It is very good, however very large, you would have to move house for it to be useful to you. It fits everything, but it is not suitable for short day trips due to its height, that is, if you have relatively few things to put in it.
Είναι πολύ καλό ωστόσο πολύ μεγάλο ,θα πρέπει να κάνετε μετακόμιση για να σας εξυπηρετήσει .
Χωράει τα πάντα δεν κάνει για σύντομες μονοήμερες διαδρομές λόγω του ύψους αν έχετε δηλ να βάλετε σχετικά λίγα πράγματα.
Purchased in November of '23. It managed to go on a trip, not heavily loaded, 14 kilograms to be exact. Not in weight, but also not in volume. It left with maybe 3/4 or less, and only with clothes, no equipment, no sharp objects that could cause damage. On the fourth time I loaded it on my back, it started to open as seen in the photos. Yes, it has plenty of space, but the quality is terrible. It's better to spend 30-40 euros (or even 60-80) and get something better.
Αγοράστηκε τον νοέμβριο του 23' .Ένα ταξίδι πρόλαβε να κάνει κι αυτό όχι πολύ φορτωμένο ,14 κιλά. Ούτε σε κιλά δηλαδή αλλά ούτε και σε όγκο. Έφυγε για την ακρίβεια με 3/4 ισως και λιγότερο και αυτό μόνο ρούχα,ούτε εξοπλισμός ,ούτε αιχμηρά αντικείμενα που θα μπορόυσαν να προκαλέσουν κάποια φθορά. Στην τέταρτη φορά που το φόρτωσα στην πλάτη άρχησε να ανοίγει όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες . Ναι μεν έχει μπόλικο χώρο αλλά από ποιότητα ,χάλια. Καλύτερα δώστε 30-40(για να μην πω 60-80) ευρώ και πάρ΄τε κάτι καλύτερο .
Good backpack, quite decent for the money I bought it! It's large, ergonomic with quality materials and many compartments, so you have more storage space compared to 75-liter backpacks, which is obviously happening! The only negative thing that I didn't like at all is something unbelievable... the waist strap on one side of the backpack has the clip slot, but on the other side it doesn't, so I have to secure it only from the chest! Is it possible for such a well-known brand not to have one clip? I find it a bit unacceptable since I paid to buy it. That's why I give it four stars!
Καλό σακίδιο, αρκετά τίμιο για τα χρήματα που το αγόρασα! Μεγάλο, εργονομικό με ποιοτικά υλικά κατασκευής και πολλές θήκες, οπότε έχεις περισσότερο αποθηκευτικό χώρο σε σύγκριση με σακίδια των 75 λίτρων, γεγονός που είναι προφανές να συμβαίνει! Το μόνο αρνητικό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι κάτι απίστευτο...ο ιμάντας της μέσης από τη μία πλευρά του σακιδίου έχει την υποδοχή του κλιπ, αλλά από την άλλη μεριά δεν το έχει, όποτε αναγκαστικά το ασφαλίζω μόνο από το θώρακα! Είναι δυνατόν μία τόσο γνωστή μάρκα να μην έχει το ένα κλιπ; το θεωρώ λίγο απαράδεκτο από τη στιγμή που πλήρωσα για να το αγοράσω. Γι'αυτό του βάζω τέσσερα αστέρια!
I bought it to replace the bag I had for almost 10 years and although I would say it's generally worth it, the filling is completely worn out and the seams have started to deteriorate from the first use.
It may claim to hold 85 liters, but I wouldn't test its limits again.
Το πήρα για να αντικαταστήσω τον σάκο που είχα κοντά 10 χρόνια κι αν και θα έλεγα ότι αξίζει γενικά, το γέμισμα ολόκληρο κι απ'την πρώτη χρήση έχουν αρχίσει να φθείρονται οι ραφές.
Μπορεί να λέει ότι παίρνει 85lt αλλά δε θα ξανά δοκίμαζα τα όρια του.
It can fit a lot of things, but the first time I used it, the strap that ties around the waist broke, resulting in it not being stable on the spinal column, and it also tore at one point on one of the straps due to the weight.
Χωράει αρκετά πράγματα όμως την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα έσπασε το λουράκι που δένει στη μέση με αποτέλεσμα να μην είναι σταθερή στη σπονδυλική στήλη και σκίστηκε και σε ένα σημείο στη μια τιράντα από το βάρος.
