Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it because a girl on Tiktok convinced me and I will use more or less her arguments because they are all true.
1. Good size, neither too big nor too small
2. The clip is useful but at the same time makes a very satisfying click when it closes
3. The cap/straw stays easily clean because it is protected by the lid. You don't need to touch it with your hands. It is also made of a soft material that resembles (maybe it is) silicone, which even if you bite a little, it doesn't leave marks (ideal if you're the type who chews on straws)
4. It doesn't easily retain odors and can go in the dishwasher for easy cleaning
5. The lid is designed to screw on in a way that locks at the right spot to align with the grips of the bottle
6. The straw sits at an angle inside the bottle so when there's a little water left, you don't need to open the lid to be able to drink it.
I've had it for about six months now and I'm very satisfied and hydrated.
Το αγόρασα γιατί με έπεισε μια κοπέλα στο Tiktok και θα χρησιμοποιήσω πάνω κάτω τα δικά της επιχειρήματα γιατί ισχύουν όλα.
1. Καλό μέγεθος, ούτε μεγάλο ούτε μικρό
2. Το πιαστράκι έχει τη χρησιμότητα του αλλά ταυτόχρονα κάνει ένα απολαυστικοτατο κλικ όταν κλείνει
3. Το πώμα/καλαμάκι μένει εύκολα καθαρό γιατί προστατεύεται από το καπάκι. Δε χρειάζεται να το ακουμπήσεις με τα χέρια σου. Επίσης είναι φτιαγμένο από ένα μαλακό υλικό που θυμίζει (ίσως είναι κιόλας) σιλικόνη, το οποίο και να το δαγκώσεις λίγο δεν αφήνει σημάδια (ιδανικό αν είσαι τύπος που μασουλάει καλαμάκια)
4. Δε πιάνει εύκολα μυρωδιές και μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων για εύκολο καθάρισμα
5. Το καπάκι είναι σχεδιασμένο να βιδώνει με τρόπο που κλειδώνει στο σωστό σημείο για να ευθυγραμμίζεται με τα grips του μπουκαλιού
6. Το καλαμάκι κάθεται σε γωνία μέσα στο μπουκάλι οπότε όταν μένει λίγο νερό, δε χρειάζεται να ανοίξεις το καπάκι για να καταφέρεις να το πιεις.
Το έχω περίπου έξι μήνες τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και ενυδατωμένη.
Having tried numerous water bottles, I have to say that this company is one of my favorites, even though one of our bottles (children's) had its cap break but it was regularly put in the dishwasher and broke around the 4-year mark. I believe that these expensive bottles, like thermoses, should never be put in the dishwasher because their plastic parts wear out. I have purchased 5 plastic bottles from this company. I just "love" and appreciate that their straw cap is not exposed to germs, the straw is plastic and not silicone, the cap is hard silicone which is durable yet soft at the same time. Because the child will usually chew on the overly "soft" cap. It is one of our favorite sports bottles as well as the other one that doesn't have a straw.
Έχοντας δοκιμάσει πλήθος παγουριών έχω να πω οτι αυτή η εταιρεία είναι από τις αγαπημένες μου, παρόλο που στο ένα παγούρι μας (παιδικό) έσπασε το πώμα αλλά έμπαινε τακτικά στο πλυντήριο πιάτων και έσπασε περίπου στην 4ετία. Θεωρώ ότι αυτά τα ακριβά παγούρια όπως και τα θέρμος δεν πρέπει ποτέ να μπαίνουν στο πλυντήριο πιάτων γιατι τα πλαστικά τους μέρη φθείρονται. Εχω αγοράσει 5 πλαστικά παγούρια αυτής της εταιρείας. Απλά «αγαπώ» και μ’ αρέσει που στο καλαμάκι τους το πώμα τους δεν είναι εκτεθειμένο σε μικρόβια, το καλαμάκι είναι πλαστικό και όχι σιλικόνης, το πώμα είναι σκληρή σιλικόνη ναι μεν ανθεκτικό και μαλακό συγχρώνος. Γιατί το παιδί συνήθως θα μασήσει το πολυ “μαλακό” πώμα. Είναι από τα αγαπημένα μας αθλητικά παγούρια όπως επίσης και το άλλο που δεν έχει καλαμάκι.
