Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
In our kindergarten, lice appeared in my daughter's class very early on. From the first day, we used this specific product for prevention. We never caught lice! I repeat, we had a problem with lice in the class all year long, constantly!!!! I am so satisfied! I don't even care if it makes the hair oily, I don't care about the scent (which it doesn't even have), what matters to me is that my child didn't catch lice at all!!!!
Στο νηπιαγωγείο μας, απο πολυ νωρις εκαναν την εμφανιση τους οι ψειρες στο τμημα της κορης μου. Απο την πρωτη ημερα βαζαμε το συγκεκριμενο προϊόν για πρόληψη. Δεν κολλήσαμε ποτέ! Επαναλαμβάνω οτι ειχαμε πρόβλημα ολη τη χρονιά με ψειρες στο τμημα, συνεχεια!!!! Ειμαι τοσο ευχαριστημενη! Δεν με ενδιαφερει καν εαν λαδωνει τα μαλλια, δεν με ενδιαφερει το άρωμα (που δεν εχει κιολας), με ενδιαφερει οτι δεν κολλησε το παιδι μου καθολου ψειρες!!!!
it doesn't have a particular scent (that's good). After about 6 months of use, we haven't had any issues with lice. The only flaw is that if you forget and spray on the roots, it makes the hair oily
δεν έχει άρωμα ιδιαίτερο ( καλό αυτό). Με χρήση κάπου 6 μήνες, δεν έχουμε θέμα με ψείρες. το μόνο ελλατωμα είναι ότι αν ξεχάσεις και ψεκάσεις σε ριζα, λαδωνει το μαλλι
It doesn't have a nice scent and makes freshly washed hair look greasy immediately. After 2 months of use, no lice have appeared, so it is probably effective. In the end, next time I will prefer the Korres lotion again instead of this one.
Δεν έχει ωραίο άρωμα και κάνει τα φρεσκολουσμένα μαλλιά να δείχνουν αμέσως λαδωμένο. Μετά από 2 μήνες χρήσης, δεν έχει κολλήσει ψείρες, οπότε μάλλον είναι αποτελεσματική. Τελικά, την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι τη λοσιόν του Κορρέ αντί για αυτήν.
Effective and reliable for daily preventive care. We have been using it for years on all our children. It is particularly effective even on girls who have very long hair.
Αποτελεσματικό και αξιόπιστο για καθημερινή προληπτική αγωγή. Το χρησιμοποιούμε χρόνια σε όλα μας τα παιδιά. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό ακόμα και στα κορίτσια που έχουν πολύ μακρυά μαλλιά.
I have been using it on my daughter for over a year. Fortunately, nothing has stuck. It has a neutral scent and did not cause any problems (e.g., dryness or irritation)
Τη χρησιμοποιώ στη κόρη μου πάνω από 1 χρόνο. Ευτυχώς δεν έχει κολλήσει τίποτα.
Έχει ουδέτερο αρωμα και δεν δημιούργησε κανένα προβλημα( πχ ξηροδερμια ή ερεθισμο)
We used it fanatically since 3 years old and we never had a problem. However, this year (6 years old) we got stuck 2 times and it's still relatively early in the year. I don't know if they changed the formula or if our heads just got used to it, but I will switch companies to see how it goes.
Το χρησιμοποιήσαμε φανατικά από 3 χρονών κ δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. όμως φέτος (6 χρονών) κολλήσαμε 2 φορές κ είναι ακόμα σχετικά αρχή της χρονιάς. Δεν ξέρω αν άλλαξαν σύσταση ή απλά το συνήθισε το κεφάλι μας, πάντως θα αλλάξω εταιρία να δω πως θα πάει.
I use it regularly on my two girls, who have been going to daycare since they were 15 months old. Now one is 8 years old and the other is 10 years old. They have very thick and long hair... they have NEVER gotten lice!!! I haven't met anyone who uses it and has gotten lice
Την χρησιμοποιώ συστηματικά στα δυο μου κοριτσια από 15 μηνών που πρωτοπήγαμε βρεφικό σταθμό… Τώρα είναι 8 ετών η μια και 10 ετών η άλλη… έχουν πολύ πυκνό μαλλί και πολύ μακρύ… δεν έχουν κολλήσει ψείρες ΠΟΤΕ!!! Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να την χρησιμοποιεί και να έχει κολλήσει…
I had bought this product about 3 years ago. It did not make my hair oily and had a strong herbal scent. I bought it again about six months ago and it has a different formula. It slightly oils the hair and has a scent like hairspray as some people described. However, in all these years of using it, we haven't seen any lice!