I used it for two camping trips with the scouts, with the second one being a nationwide event that lasted 10 days. During it, we had to be in the mountains and hike for 5 days, so I personally had to carry, along with my own belongings, additional group and heavy equipment such as tents, food, gas canisters, and pots. The total weight of the backpack was about 25 kilograms during those days. The backpack started tearing apart from everywhere, the plastic parts that hold the straps broke, and it was very uncomfortable on the shoulders and back during movements. The straps that got cut were not only due to the weight, as on the second day, the lower back strap, which is supposed to be for tents or sleeping mats (I only had a sleeping mat, about 1 kilogram), got cut because I tightened it too tightly. In short, the material quality is not good at all, it has been damaged in other areas as well, from branches and grass. In case of rain, you will have difficulty because it is bulky when it is full and it is difficult to cover it. I suggest you spend a little more money and get another backpack, perhaps with less storage space in liters, but with better material quality.
Το χρησιμοποίησα για δύο εκδρομές στους προσκόπους, με την δεύτερη να είναι πανελλήνια δράση που κράτησε 10 μέρες. Κατά την διάρκεια της, χρειάστηκε να είμαστε στο βουνό και να περπατάμε 5 μέρες, για αυτό χρειάστηκε εγώ προσωπικά να κουβαλάω, μαζί με τον δικό μου, επιπλέον ομαδικό και βαρύ εξοπλισμό, όπως σκηνές, φαγητά, γκαζακια, κατσαρόλες. Το συνολικό βάρος που είχε το σακίδιο ήταν περίπου 25 κιλά εκείνες τις μέρες. Το σακίδιο άρχισε να σκίζεται από παντού, να σπάνε τα πλαστικά που κρατάνε τους ιμάντες και να είναι πολύ επίπονο στους ώμους και στις πλάτες κατά την διάρκεια μετακινήσεων. Οι ιμάντες που κόπηκαν δεν ήταν μόνο από το βάρος, καθώς την 2η κιόλας ημέρα, κόπηκε ο πίσω κάτω ιμάντας, που υποτίθεται είναι για σκηνές ή υποστρώματα (εγώ είχα μόνο υπόστρωμα, περίπου 1 κιλό) και σκίστηκε επειδή τον έσφιξα πολύ σφιχτά. Με λίγα λόγια, η ποιότητα υλικών δεν είναι καθόλου καλή, έχει φθαρεί και σε άλλα σημεία, από κλαδιά και χορτάρια. Σε περίπτωση βροχής θα δυσκολευτείτε διότι είναι ογκώδες όταν είναι γεμάτο και δύσκολα μπορείτε να το καλύψετε. Σας προτείνω να δώσετε λίγο παραπάνω λεφτά, και να πάρετε ένα άλλο σακίδιο, ίσως με λιγότερα λίτρα αποθηκευτικό χώρο, αλλά με καλύτερη ποιότητα υλικών.
I have it for about 6 years. Very durable bag. I have used it both in summer on my vacations and for hiking in the mountains and camping. I have even carried ski boots attached to the bag with straps! It also has support bars!
Positives: no damage to the fabric and zippers, durable, large storage space and many other smaller compartments. Quite a good price for its quality and liters.
Negatives: The back does not have ventilation so you sweat. The interior space is not divided.
Το έχω περίπου 6 χρόνια.Πολύ ανθεκτικός σάκος. Τον έχω χρησιμοποιήσει τόσο το καλοκαίρι στις διακοπες μου όσο και πεζοπορίες σε βουνό και σε camping. Έχω κουβαλήσει μέχρι και πέδιλα σκι πιασμένο από τον σάκο με ιμάντες! Έχει και μπανέλες στήριξης!
Στα θετικά: καμία φθορά στο ύφασμα και στα φερμουάρ, ανθεκτική, μεγάλος αποθηκευτικός χώρος και πολλοί άλλοι μικρότεροι χώροι. Αρκετά καλή τιμή για την ποιότητα και τα λίτρα του.
Στα αρνητικά: Η πλάτη δεν εχει κενό ώστε να μην ιδρώνεις. Ο εσωτερικός χώρος δεν χωρίζεται.
