Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Greek company, with blue labeling!!!
White thick paste where you only need a small chickpea-sized amount for a complete wash... the first impression is that it doesn't have a strong taste, something that is disproved along the way with a minimal burning sensation... it didn't bother me because after rinsing this sensation disappeared!!
Update 20/4/2026... after daily use for almost two months, the feeling it leaves in your mouth is that it burns quite a lot, both the inner cavity of the mouth and the lips externally, resulting in me stopping its use!!
Ελληνική εταιρεία, με μπλε σήμανση!!!
Λευκή πηχτή πάστα που χρειάζεσαι μόνο μία μικρή ποσότητα μεγέθους ρεβυθιού για ένα ολοκληρωμένο πλύσιμο...η πρώτη αίσθηση είναι ότι δν έχει έντονη γεύση κάτι που διαψεύδεται στην πορεία με ελάχιστο το αίσθημα του καύσου...δν με χάλασε γτ μετά το ξέπλυμα εξαφανίστηκε αυτή η αίσθηση !!
Update 20/4/2026... μετά από χρήση καθημερινή κ σε διάστημα σχεδόν δύο μηνών,η αίσθηση που σου αφήνει στο στόμα είναι ότι καίει αρκετά κ την εσωτερική κοιλότητα του στόματος κ εξωτερικά τα χείλη με αποτέλεσμα να σταματήσω την χρήση της !!
I tried it the first time I saw blood on my gums at the beginning of my pregnancy. The bleeding stopped immediately, from the first uses. I should note that I didn't have nausea etc., so the taste didn't bother me. It leaves a fresh breath and a very nice feeling of cleanliness. I also got another toothpaste that is recommended for pregnancy, no comparison!
Τη δοκίμασα την πρώτη φορά που είδα αίμα στα ούλα μου κατά την αρχή της εγκυμοσύνης. Σταμάτησε απευθείας το αίμα, από τις πρωτες χρησεις. Να σημειώσω πως δεν είχα αναγούλες κτλ οπότε δε με ενόχλησε η γεύση της. Αφήνει δροσερή αναπνοή και πολύ ωραία αίσθηση καθαριοτητας .Προμηθεύτηκα και άλλη οδοντόκρεμα που την προτείνουν για εγκυμοσύνη , καμία σχέση !
I have bought it the last few times. Honest toothpaste, I feel that it cleans in the long run and keeps gums and teeth healthy. It's been a long time since I've had bleeding gums like I used to
Το έχω αγοράσει τις τελευταίες φορές. Τίμια οδοντόκρεμα, νιώθω ότι καθαρίζει μακροπρόθεσμα και ότι κρατάει υγιές τα ούλα και τα δόντια. Έχω πολύ καιρό να βγάλω αίμα στα ούλα όπως έβγαζα παλαιότερα
Excellent! It is very refreshing. It is as thick as it should be, not annoying at all, and it's the first time I'm using toothpaste that makes my teeth so white! Clearly better quality than many commercial toothpastes.
Εξαιρετική! Είναι πολύ δροσερή. Είναι τόσο πηχτή όσο πρέπει, σε καθόλου ενοχλητικό βαθμό και πρώτη φορά χρησιμοποιώ οδοντόκρεμα που κάνει τα δόντια τόσο λευκά! Σαφώς καλύτερη ποιοτικά από πολλές οδοντόκρεμες του εμπορίου.
Quite thick but that didn't bother me. It definitely requires a better rinse than a regular toothpaste. Cleans well and leaves breath fresh. I recommend it
Αρκετά πηκτή αλλά δεν με ενόχλησε αυτό. θέλει σίγουρα καλύτερο ξέπλυμα από ότι μια κοινή οδοντόκρεμα. καθαρίζει καλά και αφήνει δροσερή την αναπνοή. την προτείνω
Feeling of freshness. Indeed a bit thick, but not something terrible as I read in other reviews. It resembles the density of old toothpaste. Just fine, really.