Αυτό το προϊόν το είχα αγοράσει και πριν 3 περίπου χρόνια. Δεν λάδωνε τα μαλλιά και είχε έντονο άρωμα βοτάνων. Το πήρα ξανά πριν κανένα εξάμηνο και έχει άλλη σύσταση. Λαδώνει ελαφρά τα μαλλιά και έχει ένα άρωμα σαν λακ όπως περιέγραψαν κάποιοι. Παρόλα αυτά ψείρες όσα χρόνια το χρησιμοποιώ δεν έχουμε δεί!!!
I use it as a preventive measure. So far we haven't had any "visitors"... The only thing I don't like is that it smells like hairspray as soon as I spray it on my little one's hair and it makes us cough, but it's only for a little while. Other than that, it is odorless.
I am back after 2.5 years of use. My child has never gotten lice even though this year his friends did!! So I think it does a very good job!!
Την χρησιμοποιώ προληπτικά. Μέχρι στιγμής δεν είχαμε..."επισκέπτες"... Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι μυρίζει σαν λακ μόλις ψεκασω τα μαλλάκια του μικρού μου και μας πιάνει βήχας, αλλά είναι για λίγο. Κατά τ'άλλα είναι άοσμο.
Επανέρχομαι μετά από 2,5 χρόνια χρήσης. Δεν έχει κολλήσει ποτέ ψείρες το παιδί μου αν και φέτος κόλλησαν ακόμα και οι φίλοι του!! Οπότε θεωρώ κάνει πολύ καλή δουλειά!!
It makes the hair very oily, as soon as I spray it on our children, everyone starts coughing for a while. They say it is one of the best lice prevention sprays, so we will continue to use it and I hope they are right!
Λαδωνει φουλ τα μαλλιά, με το που ψεκάζω τα παιδια μας πιάνει όλους ένας βήχας για λίγη ώρα..λένε ότι είναι ένα από τα καλύτερα σπρέι πρόληψης για ψείρες οπότε θα συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε και εύχομαι να έχουν δίκιο!
We haven't encountered any problem so far. When I spray it, my little one covers her nose, otherwise she starts coughing. The only downside is that it makes the hair oily
Δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ως τώρα. Όταν ψεκάζω η μικρή μου κλείνει τη μύτη της αλλιώς την πιάνει βήχας. Το μόνο κακό ότι λαδώνει τα μαλλιά
Very good product for prevention. It doesn't make the hair oily unless you overdo it, and it has a relatively mild scent. I stopped spraying it on the roots of my scalp because I noticed dry skin. Overall, it is the best product for us
Παρά πολύ καλό προϊόν για πρόληψή. Δεν λαδώνει τα μαλλια αν δεν το παρακάνεις και έχει σχετικά ηπιο άρωμα. Σταμάτησα να το παραψεκαζω στις ρίζες του κεφαλιού του και γιατί παρατήρησα ξηρο δέρμια. Εν τέλει είναι το καλύτερο προϊόν για μας
As a product, I am very satisfied. While using it, it hasn't caught anything as far as the mouth is concerned. I say so and so because it's a matter of taste. Its smell reminds me of hairspray. I have tried another product like this and didn't see any results, but I believe it depends on what suits each person because my niece had no problem speaking with it, while she didn't see any results with this one. It suited us perfectly, I wouldn't change it
Σαν προϊόν είμαι πολύ ευχαριστημένη όσο το χρησιμοποιούμε δεν έχει πιάσει τίποτα όσον αφορά το στόμα λέω έτσι και έτσι γιατί είναι θέμα γούστου.Εμενα μου θυμίζει λακ η μυρωδιά του.Εχω δοκιμάσει και άλλο προϊόν σαν αυτό και δεν είδα δουλειά αλλά πιστεύω ότι είναι ανάλογα τι ταιριάζει στον καθένα γιατί στην ανιψιά μου δεν είχε πρόβλημα να μιλήσει ενώ με αυτό δεν είδε αποτελέσματα.Εμας μας ταίριαξε τέλεια δεν το αλλάζω
I have been using the product for 3 years now, it is part of our daily routine. During the period that we did not use it, we had similar results and had to run... especially with children with long hair
Χρησιμοποιώ το προϊόν εδώ και 3 χρόνια είναι στην καθημερινότητα μας. Σε διάστημα που δεν το χρησιμοποιήσαμε είχαμε και ανάλογα αποτελέσματα και τρέχαμε… σε παιδία με μακριά μαλλιά ειδικότερα επιβάλετε
We use it all year round at school and we didn't have any problems. However, it didn't save us at camp. Of course, I'm not sure if the little one was using it correctly and refreshing it frequently. Overall, I am very satisfied.
