Mobile Phones

Sony Xperia Z2 Single SIM (3GB/16GB)

Main Camera , Screen: 5.2", Battery: 3200mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
163 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2.3 GHz
Processor Cores
4
RAM
3 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5.2 "
Analysis
1920 x 1080 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
-
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
3200 mAh
Removable
No

Special Features

Protection
Dust Resistant, Water Resistant
Type
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Barometer, Gyroscope, Compass

Dimensions

Length
146.8 mm
Width
73.3 mm
Thickness
8.2 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (6)

Reviews

  1. 2
  2. 3
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1
Review this product
  • thanos kiot
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    2 χρόνια κλείνω περίπου με το Ζ2 στα χέρια μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι αρκετά καλό κινητό,χωρίς να κολλάει ή οτιδήποτε άλλο. Είναι αδιάβροχο καθώς το χω βρέξει ουκ ολίγες φορές. Το μόνο που παρατηρώ πλέον μετά από τόσο καιρό καθημερινής χρήσης είναι ότι το πορτάκι δεν κλείνει καλά. Μικροπροβλημα δηλαδή που δικαιοκογειται μετά από τόσο καιρό. Σε γενικές γραμμές το συνιστώ ειδικά τώρα που έχει πέσει κ η τιμή του.

    Did you find this review helpful?
  • MANOS_KOBITSAKIS
    1
    1 out of 11 members found this review helpful

    Ο κύκλος της sony λέει ότι τα κινητά της είναι αδιάβροχα...Και όμως δεν είναι...Εγώ είχα αγοράσει το sony xreria Z2 που είναι αδιάβροχο και αφού είχα ελένξει τα πορτάκια να είναι κλειστά το έβαλα σε μια πισίνα και τότε έγινε το κακό...Το κινητό μάζεψε νερά...Και δεν μου έφταναν όλα αυτά έπρεπε να δίξω και την απόδιξη για να μου το φτιάξουν...Αυτό ήταν λάθος για τη sony...Έπρεπε να μου το είχαν φτιάξει...Εμ μας λένε ότι τα κινητά τους είναι αδιάβροχα(που δεν είναι γιατί όλη η σειρά z2 βγήκε προβληματική) εμ δεν αναγνωρίζουν το λάθος προκειμένου να αναλάβουν τις ευθήνες τους...Λάθος μου που εμπηστέυτηκα την sony...Πότε ξανά sony.

    Did you find this review helpful?
  • charabotsi
    4
    0 out of 4 members found this review helpful

    Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι στο σκοτάδι δεν βγάζει καλό βίντεο γιατί δεν έχει δυνατό φλας (χάλια)
    Αλλά την ημέρα βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες.
    Επίσης στα μηνύματα γράφει έως 70 χαρακτήρες κ αν τους ξεπεράσεις πάει αμέσως δύο μηνύματα

    Did you find this review helpful?
  • Στέλιος Τσου
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το Συγκεκριμενο τηλεφωνο το ελαβα πριν απο 3 ημερες η αναλυση του σε αλλο πλανητη τα χαρακτηριστικα του επισης.... τα ips ειναι χωρις υπερβολες σφαιρατα πρωην κατοχος iphone 5 και sony xperia sp σας το προτεινω ανεπιφυλακτα κανενα απολυτως αρνητικο σημειο στο τηλεφωνο και για πρωτη φορα βλεπω τοσο μεγαλη διαρκεια στην μπαταρια με ανοιχτα wiFi μουσικη και πολλα αλλα προγραμματα να τρεχουν απο πισω η Sony εχει φτασει σε ενα αλλο επιπεδο πλεον.....Sony Make Believe

