This specific jacket can be worn in winter, spring, and autumn with temperatures below 15 degrees Celsius. It has a removable fur lining, which makes it lighter and more suitable for autumn. With the fur, it is very warm and may be needed in temperatures close to zero and lower. The quality is very good, it reminds me of something more expensive. I am 1.80 meters tall, weigh 92 kilograms, and I got the medium size, which fits me perfectly. The large size was slightly bigger in the shoulders and sleeves. Its fit is wider. It has many external pockets, but no internal pockets due to the fur lining, which may be its only negative aspect. It has a hood that can be gathered and closed with a zipper.
Personally, I took off the fur because even without it, it is warm enough for the temperatures in Greece.
Finally, I agree with the others that you may need to go for a smaller size than what you usually wear. I normally wear L-XL and I went for a medium, which is borderline. And I say borderline because with the lining, it is borderline tight on me with the zipper closed, otherwise, I would have to lose 3 kilograms. Without the lining, it is comfortable and fits perfectly. Thankfully, I have a fleece jacket for colder weather. The truth is, I bought the jacket for its design and not for the cold, although I repeat that it is warm without the fur. Try it on before ordering.
Το συγκεκριμένο μπουφάν φοριέται χειμώνα, άνοιξη και φθινόπωρο με θερμοκρασίες κάτω των 15 κελσίου. Έχει γούνινη επένδυση η οποία βγαίνει και γίνεται πιο ελαφρύ και φθινοπωρινό. Με την γούνα είναι πάρα πολύ ζεστό και ίσως χρειαστεί σε θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν και χαμηλότερες. Η ποιότητα είναι πάρα πολύ καλή, θυμίζει πιο ακριβό. Είμαι 1.80, 92 κιλά και πήρα το medium και μου ήρθε ακριβώς στα μέτρα μου. Το large μου έπεφτε ένα κλικ πιο μεγάλο στους ώμους και στα μανίκια. Η γραμμή του είναι πιο φαρδιά. Έχει πολλές τσέπες εξωτερικά, εσωτερικά όμως δεν έχει λόγω της γούνας, ίσως είναι και το μόνο αρνητικό του. Έχει κουκούλα η οποία μαζεύεται και κλείνει με φερμουάρ.
Εγώ προσωπικά την έβγαλα την γούνα γιατί και χωρίς αυτήν είναι ζεστό για τις θερμοκρασίες της Ελλάδας.
Τέλος θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους, ότι ίσως χρειαστεί να πάτε σε ένα νούμερο μικρότερο από ότι φοράτε. Εγώ κανονικά φοράω L-XL και πήγα σε medium οριακά. Και λέω οριακά γιατί με την επένδυση είναι οριακό πάνω μου με κλειστό φερμουάρ, αλλιώς θα πρέπει να χάσω 3 κιλά, χωρίς την επένδυση είναι άνετο και κάθεται τέλεια. Ευτυχώς που έχω φλις ζακέτα για τα πιο κρύα. Η αλήθεια είναι ότι το μπουφάν το πήρα για το ντιζάιν και όχι για το κρύο, αν και ξαναλέω ότι χωρίς την γούνα είναι ζεστό. Δοκιμάστε πριν παραγγείλετε.