Το χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά στο σχολείο και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Στην κατασκήνωση όμως δε μας έσωσε. Βέβαια, δεν είμαι σίγουρη ότι η μικρή το έβαζε σωστά κι ανανέωνε συχνά. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη.
As long as we use it, we haven't seen any lice! I imagine it's because of this. Also, very important, it doesn't have a strong scent that I had a problem with other products and the kids were uncomfortable.
Όσο την χρησιμοποιουμε ψειρες δεν έχουμε δει! Φαντάζομαι είναι απ αυτήν. Επίσης πολύ σημαντικό δεν έχει έντονο άρωμα που με κάποια άλλα προϊόντα είχα πρόβλημα ως προς αυτό και τα παιδιά δυσφορουσαν.
The only negative thing is that the child has to hold his breath during the "spraying" because it causes him to cough, just like us adults, I don't know why.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι το παιδί την ώρα του ''ψεκασμού''πρέπει να κρατάει την αναπνοή του γιατί του φέρνει βήχα όπως και σε εμάς τους μεγάλους δεν ξέρω γιατί.
Pleasant fragrance, without leaving any greasiness and highly effective so far on the kids! Relatively small quantity, could be more affordable at least.
Ευχάριστο άρωμα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και άκρως αποτελεσματικό έως τώρα στα παιδιά! Σχετικά μικρή ποσότητα, θα μπορούσε να είναι πιο φθηνό τουλάχιστον.
One of the best products I have ever bought. Simply perfect scent and does the job compared to other products I bought and unfortunately my little one got lice
ενα απο τα καλυτερα προιοντα που εχω αγορασει ποτε.απλα τελειο αρωμα και κανει δουλεια σε σχεση με αλλα προιοντα που αγορασα και δυστυχως κολλησε η μικρη μου ψειρες
After a terrible ordeal with a related lice adventure last summer, we made sure to be secure with a preventive spray that is applied daily to the child before going to school. We chose this one after a recommendation from a relative who is also a dermatologist and a mother of a young child. So far, we haven't had any problems, without any rumors of an outbreak at the daycare center. Better safe than sorry.
As for the downside, the scent of the product (probably I didn't get the previous version that everyone says smelled nice) but if it's effective, it's worth it.
Μετά απο φοβερή ταλαιπωρία με σχετική ψειρο-περιπέτεια το καλοκαίρι φροντίσαμε να είμαστε πλέον εξασφαλισμένοι με ένα προληπτικό σπρέυ που εφαρμόζεται καθημερινά στο παιδάκι πριν πάει σχολείο. Επιλέξαμε αυτό μετά απο πρόταση συγγενικού προσώπου το οποίο μάλιστα είναι και δερματολόγος και μαμά μικρού παιδιού. Ως τώρα δεν είχαμε κανένα πρόβλημα χωρίς βέβαια να έχει ακουστεί φήμη για κρούσμα στον παιδικό σταθμό. Better safe than sorry..
Στα μείον το άρωμα του προϊόντος (μάλλον δεν πρόλαβα την προηγούμενη έκδοση που λένε όλοι οτι μύριζε όμορφα) αλλά αν είναι αποτελεσματικό χαλάλι..
