Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The water bottle is very beautiful and the quality of the filtered water is very good. Unfortunately, the spout is quite hard to open with your teeth (it also depends on your dentition, of course, but they could have made it much easier). It's not impossible to open it, but it is quite difficult and you start to feel insecure that you might be straining your teeth more than necessary. Using your hands, on the other hand, is not the best in terms of hygiene, especially if you are on public transport or at the gym, etc.
Το παγουράκι είναι πολύ όμορφο και η ποιότητα του φιλτραρισμένου νερού πολύ καλή.
Δυστυχώς, το στόμιο είναι αρκετά σκληρό για να το ανοίγεις με τα δόντια (εξαρτάται και από την οδοντοστοιχία, βέβαια, αλλά θα μπορούσαν να το έχουν κάνει αρκετά πιο εύκολο). Δεν είναι αδύνατον να το ανοίξεις, αλλά σε ζορίζει αρκετά και αρχίζεις να έχεις μια ανασφάλεια μήπως ταλαιπωρείς τα δόντια περισσότερο από ό,τι χρειάζεται. Το να χρησιμοποιεί κανείς τα χέρια του, δε, δεν είναι ό,τι καλύτερο από άποψη υγιεινής, ειδικά αν βρίσκεται σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή γυμναστήριο κλπ.
In general, I have a bit of an issue with the taste of water in most places, and I was skeptical if this little filter would do anything but it really works. The plastic is good quality and does not negatively affect the taste of the water. It seals quite well and I put it inside my bag without any problem so far
Γενικά έχω λίγο θέμα με τη γεύση του νερού στα περισόττερα μέρη, και ήμουν σκεπτικός αν αυτό το φιλτράκι θα κάνει τίποτα αλλα πραγματικά δουλεύει. Το πλαστικό είναι καλή ποιότητα και δεν επηρεάζει αρνητική τη γεύση του νερού. Κλείνει αρκετά καλά και το βάζω εσψτερικά σε τσάντα χωρίς πρόβλημα μέχρι στιγμής
Excellent for areas with a lot of chlorine. The downside is that I dropped it once with the lid facing down and the lid broke. It works normally without any problem but I have a broken lid and when I contacted the import company they told me that it is not available as a spare part and nothing can be done. I did not ask for a replacement but to buy one. I have bought 2. One for my work and the 2nd to have with me. Attention, it is not a thermos, it does not keep temperature.
Εξαιρετικό για περιοχές με πολύ χλώριο. Το αρνητικό είναι ότι μου έπεσε μία φορά με το καπάκι προς τα κάτω και έσπασε το καπάκι. λειτουργεί κανονικά χωρίς πρόβλημα αλλά έχω σπασμένο καπάκι και σε επικοινωνία με την εταιρεία εισαγωγής μου είπαν ότι δεν υπάρχει ως ανταλλακτικό και δεν μπορεί να γίνει κάτι. δεν ζήτησα αντικατάσταση αλλά αγορά. Έχω αγοράσει 2. το ένα για την εργασία μου και το 2ο για να το έχω μαζί μου. Προσοχή, δεν είναι θερμός, δεν κρατάει θερμοκρασία.
The water bottle is very beautiful and the quality of the filtered water is very good. Unfortunately, the spout is quite hard to open with your teeth (it also depends on your dentition, of course, but they could have made it much easier). It's not impossible to open it, but it is quite difficult and you start to feel insecure that you might be straining your teeth more than necessary. Using your hands, on the other hand, is not the best in terms of hygiene, especially if you are on public transport or at the gym, etc.
Το παγουράκι είναι πολύ όμορφο και η ποιότητα του φιλτραρισμένου νερού πολύ καλή.
Δυστυχώς, το στόμιο είναι αρκετά σκληρό για να το ανοίγεις με τα δόντια (εξαρτάται και από την οδοντοστοιχία, βέβαια, αλλά θα μπορούσαν να το έχουν κάνει αρκετά πιο εύκολο). Δεν είναι αδύνατον να το ανοίξεις, αλλά σε ζορίζει αρκετά και αρχίζεις να έχεις μια ανασφάλεια μήπως ταλαιπωρείς τα δόντια περισσότερο από ό,τι χρειάζεται. Το να χρησιμοποιεί κανείς τα χέρια του, δε, δεν είναι ό,τι καλύτερο από άποψη υγιεινής, ειδικά αν βρίσκεται σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή γυμναστήριο κλπ.
