Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
For its price, it's excellent! It curls and lengthens the eyelashes, as long as you apply several layers (which is what ALL mascaras want!). Important: the "lift" lasts several hours, unlike others that you can make perfect, but in 3-4 hours they've fallen again... ;)
Only two things need attention:
1) because the brush is thick, be careful of smudges during application
2) personally, I want my eyelashes perfectly separated, so immediately after applying this one, I have a CLEAN PLASTIC brush (from an older Maybelline Mascara Lash Sensational) and I separate them.
Για την τιμή της είναι εξαιρετική! Γυρνάει και μακραίνει τις βλεφαρίδες, αρκεί να περάσετε αρκετές στρώσεις (πράγμα που το θέλουν ΟΛΕΣ οι μάσκαρες!). Σημαντικό: το «σήκωμα» έχει διάρκεια αρκετές ώρες, σε αντίθεση με άλλες που ναι μεν τις φτιάχνεις τέλειες, αλλά σε 3-4 ώρες έχουν ξαναπέσει... ;)
Δύο πράγματα θέλουν προσοχή μόνο:
1) επειδή το βουρτσάκι είναι χοντρό, προσοχή στις μουντζούρες κατά την εφαρμογή
2) προσωπικά θέλω τις βλεφαρίδες τέλεια ξεχωρισμένες, οπότε αμέσως μετά την εφαρμογή της συγκεκριμένης, έχω ένα ΚΑΘΑΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ βουρτσάκι (από παλιότερη Maybelline Mascara Lash Sensational) και τις ξεχωρίζω.
All the mascaras I have bought from essence are always watery at first and then after a while they dry up and become better. This specific one, although it gives volume, didn't do anything special for length. However, for a mascara that costs 3€, it is very good.
Όσες μάσκαρα έχω πάρει από την essence πάντα είναι νερουλες στην αρχή και μετά από λίγο καιρό που παίρνουν αέρα στεγνώνουν και γίνονται καλύτερες. Η συγκεκριμένη αν και δίνει όγκο δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο για το μήκος. Για μάσκαρα των 3€ όμως είναι πάρα πολλή καλή.
It provides basic volume and length. My lashes are generally difficult because they are straight, so with the curl I saw a 30% difference. However, the result is natural.
The downside is that it tends to clump under the eyes after about 5 hours.
Εντάξει, ο, τι πληρώνεις παίρνεις.
Δίνει στοιχειώδη όγκο και μήκος. Οι δικές μου βλεφαρίδες γενικά είναι δύσκολες γιατί είναι ευθείες οπότε με την καμπύλη είδα μια διαφορά 30%. Φυσικό αποτέλεσμα όμως.
Το πολύ κακό της υπόθεσης είναι ότι κάνει κομματάκια κάτω από τα μάτια μετά από κανένα 5ωρο.
While I have long eyelashes, it did not give them volume and the brush on the other hand was so big that it would get in your eye. I would not buy it again
Ενώ έχω μακριές βλεφαρίδες δεν τις έδινε όγκο και το βουρτσακι από την άλλη ήταν τόσο μεγάλο που σου έμπαινε στο μάτι . δεν θα την ξανά έπαιρνα
It gives good results! At first, until it "dries," I thought the product didn't do anything, but after a few uses where it dried a bit (like with all mascaras), it does what it promises! Here is the result in the photo!
Δίνει καλο αποτέλεσμα.!στην αρχή μέχρι να "στεγνώσει " Λίγο το προιον πιστευα ότι δεν κανει τπτ μετά όμως από μερικές χρήσεις όπου στέγνωσε λίγο ( όπως γίνεται με όλες τις mascara) κάνει αυτό που υπόσχεται!!ιδου και το αποτέλεσμα στη φωτο!
For its price, it's excellent! It curls and lengthens the eyelashes, as long as you apply several layers (which is what ALL mascaras want!). Important: the "lift" lasts several hours, unlike others that you can make perfect, but in 3-4 hours they've fallen again... ;)
Only two things need attention:
1) because the brush is thick, be careful of smudges during application
2) personally, I want my eyelashes perfectly separated, so immediately after applying this one, I have a CLEAN PLASTIC brush (from an older Maybelline Mascara Lash Sensational) and I separate them.