Αίσθηση φρεσκάδας. Όντως λίγο πηκτή, αλλά όχι κάτι το τρομερό όπως διάβασα σε άλλες αξιολογήσεις. Θυμίζει σε πυκνότητα τις παλιές οδοντόκρεμες. Μια χαρά δηλαδή.
My dentist has been recommending it to me for years. It's one of the two best I've used for gums. I see a difference in irritation after a few days of proper use. The positive is that it requires a minimal amount.
Μου την προτείνει ο οδοντίατρος χρόνια τώρα. Στις δύο καλύτερες που έχω χρησιμοποιήσει για ούλα. Βλέπω διαφορά στον ερεθισμό μετά από λίγες μέρες σωστής χρήσης. Στα θετικά ότι θέλει ελάχιστη ποσότητα.
Very good toothpaste. Nice taste that burns a little. It seems to be effective. My teeth look cleaner from plaque and my gums don't bleed when brushing.
Πολύ καλή οδοντόκρεμα. Ωραία γεύση που καίει λίγο. Φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Τα δόντια μου φαίνονται πο καθαρά από πλάκα και τα ούλα δεν ματώνουν στο βούρτσισμα.
Very good toothpaste and not toothpaste cream. Indeed, it requires a lot of pressure to come out of the tube, but the result justifies it. It leaves a feeling of freshness and cleanliness. I will definitely buy it again. (If they could improve it and make it more like toothpaste to come out easier, it would help a lot of people)
Πολυ καλη οδοντοΠΑΣΤΑ και οχι οδοντόκρεμα..
Πράγματι θελει αρκετή πίεση στο να βγει απο το σωληνάριο,αλλα το αποτελεσμα σε δικαιώνει.. Αφηνει αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας.. Θα την ξανααγορασω φυσικά..
(Αν μπορούν να διορθώσουν και να γινει προς οδοντόκρεμα για να βγαινει πιο ευκολα θα βοηθούσε πολυ κοσμο)
Very good toothpaste with many properties for the teeth. Two dentists recommended it to me, not at all coincidental. It cleans the teeth perfectly and leaves an amazing feeling of cleanliness. I have a bridge, and the dentist told me that this does a very good job and kills bacteria in difficult spots inside the bridge that the toothbrush can't reach!! It is definitely recommended! Update 9-1-25. I went for a teeth cleaning at 4 months; I was a bit late because they told me I needed cleanings every 3 months due to periodontitis, and now the dentist who saw me told me I don't need a cleaning yet. This is due to this toothpaste that I use only at night. I was surprised it does such a good job. Get it yesterday!
πολυ καλη οδοντοκρεμα με πολλες ιδιοτητες υπερ των δοντιων.μου την συστησαν δυο οδοντιατροι καθολου τυχαιο.καθαριζει τελεια τα δοντια κ αφηνει φοβερη αισθηση καθαριοτητας.εχω βαλει γεφυρα κ μου ειπε ο οδοντιατρος οτι αυτη κανει πολυ καλη δουλεια κ σκοτωνει τα μικροβια σε δυσκολα σημεια μεσα στην γεφυρα που δν παει η οδοντοβουρτσα!!προτεινεται εννοειται!update 9-1-25.πηγα για καθαρισμο δοντιων στο 4 μηνο αργησα λιγο γτ μου ελεγαν οτι στο 3 μηνο θελω καθαρισμους λογω περιοδοντιτιδας κ τωρα ο οδοντιατρος που με ειδε μου ειπε δν χρειαζομαι ακομα καθαρισμο.αυτο οφειλεται στην οδοντοκρεμα αυτην που την χρησιμοποιω μονο το βραδυ.εξεπλαγην να κανει τοσο καλη δουλεια.παρτε την χθες
Very good toothpaste, cleans and freshens, the only negative is that it is hard, which doesn't personally affect me, I do not recommend it for children.
