I've had it for about a month.
I waited to check it out before writing my review.
Pros:
- Stylish watch, comfortable, you can adjust the bracelet as you like
- Plenty of functions
- Large screen
- Battery lasts at least 12 days (I charge it about once every two weeks with wrist activation on)
- Connects to mobile via Bluetooth
- It's lightweight
Cons:
- When I have it set to activate with wrist movement, many times it doesn’t activate on the first try
- With the bracelet now in the summer, my wrist sweats, although this might happen with any bracelet
Conclusion:
For the 109 euros I paid when I got it, I am VERY SATISFIED, I use it for walking - steps etc., for outings, for work. A watch for everything.
Update 11/8:
Unfortunately, the screen burned out. I went to the well-known store where I bought it and asked to see what happens with the service. They told me it needs to go to Athens and when they give me the okay, either they will fix it or I will get another one. Estimated time due to summer is 2-3 weeks, if that. And I said, what should I do, will I be without a watch?
So guys, I went and got a small Xiaomi and I’m waiting for the 15th of August to send it for service.
I was very disappointed. Everything is disposable, and the service is non-existent. Once they saw that the screen burned out, I should have gotten a new one right away. Very sad all of this. Be careful with your purchases.
Το έχω περίπου ένα μήνα.
Περίμενα να το τσεκάρω για να γράψω την κριτική μου.
Στα θετικά
-Εμφανίσημο ρολόι, άνετο, ρυθμίζεις το μπρασελέ όπως θες
-Αρκετές λειτουργίες
-Μεγάλη οθόνη
-Μπαταρία που κρατάει τουλάχιστον 12 μέρες (το φορτίζω περίπου μια φορά στις δύο βδομάδες με λειτουργία ενεργοποίησης καρπού)
-Σύνδεση με κινητό μέσω Bluetooth
-Είναι ελαφρύ
Στα αρνητικά
-Όταν το έχω στη ρύθμιση να ενεργοποιείται με κούνημα καρπού, πολλές φορές δεν ενεργοποιείται με την πρώτη
-Με το μπρασελέ τώρα το καλοκαίρι ιδρώνει το χέρι μου, ίσως αυτό βεβαια να συνέβαινε με οποιοδήποτε μπρασελέ
Συμπέρασμα
Για τα 109 ευρώ που έδωσα όταν το πήρα, είμαι ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ, το χρησιμοποιώ για περπάτημα- βήματα κλπ, για βόλτα, για δουλειά.Ένα ρολόι για όλα.
update 11/8
Δυστηχώς κάηκε η οθόνη.Πήγα στο γνωστό κατάστημα που το πήρα και ζήτησα να δούμε τι γίνεται με το σέρβις.Μου λέει πρέπει να πάει Αθήνα και όταν μου δώσουν το οκ, ή θα το φτιάξουν ή θα πάρεις άλλο.Εκτιμώμενος χρόνος λόγω καλοκαιριού 2-3 βδομάδες και αν.Και γω λεω ρε παιδιά τι να κάνω θα μείνω χωρίς ρολόι?
Οπότε μάγκες πήγα πήρα ένα μικρό xiaomi και περιμένω να περάσει ο 15αυγουστος να το στείλω για σέρβις.
Απογοητεύτηκα πολύ.Όλα αναλώσιμα, και το σέρβις ανύπαρκτο.Αφού είδε ότι κάηκε η οθόνη έπρεπε κατευθείαν να πάρω καινούριο.Πολύ λυπηρό όλο αυτό.Προσέξτε με τις αγορές σας.