It has 3 different scales 50, 200, 500mA as stated in the datasheet. I saw with my meter that they add up, meaning the default is 50(!?) and if you connect the 200mA it goes to 250mA. I didn't try the 500mA but it will probably go to 550 (50+500) and 750 (50+200+500). The datasheet is not included in the package, you have to find it online.
The device I made has a 450mAh battery, an esp8266, and an on/off switch, in a makeshift box. Unfortunately, I designed the box without considering that this chip would also be needed and now it doesn't fit inside.
Εχει 3 διαφορετικες σκαλες 50, 200, 500mΑ οπως αναγραφεται στο datasheet. Εγω με το μετρητη μου ειδα οτι αθροιζονται, δηλαδη το default ειναι 50(!?) και αμα κολλησεις το 200αρι παει στα 250mΑ. Το 500αρι δεν το δοκιμασα αλλα μαλλον θα πηγαινει στα 550 (50+500) και 750 (50+200+500). Το datasheet δεν υπαρχει μεσα στη συσκευασια, πρεπει να το βρεις στο διαδικτυο.
Η συσκευη που εκανα εχει μια μπαταρια 450mAh, ενα esp8266 και ενα διακοπτακι on/off, σε αυτοσχεδιο κουτακι. Δυστυχως το κουτακι το σχεδιασα χωρις να σκεφτω οτι θα χρειαστει και αυτο το chip και τωρα δεν χωραει να το βαλω εσωτερικα.
It has 3 different scales 50, 200, 500mA as stated in the datasheet. I saw with my meter that they add up, meaning the default is 50(!?) and if you connect the 200mA it goes to 250mA. I didn't try the 500mA but it will probably go to 550 (50+500) and 750 (50+200+500). The datasheet is not included in the package, you have to find it online.
The device I made has a 450mAh battery, an esp8266, and an on/off switch, in a makeshift box. Unfortunately, I designed the box without considering that this chip would also be needed and now it doesn't fit inside.
Εχει 3 διαφορετικες σκαλες 50, 200, 500mΑ οπως αναγραφεται στο datasheet. Εγω με το μετρητη μου ειδα οτι αθροιζονται, δηλαδη το default ειναι 50(!?) και αμα κολλησεις το 200αρι παει στα 250mΑ. Το 500αρι δεν το δοκιμασα αλλα μαλλον θα πηγαινει στα 550 (50+500) και 750 (50+200+500). Το datasheet δεν υπαρχει μεσα στη συσκευασια, πρεπει να το βρεις στο διαδικτυο.
Η συσκευη που εκανα εχει μια μπαταρια 450mAh, ενα esp8266 και ενα διακοπτακι on/off, σε αυτοσχεδιο κουτακι. Δυστυχως το κουτακι το σχεδιασα χωρις να σκεφτω οτι θα χρειαστει και αυτο το chip και τωρα δεν χωραει να το βαλω εσωτερικα.
It has 3 different scales 50, 200, 500mA as stated in the datasheet. I saw with my meter that they add up, meaning the default is 50(!?) and if you connect the 200mA it goes to 250mA. I didn't try the 500mA but it will probably go to 550 (50+500) and 750 (50+200+500). The datasheet is not included in the package, you have to find it online.
The device I made has a 450mAh battery, an esp8266, and an on/off switch, in a makeshift box. Unfortunately, I designed the box without considering that this chip would also be needed and now it doesn't fit inside.
Εχει 3 διαφορετικες σκαλες 50, 200, 500mΑ οπως αναγραφεται στο datasheet. Εγω με το μετρητη μου ειδα οτι αθροιζονται, δηλαδη το default ειναι 50(!?) και αμα κολλησεις το 200αρι παει στα 250mΑ. Το 500αρι δεν το δοκιμασα αλλα μαλλον θα πηγαινει στα 550 (50+500) και 750 (50+200+500). Το datasheet δεν υπαρχει μεσα στη συσκευασια, πρεπει να το βρεις στο διαδικτυο.
Η συσκευη που εκανα εχει μια μπαταρια 450mAh, ενα esp8266 και ενα διακοπτακι on/off, σε αυτοσχεδιο κουτακι. Δυστυχως το κουτακι το σχεδιασα χωρις να σκεφτω οτι θα χρειαστει και αυτο το chip και τωρα δεν χωραει να το βαλω εσωτερικα.
It has 3 different scales 50, 200, 500mA as stated in the datasheet. I saw with my meter that they add up, meaning the default is 50(!?) and if you connect the 200mA it goes to 250mA. I didn't try the 500mA but it will probably go to 550 (50+500) and 750 (50+200+500). The datasheet is not included in the package, you have to find it online.
The device I made has a 450mAh battery, an esp8266, and an on/off switch, in a makeshift box. Unfortunately, I designed the box without considering that this chip would also be needed and now it doesn't fit inside.
Εχει 3 διαφορετικες σκαλες 50, 200, 500mΑ οπως αναγραφεται στο datasheet. Εγω με το μετρητη μου ειδα οτι αθροιζονται, δηλαδη το default ειναι 50(!?) και αμα κολλησεις το 200αρι παει στα 250mΑ. Το 500αρι δεν το δοκιμασα αλλα μαλλον θα πηγαινει στα 550 (50+500) και 750 (50+200+500). Το datasheet δεν υπαρχει μεσα στη συσκευασια, πρεπει να το βρεις στο διαδικτυο.
Η συσκευη που εκανα εχει μια μπαταρια 450mAh, ενα esp8266 και ενα διακοπτακι on/off, σε αυτοσχεδιο κουτακι. Δυστυχως το κουτακι το σχεδιασα χωρις να σκεφτω οτι θα χρειαστει και αυτο το chip και τωρα δεν χωραει να το βαλω εσωτερικα.