I bought it 4 years ago. It hasn't worn out at all and it has a large capacity. Unfortunately, it doesn't have proper back support, so if the backpack is full, your back hurts from the first moment.
Την πήρα πριν 4 χρόνια. Δεν έχει φθαρεί καθόλου και εχει μεγαλη χωρητικότητα. Δυστυχώς δεν έχει σωστή πλάτη, με αποτελεσμα αν είναι γεμάτο το σακίδιο να πονάει η πλάτη σου απο το πρωτο κιολας λεπτο.
As it is my first hiking backpack, I have no point of comparison. Nevertheless, it is large and can fit many things. I bought it for hiking-camping trips and it seems to fit everything. It appears durable and good quality. It has adjustable straps to tie it and around the waist for more support. I consider it a good purchase.
Καθώς είναι το πρώτο ορειβατικό μου σακίδιο δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Παρ’όλα αυτά είναι μεγάλο και χωράει πολλά πράγματα. Το αγόρασα για εξορμήσεις-κάμπινγκ και φαίνεται να χωράει τα πάντα. Φαίνεται ανθεκτικό, καλό ποιοτικά. Έχει ρυθμιζόμενα λουράκια για να το δένεις και στην μέση για περισσότερη στήριξη. Θεωρώ πως είναι μια καλή αγορά.
In my case, it turned out to be very good, durable, and very convenient. I have carried many things with this backpack. I have thrown it countless times in storage spaces of buses, on beaches where I camp, etc., and it never presented any problems. However, I have heard from others that the straps break, the bottom gets damaged, and so on. It's probably just a matter of luck. The downside is that it is not waterproof, so in case of rain, look for something to cover it because if it gets wet, you will be carrying 10 kilos of water that the backpack will absorb. I am 1.85 meters tall, so you can understand the size of the backpack approximately from the photo
στη δικη μου περιπτωση βγηκε παρα πολυ καλο,ανθεκτικο και βολικοτατο.Εχω μεταφερει πολλα πραγματα με το συγκεκριμενο σακιδιο.Το εχω πεταξει απειρες φορες σε αποθηκευτικους χωρους λεωφορειων,σε παραλιες οπου κατασκηνωνω κτλπ,ποτε δε παρουσιασε κανενα προβλημα.Απο αλλους ωσοτσο εχω ακουσει οτι τους σπανε οι ιμαντες,χαλαει ο πατος και τα σχετικα.Μλλον ειναι οτι σου τυχει.Το κακο του ειανι οτι δεν ειαι αδιαβροχο,σε περιπτωση βροχης ψαξτε κατι να το καλυψετε γιατι αν βραχει θα κουβαλατε 10 κιλα νερο που θα απορροφησει το σακιδιακι.
Εχω υψος 1.85,για να καταλαβετε απο τη φωτο το μεγεθος του σακιδιου περιπου
Backpack just to say 85 lt. As you open it, it only has one pocket, nothing special. I do not recommend it. Invest in something else, I have two other backpacks and they do the job.
Σακίδιο απλα για να λες 85 lt. Οπως το ανοιγεις εχει μοναχα μια τσεπη, τιποτα ιδιαιτερο. Δεν το προτεινω. Επενδυστε σε κατι αλλο, εχω αλλα 2 σακιδια και κανω την δουλεια μου.
It literally solved my hands.
1. It has many small compartments (in addition to the large space) and allows you to organize all small items.
2. It has ergonomic design for the back and you can easily lift heavy weights.
3. It is a very durable bag (I load it with 35 - 40 kilograms of stuff inside) and it hasn't suffered any damage.
It is worth its money and more.
Μου έλυσε τα χέρια στην κυριολεξία.
1. διαθέτει πολλές μικρές θήκες (πέρα από τον μεγάλο χώρο) και δίνει την δυνατότητα να οργανώσεις όλα τα μικρά αντικείμενα.
2. έχει εργονομική σχεδίαση για την πλάτη και σηκώνεις εύκολα πολλά κιλά.
3. είναι πολύ ανθεκτικός σάκος (τον φορτώνω με 35 - 40 κιλά πράγματα μέσα) και δεν έχει πάθει τίποτα.
It is very good, however very large, you would have to move house for it to be useful to you. It fits everything, but it is not suitable for short day trips due to its height, that is, if you have relatively few things to put in it.