    Did you find this review helpful?
  • varzaven
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητό τηλέφωνο είναι πάρα πολύ καλό δυνατό και γρήγορο στην πλοήγηση μέσα στο ίντερνετ.Premium υλικά όπως μας έχει συνηθίσει η Sony με τη σειρά z.
    Το κινητό ζεσταίνεται κοντά στην κάμερα μετά από ώρα χρήσης(τίποτα υπερβολικό)...λογικό μεν αφού εκεί βρίσκεται ο επεξεργαστής του τηλεφώνου.Η κάμερα εξαιρετική... Θα την ήθελα βέβαια λίγο καλύτερη στο low φωτισμό.Η οθόνη πολύ πιο καλή από την οθόνη του προηγούμενου αδερφού z1,πολύ καλύτερη γωνία θέασης χρώματα ζωντάνια με το xreality for mobile της Sony και φυσικά πολύ πιο φωτεινή από την οθόνη του z1.Η ανάλυση της οθόνης 1080p μας επιτρέπει να βλέπουμε ακόμα και ταινίες άνετα από το κινητό τα front face ηχεία είναι φοβερά όχι βέβαια σαν του m8 αλλά εξίσου καλά, απορώ πως οι άλλες εταιρίες δεν υιοθετούν την ίδια νοοτροπία και επιμένουν με τα ηχεία στο πίσω μέρος η στο πλάι του κινητού. τα 3gb ram είναι υπεραρκετά για όλες τις διεργασίες που θέλετε να κάνετε στο κινητό, το 4k recording τέλειο αν και θα ήθελα να έχει 32 internal storage γιατί τα 4k video πιάνουν πολύ μνήμη κατά τα άλλα λινετε το πρόβλημά με κάρτες Micro SD. Η SONY επίσης θα βάλει σε όλη τη σειρά της z Android lollipop πράγμα τέλειο, θα έχουμε πολλά update λογισμικού και έτσι θα ανανεώνεται η αίσθηση της συσκευής.Λίγο παχύ αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει μια στιβαρή κατασκευή. Ο snapdragon 801 είναι τούμπανο και η gpu επίσης μπορείτε να τρέξετε το οτιδήποτε δίχως lag. Παλιότερο κινητό από το z3 αλλά πολύ πιο προσιτή τιμή για κάποιον που δεν θέλει να φύγει πάρα πολύ ψηλά. Το κινητό άνετα αντέχει 3χρόνια στην επικαιρότητα μέχρι να πάρετε άλλη συσκευή λοιπόν μιας και κανείς (εγώ τουλάχιστον) δεν κρατάει την συσκευή παραπάνω από αυτό το χρονικό διάστημα τα 5,2 ίντσες τα θεωρώ λογικά για την εποχη μας και μάλιστα τα 4,5+ αναγκαία για εμένα πια. To walkplayer το θεωρώ από τα καλύτερα προγράμματα αναπαραγωγής μουσικής σε κινητά. ακόμα δυνατότητα να συνδεθείτε με χειριστήριο PlayStation 3,4 για να παίξετε παιχνίδια πράγμα τέλειο αν είστε κάτοχος μίας τέτοιας κονσόλας Τέλος το ηχείο και η συνομιλία με άλλους ήταν καθαρή όμορφη και αρκετά δυνατή επιτρέποντας να ακούς τον συνομιλητή και σε χορούς με θόρυβο. Η μπροστινή κάμερα καλή και για τους λάτρες των selfie με τα 2,2 mp. Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι αδιάβροχη κατασκευή δεν θα φοβάστε να το βγάζετε έξω με μοναδικό μειονέκτημα για κάποιους ότι πρέπει να κλείνετε τα παρτάκια για να παραμένει αδιάβροχο, η θύρα για τα ακουστικά δεν έχει καλημα αλλά είναι αδιάβροχη, η μαγνητική φόρτιση λίγο ανουσία για εμένα αν του βάλετε θήκη δεν μπορείτε να το φορτίζετε με το ντοκ πρέπει να την βγάζετε αλλά πιός ο λόγος να βάλετε θήκη σε ένα κινητό από γυαλί μπροστά μισώ και να μην το νιώθετε (η άποψη μου) η μπαταρία αρκετά καλή για ένα μεσαίο χρήστη κράτα μια μέρα.τα κουμπία στην κατασκευή πατιουνταο πολύ άνετα και είναι πολύ καλοφτιαγμένα(α και πιάνει πολλές δαχτυλιές πάντως εμένα με αφήνει το παραπάνω γεγονός αδιάφορο) . Ευχαριστώ...