Πολύ καλή οδοντόκρεμα, καθαρίζει και φρεσκάρει, το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι σκληρή, πράμα που δεν επηρεάζει εμένα προσωπικά, δεν συστήνω για παιδιά.
The toothpaste is so hard in texture that it becomes difficult to use. It doesn't do anything more than other toothpastes with a perfect texture. The tube can't even be squeezed. Definitely not recommended, especially for children
μπετόν αρμε. τόσο σκληρή υφή που γίνεται δυσχρηστη. Δεν κάνει κάτι περισσότερο από άλλες οδοντόκρεμες με τέλεια υφή. ούτε το σωληναριο δεν πιεζεται. από παιδί σε καμία περίπτωση. Δεν συνιστάται
The reviews I read here were the reason why I chose it. It leaves a shine on the teeth and generally works on everything in the oral cavity. For its price and the result it gives, someone can get it with their eyes closed.
Οι κριτικες που διαβασα εδω μεσα ηταν και ο λογος που την προτιμησα.Σου αφηνει γυαλαδα στα δοντια γενικα δουλευει σε ολα στην στοματικη κοιλοτητα.Για την τιμη της και το αποτελεσμα που δινει την παιρνει καποιος με κλειστα τα ματια.
I got it experimentally because I had sensitivity to hot and cold. It proved to be excellent in many aspects, I no longer have sensitivity, my teeth have a shinier texture and are whiter. I continue my routine with floss, of course, but I believe it's worth its money. It definitely helped me more than Sensodyne.
Την πήρα πειραματικά γιατί είχα ευαισθησία με τα ζεστά και τα κρύα. Αποδείχθηκε εξαιρετική από πολλές απόψεις, δεν έχω πλέον ευαισθησία, τα δόντια Μ έχουν μια πιο γυαλιστερή υφή και είναι και πιο λευκά. Συνεχίζω βέβαια κανονικά τη ρουτίνα και με νήμα αλλά πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά της. Σίγουρα με βοήθησε περισσότερο από sensodine.
Cleans the mouth perfectly and leaves a nice taste for many hours. Definitely much more economical than those from the supermarket as it lasts for over two months.
Καθαρίζει τέλεια το στόμα και αφήνει ωραία γεύση για πολλές ώρες. Σίγουρα πολύ πιο οικονομική απο αυτές του σουπερμαρκετ αφού κρατάει πάνω απο δύο μήνες.
One of the best toothpastes I have tried. The feeling after using it is the same as that of a professional cleaning done by a dentist.
Από τις καλύτερες οδοντόκρεμες που έχω δοκιμάσει. Η αίσθηση μετά από την χρήση είναι ίδια με αυτήν του επαγγελματικού καθαρισμού που σου κάνει οδοντίατρος.
I bought it after my dentist recommended it to me because I had issues with sudden changes in temperature affecting my teeth. When I would drink or eat something frozen or very hot, I would experience mild pain. In combination with the corresponding solution, I noticed a difference. It is also suitable for everyday use.
Την αγόρασα μετά που μου την πρότεινε ο οδοντίατρος μου γιατί τα δόντια μου είχαν θέμα στις απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας. Όταν έπινα ή έτρωγα κάτι παγωμένο ή πολύ ζεστό είχα ελαφριούς πόνους. Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο διάλυμα είδα διαφορά. Επίσης είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση.
Quite good, but it didn't impress me either. Relatively good taste, easy to get used to. Leaves a refreshing breath. I bought it for my gum disease, but I didn't see significant differences. I probably need to get a more specialized toothpaste.
Αρκετά καλή, αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας. Σχετικά καλή γεύση, που συνηθίζεται εύκολα. Αφήνει δροσερή αναπνοή. Την πήρα για ουλίτιδα που έχω, αλλά δεν είδα σημαντικές διαφορές. Μάλλον πρέπει να πάρω μια πιο ειδικευμένη οδοντόκρεμα.
