Seeing all the positive reviews, I thought I would make a cheap and quality purchase. Unfortunately, the saying that you get what you pay for is once again confirmed. The mouse pad came wrapped in plastic and squeezed with rubber bands. This in itself is not a problem, but the fact that it was completely squeezed for so long is. The mouse pad has cracks on the side that was inside the wrapped cylinder, resulting in it not laying flat on the desk. I left it for two days with heavy books on top, hoping it would flatten, but without any result. I left it for another two days under the glass of the table, and still no result. The mouse pad has completely distorted, making it useless.
Another negative point, which of course doesn't bother me as much as the issue with the cracks, is that the print on it is of extremely poor quality. Firstly, the design is completely faded on the edges to the point where the print is not even visible. Also, the design has country names on it, which are printed in a relatively small font that looks like a blurry photograph, resulting in the overall design looking bad. Finally, I couldn't find the Natec logo anywhere.
In conclusion, I wasted my money on this product, wasted my time, and got disappointed to the point where I'm writing a negative review on Skroutz. I do not recommend it to anyone, not even my enemy. Spend a little more money from the beginning to get something worth it.
Update: After searching through the reviews, I saw that another consumer had the same problem as me. A request for a return was made and accepted.
Update2: After returning it, I bought the same product from a different store. The differences are visible in the photo. The second product is clearly of better quality and worth the positive reviews.
Βλέποντας όλες τις θετικές αξιολογήσεις, θεώρησα πως θα κάνω μια φθηνή και ποιοτική αγορά. Δυστυχώς το ρητό που λέει πως ότι πληρώνεις παίρνεις επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά περίτρανα. Το mouse pad ήρθε τυλιγμένο σε μια ζελατίνα και σφυγμένο με κάτι λάστιχα. Αυτό από μόνο του δεν είναι πρόβλημα, αλλά το γεγονός ότι ήταν τέρμα σφυγμένο για πόσο καιρό, είναι. Το mouse pad έχει αποκτήσει τσακίσεις στην μεριά που ήταν στο εσωτερικό του τυλιγμένου κυλίνδρου με αποτέλεσμα να μην στρώνει με τίποτα στο γραφείο. Το έχω αφήσει δύο μέρες να το πατάνε κάτι βαριά βιβλία μήπως και στρώσει αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το άφησα άλλες δύο μέρες κάτω από το τζάμι του τραπεζιού και πάλι κανένα αποτέλεσμα. Το mouse pad έχει παραμορφωθεί τελείως με αποτέλεσμα να είναι άχρηστο.
Άλλο ένα αρνητικό σημείο, το οποίο βέβαια δεν με πειράζει όσο το θέμα των τσακίσεων, είναι ότι το τύπωμα που έχει πάνω του είναι εξαιρετικά κακής ποιότητας. Καταρχάς το σχέδιο είναι εντελώς ξεθωριασμένο στις άκρες σε σημείο που δεν φαίνεται καν το τύπωμα. Επίσης το σχέδιο έχει πάνω ονόματα χωρών τα οποία χρησιμοποιούν σχετικά μικρή γραμματοσειρά η οποία έχει τυπωθεί με έναν τρόπο που θυμίζει φωτογραφία που είναι out of focus με αποτέλεσμα το συνολικό σχέδιο να φαίνεται άσχημα. Τέλος δεν μπόρεσα να βρω πουθενά το λογότυπο της Natec.
Εν κατακλείδι, για το προϊόν αυτό πέταξα τα λεφτά μου, έχασα άσκοπα το χρόνο μου και χαλάστηκα και τζάμπα σε σημείο που κατεβάζω "σεντόνι" στο skroutz. Δεν το συστήνω ούτε σε εχθρό μου. Δώστε εξ αρχής λίγα περισσότερα λεφτά για να πάρετε κάτι που αξίζει.
Update: Έπειτα από μια αναζήτηση στις αξιολογήσεις, είδα ότι και κάποιος άλλος καταναλωτής είχε το ίδιο πρόβλημα με μένα. Έγινε αίτημα για επιστροφή το οποίο και έγινε δεκτό.
Update2: Μετά την επιστροφή αγόρασα το ίδιο προϊόν από διαφορετικό κατάστημα. Οι διαφορές φαίνονται στην φωτογραφία. Το δεύτερο προϊόν είναι σαφώς καλύτερης ποιότητας και αξίζει τις θετικές αξιολογήσεις.