Quite tight. You need one size bigger because the elastics wear out after a while if it's too tight. However, it doesn't show under clothes and has good quality.
Αρκετα κοφτό. Θελει ενα νουμερο μεγαλυτερο γιατι χαλανε τα λαστιχα μετα απο λιγο αν ειναι πολύ στενό. Δεν διαγραφει ομως στα ρουχα και εχει καλη ποιοτητα.
Unfortunately, the quality is not the same as it used to be. I have been buying these string Brazil panties for several years and I can see the difference. After a few washes, the elastics get ruined. We're talking about them being ruined within two months. The 2 stars are because the colors are ok and don't fade, and because I hope they will improve the quality of the underwear again.
Η ποιοτητα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειναι η ιδια οπως ηταν πιο παλια.Αγοραζω αρκετα χρονια αυτα τα στρινγ μπραζιλ και βλεπω την διαφορα.Μετα απο καποια πλυσιματα τα λαστιχα χαλανε.Μιλαμε σε δυο μηνες εχουν χαλασει.Τα 2 αστερια επειδη τα χρωματα ειναι οκ και δεν ξεθωριαζουν και επειδη ευελπιστω να ξανα φτιαξουν την ποιοτητα των εσωρουχων.
Quite tight. You need one size bigger because the elastics wear out after a while if it's too tight. However, it doesn't show under clothes and has good quality.
Αρκετα κοφτό. Θελει ενα νουμερο μεγαλυτερο γιατι χαλανε τα λαστιχα μετα απο λιγο αν ειναι πολύ στενό. Δεν διαγραφει ομως στα ρουχα και εχει καλη ποιοτητα.
Unfortunately, the quality is not the same as it used to be. I have been buying these string Brazil panties for several years and I can see the difference. After a few washes, the elastics get ruined. We're talking about them being ruined within two months. The 2 stars are because the colors are ok and don't fade, and because I hope they will improve the quality of the underwear again.
Η ποιοτητα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειναι η ιδια οπως ηταν πιο παλια.Αγοραζω αρκετα χρονια αυτα τα στρινγ μπραζιλ και βλεπω την διαφορα.Μετα απο καποια πλυσιματα τα λαστιχα χαλανε.Μιλαμε σε δυο μηνες εχουν χαλασει.Τα 2 αστερια επειδη τα χρωματα ειναι οκ και δεν ξεθωριαζουν και επειδη ευελπιστω να ξανα φτιαξουν την ποιοτητα των εσωρουχων.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Quite tight. You need one size bigger because the elastics wear out after a while if it's too tight. However, it doesn't show under clothes and has good quality.
Αρκετα κοφτό. Θελει ενα νουμερο μεγαλυτερο γιατι χαλανε τα λαστιχα μετα απο λιγο αν ειναι πολύ στενό. Δεν διαγραφει ομως στα ρουχα και εχει καλη ποιοτητα.
Unfortunately, the quality is not the same as it used to be. I have been buying these string Brazil panties for several years and I can see the difference. After a few washes, the elastics get ruined. We're talking about them being ruined within two months. The 2 stars are because the colors are ok and don't fade, and because I hope they will improve the quality of the underwear again.
Η ποιοτητα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειναι η ιδια οπως ηταν πιο παλια.Αγοραζω αρκετα χρονια αυτα τα στρινγ μπραζιλ και βλεπω την διαφορα.Μετα απο καποια πλυσιματα τα λαστιχα χαλανε.Μιλαμε σε δυο μηνες εχουν χαλασει.Τα 2 αστερια επειδη τα χρωματα ειναι οκ και δεν ξεθωριαζουν και επειδη ευελπιστω να ξανα φτιαξουν την ποιοτητα των εσωρουχων.
Quite tight. You need one size bigger because the elastics wear out after a while if it's too tight. However, it doesn't show under clothes and has good quality.
Αρκετα κοφτό. Θελει ενα νουμερο μεγαλυτερο γιατι χαλανε τα λαστιχα μετα απο λιγο αν ειναι πολύ στενό. Δεν διαγραφει ομως στα ρουχα και εχει καλη ποιοτητα.
Unfortunately, the quality is not the same as it used to be. I have been buying these string Brazil panties for several years and I can see the difference. After a few washes, the elastics get ruined. We're talking about them being ruined within two months. The 2 stars are because the colors are ok and don't fade, and because I hope they will improve the quality of the underwear again.
Η ποιοτητα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειναι η ιδια οπως ηταν πιο παλια.Αγοραζω αρκετα χρονια αυτα τα στρινγ μπραζιλ και βλεπω την διαφορα.Μετα απο καποια πλυσιματα τα λαστιχα χαλανε.Μιλαμε σε δυο μηνες εχουν χαλασει.Τα 2 αστερια επειδη τα χρωματα ειναι οκ και δεν ξεθωριαζουν και επειδη ευελπιστω να ξανα φτιαξουν την ποιοτητα των εσωρουχων.