I bought it because a girl on Tiktok convinced me and I will use more or less her arguments because they are all true.
1. Good size, neither too big nor too small
2. The clip is useful but at the same time makes a very satisfying click when it closes
3. The cap/straw stays easily clean because it is protected by the lid. You don't need to touch it with your hands. It is also made of a soft material that resembles (maybe it is) silicone, which even if you bite a little, it doesn't leave marks (ideal if you're the type who chews on straws)
4. It doesn't easily retain odors and can go in the dishwasher for easy cleaning
5. The lid is designed to screw on in a way that locks at the right spot to align with the grips of the bottle
6. The straw sits at an angle inside the bottle so when there's a little water left, you don't need to open the lid to be able to drink it.
I've had it for about six months now and I'm very satisfied and hydrated.
Το αγόρασα γιατί με έπεισε μια κοπέλα στο Tiktok και θα χρησιμοποιήσω πάνω κάτω τα δικά της επιχειρήματα γιατί ισχύουν όλα.
1. Καλό μέγεθος, ούτε μεγάλο ούτε μικρό
2. Το πιαστράκι έχει τη χρησιμότητα του αλλά ταυτόχρονα κάνει ένα απολαυστικοτατο κλικ όταν κλείνει
3. Το πώμα/καλαμάκι μένει εύκολα καθαρό γιατί προστατεύεται από το καπάκι. Δε χρειάζεται να το ακουμπήσεις με τα χέρια σου. Επίσης είναι φτιαγμένο από ένα μαλακό υλικό που θυμίζει (ίσως είναι κιόλας) σιλικόνη, το οποίο και να το δαγκώσεις λίγο δεν αφήνει σημάδια (ιδανικό αν είσαι τύπος που μασουλάει καλαμάκια)
4. Δε πιάνει εύκολα μυρωδιές και μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων για εύκολο καθάρισμα
5. Το καπάκι είναι σχεδιασμένο να βιδώνει με τρόπο που κλειδώνει στο σωστό σημείο για να ευθυγραμμίζεται με τα grips του μπουκαλιού
6. Το καλαμάκι κάθεται σε γωνία μέσα στο μπουκάλι οπότε όταν μένει λίγο νερό, δε χρειάζεται να ανοίξεις το καπάκι για να καταφέρεις να το πιεις.
Το έχω περίπου έξι μήνες τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και ενυδατωμένη.
Having tried numerous water bottles, I have to say that this company is one of my favorites, even though one of our bottles (children's) had its cap break but it was regularly put in the dishwasher and broke around the 4-year mark. I believe that these expensive bottles, like thermoses, should never be put in the dishwasher because their plastic parts wear out. I have purchased 5 plastic bottles from this company. I just "love" and appreciate that their straw cap is not exposed to germs, the straw is plastic and not silicone, the cap is hard silicone which is durable yet soft at the same time. Because the child will usually chew on the overly "soft" cap. It is one of our favorite sports bottles as well as the other one that doesn't have a straw.
Έχοντας δοκιμάσει πλήθος παγουριών έχω να πω οτι αυτή η εταιρεία είναι από τις αγαπημένες μου, παρόλο που στο ένα παγούρι μας (παιδικό) έσπασε το πώμα αλλά έμπαινε τακτικά στο πλυντήριο πιάτων και έσπασε περίπου στην 4ετία. Θεωρώ ότι αυτά τα ακριβά παγούρια όπως και τα θέρμος δεν πρέπει ποτέ να μπαίνουν στο πλυντήριο πιάτων γιατι τα πλαστικά τους μέρη φθείρονται. Εχω αγοράσει 5 πλαστικά παγούρια αυτής της εταιρείας. Απλά «αγαπώ» και μ’ αρέσει που στο καλαμάκι τους το πώμα τους δεν είναι εκτεθειμένο σε μικρόβια, το καλαμάκι είναι πλαστικό και όχι σιλικόνης, το πώμα είναι σκληρή σιλικόνη ναι μεν ανθεκτικό και μαλακό συγχρώνος. Γιατί το παιδί συνήθως θα μασήσει το πολυ “μαλακό” πώμα. Είναι από τα αγαπημένα μας αθλητικά παγούρια όπως επίσης και το άλλο που δεν έχει καλαμάκι.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it because a girl on Tiktok convinced me and I will use more or less her arguments because they are all true.