In general, I have a bit of an issue with the taste of water in most places, and I was skeptical if this little filter would do anything but it really works. The plastic is good quality and does not negatively affect the taste of the water. It seals quite well and I put it inside my bag without any problem so far
Γενικά έχω λίγο θέμα με τη γεύση του νερού στα περισόττερα μέρη, και ήμουν σκεπτικός αν αυτό το φιλτράκι θα κάνει τίποτα αλλα πραγματικά δουλεύει. Το πλαστικό είναι καλή ποιότητα και δεν επηρεάζει αρνητική τη γεύση του νερού. Κλείνει αρκετά καλά και το βάζω εσψτερικά σε τσάντα χωρίς πρόβλημα μέχρι στιγμής
Excellent for areas with a lot of chlorine. The downside is that I dropped it once with the lid facing down and the lid broke. It works normally without any problem but I have a broken lid and when I contacted the import company they told me that it is not available as a spare part and nothing can be done. I did not ask for a replacement but to buy one. I have bought 2. One for my work and the 2nd to have with me. Attention, it is not a thermos, it does not keep temperature.
Εξαιρετικό για περιοχές με πολύ χλώριο. Το αρνητικό είναι ότι μου έπεσε μία φορά με το καπάκι προς τα κάτω και έσπασε το καπάκι. λειτουργεί κανονικά χωρίς πρόβλημα αλλά έχω σπασμένο καπάκι και σε επικοινωνία με την εταιρεία εισαγωγής μου είπαν ότι δεν υπάρχει ως ανταλλακτικό και δεν μπορεί να γίνει κάτι. δεν ζήτησα αντικατάσταση αλλά αγορά. Έχω αγοράσει 2. το ένα για την εργασία μου και το 2ο για να το έχω μαζί μου. Προσοχή, δεν είναι θερμός, δεν κρατάει θερμοκρασία.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The water bottle is very beautiful and the quality of the filtered water is very good. Unfortunately, the spout is quite hard to open with your teeth (it also depends on your dentition, of course, but they could have made it much easier). It's not impossible to open it, but it is quite difficult and you start to feel insecure that you might be straining your teeth more than necessary. Using your hands, on the other hand, is not the best in terms of hygiene, especially if you are on public transport or at the gym, etc.
Το παγουράκι είναι πολύ όμορφο και η ποιότητα του φιλτραρισμένου νερού πολύ καλή.
Δυστυχώς, το στόμιο είναι αρκετά σκληρό για να το ανοίγεις με τα δόντια (εξαρτάται και από την οδοντοστοιχία, βέβαια, αλλά θα μπορούσαν να το έχουν κάνει αρκετά πιο εύκολο). Δεν είναι αδύνατον να το ανοίξεις, αλλά σε ζορίζει αρκετά και αρχίζεις να έχεις μια ανασφάλεια μήπως ταλαιπωρείς τα δόντια περισσότερο από ό,τι χρειάζεται. Το να χρησιμοποιεί κανείς τα χέρια του, δε, δεν είναι ό,τι καλύτερο από άποψη υγιεινής, ειδικά αν βρίσκεται σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή γυμναστήριο κλπ.
In general, I have a bit of an issue with the taste of water in most places, and I was skeptical if this little filter would do anything but it really works. The plastic is good quality and does not negatively affect the taste of the water. It seals quite well and I put it inside my bag without any problem so far
Γενικά έχω λίγο θέμα με τη γεύση του νερού στα περισόττερα μέρη, και ήμουν σκεπτικός αν αυτό το φιλτράκι θα κάνει τίποτα αλλα πραγματικά δουλεύει. Το πλαστικό είναι καλή ποιότητα και δεν επηρεάζει αρνητική τη γεύση του νερού. Κλείνει αρκετά καλά και το βάζω εσψτερικά σε τσάντα χωρίς πρόβλημα μέχρι στιγμής
Excellent for areas with a lot of chlorine. The downside is that I dropped it once with the lid facing down and the lid broke. It works normally without any problem but I have a broken lid and when I contacted the import company they told me that it is not available as a spare part and nothing can be done. I did not ask for a replacement but to buy one. I have bought 2. One for my work and the 2nd to have with me. Attention, it is not a thermos, it does not keep temperature.
