Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
edit from 17/5 when the product was replaced until today, it worked once and then stopped working. although it seems to have battery.. I change to one star from the 5 I initially gave and after the problem 3.
only 1 star for the rating.
Edit: I cut two stars, because after 7 haircuts it stopped cutting hair whether on the head, beard, or hand. I requested an inspection because it has a 3-year warranty and they replaced it after the inspection. We'll see how long it lasts and I hope it was just this one that was defective.
It is the only trimmer that has the lowest shave with the blade only 0.2 mm compared to others that are 0.3 and above. I use it for my head. It also comes with maintenance oil! Neat packaging, easy to handle and no irritation anywhere and I even have sensitive skin! Worth it!
edit από 17/5 που έγινε αντικατάσταση προϊόντος μέχρι σήμερα, δούλεψε μια φορά και σταμάτησε να λειτουργεί. ενώ φαίνεται ότι έχει μπαταρία.. αλλάζω σε ένα αστέρι από 5 που είχα βάλει αρχικά και μετά το πρόβλημα 3.
μόνο 1 αστέρι για την αξιολόγηση.
Edit: κόβω δύο αστέρια, γιατί ύστερα από 7 κουρέματα σταμάτησε να κόβει τις τρίχες είτε κεφάλι είτε γενιά είτε χέρι . έκανα αίτημα ελέγχου γιατί έχει 3 χρόνια εγγύηση και την αντικατέστησαν μετά τον έλεγχο. . θα δούμε πόσο θα αντέξει και ελπίζω να ήταν μόνο αυτό ελαττωματικό .
είναι το μόνο trimmer που έχει το χαμηλότερο ξύρισμα με την λεπίδα μόνο 0.2 mm σε σχέση με άλλες που είναι 0.3 και πάνω . την χρησιμοποιώ για κεφάλι. έρχεται και με λαδακι συντήρησης! περιποιημένη συσκευασία, εύκολη στο χειρισμό και χωρίς ερεθισμούς πουθενά και έχω και ευαίσθητη επιδερμίδα! αξίζει!
edit from 17/5 when the product was replaced until today, it worked once and then stopped working. although it seems to have battery.. I change to one star from the 5 I initially gave and after the problem 3.
only 1 star for the rating.
Edit: I cut two stars, because after 7 haircuts it stopped cutting hair whether on the head, beard, or hand. I requested an inspection because it has a 3-year warranty and they replaced it after the inspection. We'll see how long it lasts and I hope it was just this one that was defective.
It is the only trimmer that has the lowest shave with the blade only 0.2 mm compared to others that are 0.3 and above. I use it for my head. It also comes with maintenance oil! Neat packaging, easy to handle and no irritation anywhere and I even have sensitive skin! Worth it!
edit από 17/5 που έγινε αντικατάσταση προϊόντος μέχρι σήμερα, δούλεψε μια φορά και σταμάτησε να λειτουργεί. ενώ φαίνεται ότι έχει μπαταρία.. αλλάζω σε ένα αστέρι από 5 που είχα βάλει αρχικά και μετά το πρόβλημα 3.
μόνο 1 αστέρι για την αξιολόγηση.
Edit: κόβω δύο αστέρια, γιατί ύστερα από 7 κουρέματα σταμάτησε να κόβει τις τρίχες είτε κεφάλι είτε γενιά είτε χέρι . έκανα αίτημα ελέγχου γιατί έχει 3 χρόνια εγγύηση και την αντικατέστησαν μετά τον έλεγχο. . θα δούμε πόσο θα αντέξει και ελπίζω να ήταν μόνο αυτό ελαττωματικό .
είναι το μόνο trimmer που έχει το χαμηλότερο ξύρισμα με την λεπίδα μόνο 0.2 mm σε σχέση με άλλες που είναι 0.3 και πάνω . την χρησιμοποιώ για κεφάλι. έρχεται και με λαδακι συντήρησης! περιποιημένη συσκευασία, εύκολη στο χειρισμό και χωρίς ερεθισμούς πουθενά και έχω και ευαίσθητη επιδερμίδα! αξίζει!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
edit from 17/5 when the product was replaced until today, it worked once and then stopped working. although it seems to have battery.. I change to one star from the 5 I initially gave and after the problem 3.
only 1 star for the rating.