    Did you find this review helpful?
  • regkrina
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Είναι μακράν το καλύτερο κινητό που έχει περάσει από τα χέρια μου.Όχι μόνο γιατί βγάζει απίστευτες φωτογραφίες ,είναι πολύ γρήγορο κτλ κτλ αλλά γιατί είναι το μόνο smartphone που η μπαταρία μου κρατάει 3 μέρες.Ένα "μελανό" σημείο είναι μόνο η μπροστινή κάμερα αλλά μικρό το κακό.

    Did you find this review helpful?
  • 2 χρόνια κλείνω περίπου με το Ζ2 στα χέρια μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι αρκετά καλό κινητό,χωρίς να κολλάει ή οτιδήποτε άλλο. Είναι αδιάβροχο καθώς το χω βρέξει ουκ ολίγες φορές. Το μόνο που παρατηρώ πλέον μετά από τόσο καιρό καθημερινής χρήσης είναι ότι το πορτάκι δεν κλείνει καλά. Μικροπροβλημα δηλαδή που δικαιοκογειται μετά από τόσο καιρό. Σε γενικές γραμμές το συνιστώ ειδικά τώρα που έχει πέσει κ η τιμή του.

    2
  • Ο κύκλος της sony λέει ότι τα κινητά της είναι αδιάβροχα...Και όμως δεν είναι...Εγώ είχα αγοράσει το sony xreria Z2 που είναι αδιάβροχο και αφού είχα ελένξει τα πορτάκια να είναι κλειστά το έβαλα σε μια πισίνα και τότε έγινε το κακό...Το κινητό μάζεψε νερά...Και δεν μου έφταναν όλα αυτά έπρεπε να δίξω και την απόδιξη για να μου το φτιάξουν...Αυτό ήταν λάθος για τη sony...Έπρεπε να μου το είχαν φτιάξει...Εμ μας λένε ότι τα κινητά τους είναι αδιάβροχα(που δεν είναι γιατί όλη η σειρά z2 βγήκε προβληματική) εμ δεν αναγνωρίζουν το λάθος προκειμένου να αναλάβουν τις ευθήνες τους...Λάθος μου που εμπηστέυτηκα την sony...Πότε ξανά sony.

    1
  • Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι στο σκοτάδι δεν βγάζει καλό βίντεο γιατί δεν έχει δυνατό φλας (χάλια)
    Αλλά την ημέρα βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες.
    Επίσης στα μηνύματα γράφει έως 70 χαρακτήρες κ αν τους ξεπεράσεις πάει αμέσως δύο μηνύματα

    0
  • Το Συγκεκριμενο τηλεφωνο το ελαβα πριν απο 3 ημερες η αναλυση του σε αλλο πλανητη τα χαρακτηριστικα του επισης.... τα ips ειναι χωρις υπερβολες σφαιρατα πρωην κατοχος iphone 5 και sony xperia sp σας το προτεινω ανεπιφυλακτα κανενα απολυτως αρνητικο σημειο στο τηλεφωνο και για πρωτη φορα βλεπω τοσο μεγαλη διαρκεια στην μπαταρια με ανοιχτα wiFi μουσικη και πολλα αλλα προγραμματα να τρεχουν απο πισω η Sony εχει φτασει σε ενα αλλο επιπεδο πλεον.....Sony Make Believe

