The F8 Ultra Instapure offers clean and safe water directly from your tap with easy and quick installation without tools. It features an electronic filter replacement indicator, informing you when it...
The F8 Ultra Instapure offers clean and safe water directly from your tap with easy and quick installation without tools. It features an electronic filter replacement indicator, informing you when it needs to be replaced for continuous and safe water supply.
The F8 Ultra Instapure offers clean and safe water directly from your tap with easy and quick installation without tools. It features an electronic filter replacement indicator, informing you when it needs to be replaced for continuous and safe water supply.
Features
Electronic filter indicator: Green light = filter in good condition, Red light = filter replacement needed
Included: Replacement filter R8
Metal adapter for mixer or standard faucet with internal or external thread
Switch for filtered / unfiltered water
Installation key and user manual
Benefits & Advantages
Safe and clean water for everyday use
Continuous update on the filter status via indicator light
Easy installation without tools
Switch between filtered and unfiltered water for greater flexibility
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using this type (white) of filter for about fifteen years. With the first device I bought, I never had a problem. I simply changed the spare parts.
Then I moved and took the old device with me, but it didn't fit well. I got a new device which, however, "leaked," meaning it didn't prevent the simultaneous flow of water from both or three outlets. I suspect that this is due to the use of hot water.
Now we have a new device, to which we apply the instruction not to use hot water.
Positive: good filtration.
Negative: the cost of spare parts.
Αυτό τον τύπο (λευκό) φίλτρου το χρησιμοποιώ εδώ και καμιά δεκαπενταριά χρόνια. Με την πρώτη συσκευή που είχα πάρει δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απλώς άλλαζα τα ανταλλακτικά.
Κατόπιν μετακόμισα και πήρα μαζί μου την παλιά συσκευή, αλλά δεν εφάρμοσε καλά. Πήρα νέα συσκευή η οποία όμως "έκανε νερά", δηλαδή δεν απέτρεπε την ταυτόχρονη ροή νερού και από τις δύο ή τρεις εξόδους.
Πιθανολογώ ότι για αυτό φταίει η χρήση ζεστού νερού.
Τώρα πήραμε νέα συσκευή, στην οποία εφαρμόζουμε την οδηγία για τη μη χρήση ζεστού νερού.
It filters water well,
but the positives stop here.
The replacement part tripled its price from 18 to 50 in two years.
In a few months, it collects salts and the switches don't work, and it leaks from anywhere.
The company accepts to clean it for a fee..... and this needs to be done every three months.
Κάνει καλό φιλτράρισμα νερού,
αλλά τα θετικά σταματούν εδώ.
Το ανταλλακτικό σε δύο χρόνια τριπλασίασε την τιμή του από 18 πήγε 50.
Σε λίγους μήνες πιάνει άλατα και δεν δουλεύουν οι διακόπτες και τρέχει απο όπου να ναι.
Η εταιρεία ΄δέχεται να στο καθαρίσει με πληρωμή..... και αυτό πρέπει να γίνεται κάθε τρεις μήνες.
We have had it for about 2 years. We bought it for around 50€, I don't remember exactly. The spare parts used to cost 26€ until 6 months ago... now that I want to replace it, I see that the price has skyrocketed to 40€!! It really is not worth spending that much money on spare parts. You can find better filters at better prices.
At first, I had some difficulty installing it. It was leaking water from different places. From tightening it too much to properly install it and prevent water leaks, the teeth got worn out. I bought another spare part and it worked perfectly. It does a good job, we are satisfied... but for the money now, it's not worth it. It's better to look for something else.
Το έχουμε περίπου 2 χρονια. Το είχαμε πάρει κάπου 50€ δεν θυμάμαι. Τα ανταλλακτικά μέχρι πριν 6 μήνες κόστιζαν 26€.. τώρα που θέλω να το αλλάξω βλέπω ότι η τιμή εκτινάχτηκε στα 40€!! Πραγματικά ΔΕΝ αξίζει να δώσετε τόσα λεφτά σε ανταλλακτικά. Θα βρείτε καλύτερα φίλτρα σε καλύτερες τιμές.