In our kindergarten, lice appeared in my daughter's class very early on. From the first day, we used this specific product for prevention. We never caught lice! I repeat, we had a problem with lice in the class all year long, constantly!!!! I am so satisfied! I don't even care if it makes the hair oily, I don't care about the scent (which it doesn't even have), what matters to me is that my child didn't catch lice at all!!!!
Στο νηπιαγωγείο μας, απο πολυ νωρις εκαναν την εμφανιση τους οι ψειρες στο τμημα της κορης μου. Απο την πρωτη ημερα βαζαμε το συγκεκριμενο προϊόν για πρόληψη. Δεν κολλήσαμε ποτέ! Επαναλαμβάνω οτι ειχαμε πρόβλημα ολη τη χρονιά με ψειρες στο τμημα, συνεχεια!!!! Ειμαι τοσο ευχαριστημενη! Δεν με ενδιαφερει καν εαν λαδωνει τα μαλλια, δεν με ενδιαφερει το άρωμα (που δεν εχει κιολας), με ενδιαφερει οτι δεν κολλησε το παιδι μου καθολου ψειρες!!!!
it doesn't have a particular scent (that's good). After about 6 months of use, we haven't had any issues with lice. The only flaw is that if you forget and spray on the roots, it makes the hair oily
δεν έχει άρωμα ιδιαίτερο ( καλό αυτό). Με χρήση κάπου 6 μήνες, δεν έχουμε θέμα με ψείρες. το μόνο ελλατωμα είναι ότι αν ξεχάσεις και ψεκάσεις σε ριζα, λαδωνει το μαλλι
It doesn't have a nice scent and makes freshly washed hair look greasy immediately. After 2 months of use, no lice have appeared, so it is probably effective. In the end, next time I will prefer the Korres lotion again instead of this one.
Δεν έχει ωραίο άρωμα και κάνει τα φρεσκολουσμένα μαλλιά να δείχνουν αμέσως λαδωμένο. Μετά από 2 μήνες χρήσης, δεν έχει κολλήσει ψείρες, οπότε μάλλον είναι αποτελεσματική. Τελικά, την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι τη λοσιόν του Κορρέ αντί για αυτήν.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
In our kindergarten, lice appeared in my daughter's class very early on. From the first day, we used this specific product for prevention. We never caught lice! I repeat, we had a problem with lice in the class all year long, constantly!!!! I am so satisfied! I don't even care if it makes the hair oily, I don't care about the scent (which it doesn't even have), what matters to me is that my child didn't catch lice at all!!!!
Στο νηπιαγωγείο μας, απο πολυ νωρις εκαναν την εμφανιση τους οι ψειρες στο τμημα της κορης μου. Απο την πρωτη ημερα βαζαμε το συγκεκριμενο προϊόν για πρόληψη. Δεν κολλήσαμε ποτέ! Επαναλαμβάνω οτι ειχαμε πρόβλημα ολη τη χρονιά με ψειρες στο τμημα, συνεχεια!!!! Ειμαι τοσο ευχαριστημενη! Δεν με ενδιαφερει καν εαν λαδωνει τα μαλλια, δεν με ενδιαφερει το άρωμα (που δεν εχει κιολας), με ενδιαφερει οτι δεν κολλησε το παιδι μου καθολου ψειρες!!!!
it doesn't have a particular scent (that's good). After about 6 months of use, we haven't had any issues with lice. The only flaw is that if you forget and spray on the roots, it makes the hair oily
δεν έχει άρωμα ιδιαίτερο ( καλό αυτό). Με χρήση κάπου 6 μήνες, δεν έχουμε θέμα με ψείρες. το μόνο ελλατωμα είναι ότι αν ξεχάσεις και ψεκάσεις σε ριζα, λαδωνει το μαλλι
It doesn't have a nice scent and makes freshly washed hair look greasy immediately. After 2 months of use, no lice have appeared, so it is probably effective. In the end, next time I will prefer the Korres lotion again instead of this one.
Δεν έχει ωραίο άρωμα και κάνει τα φρεσκολουσμένα μαλλιά να δείχνουν αμέσως λαδωμένο. Μετά από 2 μήνες χρήσης, δεν έχει κολλήσει ψείρες, οπότε μάλλον είναι αποτελεσματική. Τελικά, την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι τη λοσιόν του Κορρέ αντί για αυτήν.