    3
  • Το κινητό τηλέφωνο είναι πάρα πολύ καλό δυνατό και γρήγορο στην πλοήγηση μέσα στο ίντερνετ.Premium υλικά όπως μας έχει συνηθίσει η Sony με τη σειρά z.
    Το κινητό ζεσταίνεται κοντά στην κάμερα μετά από ώρα χρήσης(τίποτα υπερβολικό)...λογικό μεν αφού εκεί βρίσκεται ο επεξεργαστής του τηλεφώνου.Η κάμερα εξαιρετική... Θα την ήθελα βέβαια λίγο καλύτερη στο low φωτισμό.Η οθόνη πολύ πιο καλή από την οθόνη του προηγούμενου αδερφού z1,πολύ καλύτερη γωνία θέασης χρώματα ζωντάνια με το xreality for mobile της Sony και φυσικά πολύ πιο φωτεινή από την οθόνη του z1.Η ανάλυση της οθόνης 1080p μας επιτρέπει να βλέπουμε ακόμα και ταινίες άνετα από το κινητό τα front face ηχεία είναι φοβερά όχι βέβαια σαν του m8 αλλά εξίσου καλά, απορώ πως οι άλλες εταιρίες δεν υιοθετούν την ίδια νοοτροπία και επιμένουν με τα ηχεία στο πίσω μέρος η στο πλάι του κινητού. τα 3gb ram είναι υπεραρκετά για όλες τις διεργασίες που θέλετε να κάνετε στο κινητό, το 4k recording τέλειο αν και θα ήθελα να έχει 32 internal storage γιατί τα 4k video πιάνουν πολύ μνήμη κατά τα άλλα λινετε το πρόβλημά με κάρτες Micro SD. Η SONY επίσης θα βάλει σε όλη τη σειρά της z Android lollipop πράγμα τέλειο, θα έχουμε πολλά update λογισμικού και έτσι θα ανανεώνεται η αίσθηση της συσκευής.Λίγο παχύ αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει μια στιβαρή κατασκευή. Ο snapdragon 801 είναι τούμπανο και η gpu επίσης μπορείτε να τρέξετε το οτιδήποτε δίχως lag. Παλιότερο κινητό από το z3 αλλά πολύ πιο προσιτή τιμή για κάποιον που δεν θέλει να φύγει πάρα πολύ ψηλά. Το κινητό άνετα αντέχει 3χρόνια στην επικαιρότητα μέχρι να πάρετε άλλη συσκευή λοιπόν μιας και κανείς (εγώ τουλάχιστον) δεν κρατάει την συσκευή παραπάνω από αυτό το χρονικό διάστημα τα 5,2 ίντσες τα θεωρώ λογικά για την εποχη μας και μάλιστα τα 4,5+ αναγκαία για εμένα πια. To walkplayer το θεωρώ από τα καλύτερα προγράμματα αναπαραγωγής μουσικής σε κινητά. ακόμα δυνατότητα να συνδεθείτε με χειριστήριο PlayStation 3,4 για να παίξετε παιχνίδια πράγμα τέλειο αν είστε κάτοχος μίας τέτοιας κονσόλας Τέλος το ηχείο και η συνομιλία με άλλους ήταν καθαρή όμορφη και αρκετά δυνατή επιτρέποντας να ακούς τον συνομιλητή και σε χορούς με θόρυβο. Η μπροστινή κάμερα καλή και για τους λάτρες των selfie με τα 2,2 mp. Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι αδιάβροχη κατασκευή δεν θα φοβάστε να το βγάζετε έξω με μοναδικό μειονέκτημα για κάποιους ότι πρέπει να κλείνετε τα παρτάκια για να παραμένει αδιάβροχο, η θύρα για τα ακουστικά δεν έχει καλημα αλλά είναι αδιάβροχη, η μαγνητική φόρτιση λίγο ανουσία για εμένα αν του βάλετε θήκη δεν μπορείτε να το φορτίζετε με το ντοκ πρέπει να την βγάζετε αλλά πιός ο λόγος να βάλετε θήκη σε ένα κινητό από γυαλί μπροστά μισώ και να μην το νιώθετε (η άποψη μου) η μπαταρία αρκετά καλή για ένα μεσαίο χρήστη κράτα μια μέρα.τα κουμπία στην κατασκευή πατιουνταο πολύ άνετα και είναι πολύ καλοφτιαγμένα(α και πιάνει πολλές δαχτυλιές πάντως εμένα με αφήνει το παραπάνω γεγονός αδιάφορο) . Ευχαριστώ...

