I don't know if I fell into a bad case, but I have never seen a bigger piece of... alarm. The pandora eumoto is in a different league. Where should I start:
1. The remote. You can't check the status of the alarm without pressing a button that will communicate with the alarm or make some change on the remote. So if the alarm goes off, as a warning not normally, the screen turns off and when you press a button (with the above limitations I mentioned), it doesn't show why it went off. You don't know if it's the tilt or if someone moved it.
2. It goes off for the slightest thing. The bike is just sitting there, not even touched by the wind, and every little while you hear the warning as if someone moved it. I went to see what was going on and it goes off because, as I said, you can't understand from the remote unless it goes off exactly when you're looking at it, and there was nothing. I thought maybe a cat, but after a while it went off again in front of me without anyone touching it or anything.
3. After breaking down the above and trying to see if the sensitivity is at maximum (it's one step before maximum), I went and kicked the front and back tires a few times to see if the warning sound would activate. Nothing, guys. While it can go off by itself, when I bang the bike myself, the alarm doesn't notice. It needs a lot of force to activate. So the sensitivity level is not the issue.
4. The turn signals don't blink no matter what I do.
Cost of purchase and installation 300 bucks. Wasted money. A thousand times better with pandora. What did I want the changes for... Stay away, guys! Don't even get close to it.
Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση αλλά μεγαλύτερη μ... συναγερμό δεν έχω ματαδεί. Ο pandora eumoto είναι κλάσεις ανώτερος. Από που να αρχίσω:
1. Το χειριστήριο. Δεν μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση του συναγερμού χωρίς να πατήσεις κάποιο κουμπί που θα σου κάνει κάποια επικοινωνία με το συναγερμό ή που θα κάνει κάποια αλλαγή στο χειριστήριο. Έτσι αν σου χτυπήσει ο συναγερμός, σαν προειδοποίηση όχι κανονικά, σβήνει η οθόνη και όταν πατήσεις κάποιο κουμπί (με τους παραπάνω περιορισμούς που ανέφερα), δεν φαίνεται για ποιο λόγο χτύπησε. Δεν ξέρεις δηλαδή αν είναι το tilt ή αν κάποιος την κούνησε.
2. Χτυπάει η ειδοποίηση για ψύλλου πήδημα. Απλά κάθεται η μηχανή, δεν την αγγίζει ούτε ο αέρας και κάθε λίγο ακούς την προειδοποίηση σαν κάποιος να την κούνησε. Πήγα να δω τι τρέχει και χτυπάει, γιατί όπως είπα δεν μπορείς να καταλάβεις από το χειριστήριο εκτός αν χτυπήσει ακριβώς τη στιγμή που το κοιτάς, και δεν υπήρχε τίποτα. Σκέφτηκα καμιά γάτα, αλλά μετά από λίγο χτύπησε ξανά μπροστά μου χωρίς να την αγγίζει κανείς και τίποτα.
3. Μετά από το σπάσιμο των παραπάνω και προσπαθώντας να δω μήπως είναι στο μέγιστο η ευαισθησία (είναι ένα σκαλί πριν το μέγιστο), πήγα και έχωσα μερικές κλωτσιές στα λάστιχα μπρος και πίσω για να δω αν θα ενεργοποιηθεί ο προειδοποιητικός ήχος. Τίποτα παιδιά. Ενώ μπορεί να χτυπήσει από μόνος του, όταν κοπανάω ο ίδιος τη μηχανή, δεν παίρνει είδηση ο συναγερμός. Για να πάρει μπρος θέλει ζόρι. Άρα δεν είναι το επίπεδο της ευαισθησίας το θέμα.
4. Δεν αναβοσβήνουν τα φλας ότι και να κάνω.
Κόστος αγοράς και εγκατάστασης 3 κατοστάρικα. Πεταμένα λεφτά. Χίλιες φορές pandora. Τι ήθελα τις αλλαγές.. Μακριά παιδιά! Μήτε να τον πλησιάσετε.