I have been using it for 2 years and I can't use any other!
A small amount is enough.
The packaging lasts me about 6 months.
It provides cleanliness to the teeth, fresh clean breath, and maintains the white color thanks to the baking soda it contains.
Suitable for pregnancy and breastfeeding.
Την χρησιμοποιώ 2 χρόνια και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλη!
Μια μικρή ποσότητα αρκεί.
Η συσκευασία του μου κρατάει 6 μήνες περίπου.
Προσφέρει καθαριότητα στα δόντια,δροσερή καθαρή αναπνοή και συντηρεί το λευκό χρώμα χάρις την σόδα που περιέχει.
Κατάλληλη για εγκυμοσύνη και θηλασμό.
I agree with what the other kids said about oral hygiene, but for me, after 2 days of use, I stopped using it because it irritated my lips and caused dryness.
Συμφωνώ με ότι είπαν τα υπόλοιπα παιδιά από θέμα στοματικής υγιεινής αλλά σε εμένα μετά από 2 μέρες χρήση την σταμάτησα επειδή μου ερέθιζε τα χείλη και μου προκάλεσε ξηρότητα..
Greek company, with blue labeling!!!
White thick paste where you only need a small chickpea-sized amount for a complete wash... the first impression is that it doesn't have a strong taste, something that is disproved along the way with a minimal burning sensation... it didn't bother me because after rinsing this sensation disappeared!!
Update 20/4/2026... after daily use for almost two months, the feeling it leaves in your mouth is that it burns quite a lot, both the inner cavity of the mouth and the lips externally, resulting in me stopping its use!!
Ελληνική εταιρεία, με μπλε σήμανση!!!
Λευκή πηχτή πάστα που χρειάζεσαι μόνο μία μικρή ποσότητα μεγέθους ρεβυθιού για ένα ολοκληρωμένο πλύσιμο...η πρώτη αίσθηση είναι ότι δν έχει έντονη γεύση κάτι που διαψεύδεται στην πορεία με ελάχιστο το αίσθημα του καύσου...δν με χάλασε γτ μετά το ξέπλυμα εξαφανίστηκε αυτή η αίσθηση !!
Update 20/4/2026... μετά από χρήση καθημερινή κ σε διάστημα σχεδόν δύο μηνών,η αίσθηση που σου αφήνει στο στόμα είναι ότι καίει αρκετά κ την εσωτερική κοιλότητα του στόματος κ εξωτερικά τα χείλη με αποτέλεσμα να σταματήσω την χρήση της !!
I tried it the first time I saw blood on my gums at the beginning of my pregnancy. The bleeding stopped immediately, from the first uses. I should note that I didn't have nausea etc., so the taste didn't bother me. It leaves a fresh breath and a very nice feeling of cleanliness. I also got another toothpaste that is recommended for pregnancy, no comparison!
Τη δοκίμασα την πρώτη φορά που είδα αίμα στα ούλα μου κατά την αρχή της εγκυμοσύνης. Σταμάτησε απευθείας το αίμα, από τις πρωτες χρησεις. Να σημειώσω πως δεν είχα αναγούλες κτλ οπότε δε με ενόχλησε η γεύση της. Αφήνει δροσερή αναπνοή και πολύ ωραία αίσθηση καθαριοτητας .Προμηθεύτηκα και άλλη οδοντόκρεμα που την προτείνουν για εγκυμοσύνη , καμία σχέση !
I have bought it the last few times. Honest toothpaste, I feel that it cleans in the long run and keeps gums and teeth healthy. It's been a long time since I've had bleeding gums like I used to
Το έχω αγοράσει τις τελευταίες φορές. Τίμια οδοντόκρεμα, νιώθω ότι καθαρίζει μακροπρόθεσμα και ότι κρατάει υγιές τα ούλα και τα δόντια. Έχω πολύ καιρό να βγάλω αίμα στα ούλα όπως έβγαζα παλαιότερα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Greek company, with blue labeling!!!