    5
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
163 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2.3 GHz
Processor Cores
4
RAM
3 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5.2 "
Analysis
1920 x 1080 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
-
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
3200 mAh
Removable
No

Special Features

Protection
Dust Resistant, Water Resistant
Type
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Barometer, Gyroscope, Compass

Dimensions

Length
146.8 mm
Width
73.3 mm
Thickness
8.2 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (6)

  1. 2
  2. 3
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1
Review this product
  • thanos kiot
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    2 χρόνια κλείνω περίπου με το Ζ2 στα χέρια μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι αρκετά καλό κινητό,χωρίς να κολλάει ή οτιδήποτε άλλο. Είναι αδιάβροχο καθώς το χω βρέξει ουκ ολίγες φορές. Το μόνο που παρατηρώ πλέον μετά από τόσο καιρό καθημερινής χρήσης είναι ότι το πορτάκι δεν κλείνει καλά. Μικροπροβλημα δηλαδή που δικαιοκογειται μετά από τόσο καιρό. Σε γενικές γραμμές το συνιστώ ειδικά τώρα που έχει πέσει κ η τιμή του.

    Did you find this review helpful?
  • MANOS_KOBITSAKIS
    1
    1 out of 11 members found this review helpful

    Ο κύκλος της sony λέει ότι τα κινητά της είναι αδιάβροχα...Και όμως δεν είναι...Εγώ είχα αγοράσει το sony xreria Z2 που είναι αδιάβροχο και αφού είχα ελένξει τα πορτάκια να είναι κλειστά το έβαλα σε μια πισίνα και τότε έγινε το κακό...Το κινητό μάζεψε νερά...Και δεν μου έφταναν όλα αυτά έπρεπε να δίξω και την απόδιξη για να μου το φτιάξουν...Αυτό ήταν λάθος για τη sony...Έπρεπε να μου το είχαν φτιάξει...Εμ μας λένε ότι τα κινητά τους είναι αδιάβροχα(που δεν είναι γιατί όλη η σειρά z2 βγήκε προβληματική) εμ δεν αναγνωρίζουν το λάθος προκειμένου να αναλάβουν τις ευθήνες τους...Λάθος μου που εμπηστέυτηκα την sony...Πότε ξανά sony.

    Did you find this review helpful?
  • charabotsi
    4
    0 out of 4 members found this review helpful

    Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι στο σκοτάδι δεν βγάζει καλό βίντεο γιατί δεν έχει δυνατό φλας (χάλια)
    Αλλά την ημέρα βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες.
    Επίσης στα μηνύματα γράφει έως 70 χαρακτήρες κ αν τους ξεπεράσεις πάει αμέσως δύο μηνύματα

    Did you find this review helpful?
  • Στέλιος Τσου
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το Συγκεκριμενο τηλεφωνο το ελαβα πριν απο 3 ημερες η αναλυση του σε αλλο πλανητη τα χαρακτηριστικα του επισης.... τα ips ειναι χωρις υπερβολες σφαιρατα πρωην κατοχος iphone 5 και sony xperia sp σας το προτεινω ανεπιφυλακτα κανενα απολυτως αρνητικο σημειο στο τηλεφωνο και για πρωτη φορα βλεπω τοσο μεγαλη διαρκεια στην μπαταρια με ανοιχτα wiFi μουσικη και πολλα αλλα προγραμματα να τρεχουν απο πισω η Sony εχει φτασει σε ενα αλλο επιπεδο πλεον.....Sony Make Believe

