I have worn better tights (even from Bic). Maybe they fit better on men's legs, but I am not fully satisfied.
It is true that they do not tear easily, but I would prefer them to be more elastic and tighter (in general, I prefer tights with compression). Even if we overlook these issues, I have two major problems with Vivant:
a) No matter what size I get, it does not fit me well and I have to adjust it after a while. In my regular size, it is slightly smaller than it should be, and in the larger size, it is slightly bigger than it should be.
b) After 2-3 hours, I feel like I need to take them off to let my feet breathe...
Despite these problems, I still continue to buy these tights because they are reliable: I know that when I need to wear a sheer pair of tights, these will not rip. Of course, for this season (May), they are not suitable because they are 40 denier, so it is preferable to use Silhouette, another excellent pair of tights from Bic that personally does not have the aforementioned issues.
Έχω φορέσει καλύτερα καλσόν (και από τη Bic). Ίσως να κάθεται καλύτερα στα αντρικά πόδια αλλά εγώ δεν είμαι φουλ ικανοποιημένη.
Ισχύει ότι δεν σχίζεται καθόλου εύκολα αλλά θα το προτιμούσα πιο ελαστικό και πιο σφιχτό (γενικά προτιμώ καλσόν με σύσφιξη). Ακόμα και αν παραλείψουμε αυτά τα θεματάκια, έχω δύο μεγάλα προβλήματα με το Vivant:
α) ό,τι νούμερο και αν πάρω, δεν μου κάθεται καλά και πρέπει μετά από ώρα να το προσαρμόζω. Στο κανονικό μου νούμερο είναι λίγο πιο μικρό απ' ότι πρέπει και στο μεγαλύτερο είναι λίγο πιο μεγάλο απ' ότι πρέπει.
β) μετά από 2-3 ώρες νιώθω ότι πρέπει να το βγάλω για να πάρουν αέρα τα πόδια μου...
Παρόλα αυτά τα προβλήματα εξακολουθώ να παίρνω αυτό το καλσόν επειδή είναι αξιόπιστο: ξέρω ότι όταν πρέπει να βάλω ένα διάφανο καλσόν, αυτό δεν πρόκειται να σκιστεί. Φυσικά για αυτή τη περίοδο (Μάιος) δεν κάνει επειδή είναι 40 den, οπότε είναι προτιμότερο το Silhouette, ένα ακόμα εξαιρετικό καλσόν από τη Bic που προσωπικά δεν εμφανίζει τα προαναφερόμενα προβλήματα.