I am excited about the purchase of the bag! It holds everything and I speak as a mom of 3 kids who needs to carry clothes, food, water bottles, etc. You don't feel the weight when you carry it, it adjusts on the back and sits very well. The material on the back is different and helps you not to sweat. The only point that bothers is under the armpits when wearing a sleeveless top but not too much. The straps are made of good material, just like the whole bag, they are not fake or thin. It is convenient and stable on the back. The pockets on the side make all the difference, quite deep and close well. The downside is that the material of the bag easily shows fingerprints but they also come off easily with a little water. It is worth every euro you spend to buy it!!
Είμαι ενθουσιασμενη με την αγορά της τσάντας! Χωράει τα πάντα και μιλάω σα μαμά 3 παιδιων που χρειάζεται να κουβαλάω από ρούχα, φαγητά, παγούρι κλπ. Δε νιώθεις το βάρος όταν την κουβαλάς, ρυθμίζεται στην πλάτη κ κάθεται πολύ καλά. Το υλικό που έχει στην πλάτη είναι διαφορετικό κ σε βοηθάει να μην ιδρώνεις. Το μόνο σημείο που ενοχλει ειναι στις μασχάλες όταν φοράς αμάνικο αλλά όχι πολυ. Τα λουράκια είναι από καλό υλικό, όπως κ όλη η τσάντα, δεν ειναι ψευτικα, ουτε λεπτα. Ειναι βολική κ σταθερή στην πλατη. Οι τσέπες στο πλάι κάνουν όλη τη διαφορά, αρκετά βαθειες κ κλείνουν καλα. Το αρνητικό είναι ότι το υλικό της τσάντας κάνει εύκολα δαχτυλιές αλλά φεύγουν επίσης εύκολα με λίγο νεράκι. Αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για να την αγοράσεις!!
I am excited about the purchase of the bag! It holds everything and I speak as a mom of 3 kids who needs to carry clothes, food, water bottles, etc. You don't feel the weight when you carry it, it adjusts on the back and sits very well. The material on the back is different and helps you not to sweat. The only point that bothers is under the armpits when wearing a sleeveless top but not too much. The straps are made of good material, just like the whole bag, they are not fake or thin. It is convenient and stable on the back. The pockets on the side make all the difference, quite deep and close well. The downside is that the material of the bag easily shows fingerprints but they also come off easily with a little water. It is worth every euro you spend to buy it!!
Είμαι ενθουσιασμενη με την αγορά της τσάντας! Χωράει τα πάντα και μιλάω σα μαμά 3 παιδιων που χρειάζεται να κουβαλάω από ρούχα, φαγητά, παγούρι κλπ. Δε νιώθεις το βάρος όταν την κουβαλάς, ρυθμίζεται στην πλάτη κ κάθεται πολύ καλά. Το υλικό που έχει στην πλάτη είναι διαφορετικό κ σε βοηθάει να μην ιδρώνεις. Το μόνο σημείο που ενοχλει ειναι στις μασχάλες όταν φοράς αμάνικο αλλά όχι πολυ. Τα λουράκια είναι από καλό υλικό, όπως κ όλη η τσάντα, δεν ειναι ψευτικα, ουτε λεπτα. Ειναι βολική κ σταθερή στην πλατη. Οι τσέπες στο πλάι κάνουν όλη τη διαφορά, αρκετά βαθειες κ κλείνουν καλα. Το αρνητικό είναι ότι το υλικό της τσάντας κάνει εύκολα δαχτυλιές αλλά φεύγουν επίσης εύκολα με λίγο νεράκι. Αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για να την αγοράσεις!!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I am excited about the purchase of the bag! It holds everything and I speak as a mom of 3 kids who needs to carry clothes, food, water bottles, etc. You don't feel the weight when you carry it, it adjusts on the back and sits very well. The material on the back is different and helps you not to sweat. The only point that bothers is under the armpits when wearing a sleeveless top but not too much. The straps are made of good material, just like the whole bag, they are not fake or thin. It is convenient and stable on the back. The pockets on the side make all the difference, quite deep and close well. The downside is that the material of the bag easily shows fingerprints but they also come off easily with a little water. It is worth every euro you spend to buy it!!
Είμαι ενθουσιασμενη με την αγορά της τσάντας! Χωράει τα πάντα και μιλάω σα μαμά 3 παιδιων που χρειάζεται να κουβαλάω από ρούχα, φαγητά, παγούρι κλπ. Δε νιώθεις το βάρος όταν την κουβαλάς, ρυθμίζεται στην πλάτη κ κάθεται πολύ καλά. Το υλικό που έχει στην πλάτη είναι διαφορετικό κ σε βοηθάει να μην ιδρώνεις. Το μόνο σημείο που ενοχλει ειναι στις μασχάλες όταν φοράς αμάνικο αλλά όχι πολυ. Τα λουράκια είναι από καλό υλικό, όπως κ όλη η τσάντα, δεν ειναι ψευτικα, ουτε λεπτα. Ειναι βολική κ σταθερή στην πλατη. Οι τσέπες στο πλάι κάνουν όλη τη διαφορά, αρκετά βαθειες κ κλείνουν καλα. Το αρνητικό είναι ότι το υλικό της τσάντας κάνει εύκολα δαχτυλιές αλλά φεύγουν επίσης εύκολα με λίγο νεράκι. Αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για να την αγοράσεις!!
I am excited about the purchase of the bag! It holds everything and I speak as a mom of 3 kids who needs to carry clothes, food, water bottles, etc. You don't feel the weight when you carry it, it adjusts on the back and sits very well. The material on the back is different and helps you not to sweat. The only point that bothers is under the armpits when wearing a sleeveless top but not too much. The straps are made of good material, just like the whole bag, they are not fake or thin. It is convenient and stable on the back. The pockets on the side make all the difference, quite deep and close well. The downside is that the material of the bag easily shows fingerprints but they also come off easily with a little water. It is worth every euro you spend to buy it!!
Είμαι ενθουσιασμενη με την αγορά της τσάντας! Χωράει τα πάντα και μιλάω σα μαμά 3 παιδιων που χρειάζεται να κουβαλάω από ρούχα, φαγητά, παγούρι κλπ. Δε νιώθεις το βάρος όταν την κουβαλάς, ρυθμίζεται στην πλάτη κ κάθεται πολύ καλά. Το υλικό που έχει στην πλάτη είναι διαφορετικό κ σε βοηθάει να μην ιδρώνεις. Το μόνο σημείο που ενοχλει ειναι στις μασχάλες όταν φοράς αμάνικο αλλά όχι πολυ. Τα λουράκια είναι από καλό υλικό, όπως κ όλη η τσάντα, δεν ειναι ψευτικα, ουτε λεπτα. Ειναι βολική κ σταθερή στην πλατη. Οι τσέπες στο πλάι κάνουν όλη τη διαφορά, αρκετά βαθειες κ κλείνουν καλα. Το αρνητικό είναι ότι το υλικό της τσάντας κάνει εύκολα δαχτυλιές αλλά φεύγουν επίσης εύκολα με λίγο νεράκι. Αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις για να την αγοράσεις!!