    Did you find this review helpful?
  • varzaven
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Το κινητό τηλέφωνο είναι πάρα πολύ καλό δυνατό και γρήγορο στην πλοήγηση μέσα στο ίντερνετ.Premium υλικά όπως μας έχει συνηθίσει η Sony με τη σειρά z.
    Το κινητό ζεσταίνεται κοντά στην κάμερα μετά από ώρα χρήσης(τίποτα υπερβολικό)...λογικό μεν αφού εκεί βρίσκεται ο επεξεργαστής του τηλεφώνου.Η κάμερα εξαιρετική... Θα την ήθελα βέβαια λίγο καλύτερη στο low φωτισμό.Η οθόνη πολύ πιο καλή από την οθόνη του προηγούμενου αδερφού z1,πολύ καλύτερη γωνία θέασης χρώματα ζωντάνια με το xreality for mobile της Sony και φυσικά πολύ πιο φωτεινή από την οθόνη του z1.Η ανάλυση της οθόνης 1080p μας επιτρέπει να βλέπουμε ακόμα και ταινίες άνετα από το κινητό τα front face ηχεία είναι φοβερά όχι βέβαια σαν του m8 αλλά εξίσου καλά, απορώ πως οι άλλες εταιρίες δεν υιοθετούν την ίδια νοοτροπία και επιμένουν με τα ηχεία στο πίσω μέρος η στο πλάι του κινητού. τα 3gb ram είναι υπεραρκετά για όλες τις διεργασίες που θέλετε να κάνετε στο κινητό, το 4k recording τέλειο αν και θα ήθελα να έχει 32 internal storage γιατί τα 4k video πιάνουν πολύ μνήμη κατά τα άλλα λινετε το πρόβλημά με κάρτες Micro SD. Η SONY επίσης θα βάλει σε όλη τη σειρά της z Android lollipop πράγμα τέλειο, θα έχουμε πολλά update λογισμικού και έτσι θα ανανεώνεται η αίσθηση της συσκευής.Λίγο παχύ αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει μια στιβαρή κατασκευή. Ο snapdragon 801 είναι τούμπανο και η gpu επίσης μπορείτε να τρέξετε το οτιδήποτε δίχως lag. Παλιότερο κινητό από το z3 αλλά πολύ πιο προσιτή τιμή για κάποιον που δεν θέλει να φύγει πάρα πολύ ψηλά. Το κινητό άνετα αντέχει 3χρόνια στην επικαιρότητα μέχρι να πάρετε άλλη συσκευή λοιπόν μιας και κανείς (εγώ τουλάχιστον) δεν κρατάει την συσκευή παραπάνω από αυτό το χρονικό διάστημα τα 5,2 ίντσες τα θεωρώ λογικά για την εποχη μας και μάλιστα τα 4,5+ αναγκαία για εμένα πια. To walkplayer το θεωρώ από τα καλύτερα προγράμματα αναπαραγωγής μουσικής σε κινητά. ακόμα δυνατότητα να συνδεθείτε με χειριστήριο PlayStation 3,4 για να παίξετε παιχνίδια πράγμα τέλειο αν είστε κάτοχος μίας τέτοιας κονσόλας Τέλος το ηχείο και η συνομιλία με άλλους ήταν καθαρή όμορφη και αρκετά δυνατή επιτρέποντας να ακούς τον συνομιλητή και σε χορούς με θόρυβο. Η μπροστινή κάμερα καλή και για τους λάτρες των selfie με τα 2,2 mp. Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι αδιάβροχη κατασκευή δεν θα φοβάστε να το βγάζετε έξω με μοναδικό μειονέκτημα για κάποιους ότι πρέπει να κλείνετε τα παρτάκια για να παραμένει αδιάβροχο, η θύρα για τα ακουστικά δεν έχει καλημα αλλά είναι αδιάβροχη, η μαγνητική φόρτιση λίγο ανουσία για εμένα αν του βάλετε θήκη δεν μπορείτε να το φορτίζετε με το ντοκ πρέπει να την βγάζετε αλλά πιός ο λόγος να βάλετε θήκη σε ένα κινητό από γυαλί μπροστά μισώ και να μην το νιώθετε (η άποψη μου) η μπαταρία αρκετά καλή για ένα μεσαίο χρήστη κράτα μια μέρα.τα κουμπία στην κατασκευή πατιουνταο πολύ άνετα και είναι πολύ καλοφτιαγμένα(α και πιάνει πολλές δαχτυλιές πάντως εμένα με αφήνει το παραπάνω γεγονός αδιάφορο) . Ευχαριστώ...