Είναι πολύ καλό ωστόσο πολύ μεγάλο ,θα πρέπει να κάνετε μετακόμιση για να σας εξυπηρετήσει .
Χωράει τα πάντα δεν κάνει για σύντομες μονοήμερες διαδρομές λόγω του ύψους αν έχετε δηλ να βάλετε σχετικά λίγα πράγματα.
Purchased in November of '23. It managed to go on a trip, not heavily loaded, 14 kilograms to be exact. Not in weight, but also not in volume. It left with maybe 3/4 or less, and only with clothes, no equipment, no sharp objects that could cause damage. On the fourth time I loaded it on my back, it started to open as seen in the photos. Yes, it has plenty of space, but the quality is terrible. It's better to spend 30-40 euros (or even 60-80) and get something better.
Αγοράστηκε τον νοέμβριο του 23' .Ένα ταξίδι πρόλαβε να κάνει κι αυτό όχι πολύ φορτωμένο ,14 κιλά. Ούτε σε κιλά δηλαδή αλλά ούτε και σε όγκο. Έφυγε για την ακρίβεια με 3/4 ισως και λιγότερο και αυτό μόνο ρούχα,ούτε εξοπλισμός ,ούτε αιχμηρά αντικείμενα που θα μπορόυσαν να προκαλέσουν κάποια φθορά. Στην τέταρτη φορά που το φόρτωσα στην πλάτη άρχησε να ανοίγει όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες . Ναι μεν έχει μπόλικο χώρο αλλά από ποιότητα ,χάλια. Καλύτερα δώστε 30-40(για να μην πω 60-80) ευρώ και πάρ΄τε κάτι καλύτερο .
Good backpack, quite decent for the money I bought it! It's large, ergonomic with quality materials and many compartments, so you have more storage space compared to 75-liter backpacks, which is obviously happening! The only negative thing that I didn't like at all is something unbelievable... the waist strap on one side of the backpack has the clip slot, but on the other side it doesn't, so I have to secure it only from the chest! Is it possible for such a well-known brand not to have one clip? I find it a bit unacceptable since I paid to buy it. That's why I give it four stars!
Καλό σακίδιο, αρκετά τίμιο για τα χρήματα που το αγόρασα! Μεγάλο, εργονομικό με ποιοτικά υλικά κατασκευής και πολλές θήκες, οπότε έχεις περισσότερο αποθηκευτικό χώρο σε σύγκριση με σακίδια των 75 λίτρων, γεγονός που είναι προφανές να συμβαίνει! Το μόνο αρνητικό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι κάτι απίστευτο...ο ιμάντας της μέσης από τη μία πλευρά του σακιδίου έχει την υποδοχή του κλιπ, αλλά από την άλλη μεριά δεν το έχει, όποτε αναγκαστικά το ασφαλίζω μόνο από το θώρακα! Είναι δυνατόν μία τόσο γνωστή μάρκα να μην έχει το ένα κλιπ; το θεωρώ λίγο απαράδεκτο από τη στιγμή που πλήρωσα για να το αγοράσω. Γι'αυτό του βάζω τέσσερα αστέρια!
I bought it to replace the bag I had for almost 10 years and although I would say it's generally worth it, the filling is completely worn out and the seams have started to deteriorate from the first use.
It may claim to hold 85 liters, but I wouldn't test its limits again.
Το πήρα για να αντικαταστήσω τον σάκο που είχα κοντά 10 χρόνια κι αν και θα έλεγα ότι αξίζει γενικά, το γέμισμα ολόκληρο κι απ'την πρώτη χρήση έχουν αρχίσει να φθείρονται οι ραφές.
Μπορεί να λέει ότι παίρνει 85lt αλλά δε θα ξανά δοκίμαζα τα όρια του.
It can fit a lot of things, but the first time I used it, the strap that ties around the waist broke, resulting in it not being stable on the spinal column, and it also tore at one point on one of the straps due to the weight.
Χωράει αρκετά πράγματα όμως την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα έσπασε το λουράκι που δένει στη μέση με αποτέλεσμα να μην είναι σταθερή στη σπονδυλική στήλη και σκίστηκε και σε ένα σημείο στη μια τιράντα από το βάρος.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is very good, however very large, you would have to move house for it to be useful to you. It fits everything, but it is not suitable for short day trips due to its height, that is, if you have relatively few things to put in it.