White thick paste where you only need a small chickpea-sized amount for a complete wash... the first impression is that it doesn't have a strong taste, something that is disproved along the way with a minimal burning sensation... it didn't bother me because after rinsing this sensation disappeared!!
Update 20/4/2026... after daily use for almost two months, the feeling it leaves in your mouth is that it burns quite a lot, both the inner cavity of the mouth and the lips externally, resulting in me stopping its use!!
Ελληνική εταιρεία, με μπλε σήμανση!!!
Λευκή πηχτή πάστα που χρειάζεσαι μόνο μία μικρή ποσότητα μεγέθους ρεβυθιού για ένα ολοκληρωμένο πλύσιμο...η πρώτη αίσθηση είναι ότι δν έχει έντονη γεύση κάτι που διαψεύδεται στην πορεία με ελάχιστο το αίσθημα του καύσου...δν με χάλασε γτ μετά το ξέπλυμα εξαφανίστηκε αυτή η αίσθηση !!
Update 20/4/2026... μετά από χρήση καθημερινή κ σε διάστημα σχεδόν δύο μηνών,η αίσθηση που σου αφήνει στο στόμα είναι ότι καίει αρκετά κ την εσωτερική κοιλότητα του στόματος κ εξωτερικά τα χείλη με αποτέλεσμα να σταματήσω την χρήση της !!
I tried it the first time I saw blood on my gums at the beginning of my pregnancy. The bleeding stopped immediately, from the first uses. I should note that I didn't have nausea etc., so the taste didn't bother me. It leaves a fresh breath and a very nice feeling of cleanliness. I also got another toothpaste that is recommended for pregnancy, no comparison!
Τη δοκίμασα την πρώτη φορά που είδα αίμα στα ούλα μου κατά την αρχή της εγκυμοσύνης. Σταμάτησε απευθείας το αίμα, από τις πρωτες χρησεις. Να σημειώσω πως δεν είχα αναγούλες κτλ οπότε δε με ενόχλησε η γεύση της. Αφήνει δροσερή αναπνοή και πολύ ωραία αίσθηση καθαριοτητας .Προμηθεύτηκα και άλλη οδοντόκρεμα που την προτείνουν για εγκυμοσύνη , καμία σχέση !
I have bought it the last few times. Honest toothpaste, I feel that it cleans in the long run and keeps gums and teeth healthy. It's been a long time since I've had bleeding gums like I used to
Το έχω αγοράσει τις τελευταίες φορές. Τίμια οδοντόκρεμα, νιώθω ότι καθαρίζει μακροπρόθεσμα και ότι κρατάει υγιές τα ούλα και τα δόντια. Έχω πολύ καιρό να βγάλω αίμα στα ούλα όπως έβγαζα παλαιότερα
Excellent! It is very refreshing. It is as thick as it should be, not annoying at all, and it's the first time I'm using toothpaste that makes my teeth so white! Clearly better quality than many commercial toothpastes.
Εξαιρετική! Είναι πολύ δροσερή. Είναι τόσο πηχτή όσο πρέπει, σε καθόλου ενοχλητικό βαθμό και πρώτη φορά χρησιμοποιώ οδοντόκρεμα που κάνει τα δόντια τόσο λευκά! Σαφώς καλύτερη ποιοτικά από πολλές οδοντόκρεμες του εμπορίου.
Quite thick but that didn't bother me. It definitely requires a better rinse than a regular toothpaste. Cleans well and leaves breath fresh. I recommend it
Αρκετά πηκτή αλλά δεν με ενόχλησε αυτό. θέλει σίγουρα καλύτερο ξέπλυμα από ότι μια κοινή οδοντόκρεμα. καθαρίζει καλά και αφήνει δροσερή την αναπνοή. την προτείνω
Feeling of freshness. Indeed a bit thick, but not something terrible as I read in other reviews. It resembles the density of old toothpaste. Just fine, really.