Για την τιμή της είναι εξαιρετική! Γυρνάει και μακραίνει τις βλεφαρίδες, αρκεί να περάσετε αρκετές στρώσεις (πράγμα που το θέλουν ΟΛΕΣ οι μάσκαρες!). Σημαντικό: το «σήκωμα» έχει διάρκεια αρκετές ώρες, σε αντίθεση με άλλες που ναι μεν τις φτιάχνεις τέλειες, αλλά σε 3-4 ώρες έχουν ξαναπέσει... ;)
Δύο πράγματα θέλουν προσοχή μόνο:
1) επειδή το βουρτσάκι είναι χοντρό, προσοχή στις μουντζούρες κατά την εφαρμογή
2) προσωπικά θέλω τις βλεφαρίδες τέλεια ξεχωρισμένες, οπότε αμέσως μετά την εφαρμογή της συγκεκριμένης, έχω ένα ΚΑΘΑΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ βουρτσάκι (από παλιότερη Maybelline Mascara Lash Sensational) και τις ξεχωρίζω.
All the mascaras I have bought from essence are always watery at first and then after a while they dry up and become better. This specific one, although it gives volume, didn't do anything special for length. However, for a mascara that costs 3€, it is very good.
Όσες μάσκαρα έχω πάρει από την essence πάντα είναι νερουλες στην αρχή και μετά από λίγο καιρό που παίρνουν αέρα στεγνώνουν και γίνονται καλύτερες. Η συγκεκριμένη αν και δίνει όγκο δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο για το μήκος. Για μάσκαρα των 3€ όμως είναι πάρα πολλή καλή.
It provides basic volume and length. My lashes are generally difficult because they are straight, so with the curl I saw a 30% difference. However, the result is natural.
The downside is that it tends to clump under the eyes after about 5 hours.
Εντάξει, ο, τι πληρώνεις παίρνεις.
Δίνει στοιχειώδη όγκο και μήκος. Οι δικές μου βλεφαρίδες γενικά είναι δύσκολες γιατί είναι ευθείες οπότε με την καμπύλη είδα μια διαφορά 30%. Φυσικό αποτέλεσμα όμως.
Το πολύ κακό της υπόθεσης είναι ότι κάνει κομματάκια κάτω από τα μάτια μετά από κανένα 5ωρο.
While I have long eyelashes, it did not give them volume and the brush on the other hand was so big that it would get in your eye. I would not buy it again
Ενώ έχω μακριές βλεφαρίδες δεν τις έδινε όγκο και το βουρτσακι από την άλλη ήταν τόσο μεγάλο που σου έμπαινε στο μάτι . δεν θα την ξανά έπαιρνα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
For its price, it's excellent! It curls and lengthens the eyelashes, as long as you apply several layers (which is what ALL mascaras want!). Important: the "lift" lasts several hours, unlike others that you can make perfect, but in 3-4 hours they've fallen again... ;)
Only two things need attention:
1) because the brush is thick, be careful of smudges during application
2) personally, I want my eyelashes perfectly separated, so immediately after applying this one, I have a CLEAN PLASTIC brush (from an older Maybelline Mascara Lash Sensational) and I separate them.
Για την τιμή της είναι εξαιρετική! Γυρνάει και μακραίνει τις βλεφαρίδες, αρκεί να περάσετε αρκετές στρώσεις (πράγμα που το θέλουν ΟΛΕΣ οι μάσκαρες!). Σημαντικό: το «σήκωμα» έχει διάρκεια αρκετές ώρες, σε αντίθεση με άλλες που ναι μεν τις φτιάχνεις τέλειες, αλλά σε 3-4 ώρες έχουν ξαναπέσει... ;)
Δύο πράγματα θέλουν προσοχή μόνο:
1) επειδή το βουρτσάκι είναι χοντρό, προσοχή στις μουντζούρες κατά την εφαρμογή
2) προσωπικά θέλω τις βλεφαρίδες τέλεια ξεχωρισμένες, οπότε αμέσως μετά την εφαρμογή της συγκεκριμένης, έχω ένα ΚΑΘΑΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ βουρτσάκι (από παλιότερη Maybelline Mascara Lash Sensational) και τις ξεχωρίζω.
All the mascaras I have bought from essence are always watery at first and then after a while they dry up and become better. This specific one, although it gives volume, didn't do anything special for length. However, for a mascara that costs 3€, it is very good.
Όσες μάσκαρα έχω πάρει από την essence πάντα είναι νερουλες στην αρχή και μετά από λίγο καιρό που παίρνουν αέρα στεγνώνουν και γίνονται καλύτερες. Η συγκεκριμένη αν και δίνει όγκο δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο για το μήκος. Για μάσκαρα των 3€ όμως είναι πάρα πολλή καλή.
It provides basic volume and length. My lashes are generally difficult because they are straight, so with the curl I saw a 30% difference. However, the result is natural.
The downside is that it tends to clump under the eyes after about 5 hours.