Είναι πολύ καλό ωστόσο πολύ μεγάλο ,θα πρέπει να κάνετε μετακόμιση για να σας εξυπηρετήσει .
Χωράει τα πάντα δεν κάνει για σύντομες μονοήμερες διαδρομές λόγω του ύψους αν έχετε δηλ να βάλετε σχετικά λίγα πράγματα.
Purchased in November of '23. It managed to go on a trip, not heavily loaded, 14 kilograms to be exact. Not in weight, but also not in volume. It left with maybe 3/4 or less, and only with clothes, no equipment, no sharp objects that could cause damage. On the fourth time I loaded it on my back, it started to open as seen in the photos. Yes, it has plenty of space, but the quality is terrible. It's better to spend 30-40 euros (or even 60-80) and get something better.
Αγοράστηκε τον νοέμβριο του 23' .Ένα ταξίδι πρόλαβε να κάνει κι αυτό όχι πολύ φορτωμένο ,14 κιλά. Ούτε σε κιλά δηλαδή αλλά ούτε και σε όγκο. Έφυγε για την ακρίβεια με 3/4 ισως και λιγότερο και αυτό μόνο ρούχα,ούτε εξοπλισμός ,ούτε αιχμηρά αντικείμενα που θα μπορόυσαν να προκαλέσουν κάποια φθορά. Στην τέταρτη φορά που το φόρτωσα στην πλάτη άρχησε να ανοίγει όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες . Ναι μεν έχει μπόλικο χώρο αλλά από ποιότητα ,χάλια. Καλύτερα δώστε 30-40(για να μην πω 60-80) ευρώ και πάρ΄τε κάτι καλύτερο .
Good backpack, quite decent for the money I bought it! It's large, ergonomic with quality materials and many compartments, so you have more storage space compared to 75-liter backpacks, which is obviously happening! The only negative thing that I didn't like at all is something unbelievable... the waist strap on one side of the backpack has the clip slot, but on the other side it doesn't, so I have to secure it only from the chest! Is it possible for such a well-known brand not to have one clip? I find it a bit unacceptable since I paid to buy it. That's why I give it four stars!
Καλό σακίδιο, αρκετά τίμιο για τα χρήματα που το αγόρασα! Μεγάλο, εργονομικό με ποιοτικά υλικά κατασκευής και πολλές θήκες, οπότε έχεις περισσότερο αποθηκευτικό χώρο σε σύγκριση με σακίδια των 75 λίτρων, γεγονός που είναι προφανές να συμβαίνει! Το μόνο αρνητικό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι κάτι απίστευτο...ο ιμάντας της μέσης από τη μία πλευρά του σακιδίου έχει την υποδοχή του κλιπ, αλλά από την άλλη μεριά δεν το έχει, όποτε αναγκαστικά το ασφαλίζω μόνο από το θώρακα! Είναι δυνατόν μία τόσο γνωστή μάρκα να μην έχει το ένα κλιπ; το θεωρώ λίγο απαράδεκτο από τη στιγμή που πλήρωσα για να το αγοράσω. Γι'αυτό του βάζω τέσσερα αστέρια!
I bought it to replace the bag I had for almost 10 years and although I would say it's generally worth it, the filling is completely worn out and the seams have started to deteriorate from the first use.
It may claim to hold 85 liters, but I wouldn't test its limits again.
Το πήρα για να αντικαταστήσω τον σάκο που είχα κοντά 10 χρόνια κι αν και θα έλεγα ότι αξίζει γενικά, το γέμισμα ολόκληρο κι απ'την πρώτη χρήση έχουν αρχίσει να φθείρονται οι ραφές.
Μπορεί να λέει ότι παίρνει 85lt αλλά δε θα ξανά δοκίμαζα τα όρια του.
It can fit a lot of things, but the first time I used it, the strap that ties around the waist broke, resulting in it not being stable on the spinal column, and it also tore at one point on one of the straps due to the weight.
Χωράει αρκετά πράγματα όμως την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα έσπασε το λουράκι που δένει στη μέση με αποτέλεσμα να μην είναι σταθερή στη σπονδυλική στήλη και σκίστηκε και σε ένα σημείο στη μια τιράντα από το βάρος.