Στην αρχή είχα δυσκολευτεί λίγο στη τοποθέτηση του. Έβγαζε νερά και από αλλου. Από το πολύ βίδωμα να το τοποθετήσω καλά ώστε να μη τρέχουν τα νερά, φαγώθηκαν τα δοντάκια του. Πήρα άλλο ανταλλακτικό και δούλεψε κομπλέ. Κάνει καλή δουλειά είμαστε ευχαριστημένες.. αλλά για τα λεφτά τώρα δεν αξίζει. Καλύτερα να δείτε κάτι άλλο.
Very good water quality, but now it runs from both sides and the price of the replacement suddenly doubled!! It's a shame because it had generally been very convenient and lasted a long time!!
Πολύ καλή ποιοτητα νερού , αλλά τρέχει πλέον και από τις 2 πλευρές και η τιμή του ανταλλακτικού ξαφνικά διπλασιάστηκε!!Κρίμα γιατί γενικά είχε βολεψει διαρκούσε πολύ!!
We have had it for quite some time and I'm sorry to say, but we are not satisfied at all. From the first moment, the water was running from all three outlets and even though we took it to the company three times, unfortunately, we were left with the same defect, obviously, the filter, since they did not bother to replace it after three times, which was not cheap at all, just like the spare parts are not cheap either. It doesn't last for 6 months as I read above, but not even 3 months. I went today with a heavy heart to order spare parts and with sadness and annoyance, I realize that the price has doubled. Honestly, I will throw it away and get a jug with a filter. The only good thing I can say is that the water doesn't have any unpleasant taste or smell, as filters usually do. As for whether it does what it claims, I don't know, given that I am neither a chemist nor do I live in a chemistry lab, so I have no reason to doubt it.
ΤΟ έχουμε αρκετό καιρό και λυπάμαι που το λέω,αλλά δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι. Από την πρώτη στιγμή το νερό έτρεχε και από τις τρεις εξόδους το νερό και παρόλο που το πήγαμε τρεις φορές στην εταιρία ,δυστυχώς μείναμε με το ίδιο ελλατωμματικό, προφανώς ,φίλτρο αφού δεν φιλοτιμήθηκαν μετά από τρεις φορές να το αντικαταστήσουν, το οποίο δεν ήταν καθόλου φτηνό όπως φτηνά δεν είναι ούτε τ ανταλλακτικά. Εμάς όχι απλώς δεν κρατάει 6 μήνες όπως διάβασα παραπάνω ,αλλά ούτε 3 μήνες. Μπήκα σήμερα με πόνο καρδιάς για να παραγγείλω ανταλλακτικά και με λύπη και εκνευρισμό διαπιστώνω ότι η τιμή διπλασιάστηκε. Ειλικρινά θα το πετάξω και θα πάρω μια κανάτα με φίλτρο. Το μόνο καλό που μπορώ να πω είναι ότι το νερό δεν έχει κάποια δυσάρεστη γεύση ή οσμή ,όπως έχουν συνήθως τα φίλτρα. Για το κατά πόσο κάνει όσα λέει δεν το γνωρίζω ,δεδομένου ότι ούτε χημικός είμαι ούτε σε χημείο μένω ,οπότε δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω.
It was fine, very good taste of water, slightly expensive replacement filter price until the company decided to double it and bring it close to 40€, so we completely changed it.
Ήταν μια χαρά, πολύ καλή γεύση νερού, ελαφρώς τσιμπημένη τιμή ανταλλακτικου φιλτου μέχρι που η εταιρία αποφάσισε να τη διπλασιάσει και να τη πάει κοντά στα 40€, οπότε και το αλλάξαμε τελειως.
I bought it on March 15, 2020 for €45 and I have had it for about 7 months.
In the last 1-2 months, the switch does not work properly.
No matter which position I put it in, water runs from all 3 outlets.
That is, from where the filter outlet is, from where the pressurized water outlet is, and from where the unfiltered water outlet is.
Also, the indicator light sometimes works and sometimes doesn't.
The water outlet holes from the filter are only 5, and it is difficult to hold a 300ml glass or a 500ml container until it fills up.