    Did you find this review helpful?
  • regkrina
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Είναι μακράν το καλύτερο κινητό που έχει περάσει από τα χέρια μου.Όχι μόνο γιατί βγάζει απίστευτες φωτογραφίες ,είναι πολύ γρήγορο κτλ κτλ αλλά γιατί είναι το μόνο smartphone που η μπαταρία μου κρατάει 3 μέρες.Ένα "μελανό" σημείο είναι μόνο η μπροστινή κάμερα αλλά μικρό το κακό.

    Did you find this review helpful?
  • 2 χρόνια κλείνω περίπου με το Ζ2 στα χέρια μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι αρκετά καλό κινητό,χωρίς να κολλάει ή οτιδήποτε άλλο. Είναι αδιάβροχο καθώς το χω βρέξει ουκ ολίγες φορές. Το μόνο που παρατηρώ πλέον μετά από τόσο καιρό καθημερινής χρήσης είναι ότι το πορτάκι δεν κλείνει καλά. Μικροπροβλημα δηλαδή που δικαιοκογειται μετά από τόσο καιρό. Σε γενικές γραμμές το συνιστώ ειδικά τώρα που έχει πέσει κ η τιμή του.

    2
  • Ο κύκλος της sony λέει ότι τα κινητά της είναι αδιάβροχα...Και όμως δεν είναι...Εγώ είχα αγοράσει το sony xreria Z2 που είναι αδιάβροχο και αφού είχα ελένξει τα πορτάκια να είναι κλειστά το έβαλα σε μια πισίνα και τότε έγινε το κακό...Το κινητό μάζεψε νερά...Και δεν μου έφταναν όλα αυτά έπρεπε να δίξω και την απόδιξη για να μου το φτιάξουν...Αυτό ήταν λάθος για τη sony...Έπρεπε να μου το είχαν φτιάξει...Εμ μας λένε ότι τα κινητά τους είναι αδιάβροχα(που δεν είναι γιατί όλη η σειρά z2 βγήκε προβληματική) εμ δεν αναγνωρίζουν το λάθος προκειμένου να αναλάβουν τις ευθήνες τους...Λάθος μου που εμπηστέυτηκα την sony...Πότε ξανά sony.

    1
  • Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι στο σκοτάδι δεν βγάζει καλό βίντεο γιατί δεν έχει δυνατό φλας (χάλια)
    Αλλά την ημέρα βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες.
    Επίσης στα μηνύματα γράφει έως 70 χαρακτήρες κ αν τους ξεπεράσεις πάει αμέσως δύο μηνύματα

    0
  • Το Συγκεκριμενο τηλεφωνο το ελαβα πριν απο 3 ημερες η αναλυση του σε αλλο πλανητη τα χαρακτηριστικα του επισης.... τα ips ειναι χωρις υπερβολες σφαιρατα πρωην κατοχος iphone 5 και sony xperia sp σας το προτεινω ανεπιφυλακτα κανενα απολυτως αρνητικο σημειο στο τηλεφωνο και για πρωτη φορα βλεπω τοσο μεγαλη διαρκεια στην μπαταρια με ανοιχτα wiFi μουσικη και πολλα αλλα προγραμματα να τρεχουν απο πισω η Sony εχει φτασει σε ενα αλλο επιπεδο πλεον.....Sony Make Believe