I used it for two camping trips with the scouts, with the second one being a nationwide event that lasted 10 days. During it, we had to be in the mountains and hike for 5 days, so I personally had to carry, along with my own belongings, additional group and heavy equipment such as tents, food, gas canisters, and pots. The total weight of the backpack was about 25 kilograms during those days. The backpack started tearing apart from everywhere, the plastic parts that hold the straps broke, and it was very uncomfortable on the shoulders and back during movements. The straps that got cut were not only due to the weight, as on the second day, the lower back strap, which is supposed to be for tents or sleeping mats (I only had a sleeping mat, about 1 kilogram), got cut because I tightened it too tightly. In short, the material quality is not good at all, it has been damaged in other areas as well, from branches and grass. In case of rain, you will have difficulty because it is bulky when it is full and it is difficult to cover it. I suggest you spend a little more money and get another backpack, perhaps with less storage space in liters, but with better material quality.
Το χρησιμοποίησα για δύο εκδρομές στους προσκόπους, με την δεύτερη να είναι πανελλήνια δράση που κράτησε 10 μέρες. Κατά την διάρκεια της, χρειάστηκε να είμαστε στο βουνό και να περπατάμε 5 μέρες, για αυτό χρειάστηκε εγώ προσωπικά να κουβαλάω, μαζί με τον δικό μου, επιπλέον ομαδικό και βαρύ εξοπλισμό, όπως σκηνές, φαγητά, γκαζακια, κατσαρόλες. Το συνολικό βάρος που είχε το σακίδιο ήταν περίπου 25 κιλά εκείνες τις μέρες. Το σακίδιο άρχισε να σκίζεται από παντού, να σπάνε τα πλαστικά που κρατάνε τους ιμάντες και να είναι πολύ επίπονο στους ώμους και στις πλάτες κατά την διάρκεια μετακινήσεων. Οι ιμάντες που κόπηκαν δεν ήταν μόνο από το βάρος, καθώς την 2η κιόλας ημέρα, κόπηκε ο πίσω κάτω ιμάντας, που υποτίθεται είναι για σκηνές ή υποστρώματα (εγώ είχα μόνο υπόστρωμα, περίπου 1 κιλό) και σκίστηκε επειδή τον έσφιξα πολύ σφιχτά. Με λίγα λόγια, η ποιότητα υλικών δεν είναι καθόλου καλή, έχει φθαρεί και σε άλλα σημεία, από κλαδιά και χορτάρια. Σε περίπτωση βροχής θα δυσκολευτείτε διότι είναι ογκώδες όταν είναι γεμάτο και δύσκολα μπορείτε να το καλύψετε. Σας προτείνω να δώσετε λίγο παραπάνω λεφτά, και να πάρετε ένα άλλο σακίδιο, ίσως με λιγότερα λίτρα αποθηκευτικό χώρο, αλλά με καλύτερη ποιότητα υλικών.
I have it for about 6 years. Very durable bag. I have used it both in summer on my vacations and for hiking in the mountains and camping. I have even carried ski boots attached to the bag with straps! It also has support bars!
Positives: no damage to the fabric and zippers, durable, large storage space and many other smaller compartments. Quite a good price for its quality and liters.
Negatives: The back does not have ventilation so you sweat. The interior space is not divided.
Το έχω περίπου 6 χρόνια.Πολύ ανθεκτικός σάκος. Τον έχω χρησιμοποιήσει τόσο το καλοκαίρι στις διακοπες μου όσο και πεζοπορίες σε βουνό και σε camping. Έχω κουβαλήσει μέχρι και πέδιλα σκι πιασμένο από τον σάκο με ιμάντες! Έχει και μπανέλες στήριξης!
Στα θετικά: καμία φθορά στο ύφασμα και στα φερμουάρ, ανθεκτική, μεγάλος αποθηκευτικός χώρος και πολλοί άλλοι μικρότεροι χώροι. Αρκετά καλή τιμή για την ποιότητα και τα λίτρα του.
Στα αρνητικά: Η πλάτη δεν εχει κενό ώστε να μην ιδρώνεις. Ο εσωτερικός χώρος δεν χωρίζεται.