I wait about 2-3 minutes for the glass to fill up and about 4-5 minutes for a 0.5-liter container to fill up.
I am looking to find a better water filter to buy.
One that does not have the above disadvantages - problems.
Το αγόρασα στις 15 Μαρτίου 2020 στα 45€ και το έχω περίπου 7 μήνες.
Τους τελευταίους 1-2 μήνες ο διακόπτης δεν λειτουργεί σωστά.
Σε όποια θέση και να τον βάλω τρέχει το νερό και από τις 3 εξόδους.
Δηλαδή από εκεί που είναι η εξοδος το φίλτρου, από εκεί που είναι η έξοδος του νερού με πίεση και από εκεί που είναι η έξοδος του αφιλτραριστου νερού.
Επίσης η φωτεινή ενδεικτική λυχνία άλλοτε λειτουργεί και άλλοτε δεν λειτουργεί.
Οι τρύπες εξόδου νερού από το φίλτρο είναι μόνο 5 και μέχρι να γεμίσεις ένα ποτήρι νερό 300ml ή ένα δοχείο 500 ml πιάνεται το χέρι σου.
Περιμένω περίπου 2-3 λεπτά για να γεμίσει το ποτήρι και περίπου 4-5 λεπτά για να γεμίσει ένα δοχείο 0.5 λίτρου.
Ψάχνω να βρώ να αγοράσω ένα καλύτερο φίλτρο νερού.
Που να μήν έχει τα παραπάνω μειονέκτημα τα - προβλήματα.
We used it for almost 4 months. Then we had to move. We placed it in the new house, but unfortunately it seems to be designed to be installed on a faucet and stay there forever because in the second house, when we turned on the faucet, the teeth with which it screws onto the faucet were eaten away and the whole filter was thrown away from the faucet. It happened every time we screwed it back on, the next time we opened the faucet. I have hidden it in a closet. I am disappointed. In terms of filtration quality, it is one of the best I have ever used. I wish I could use it in this house too.
Το χρησιμοποιησαμε σχεδόν 4 μήνες. Μετά χρειάστηκε να μετακομισουμε. Το τοποθέτησαμε στο καινούργιο σπίτι αλλά δυστυχώς μάλλον έχει φτιαχτεί για να μπει σε μια βρύση και να μείνει εκεί για πάντα διότι στο δεύτερο σπίτι όταν ανοίγαμε την βρύση είχανε φαγωθεί τα δοντάκια με τα οποία βιδώνει πάνω στη βρύση και μας το πετούσε όλο το φίλτρο από την βρύση. Έβγαινε και άμα το βιδωνες ξανά την επόμενη φορά που θα άνοιγες την βρύση πάλι το ίδιο. Το έχω κρύψει σε ένα ντουλάπι. Απογοητευτηκα. Από ποιότητα φιλτραρισματος είναι από τα καλύτερα που έχω πιει. Μακάρι να μπορούσα να το βάλω και σε αυτό το σπίτι.
A friend recommended it to me, who had researched it a lot. It is quite affordable and has nothing to do with the expensive ones that cost 400+. I don't know if it does the job it claims, of course. I will probably find out in the coming years, and if there is any issue, I will update it with my exams... However, the difference compared to the unfiltered water we had is noticeable. Also, for those who are bothered by the taste of water (like me), this seemed normal and I didn't have any issues. For anyone who wants to get rid of the hassle of carrying bottled water and not be disappointed, it is the best option. I deducted one star because it leaks in some areas and we constantly fix it. I don't know if we are doing something wrong, but we put it in/take it out for 3 people. Pay attention to the tightening because it is not metallic, and everything is fine.