Effective and reliable for daily preventive care. We have been using it for years on all our children. It is particularly effective even on girls who have very long hair.
Αποτελεσματικό και αξιόπιστο για καθημερινή προληπτική αγωγή. Το χρησιμοποιούμε χρόνια σε όλα μας τα παιδιά. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό ακόμα και στα κορίτσια που έχουν πολύ μακρυά μαλλιά.
I have been using it on my daughter for over a year. Fortunately, nothing has stuck. It has a neutral scent and did not cause any problems (e.g., dryness or irritation)
Τη χρησιμοποιώ στη κόρη μου πάνω από 1 χρόνο. Ευτυχώς δεν έχει κολλήσει τίποτα.
Έχει ουδέτερο αρωμα και δεν δημιούργησε κανένα προβλημα( πχ ξηροδερμια ή ερεθισμο)
We used it fanatically since 3 years old and we never had a problem. However, this year (6 years old) we got stuck 2 times and it's still relatively early in the year. I don't know if they changed the formula or if our heads just got used to it, but I will switch companies to see how it goes.
Το χρησιμοποιήσαμε φανατικά από 3 χρονών κ δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. όμως φέτος (6 χρονών) κολλήσαμε 2 φορές κ είναι ακόμα σχετικά αρχή της χρονιάς. Δεν ξέρω αν άλλαξαν σύσταση ή απλά το συνήθισε το κεφάλι μας, πάντως θα αλλάξω εταιρία να δω πως θα πάει.
I use it regularly on my two girls, who have been going to daycare since they were 15 months old. Now one is 8 years old and the other is 10 years old. They have very thick and long hair... they have NEVER gotten lice!!! I haven't met anyone who uses it and has gotten lice
Την χρησιμοποιώ συστηματικά στα δυο μου κοριτσια από 15 μηνών που πρωτοπήγαμε βρεφικό σταθμό… Τώρα είναι 8 ετών η μια και 10 ετών η άλλη… έχουν πολύ πυκνό μαλλί και πολύ μακρύ… δεν έχουν κολλήσει ψείρες ΠΟΤΕ!!! Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να την χρησιμοποιεί και να έχει κολλήσει…
I had bought this product about 3 years ago. It did not make my hair oily and had a strong herbal scent. I bought it again about six months ago and it has a different formula. It slightly oils the hair and has a scent like hairspray as some people described. However, in all these years of using it, we haven't seen any lice!
Αυτό το προϊόν το είχα αγοράσει και πριν 3 περίπου χρόνια. Δεν λάδωνε τα μαλλιά και είχε έντονο άρωμα βοτάνων. Το πήρα ξανά πριν κανένα εξάμηνο και έχει άλλη σύσταση. Λαδώνει ελαφρά τα μαλλιά και έχει ένα άρωμα σαν λακ όπως περιέγραψαν κάποιοι. Παρόλα αυτά ψείρες όσα χρόνια το χρησιμοποιώ δεν έχουμε δεί!!!
I use it as a preventive measure. So far we haven't had any "visitors"... The only thing I don't like is that it smells like hairspray as soon as I spray it on my little one's hair and it makes us cough, but it's only for a little while. Other than that, it is odorless.
I am back after 2.5 years of use. My child has never gotten lice even though this year his friends did!! So I think it does a very good job!!
Την χρησιμοποιώ προληπτικά. Μέχρι στιγμής δεν είχαμε..."επισκέπτες"... Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι μυρίζει σαν λακ μόλις ψεκασω τα μαλλάκια του μικρού μου και μας πιάνει βήχας, αλλά είναι για λίγο. Κατά τ'άλλα είναι άοσμο.
Επανέρχομαι μετά από 2,5 χρόνια χρήσης. Δεν έχει κολλήσει ποτέ ψείρες το παιδί μου αν και φέτος κόλλησαν ακόμα και οι φίλοι του!! Οπότε θεωρώ κάνει πολύ καλή δουλειά!!
It makes the hair very oily, as soon as I spray it on our children, everyone starts coughing for a while. They say it is one of the best lice prevention sprays, so we will continue to use it and I hope they are right!