I bought it 4 years ago. It hasn't worn out at all and it has a large capacity. Unfortunately, it doesn't have proper back support, so if the backpack is full, your back hurts from the first moment.
Την πήρα πριν 4 χρόνια. Δεν έχει φθαρεί καθόλου και εχει μεγαλη χωρητικότητα. Δυστυχώς δεν έχει σωστή πλάτη, με αποτελεσμα αν είναι γεμάτο το σακίδιο να πονάει η πλάτη σου απο το πρωτο κιολας λεπτο.
As it is my first hiking backpack, I have no point of comparison. Nevertheless, it is large and can fit many things. I bought it for hiking-camping trips and it seems to fit everything. It appears durable and good quality. It has adjustable straps to tie it and around the waist for more support. I consider it a good purchase.
Καθώς είναι το πρώτο ορειβατικό μου σακίδιο δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Παρ’όλα αυτά είναι μεγάλο και χωράει πολλά πράγματα. Το αγόρασα για εξορμήσεις-κάμπινγκ και φαίνεται να χωράει τα πάντα. Φαίνεται ανθεκτικό, καλό ποιοτικά. Έχει ρυθμιζόμενα λουράκια για να το δένεις και στην μέση για περισσότερη στήριξη. Θεωρώ πως είναι μια καλή αγορά.
In my case, it turned out to be very good, durable, and very convenient. I have carried many things with this backpack. I have thrown it countless times in storage spaces of buses, on beaches where I camp, etc., and it never presented any problems. However, I have heard from others that the straps break, the bottom gets damaged, and so on. It's probably just a matter of luck. The downside is that it is not waterproof, so in case of rain, look for something to cover it because if it gets wet, you will be carrying 10 kilos of water that the backpack will absorb. I am 1.85 meters tall, so you can understand the size of the backpack approximately from the photo
στη δικη μου περιπτωση βγηκε παρα πολυ καλο,ανθεκτικο και βολικοτατο.Εχω μεταφερει πολλα πραγματα με το συγκεκριμενο σακιδιο.Το εχω πεταξει απειρες φορες σε αποθηκευτικους χωρους λεωφορειων,σε παραλιες οπου κατασκηνωνω κτλπ,ποτε δε παρουσιασε κανενα προβλημα.Απο αλλους ωσοτσο εχω ακουσει οτι τους σπανε οι ιμαντες,χαλαει ο πατος και τα σχετικα.Μλλον ειναι οτι σου τυχει.Το κακο του ειανι οτι δεν ειαι αδιαβροχο,σε περιπτωση βροχης ψαξτε κατι να το καλυψετε γιατι αν βραχει θα κουβαλατε 10 κιλα νερο που θα απορροφησει το σακιδιακι.
Εχω υψος 1.85,για να καταλαβετε απο τη φωτο το μεγεθος του σακιδιου περιπου
Backpack just to say 85 lt. As you open it, it only has one pocket, nothing special. I do not recommend it. Invest in something else, I have two other backpacks and they do the job.
Σακίδιο απλα για να λες 85 lt. Οπως το ανοιγεις εχει μοναχα μια τσεπη, τιποτα ιδιαιτερο. Δεν το προτεινω. Επενδυστε σε κατι αλλο, εχω αλλα 2 σακιδια και κανω την δουλεια μου.
It literally solved my hands.
1. It has many small compartments (in addition to the large space) and allows you to organize all small items.
2. It has ergonomic design for the back and you can easily lift heavy weights.
3. It is a very durable bag (I load it with 35 - 40 kilograms of stuff inside) and it hasn't suffered any damage.
It is worth its money and more.
Μου έλυσε τα χέρια στην κυριολεξία.
1. διαθέτει πολλές μικρές θήκες (πέρα από τον μεγάλο χώρο) και δίνει την δυνατότητα να οργανώσεις όλα τα μικρά αντικείμενα.
2. έχει εργονομική σχεδίαση για την πλάτη και σηκώνεις εύκολα πολλά κιλά.
3. είναι πολύ ανθεκτικός σάκος (τον φορτώνω με 35 - 40 κιλά πράγματα μέσα) και δεν έχει πάθει τίποτα.
It is very good, however very large, you would have to move house for it to be useful to you. It fits everything, but it is not suitable for short day trips due to its height, that is, if you have relatively few things to put in it.