Edit: I cut two stars, because after 7 haircuts it stopped cutting hair whether on the head, beard, or hand. I requested an inspection because it has a 3-year warranty and they replaced it after the inspection. We'll see how long it lasts and I hope it was just this one that was defective.
It is the only trimmer that has the lowest shave with the blade only 0.2 mm compared to others that are 0.3 and above. I use it for my head. It also comes with maintenance oil! Neat packaging, easy to handle and no irritation anywhere and I even have sensitive skin! Worth it!
edit από 17/5 που έγινε αντικατάσταση προϊόντος μέχρι σήμερα, δούλεψε μια φορά και σταμάτησε να λειτουργεί. ενώ φαίνεται ότι έχει μπαταρία.. αλλάζω σε ένα αστέρι από 5 που είχα βάλει αρχικά και μετά το πρόβλημα 3.
μόνο 1 αστέρι για την αξιολόγηση.
Edit: κόβω δύο αστέρια, γιατί ύστερα από 7 κουρέματα σταμάτησε να κόβει τις τρίχες είτε κεφάλι είτε γενιά είτε χέρι . έκανα αίτημα ελέγχου γιατί έχει 3 χρόνια εγγύηση και την αντικατέστησαν μετά τον έλεγχο. . θα δούμε πόσο θα αντέξει και ελπίζω να ήταν μόνο αυτό ελαττωματικό .
είναι το μόνο trimmer που έχει το χαμηλότερο ξύρισμα με την λεπίδα μόνο 0.2 mm σε σχέση με άλλες που είναι 0.3 και πάνω . την χρησιμοποιώ για κεφάλι. έρχεται και με λαδακι συντήρησης! περιποιημένη συσκευασία, εύκολη στο χειρισμό και χωρίς ερεθισμούς πουθενά και έχω και ευαίσθητη επιδερμίδα! αξίζει!
edit from 17/5 when the product was replaced until today, it worked once and then stopped working. although it seems to have battery.. I change to one star from the 5 I initially gave and after the problem 3.
only 1 star for the rating.
Edit: I cut two stars, because after 7 haircuts it stopped cutting hair whether on the head, beard, or hand. I requested an inspection because it has a 3-year warranty and they replaced it after the inspection. We'll see how long it lasts and I hope it was just this one that was defective.
It is the only trimmer that has the lowest shave with the blade only 0.2 mm compared to others that are 0.3 and above. I use it for my head. It also comes with maintenance oil! Neat packaging, easy to handle and no irritation anywhere and I even have sensitive skin! Worth it!
edit από 17/5 που έγινε αντικατάσταση προϊόντος μέχρι σήμερα, δούλεψε μια φορά και σταμάτησε να λειτουργεί. ενώ φαίνεται ότι έχει μπαταρία.. αλλάζω σε ένα αστέρι από 5 που είχα βάλει αρχικά και μετά το πρόβλημα 3.
μόνο 1 αστέρι για την αξιολόγηση.
Edit: κόβω δύο αστέρια, γιατί ύστερα από 7 κουρέματα σταμάτησε να κόβει τις τρίχες είτε κεφάλι είτε γενιά είτε χέρι . έκανα αίτημα ελέγχου γιατί έχει 3 χρόνια εγγύηση και την αντικατέστησαν μετά τον έλεγχο. . θα δούμε πόσο θα αντέξει και ελπίζω να ήταν μόνο αυτό ελαττωματικό .
είναι το μόνο trimmer που έχει το χαμηλότερο ξύρισμα με την λεπίδα μόνο 0.2 mm σε σχέση με άλλες που είναι 0.3 και πάνω . την χρησιμοποιώ για κεφάλι. έρχεται και με λαδακι συντήρησης! περιποιημένη συσκευασία, εύκολη στο χειρισμό και χωρίς ερεθισμούς πουθενά και έχω και ευαίσθητη επιδερμίδα! αξίζει!