Εντάξει, ο, τι πληρώνεις παίρνεις.
Δίνει στοιχειώδη όγκο και μήκος. Οι δικές μου βλεφαρίδες γενικά είναι δύσκολες γιατί είναι ευθείες οπότε με την καμπύλη είδα μια διαφορά 30%. Φυσικό αποτέλεσμα όμως.
Το πολύ κακό της υπόθεσης είναι ότι κάνει κομματάκια κάτω από τα μάτια μετά από κανένα 5ωρο.
While I have long eyelashes, it did not give them volume and the brush on the other hand was so big that it would get in your eye. I would not buy it again
Ενώ έχω μακριές βλεφαρίδες δεν τις έδινε όγκο και το βουρτσακι από την άλλη ήταν τόσο μεγάλο που σου έμπαινε στο μάτι . δεν θα την ξανά έπαιρνα
It gives good results! At first, until it "dries," I thought the product didn't do anything, but after a few uses where it dried a bit (like with all mascaras), it does what it promises! Here is the result in the photo!
Δίνει καλο αποτέλεσμα.!στην αρχή μέχρι να "στεγνώσει " Λίγο το προιον πιστευα ότι δεν κανει τπτ μετά όμως από μερικές χρήσεις όπου στέγνωσε λίγο ( όπως γίνεται με όλες τις mascara) κάνει αυτό που υπόσχεται!!ιδου και το αποτέλεσμα στη φωτο!
For its price, it's excellent! It curls and lengthens the eyelashes, as long as you apply several layers (which is what ALL mascaras want!). Important: the "lift" lasts several hours, unlike others that you can make perfect, but in 3-4 hours they've fallen again... ;)
Only two things need attention:
1) because the brush is thick, be careful of smudges during application
2) personally, I want my eyelashes perfectly separated, so immediately after applying this one, I have a CLEAN PLASTIC brush (from an older Maybelline Mascara Lash Sensational) and I separate them.
Για την τιμή της είναι εξαιρετική! Γυρνάει και μακραίνει τις βλεφαρίδες, αρκεί να περάσετε αρκετές στρώσεις (πράγμα που το θέλουν ΟΛΕΣ οι μάσκαρες!). Σημαντικό: το «σήκωμα» έχει διάρκεια αρκετές ώρες, σε αντίθεση με άλλες που ναι μεν τις φτιάχνεις τέλειες, αλλά σε 3-4 ώρες έχουν ξαναπέσει... ;)
Δύο πράγματα θέλουν προσοχή μόνο:
1) επειδή το βουρτσάκι είναι χοντρό, προσοχή στις μουντζούρες κατά την εφαρμογή
2) προσωπικά θέλω τις βλεφαρίδες τέλεια ξεχωρισμένες, οπότε αμέσως μετά την εφαρμογή της συγκεκριμένης, έχω ένα ΚΑΘΑΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ βουρτσάκι (από παλιότερη Maybelline Mascara Lash Sensational) και τις ξεχωρίζω.
All the mascaras I have bought from essence are always watery at first and then after a while they dry up and become better. This specific one, although it gives volume, didn't do anything special for length. However, for a mascara that costs 3€, it is very good.
Όσες μάσκαρα έχω πάρει από την essence πάντα είναι νερουλες στην αρχή και μετά από λίγο καιρό που παίρνουν αέρα στεγνώνουν και γίνονται καλύτερες. Η συγκεκριμένη αν και δίνει όγκο δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο για το μήκος. Για μάσκαρα των 3€ όμως είναι πάρα πολλή καλή.
It provides basic volume and length. My lashes are generally difficult because they are straight, so with the curl I saw a 30% difference. However, the result is natural.
The downside is that it tends to clump under the eyes after about 5 hours.
Εντάξει, ο, τι πληρώνεις παίρνεις.
Δίνει στοιχειώδη όγκο και μήκος. Οι δικές μου βλεφαρίδες γενικά είναι δύσκολες γιατί είναι ευθείες οπότε με την καμπύλη είδα μια διαφορά 30%. Φυσικό αποτέλεσμα όμως.
Το πολύ κακό της υπόθεσης είναι ότι κάνει κομματάκια κάτω από τα μάτια μετά από κανένα 5ωρο.
While I have long eyelashes, it did not give them volume and the brush on the other hand was so big that it would get in your eye. I would not buy it again
Ενώ έχω μακριές βλεφαρίδες δεν τις έδινε όγκο και το βουρτσακι από την άλλη ήταν τόσο μεγάλο που σου έμπαινε στο μάτι . δεν θα την ξανά έπαιρνα