Αίσθηση φρεσκάδας. Όντως λίγο πηκτή, αλλά όχι κάτι το τρομερό όπως διάβασα σε άλλες αξιολογήσεις. Θυμίζει σε πυκνότητα τις παλιές οδοντόκρεμες. Μια χαρά δηλαδή.
My dentist has been recommending it to me for years. It's one of the two best I've used for gums. I see a difference in irritation after a few days of proper use. The positive is that it requires a minimal amount.
Μου την προτείνει ο οδοντίατρος χρόνια τώρα. Στις δύο καλύτερες που έχω χρησιμοποιήσει για ούλα. Βλέπω διαφορά στον ερεθισμό μετά από λίγες μέρες σωστής χρήσης. Στα θετικά ότι θέλει ελάχιστη ποσότητα.
Very good toothpaste. Nice taste that burns a little. It seems to be effective. My teeth look cleaner from plaque and my gums don't bleed when brushing.
Πολύ καλή οδοντόκρεμα. Ωραία γεύση που καίει λίγο. Φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Τα δόντια μου φαίνονται πο καθαρά από πλάκα και τα ούλα δεν ματώνουν στο βούρτσισμα.
Very good toothpaste and not toothpaste cream. Indeed, it requires a lot of pressure to come out of the tube, but the result justifies it. It leaves a feeling of freshness and cleanliness. I will definitely buy it again. (If they could improve it and make it more like toothpaste to come out easier, it would help a lot of people)
Πολυ καλη οδοντοΠΑΣΤΑ και οχι οδοντόκρεμα..
Πράγματι θελει αρκετή πίεση στο να βγει απο το σωληνάριο,αλλα το αποτελεσμα σε δικαιώνει.. Αφηνει αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας.. Θα την ξανααγορασω φυσικά..
(Αν μπορούν να διορθώσουν και να γινει προς οδοντόκρεμα για να βγαινει πιο ευκολα θα βοηθούσε πολυ κοσμο)
Very good toothpaste with many properties for the teeth. Two dentists recommended it to me, not at all coincidental. It cleans the teeth perfectly and leaves an amazing feeling of cleanliness. I have a bridge, and the dentist told me that this does a very good job and kills bacteria in difficult spots inside the bridge that the toothbrush can't reach!! It is definitely recommended! Update 9-1-25. I went for a teeth cleaning at 4 months; I was a bit late because they told me I needed cleanings every 3 months due to periodontitis, and now the dentist who saw me told me I don't need a cleaning yet. This is due to this toothpaste that I use only at night. I was surprised it does such a good job. Get it yesterday!
πολυ καλη οδοντοκρεμα με πολλες ιδιοτητες υπερ των δοντιων.μου την συστησαν δυο οδοντιατροι καθολου τυχαιο.καθαριζει τελεια τα δοντια κ αφηνει φοβερη αισθηση καθαριοτητας.εχω βαλει γεφυρα κ μου ειπε ο οδοντιατρος οτι αυτη κανει πολυ καλη δουλεια κ σκοτωνει τα μικροβια σε δυσκολα σημεια μεσα στην γεφυρα που δν παει η οδοντοβουρτσα!!προτεινεται εννοειται!update 9-1-25.πηγα για καθαρισμο δοντιων στο 4 μηνο αργησα λιγο γτ μου ελεγαν οτι στο 3 μηνο θελω καθαρισμους λογω περιοδοντιτιδας κ τωρα ο οδοντιατρος που με ειδε μου ειπε δν χρειαζομαι ακομα καθαρισμο.αυτο οφειλεται στην οδοντοκρεμα αυτην που την χρησιμοποιω μονο το βραδυ.εξεπλαγην να κανει τοσο καλη δουλεια.παρτε την χθες
Very good toothpaste, cleans and freshens, the only negative is that it is hard, which doesn't personally affect me, I do not recommend it for children.