Εξαιρετικό για περιοχές με πολύ χλώριο. Το αρνητικό είναι ότι μου έπεσε μία φορά με το καπάκι προς τα κάτω και έσπασε το καπάκι. λειτουργεί κανονικά χωρίς πρόβλημα αλλά έχω σπασμένο καπάκι και σε επικοινωνία με την εταιρεία εισαγωγής μου είπαν ότι δεν υπάρχει ως ανταλλακτικό και δεν μπορεί να γίνει κάτι. δεν ζήτησα αντικατάσταση αλλά αγορά. Έχω αγοράσει 2. το ένα για την εργασία μου και το 2ο για να το έχω μαζί μου. Προσοχή, δεν είναι θερμός, δεν κρατάει θερμοκρασία.
The water bottle is very beautiful and the quality of the filtered water is very good. Unfortunately, the spout is quite hard to open with your teeth (it also depends on your dentition, of course, but they could have made it much easier). It's not impossible to open it, but it is quite difficult and you start to feel insecure that you might be straining your teeth more than necessary. Using your hands, on the other hand, is not the best in terms of hygiene, especially if you are on public transport or at the gym, etc.
Το παγουράκι είναι πολύ όμορφο και η ποιότητα του φιλτραρισμένου νερού πολύ καλή.
Δυστυχώς, το στόμιο είναι αρκετά σκληρό για να το ανοίγεις με τα δόντια (εξαρτάται και από την οδοντοστοιχία, βέβαια, αλλά θα μπορούσαν να το έχουν κάνει αρκετά πιο εύκολο). Δεν είναι αδύνατον να το ανοίξεις, αλλά σε ζορίζει αρκετά και αρχίζεις να έχεις μια ανασφάλεια μήπως ταλαιπωρείς τα δόντια περισσότερο από ό,τι χρειάζεται. Το να χρησιμοποιεί κανείς τα χέρια του, δε, δεν είναι ό,τι καλύτερο από άποψη υγιεινής, ειδικά αν βρίσκεται σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή γυμναστήριο κλπ.
In general, I have a bit of an issue with the taste of water in most places, and I was skeptical if this little filter would do anything but it really works. The plastic is good quality and does not negatively affect the taste of the water. It seals quite well and I put it inside my bag without any problem so far
Γενικά έχω λίγο θέμα με τη γεύση του νερού στα περισόττερα μέρη, και ήμουν σκεπτικός αν αυτό το φιλτράκι θα κάνει τίποτα αλλα πραγματικά δουλεύει. Το πλαστικό είναι καλή ποιότητα και δεν επηρεάζει αρνητική τη γεύση του νερού. Κλείνει αρκετά καλά και το βάζω εσψτερικά σε τσάντα χωρίς πρόβλημα μέχρι στιγμής
Excellent for areas with a lot of chlorine. The downside is that I dropped it once with the lid facing down and the lid broke. It works normally without any problem but I have a broken lid and when I contacted the import company they told me that it is not available as a spare part and nothing can be done. I did not ask for a replacement but to buy one. I have bought 2. One for my work and the 2nd to have with me. Attention, it is not a thermos, it does not keep temperature.
Εξαιρετικό για περιοχές με πολύ χλώριο. Το αρνητικό είναι ότι μου έπεσε μία φορά με το καπάκι προς τα κάτω και έσπασε το καπάκι. λειτουργεί κανονικά χωρίς πρόβλημα αλλά έχω σπασμένο καπάκι και σε επικοινωνία με την εταιρεία εισαγωγής μου είπαν ότι δεν υπάρχει ως ανταλλακτικό και δεν μπορεί να γίνει κάτι. δεν ζήτησα αντικατάσταση αλλά αγορά. Έχω αγοράσει 2. το ένα για την εργασία μου και το 2ο για να το έχω μαζί μου. Προσοχή, δεν είναι θερμός, δεν κρατάει θερμοκρασία.