Είναι πολύ καλό ωστόσο πολύ μεγάλο ,θα πρέπει να κάνετε μετακόμιση για να σας εξυπηρετήσει .
Χωράει τα πάντα δεν κάνει για σύντομες μονοήμερες διαδρομές λόγω του ύψους αν έχετε δηλ να βάλετε σχετικά λίγα πράγματα.
Purchased in November of '23. It managed to go on a trip, not heavily loaded, 14 kilograms to be exact. Not in weight, but also not in volume. It left with maybe 3/4 or less, and only with clothes, no equipment, no sharp objects that could cause damage. On the fourth time I loaded it on my back, it started to open as seen in the photos. Yes, it has plenty of space, but the quality is terrible. It's better to spend 30-40 euros (or even 60-80) and get something better.
Αγοράστηκε τον νοέμβριο του 23' .Ένα ταξίδι πρόλαβε να κάνει κι αυτό όχι πολύ φορτωμένο ,14 κιλά. Ούτε σε κιλά δηλαδή αλλά ούτε και σε όγκο. Έφυγε για την ακρίβεια με 3/4 ισως και λιγότερο και αυτό μόνο ρούχα,ούτε εξοπλισμός ,ούτε αιχμηρά αντικείμενα που θα μπορόυσαν να προκαλέσουν κάποια φθορά. Στην τέταρτη φορά που το φόρτωσα στην πλάτη άρχησε να ανοίγει όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες . Ναι μεν έχει μπόλικο χώρο αλλά από ποιότητα ,χάλια. Καλύτερα δώστε 30-40(για να μην πω 60-80) ευρώ και πάρ΄τε κάτι καλύτερο .
Good backpack, quite decent for the money I bought it! It's large, ergonomic with quality materials and many compartments, so you have more storage space compared to 75-liter backpacks, which is obviously happening! The only negative thing that I didn't like at all is something unbelievable... the waist strap on one side of the backpack has the clip slot, but on the other side it doesn't, so I have to secure it only from the chest! Is it possible for such a well-known brand not to have one clip? I find it a bit unacceptable since I paid to buy it. That's why I give it four stars!
Καλό σακίδιο, αρκετά τίμιο για τα χρήματα που το αγόρασα! Μεγάλο, εργονομικό με ποιοτικά υλικά κατασκευής και πολλές θήκες, οπότε έχεις περισσότερο αποθηκευτικό χώρο σε σύγκριση με σακίδια των 75 λίτρων, γεγονός που είναι προφανές να συμβαίνει! Το μόνο αρνητικό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι κάτι απίστευτο...ο ιμάντας της μέσης από τη μία πλευρά του σακιδίου έχει την υποδοχή του κλιπ, αλλά από την άλλη μεριά δεν το έχει, όποτε αναγκαστικά το ασφαλίζω μόνο από το θώρακα! Είναι δυνατόν μία τόσο γνωστή μάρκα να μην έχει το ένα κλιπ; το θεωρώ λίγο απαράδεκτο από τη στιγμή που πλήρωσα για να το αγοράσω. Γι'αυτό του βάζω τέσσερα αστέρια!
I bought it to replace the bag I had for almost 10 years and although I would say it's generally worth it, the filling is completely worn out and the seams have started to deteriorate from the first use.
It may claim to hold 85 liters, but I wouldn't test its limits again.
Το πήρα για να αντικαταστήσω τον σάκο που είχα κοντά 10 χρόνια κι αν και θα έλεγα ότι αξίζει γενικά, το γέμισμα ολόκληρο κι απ'την πρώτη χρήση έχουν αρχίσει να φθείρονται οι ραφές.
Μπορεί να λέει ότι παίρνει 85lt αλλά δε θα ξανά δοκίμαζα τα όρια του.
It can fit a lot of things, but the first time I used it, the strap that ties around the waist broke, resulting in it not being stable on the spinal column, and it also tore at one point on one of the straps due to the weight.
Χωράει αρκετά πράγματα όμως την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα έσπασε το λουράκι που δένει στη μέση με αποτέλεσμα να μην είναι σταθερή στη σπονδυλική στήλη και σκίστηκε και σε ένα σημείο στη μια τιράντα από το βάρος.