1. Good size, neither too big nor too small
2. The clip is useful but at the same time makes a very satisfying click when it closes
3. The cap/straw stays easily clean because it is protected by the lid. You don't need to touch it with your hands. It is also made of a soft material that resembles (maybe it is) silicone, which even if you bite a little, it doesn't leave marks (ideal if you're the type who chews on straws)
4. It doesn't easily retain odors and can go in the dishwasher for easy cleaning
5. The lid is designed to screw on in a way that locks at the right spot to align with the grips of the bottle
6. The straw sits at an angle inside the bottle so when there's a little water left, you don't need to open the lid to be able to drink it.
I've had it for about six months now and I'm very satisfied and hydrated.
Το αγόρασα γιατί με έπεισε μια κοπέλα στο Tiktok και θα χρησιμοποιήσω πάνω κάτω τα δικά της επιχειρήματα γιατί ισχύουν όλα.
1. Καλό μέγεθος, ούτε μεγάλο ούτε μικρό
2. Το πιαστράκι έχει τη χρησιμότητα του αλλά ταυτόχρονα κάνει ένα απολαυστικοτατο κλικ όταν κλείνει
3. Το πώμα/καλαμάκι μένει εύκολα καθαρό γιατί προστατεύεται από το καπάκι. Δε χρειάζεται να το ακουμπήσεις με τα χέρια σου. Επίσης είναι φτιαγμένο από ένα μαλακό υλικό που θυμίζει (ίσως είναι κιόλας) σιλικόνη, το οποίο και να το δαγκώσεις λίγο δεν αφήνει σημάδια (ιδανικό αν είσαι τύπος που μασουλάει καλαμάκια)
4. Δε πιάνει εύκολα μυρωδιές και μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων για εύκολο καθάρισμα
5. Το καπάκι είναι σχεδιασμένο να βιδώνει με τρόπο που κλειδώνει στο σωστό σημείο για να ευθυγραμμίζεται με τα grips του μπουκαλιού
6. Το καλαμάκι κάθεται σε γωνία μέσα στο μπουκάλι οπότε όταν μένει λίγο νερό, δε χρειάζεται να ανοίξεις το καπάκι για να καταφέρεις να το πιεις.
Το έχω περίπου έξι μήνες τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και ενυδατωμένη.
Having tried numerous water bottles, I have to say that this company is one of my favorites, even though one of our bottles (children's) had its cap break but it was regularly put in the dishwasher and broke around the 4-year mark. I believe that these expensive bottles, like thermoses, should never be put in the dishwasher because their plastic parts wear out. I have purchased 5 plastic bottles from this company. I just "love" and appreciate that their straw cap is not exposed to germs, the straw is plastic and not silicone, the cap is hard silicone which is durable yet soft at the same time. Because the child will usually chew on the overly "soft" cap. It is one of our favorite sports bottles as well as the other one that doesn't have a straw.
Έχοντας δοκιμάσει πλήθος παγουριών έχω να πω οτι αυτή η εταιρεία είναι από τις αγαπημένες μου, παρόλο που στο ένα παγούρι μας (παιδικό) έσπασε το πώμα αλλά έμπαινε τακτικά στο πλυντήριο πιάτων και έσπασε περίπου στην 4ετία. Θεωρώ ότι αυτά τα ακριβά παγούρια όπως και τα θέρμος δεν πρέπει ποτέ να μπαίνουν στο πλυντήριο πιάτων γιατι τα πλαστικά τους μέρη φθείρονται. Εχω αγοράσει 5 πλαστικά παγούρια αυτής της εταιρείας. Απλά «αγαπώ» και μ’ αρέσει που στο καλαμάκι τους το πώμα τους δεν είναι εκτεθειμένο σε μικρόβια, το καλαμάκι είναι πλαστικό και όχι σιλικόνης, το πώμα είναι σκληρή σιλικόνη ναι μεν ανθεκτικό και μαλακό συγχρώνος. Γιατί το παιδί συνήθως θα μασήσει το πολυ “μαλακό” πώμα. Είναι από τα αγαπημένα μας αθλητικά παγούρια όπως επίσης και το άλλο που δεν έχει καλαμάκι.
