικόνα για το βάρος του είναι πάρα πολύ εντάξει δλδ ακόμα και sapphire να μην ήταν δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα για κάποιον που κοιτάει το βάρος του ρολογιού! Ειναι ένας μικρός υπολογιστής (ερχόμενος από suunto 9). Έχει παρα πολλές ρυθμίσεις, χρειάζεται πολύ προσοχή τι έξτρα από το connect iq του βάζουμε στο λογισμικό του διότι 2 φορές μου κόλλησε και ψαχνομουν τι κάνω τώρα τόσο χρήματα ρολοι; καλύτερα να μην βάζουμε περιττά είτε καντράν οθόνης, είτε μουσική, είτε ότιδηποτε άλλο. Χρειαστηκε να μπω απο pc στα αρχεια του για να διαγραψω προβληματικο καντραν. Gps, χάρτες απίστευτοι, σαν να έχεις το google maps στο χερι σου, άμεση απόκριση σε αλλαγές, από μπαταρία τώρα, είναι έτσι κι έτσι κατά την γνώμη μου με εμπειρία suunto 9. Δυόμιση βδομάδες ακριβώς από 100% σε 25% τρέχοντας την 1η βδομάδα τις 5 μέρες, φορωντας το 4 μερες στον υπνο δλδ σχεδον ολη μερα (καταναλώσει αρκετά το βράδυ γύρω στο 3-4%). Την 2η βδομάδα δεν το φορούσα στον ύπνο πάλι 5 μέρες τρεξιμο (από 1 ώρα το κάθε τρεξιμο και τις 2 βδομαδες). Νομίζω είναι οκ γενικότερα. Βεβαια μπορεί κάποιος να την κρατήσει περισσότερο. Έχει πολλές ρυθμίσεις εξοικονόμηση μπαταρίας. Η μουσική που έχεις δυνατότητα να ακούς μέσω bluetooth είναι άχρηστη και απορώ για τόσα χρήματα ρολοι δεν το έχουν φτιάξει, κάνει πάρα πολλές διακοπές συνεχώς χωρις να έχω καθολου φορτωμένο το ρολόι είτε με καντράν (watchfaces) είτε με κάτι άλλο. Το έχω ρωτήσει και σε άλλους που είχαν το fenix 6 και είπαν το ίδιο πρόβλημα, οπότε αν κάποιος χρειάζεται μουσική μέσω ρολογιού δεν αξίζει. Επίσης η solar αυτή έκδοση κάτι που δεν γνώριζα είναι πως δεν φορτίζει το ρολόι, απλά δεν αφήνει την στάθμη μπαταρίας να πέσει τόσο γρήγορα! Όσο βλέπει ήλιο αργεί πολύ να πέσει. Επίσης αν κάποιος σκέφτεται για την mip οθόνη αν αξίζει σε σχέση με amοled επειδή το σκεφτόμουν πολύ και εγώ, τι να πάρω (ανάμεσα σε αυτό και στον epix που είναι η διαφορά τους αυτη), θα έλεγα αξίζει πολύ! Ακόμα και σε ημισκοτεινα σημεία βλέπεις, είναι πολύ καλή! Τελος οι παλμοι ειναι πολυ ακριβης, φτανει τρομερα κοντα σε ζωνη στηθους, πολύ σοβαρες ενδειξεις! Γενικότερα σαν συσκευή, η μπαταρία, ακρίβεια gps αξίζει!