Disappointment
Although it is a very beautiful and comfortable shoe, the quality of construction turned out to be below average.
After 5 months of very light use (a few minutes of walking on completely flat and stable ground), the joint between the sole and the upper part of the shoe completely disintegrated (came apart), making the shoes unusable without some significant repair.
I find it unjustifiable, at this price, to have a problem that was not present (in equivalent time and use) in the past, even in products from the market. I understand that everything is depreciating in quality due to circumstances, but this is a mockery of the consumer. If their goal is for us to buy shoes every 5 months as if we have some subscription, I do not intend to follow that.
I definitely would not recommend buying them because, as it turned out, they were not worth the money.
Απογόητευση
Αν και πρόκειται για ένα πολύ όμορφο και άνετο στην αίσθηση παπούτσι, η ποιότητα κατασκευής αποδείχτηκε κάτω του μέτριου.
Μετά από 5 μήνες πολύ ήπιας χρήσης (ολιγόλεπτο περπάτημα σε τελείως επίπεδο και σταθερό έδαφος), η ένωση μεταξύ σόλας και πάνω μέρος του παπουτσιού διαλύθηκε τελείως (ξεκόλλησε), κάνοντας έτσι τα παπούτσια μη αξιοποιήσιμα χωρίς κάποια σημαντική επισκευή.
Θεωρώ αδικαιολόγητο, σε αυτή τη τιμή, να υπάρχει πρόβλημα που δεν εντοπιζόταν (σε αντίστοιχο χρόνο και χρήση) παλιά ούτε σε προϊόντα της λαϊκής. Καταλαβαίνω πως πλέον όλα απαξιώνονται σε ποιότητα λόγω των συνθηκών αλλά αυτό είναι κοροϊδία προς τον καταναλωτή. Αν στόχος τους είναι να αγοράζουμε παπούτσια κάθε 5 μήνες σαν να έχουμε κάποια συνδρομή εγώ δεν σκοπεύω να ακολουθήσω.
Σίγουρα δεν θα πρότεινα να τα αγοράσετε γιατί όπως αποδείχτηκε δεν άξιζαν τα λεφτά τους.