I bought it because a girl on Tiktok convinced me and I will use more or less her arguments because they are all true.
1. Good size, neither too big nor too small
2. The clip is useful but at the same time makes a very satisfying click when it closes
3. The cap/straw stays easily clean because it is protected by the lid. You don't need to touch it with your hands. It is also made of a soft material that resembles (maybe it is) silicone, which even if you bite a little, it doesn't leave marks (ideal if you're the type who chews on straws)
4. It doesn't easily retain odors and can go in the dishwasher for easy cleaning
5. The lid is designed to screw on in a way that locks at the right spot to align with the grips of the bottle
6. The straw sits at an angle inside the bottle so when there's a little water left, you don't need to open the lid to be able to drink it.
I've had it for about six months now and I'm very satisfied and hydrated.
Το αγόρασα γιατί με έπεισε μια κοπέλα στο Tiktok και θα χρησιμοποιήσω πάνω κάτω τα δικά της επιχειρήματα γιατί ισχύουν όλα.
1. Καλό μέγεθος, ούτε μεγάλο ούτε μικρό
2. Το πιαστράκι έχει τη χρησιμότητα του αλλά ταυτόχρονα κάνει ένα απολαυστικοτατο κλικ όταν κλείνει
3. Το πώμα/καλαμάκι μένει εύκολα καθαρό γιατί προστατεύεται από το καπάκι. Δε χρειάζεται να το ακουμπήσεις με τα χέρια σου. Επίσης είναι φτιαγμένο από ένα μαλακό υλικό που θυμίζει (ίσως είναι κιόλας) σιλικόνη, το οποίο και να το δαγκώσεις λίγο δεν αφήνει σημάδια (ιδανικό αν είσαι τύπος που μασουλάει καλαμάκια)
4. Δε πιάνει εύκολα μυρωδιές και μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων για εύκολο καθάρισμα
5. Το καπάκι είναι σχεδιασμένο να βιδώνει με τρόπο που κλειδώνει στο σωστό σημείο για να ευθυγραμμίζεται με τα grips του μπουκαλιού
6. Το καλαμάκι κάθεται σε γωνία μέσα στο μπουκάλι οπότε όταν μένει λίγο νερό, δε χρειάζεται να ανοίξεις το καπάκι για να καταφέρεις να το πιεις.
Το έχω περίπου έξι μήνες τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και ενυδατωμένη.
Having tried numerous water bottles, I have to say that this company is one of my favorites, even though one of our bottles (children's) had its cap break but it was regularly put in the dishwasher and broke around the 4-year mark. I believe that these expensive bottles, like thermoses, should never be put in the dishwasher because their plastic parts wear out. I have purchased 5 plastic bottles from this company. I just "love" and appreciate that their straw cap is not exposed to germs, the straw is plastic and not silicone, the cap is hard silicone which is durable yet soft at the same time. Because the child will usually chew on the overly "soft" cap. It is one of our favorite sports bottles as well as the other one that doesn't have a straw.
Έχοντας δοκιμάσει πλήθος παγουριών έχω να πω οτι αυτή η εταιρεία είναι από τις αγαπημένες μου, παρόλο που στο ένα παγούρι μας (παιδικό) έσπασε το πώμα αλλά έμπαινε τακτικά στο πλυντήριο πιάτων και έσπασε περίπου στην 4ετία. Θεωρώ ότι αυτά τα ακριβά παγούρια όπως και τα θέρμος δεν πρέπει ποτέ να μπαίνουν στο πλυντήριο πιάτων γιατι τα πλαστικά τους μέρη φθείρονται. Εχω αγοράσει 5 πλαστικά παγούρια αυτής της εταιρείας. Απλά «αγαπώ» και μ’ αρέσει που στο καλαμάκι τους το πώμα τους δεν είναι εκτεθειμένο σε μικρόβια, το καλαμάκι είναι πλαστικό και όχι σιλικόνης, το πώμα είναι σκληρή σιλικόνη ναι μεν ανθεκτικό και μαλακό συγχρώνος. Γιατί το παιδί συνήθως θα μασήσει το πολυ “μαλακό” πώμα. Είναι από τα αγαπημένα μας αθλητικά παγούρια όπως επίσης και το άλλο που δεν έχει καλαμάκι.