I have to say the following:
1. What you see in the photo is not stainless steel or aluminum as you might think, but it is painted metal in an aluminum color applied with an air gun (not with electrostatic powder coating). Furthermore, the calibration is painted with paint and not engraved (laser engraved) on the metal as you are used to with professional measuring instruments. The result of all the above is that it gives you the feeling of a cheap tool.
2. The holes it has for drawing lines or guides with a pencil have a diameter of 3 mm, making them useless for precise design as the pencil tip moves inside the hole.
3. The beginning of the calibration loses about ¼ - ½ mm from the plastic base.
If I could, I would return it and look for something more professional (e.g. Insize, Hoffmann, Vogel, MIB, Facom, Unior)
Έχω να πω τα παρακάτω.
1. Αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία δεν είναι κάποιο ανοξείδωτο μέταλλο ή αλουμίνιο όπως θα νομίζετε, αλλά είναι βαμμένο μέταλλο σε χρώμα αλουμινίου περασμένο με το πιστόλι αέρος (όχι με ηλεκτροστατική βαφή πούδρας). Ακόμα η βαθμονόμηση του είναι βαμμένη με μπογιά και όχι χαραγμένη (laser engraved) στο μέταλλο όπως συνηθίσετε στα επαγγελματικά όργανα μέτρησης. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να σου δίνει την αίσθηση του φτηνού εργαλείου.
2. Οι οπές που έχει για να φέρνεις γραμμές- οδηγούς με το μολύβι έχουν διάμετρο 3 mm καθιστώντας τες άχρηστες για ακριβή σχεδίαση αφού η μύτη του μολυβιού παίζει μέσα στην οπή.
3. Η αρχή της βαθμονόμησης χάνει από την πλαστική βάση περίπου ¼ - ½ mm.
Αν μπορούσα θα το επέστρεφα πίσω και θα κοίταγα για κάτι πιο επαγγελματικό (πχ Insize, Hoffmann, Vogel, MIB, Facom, Unior)