Λαδωνει φουλ τα μαλλιά, με το που ψεκάζω τα παιδια μας πιάνει όλους ένας βήχας για λίγη ώρα..λένε ότι είναι ένα από τα καλύτερα σπρέι πρόληψης για ψείρες οπότε θα συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε και εύχομαι να έχουν δίκιο!
We haven't encountered any problem so far. When I spray it, my little one covers her nose, otherwise she starts coughing. The only downside is that it makes the hair oily
Δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ως τώρα. Όταν ψεκάζω η μικρή μου κλείνει τη μύτη της αλλιώς την πιάνει βήχας. Το μόνο κακό ότι λαδώνει τα μαλλιά
Very good product for prevention. It doesn't make the hair oily unless you overdo it, and it has a relatively mild scent. I stopped spraying it on the roots of my scalp because I noticed dry skin. Overall, it is the best product for us
Παρά πολύ καλό προϊόν για πρόληψή. Δεν λαδώνει τα μαλλια αν δεν το παρακάνεις και έχει σχετικά ηπιο άρωμα. Σταμάτησα να το παραψεκαζω στις ρίζες του κεφαλιού του και γιατί παρατήρησα ξηρο δέρμια. Εν τέλει είναι το καλύτερο προϊόν για μας
As a product, I am very satisfied. While using it, it hasn't caught anything as far as the mouth is concerned. I say so and so because it's a matter of taste. Its smell reminds me of hairspray. I have tried another product like this and didn't see any results, but I believe it depends on what suits each person because my niece had no problem speaking with it, while she didn't see any results with this one. It suited us perfectly, I wouldn't change it
Σαν προϊόν είμαι πολύ ευχαριστημένη όσο το χρησιμοποιούμε δεν έχει πιάσει τίποτα όσον αφορά το στόμα λέω έτσι και έτσι γιατί είναι θέμα γούστου.Εμενα μου θυμίζει λακ η μυρωδιά του.Εχω δοκιμάσει και άλλο προϊόν σαν αυτό και δεν είδα δουλειά αλλά πιστεύω ότι είναι ανάλογα τι ταιριάζει στον καθένα γιατί στην ανιψιά μου δεν είχε πρόβλημα να μιλήσει ενώ με αυτό δεν είδε αποτελέσματα.Εμας μας ταίριαξε τέλεια δεν το αλλάζω
I have been using the product for 3 years now, it is part of our daily routine. During the period that we did not use it, we had similar results and had to run... especially with children with long hair
Χρησιμοποιώ το προϊόν εδώ και 3 χρόνια είναι στην καθημερινότητα μας. Σε διάστημα που δεν το χρησιμοποιήσαμε είχαμε και ανάλογα αποτελέσματα και τρέχαμε… σε παιδία με μακριά μαλλιά ειδικότερα επιβάλετε
We use it all year round at school and we didn't have any problems. However, it didn't save us at camp. Of course, I'm not sure if the little one was using it correctly and refreshing it frequently. Overall, I am very satisfied.
Το χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά στο σχολείο και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Στην κατασκήνωση όμως δε μας έσωσε. Βέβαια, δεν είμαι σίγουρη ότι η μικρή το έβαζε σωστά κι ανανέωνε συχνά. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη.
As long as we use it, we haven't seen any lice! I imagine it's because of this. Also, very important, it doesn't have a strong scent that I had a problem with other products and the kids were uncomfortable.
Όσο την χρησιμοποιουμε ψειρες δεν έχουμε δει! Φαντάζομαι είναι απ αυτήν. Επίσης πολύ σημαντικό δεν έχει έντονο άρωμα που με κάποια άλλα προϊόντα είχα πρόβλημα ως προς αυτό και τα παιδιά δυσφορουσαν.
The only negative thing is that the child has to hold his breath during the "spraying" because it causes him to cough, just like us adults, I don't know why.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι το παιδί την ώρα του ''ψεκασμού''πρέπει να κρατάει την αναπνοή του γιατί του φέρνει βήχα όπως και σε εμάς τους μεγάλους δεν ξέρω γιατί.
Pleasant fragrance, without leaving any greasiness and highly effective so far on the kids! Relatively small quantity, could be more affordable at least.
