As always, another quality case from this particular brand. I put it on a Galaxy Tab S9+ and I'll start with the negatives first.
1. It is a bit difficult to install as the corners have small rubber wings that come and hug the corners of the tablet but they can't fit well. This is because the case fits like a glove and the materials are quite stiff, which doesn't allow much flexibility to mold the corners. With a small screwdriver (carefully) or with a suitable plastic tool that we use as a lever for electronics, one can bring these wings over the screen to hug it.
2. It is a bit bulky for my taste. I think it could be a bit sleeker while providing the same protection.
3. It has a transparent plastic on the back which, although it doesn't particularly bother me, I don't understand its purpose. It collects fingerprints, gets scratched, and slightly diminishes the premium feel of the materials. Is it there to show the color of the tablet? I don't know...
On the positives:
1. Very good materials apart from the plastic I mentioned earlier.
2. Very good protection.
3. Option to place the pen in an internal slot since the external magnetic slot is risky during the tablet's transport.
4. Many support options either vertically or horizontally with a small caveat that the different support methods in landscape mode don't have dramatically different support angles. There are times when I would like the tablet to be a bit more upright.
Οπως παντα μια ακομα ποιοτικη θήκη απο το συγκεκριμενο brand. Την εβαλα σε galaxy tab s9+ και περνάω στα αρνητικα πρώτα.
1. Ειναι λιγο δυσκολη στην τοποθετηση καθως στις γωνιες που εχει ας πουμε μικρα φτερα απο καουτσουκ και τα οποια ερχονται και αγκαλιαζουν τις γωνιες του ταμπλετ δεν μπορουν να εφαρμοσουν καλά. Αυτο λογω του οτι η θηκη ταιριαζει γάντι και τα υλικα ειναι αρκετα σκληρα που δεν επιτρεπουν πολυ ελαστικοτητα για να θυληκωσεις τις γωνίες. Με ενα κατσαβιδακι (προσεκτικα) ή με καταλληλο πλαστικο εξαρτημα που χρησιμοποιουμε σαν μοχλο για τα ηλεκτρονικα μπορει καποιος να φερει τα φτερα αυτα πανω απο την οθονη να την αγκαλιασουν.
2. Ειναι λιγο χοντροκομενη για τα γουστα μου. Θα μπορουσε θεωρω να ειναι λιγο πιο κομψη παρεχοντας ιδια προστασία.
3. Εχει στην πλατη διαφανο πλαστικο που αν και δεν με χαλαει ιδιαιτερως εν τουτοις δεν καταλαβαινω την χρηση του. Δαχτυλιες γεμιζει, γρατζουνιες γεμιζει και χαλαει λιγο την premium αισθηση των υλικων. Το εχουν για να φαινεται το χρωμα του tablet? Δεν ξερω...
Στα θετικα:
1. Πολυ καλα υλικά περαν του πλαστικου που προανεφερα
2. Πολυ καλή προστασια
3. Επιλογη τοποθετησης του pen και σε εσωτερικο slot καθοτι το εξωτερικο μαγνητικο slot ειναι επιφοβο κατα την μεταφορά του tablet
4. Πολλες επιλογες στηριξης ειτε καθετα ειτε οριζοντια με εναν μικρο αστερισκο οτι δλδ οι διαφορετικοι τροποι στηριξης σε landscape mode δεν εχουν και τραγικα διαφορετικες γωνιες στηριξης. Ειναι φορες δλδ που θα το ηθελα λιγο πιο ορθιο το tablet.