Πολύ καλή οδοντόκρεμα, καθαρίζει και φρεσκάρει, το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι σκληρή, πράμα που δεν επηρεάζει εμένα προσωπικά, δεν συστήνω για παιδιά.
The toothpaste is so hard in texture that it becomes difficult to use. It doesn't do anything more than other toothpastes with a perfect texture. The tube can't even be squeezed. Definitely not recommended, especially for children
μπετόν αρμε. τόσο σκληρή υφή που γίνεται δυσχρηστη. Δεν κάνει κάτι περισσότερο από άλλες οδοντόκρεμες με τέλεια υφή. ούτε το σωληναριο δεν πιεζεται. από παιδί σε καμία περίπτωση. Δεν συνιστάται
The reviews I read here were the reason why I chose it. It leaves a shine on the teeth and generally works on everything in the oral cavity. For its price and the result it gives, someone can get it with their eyes closed.
Οι κριτικες που διαβασα εδω μεσα ηταν και ο λογος που την προτιμησα.Σου αφηνει γυαλαδα στα δοντια γενικα δουλευει σε ολα στην στοματικη κοιλοτητα.Για την τιμη της και το αποτελεσμα που δινει την παιρνει καποιος με κλειστα τα ματια.
I got it experimentally because I had sensitivity to hot and cold. It proved to be excellent in many aspects, I no longer have sensitivity, my teeth have a shinier texture and are whiter. I continue my routine with floss, of course, but I believe it's worth its money. It definitely helped me more than Sensodyne.
Την πήρα πειραματικά γιατί είχα ευαισθησία με τα ζεστά και τα κρύα. Αποδείχθηκε εξαιρετική από πολλές απόψεις, δεν έχω πλέον ευαισθησία, τα δόντια Μ έχουν μια πιο γυαλιστερή υφή και είναι και πιο λευκά. Συνεχίζω βέβαια κανονικά τη ρουτίνα και με νήμα αλλά πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά της. Σίγουρα με βοήθησε περισσότερο από sensodine.
Cleans the mouth perfectly and leaves a nice taste for many hours. Definitely much more economical than those from the supermarket as it lasts for over two months.
Καθαρίζει τέλεια το στόμα και αφήνει ωραία γεύση για πολλές ώρες. Σίγουρα πολύ πιο οικονομική απο αυτές του σουπερμαρκετ αφού κρατάει πάνω απο δύο μήνες.
One of the best toothpastes I have tried. The feeling after using it is the same as that of a professional cleaning done by a dentist.
Από τις καλύτερες οδοντόκρεμες που έχω δοκιμάσει. Η αίσθηση μετά από την χρήση είναι ίδια με αυτήν του επαγγελματικού καθαρισμού που σου κάνει οδοντίατρος.
I bought it after my dentist recommended it to me because I had issues with sudden changes in temperature affecting my teeth. When I would drink or eat something frozen or very hot, I would experience mild pain. In combination with the corresponding solution, I noticed a difference. It is also suitable for everyday use.
Την αγόρασα μετά που μου την πρότεινε ο οδοντίατρος μου γιατί τα δόντια μου είχαν θέμα στις απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας. Όταν έπινα ή έτρωγα κάτι παγωμένο ή πολύ ζεστό είχα ελαφριούς πόνους. Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο διάλυμα είδα διαφορά. Επίσης είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση.
Quite good, but it didn't impress me either. Relatively good taste, easy to get used to. Leaves a refreshing breath. I bought it for my gum disease, but I didn't see significant differences. I probably need to get a more specialized toothpaste.
Αρκετά καλή, αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας. Σχετικά καλή γεύση, που συνηθίζεται εύκολα. Αφήνει δροσερή αναπνοή. Την πήρα για ουλίτιδα που έχω, αλλά δεν είδα σημαντικές διαφορές. Μάλλον πρέπει να πάρω μια πιο ειδικευμένη οδοντόκρεμα.