Ευχάριστο άρωμα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και άκρως αποτελεσματικό έως τώρα στα παιδιά! Σχετικά μικρή ποσότητα, θα μπορούσε να είναι πιο φθηνό τουλάχιστον.
One of the best products I have ever bought. Simply perfect scent and does the job compared to other products I bought and unfortunately my little one got lice
ενα απο τα καλυτερα προιοντα που εχω αγορασει ποτε.απλα τελειο αρωμα και κανει δουλεια σε σχεση με αλλα προιοντα που αγορασα και δυστυχως κολλησε η μικρη μου ψειρες
After a terrible ordeal with a related lice adventure last summer, we made sure to be secure with a preventive spray that is applied daily to the child before going to school. We chose this one after a recommendation from a relative who is also a dermatologist and a mother of a young child. So far, we haven't had any problems, without any rumors of an outbreak at the daycare center. Better safe than sorry.
As for the downside, the scent of the product (probably I didn't get the previous version that everyone says smelled nice) but if it's effective, it's worth it.
Μετά απο φοβερή ταλαιπωρία με σχετική ψειρο-περιπέτεια το καλοκαίρι φροντίσαμε να είμαστε πλέον εξασφαλισμένοι με ένα προληπτικό σπρέυ που εφαρμόζεται καθημερινά στο παιδάκι πριν πάει σχολείο. Επιλέξαμε αυτό μετά απο πρόταση συγγενικού προσώπου το οποίο μάλιστα είναι και δερματολόγος και μαμά μικρού παιδιού. Ως τώρα δεν είχαμε κανένα πρόβλημα χωρίς βέβαια να έχει ακουστεί φήμη για κρούσμα στον παιδικό σταθμό. Better safe than sorry..
Στα μείον το άρωμα του προϊόντος (μάλλον δεν πρόλαβα την προηγούμενη έκδοση που λένε όλοι οτι μύριζε όμορφα) αλλά αν είναι αποτελεσματικό χαλάλι..
In our kindergarten, lice appeared in my daughter's class very early on. From the first day, we used this specific product for prevention. We never caught lice! I repeat, we had a problem with lice in the class all year long, constantly!!!! I am so satisfied! I don't even care if it makes the hair oily, I don't care about the scent (which it doesn't even have), what matters to me is that my child didn't catch lice at all!!!!
Στο νηπιαγωγείο μας, απο πολυ νωρις εκαναν την εμφανιση τους οι ψειρες στο τμημα της κορης μου. Απο την πρωτη ημερα βαζαμε το συγκεκριμενο προϊόν για πρόληψη. Δεν κολλήσαμε ποτέ! Επαναλαμβάνω οτι ειχαμε πρόβλημα ολη τη χρονιά με ψειρες στο τμημα, συνεχεια!!!! Ειμαι τοσο ευχαριστημενη! Δεν με ενδιαφερει καν εαν λαδωνει τα μαλλια, δεν με ενδιαφερει το άρωμα (που δεν εχει κιολας), με ενδιαφερει οτι δεν κολλησε το παιδι μου καθολου ψειρες!!!!
it doesn't have a particular scent (that's good). After about 6 months of use, we haven't had any issues with lice. The only flaw is that if you forget and spray on the roots, it makes the hair oily
δεν έχει άρωμα ιδιαίτερο ( καλό αυτό). Με χρήση κάπου 6 μήνες, δεν έχουμε θέμα με ψείρες. το μόνο ελλατωμα είναι ότι αν ξεχάσεις και ψεκάσεις σε ριζα, λαδωνει το μαλλι
It doesn't have a nice scent and makes freshly washed hair look greasy immediately. After 2 months of use, no lice have appeared, so it is probably effective. In the end, next time I will prefer the Korres lotion again instead of this one.
Δεν έχει ωραίο άρωμα και κάνει τα φρεσκολουσμένα μαλλιά να δείχνουν αμέσως λαδωμένο. Μετά από 2 μήνες χρήσης, δεν έχει κολλήσει ψείρες, οπότε μάλλον είναι αποτελεσματική. Τελικά, την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι τη λοσιόν του Κορρέ αντί για αυτήν.