I only have good things to say! I use it on my face, hair, and body, and even though it's oily everywhere, it doesn't make me feel greasy at all. It leaves my body silky smooth, especially after exfoliation or shaving. It takes 1-2 minutes to fully absorb, but you can immediately get dressed without getting any stains. For my hair and face, I spray it on my hand first (ONLY ONE SPRAY) and warm it up between my palms before applying it. I apply it on the ends of my hair and a little higher up, and it gives shine, makes them soft, and reduces frizz. Don't spray it directly on your hair because it will obviously make it oily! It also makes my face very soft and gives it a glow. Always apply it over moisturizer to lock in hydration. Never use any dry oil on your face alone. Of course, I don't use it every day, but about every 3 days, and it doesn't cause breakouts. Personally, I really like the scent, it's the same as the fragrance, less intense, and it doesn't stay on the skin for a long time, but while it's there, it smells very subtly.
Μόνο καλά έχω να πω! Το βάζω σε πρόσωπο, μαλλιά, σώμα και παρότι λιπαρή παντού, δε μου βγάζει λιπαρότητα πουθενά. Το σώμα το αφήνει μεταξένιο, ειδικά μετά από απολέπιση, ακόμα κι από ξύρισμα. Θέλει 1-2 λεπτά για να απορροφηθεί πλήρως, αλλά και αμέσως να ντυθείς δε λερώνεις πουθενά. Για μαλλιά και πρόσωπο το ψεκαζω πρώτα στο χέρι (ΜΌΝΟ ΈΝΑ ΨΕΚΑΣΜΑ) και το ζεσταίνω ανάμεσα στις παλάμες και μετά το εφαρμόζω, στα μαλλιά στις άκρες και λίγο πιο πάνω, και δίνει λάμψη, τα κάνει απαλά και μειώνει το ΦΡΙΖΆΡΙΣΜΑ. Μην το ψεκάζετε απευθείας στα μαλλιά γιατί ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ πως θα τα λαδώσει! Το πρόσωπο επίσης το κάνει πολύ απαλό και δίνει λάμψη. Πάντα πάνω από ενυδατική, για να κλειδώσει την ενυδάτωση. Ποτέ κανένα ξηρό λάδι στο πρόσωπο μόνο του. Βέβαια δεν το βάζω κάθε μέρα αλλά περίπου ανά 3 και δε μου βγάζει σπυράκια. Η μυρωδιά προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ και είναι ίδια με το άρωμα, λιγότερο έντονη και δε μένει για πολλη ώρα στο δέρμα, κι όσο μένει μυρίζει πολύ διακριτικά.