I have been using it for 2 years and I can't use any other!
A small amount is enough.
The packaging lasts me about 6 months.
It provides cleanliness to the teeth, fresh clean breath, and maintains the white color thanks to the baking soda it contains.
Suitable for pregnancy and breastfeeding.
Την χρησιμοποιώ 2 χρόνια και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλη!
Μια μικρή ποσότητα αρκεί.
Η συσκευασία του μου κρατάει 6 μήνες περίπου.
Προσφέρει καθαριότητα στα δόντια,δροσερή καθαρή αναπνοή και συντηρεί το λευκό χρώμα χάρις την σόδα που περιέχει.
Κατάλληλη για εγκυμοσύνη και θηλασμό.
I agree with what the other kids said about oral hygiene, but for me, after 2 days of use, I stopped using it because it irritated my lips and caused dryness.
Συμφωνώ με ότι είπαν τα υπόλοιπα παιδιά από θέμα στοματικής υγιεινής αλλά σε εμένα μετά από 2 μέρες χρήση την σταμάτησα επειδή μου ερέθιζε τα χείλη και μου προκάλεσε ξηρότητα..
Greek company, with blue labeling!!!
White thick paste where you only need a small chickpea-sized amount for a complete wash... the first impression is that it doesn't have a strong taste, something that is disproved along the way with a minimal burning sensation... it didn't bother me because after rinsing this sensation disappeared!!
Update 20/4/2026... after daily use for almost two months, the feeling it leaves in your mouth is that it burns quite a lot, both the inner cavity of the mouth and the lips externally, resulting in me stopping its use!!
Ελληνική εταιρεία, με μπλε σήμανση!!!
Λευκή πηχτή πάστα που χρειάζεσαι μόνο μία μικρή ποσότητα μεγέθους ρεβυθιού για ένα ολοκληρωμένο πλύσιμο...η πρώτη αίσθηση είναι ότι δν έχει έντονη γεύση κάτι που διαψεύδεται στην πορεία με ελάχιστο το αίσθημα του καύσου...δν με χάλασε γτ μετά το ξέπλυμα εξαφανίστηκε αυτή η αίσθηση !!
Update 20/4/2026... μετά από χρήση καθημερινή κ σε διάστημα σχεδόν δύο μηνών,η αίσθηση που σου αφήνει στο στόμα είναι ότι καίει αρκετά κ την εσωτερική κοιλότητα του στόματος κ εξωτερικά τα χείλη με αποτέλεσμα να σταματήσω την χρήση της !!
I tried it the first time I saw blood on my gums at the beginning of my pregnancy. The bleeding stopped immediately, from the first uses. I should note that I didn't have nausea etc., so the taste didn't bother me. It leaves a fresh breath and a very nice feeling of cleanliness. I also got another toothpaste that is recommended for pregnancy, no comparison!
Τη δοκίμασα την πρώτη φορά που είδα αίμα στα ούλα μου κατά την αρχή της εγκυμοσύνης. Σταμάτησε απευθείας το αίμα, από τις πρωτες χρησεις. Να σημειώσω πως δεν είχα αναγούλες κτλ οπότε δε με ενόχλησε η γεύση της. Αφήνει δροσερή αναπνοή και πολύ ωραία αίσθηση καθαριοτητας .Προμηθεύτηκα και άλλη οδοντόκρεμα που την προτείνουν για εγκυμοσύνη , καμία σχέση !
I have bought it the last few times. Honest toothpaste, I feel that it cleans in the long run and keeps gums and teeth healthy. It's been a long time since I've had bleeding gums like I used to
Το έχω αγοράσει τις τελευταίες φορές. Τίμια οδοντόκρεμα, νιώθω ότι καθαρίζει μακροπρόθεσμα και ότι κρατάει υγιές τα ούλα και τα δόντια. Έχω πολύ καιρό να βγάλω αίμα στα ούλα όπως έβγαζα παλαιότερα