    3
  • Το κινητό τηλέφωνο είναι πάρα πολύ καλό δυνατό και γρήγορο στην πλοήγηση μέσα στο ίντερνετ.Premium υλικά όπως μας έχει συνηθίσει η Sony με τη σειρά z.
    Το κινητό ζεσταίνεται κοντά στην κάμερα μετά από ώρα χρήσης(τίποτα υπερβολικό)...λογικό μεν αφού εκεί βρίσκεται ο επεξεργαστής του τηλεφώνου.Η κάμερα εξαιρετική... Θα την ήθελα βέβαια λίγο καλύτερη στο low φωτισμό.Η οθόνη πολύ πιο καλή από την οθόνη του προηγούμενου αδερφού z1,πολύ καλύτερη γωνία θέασης χρώματα ζωντάνια με το xreality for mobile της Sony και φυσικά πολύ πιο φωτεινή από την οθόνη του z1.Η ανάλυση της οθόνης 1080p μας επιτρέπει να βλέπουμε ακόμα και ταινίες άνετα από το κινητό τα front face ηχεία είναι φοβερά όχι βέβαια σαν του m8 αλλά εξίσου καλά, απορώ πως οι άλλες εταιρίες δεν υιοθετούν την ίδια νοοτροπία και επιμένουν με τα ηχεία στο πίσω μέρος η στο πλάι του κινητού. τα 3gb ram είναι υπεραρκετά για όλες τις διεργασίες που θέλετε να κάνετε στο κινητό, το 4k recording τέλειο αν και θα ήθελα να έχει 32 internal storage γιατί τα 4k video πιάνουν πολύ μνήμη κατά τα άλλα λινετε το πρόβλημά με κάρτες Micro SD. Η SONY επίσης θα βάλει σε όλη τη σειρά της z Android lollipop πράγμα τέλειο, θα έχουμε πολλά update λογισμικού και έτσι θα ανανεώνεται η αίσθηση της συσκευής.Λίγο παχύ αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει μια στιβαρή κατασκευή. Ο snapdragon 801 είναι τούμπανο και η gpu επίσης μπορείτε να τρέξετε το οτιδήποτε δίχως lag. Παλιότερο κινητό από το z3 αλλά πολύ πιο προσιτή τιμή για κάποιον που δεν θέλει να φύγει πάρα πολύ ψηλά. Το κινητό άνετα αντέχει 3χρόνια στην επικαιρότητα μέχρι να πάρετε άλλη συσκευή λοιπόν μιας και κανείς (εγώ τουλάχιστον) δεν κρατάει την συσκευή παραπάνω από αυτό το χρονικό διάστημα τα 5,2 ίντσες τα θεωρώ λογικά για την εποχη μας και μάλιστα τα 4,5+ αναγκαία για εμένα πια. To walkplayer το θεωρώ από τα καλύτερα προγράμματα αναπαραγωγής μουσικής σε κινητά. ακόμα δυνατότητα να συνδεθείτε με χειριστήριο PlayStation 3,4 για να παίξετε παιχνίδια πράγμα τέλειο αν είστε κάτοχος μίας τέτοιας κονσόλας Τέλος το ηχείο και η συνομιλία με άλλους ήταν καθαρή όμορφη και αρκετά δυνατή επιτρέποντας να ακούς τον συνομιλητή και σε χορούς με θόρυβο. Η μπροστινή κάμερα καλή και για τους λάτρες των selfie με τα 2,2 mp. Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι αδιάβροχη κατασκευή δεν θα φοβάστε να το βγάζετε έξω με μοναδικό μειονέκτημα για κάποιους ότι πρέπει να κλείνετε τα παρτάκια για να παραμένει αδιάβροχο, η θύρα για τα ακουστικά δεν έχει καλημα αλλά είναι αδιάβροχη, η μαγνητική φόρτιση λίγο ανουσία για εμένα αν του βάλετε θήκη δεν μπορείτε να το φορτίζετε με το ντοκ πρέπει να την βγάζετε αλλά πιός ο λόγος να βάλετε θήκη σε ένα κινητό από γυαλί μπροστά μισώ και να μην το νιώθετε (η άποψη μου) η μπαταρία αρκετά καλή για ένα μεσαίο χρήστη κράτα μια μέρα.τα κουμπία στην κατασκευή πατιουνταο πολύ άνετα και είναι πολύ καλοφτιαγμένα(α και πιάνει πολλές δαχτυλιές πάντως εμένα με αφήνει το παραπάνω γεγονός αδιάφορο) . Ευχαριστώ...

    5
  • See all