Μου το σύστησε ένας φίλος που το είχε ψάξει πολύ. Αρκετά οικονομικό και καμία σχέση με τα ακριβά που πάνε 400+ . Δεν ξέρω φυσικά αν κάνει δουλειά αυτή που λέει. Λογικά θα το καταλάβω τα επόμενα χρόνια και αν υπάρχει το σκρουτζ θα κάνω update με τις εξετάσεις μου... Πάντως η διαφορά σε σχέση με το μη φιλτραρισμένο νερό που είχαμε είναι αισθητή. Επίσης για όσους τους ενοχλεί η γεύση του νερού (όπως εμένα) αυτό μου φάνηκε κανονικό και δεν είχα κάποιο θέμα. Για όποιον θέλει να ξεφορτωθεί το κουβάλημα των εξάδων των εμφιαλωμένων και να μη ξεπαραδιαστεί είναι ότι καλύτερο. Μείωσα ένα αστέρι γιατί στάζει σε κάποια σημεία και το διορθώνουμε συνέχεια. Δε ξέρω αν εμείς κάνουμε λάθος αλλά το βάλαμε/βγάλαμε 3 άτομα. Προσοχή στο σφίξιμο επειδή δεν είναι μεταλλικός και όλα καλά.
Very easy to install and use, the small faucet that releases water with pressure is also useful and saves you from bulky filtering devices that take up space on the kitchen counter.
Πολύ εύκολο στην εγκατάσταση και τη χρήση του, χρήσιμο και το μεσαίο βρυσάκι που ρίχνει νερό με πίεση και γλυτώνεις από τις ογκώδεις συσκευές φιλτραρίσματος, που πιάνουν χώρο στον πάγκο της κουζίνας.
Nice filter. But everything is plastic!!! The joints break. It constantly leaks water from everywhere. It doesn't have a metal connection. It will drive you crazy with the joints, get another product until they fix the quality of the entire device. If you don't have any idea about plumbing, you will break it before even installing it!
Ωραίο φίλτρο . Αλλά όλα πλαστικά !!! Χαλάνε οι βόλτες στις ενώσεις . Χάνει συνέχεια νερό από παντού. Δεν έχουν μεταλλικό σύνδεσμο . Θα σας σπάει τα νεύρα με τις ενώσεις πάρτε άλλο προϊόν μέχρι να φτιάξουν την ποιότητα ολόκληρης της συσκευής. Αν δεν έχετε και ιδέα από. Υδραυλικά θα το σπάσετε πριν καν το βάλετε !
I have been using it for years and I believe that it cleans the water very well without costing a fortune to change the filter. For average family use, it easily lasts for six months. Additionally, it is very elegant compared to all the others, and it has a third position for pressurized water.
Το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και πιστεύω ότι καθαρίζει πολύ καλά το νερό χωρίς να κοστίζει μια περιουσία η αλλαγή του φίλτρου. Για μέση χρήση μιάς οικογένειας κρατάει χαλαρά εξάμηνο. Επίσης, είναι πολύ κομψό σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, και έχει μία τρίτη θέση για νερό με πίεση.
Finally, the water from my faucet stopped smelling like chlorine and tasting like dirt! Cheap, elegant, and it even notifies you when the filter needs to be changed! Very satisfied!
Επιτέλους το νερό της βρύσης μου σταμάτησε να μυρίζει χλώριο και να έχει γεύση ...χώματος! Φτηνό, κομψό και επιπλέον σε ενημερώνει πότε θέλει αλλαγή το φίλτρο! Πολύ ευχαριστημένος!
I have been using this type (white) of filter for about fifteen years. With the first device I bought, I never had a problem. I simply changed the spare parts.
Then I moved and took the old device with me, but it didn't fit well. I got a new device which, however, "leaked," meaning it didn't prevent the simultaneous flow of water from both or three outlets. I suspect that this is due to the use of hot water.
Now we have a new device, to which we apply the instruction not to use hot water.
Positive: good filtration.
Negative: the cost of spare parts.
Αυτό τον τύπο (λευκό) φίλτρου το χρησιμοποιώ εδώ και καμιά δεκαπενταριά χρόνια. Με την πρώτη συσκευή που είχα πάρει δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απλώς άλλαζα τα ανταλλακτικά.
Κατόπιν μετακόμισα και πήρα μαζί μου την παλιά συσκευή, αλλά δεν εφάρμοσε καλά. Πήρα νέα συσκευή η οποία όμως "έκανε νερά", δηλαδή δεν απέτρεπε την ταυτόχρονη ροή νερού και από τις δύο ή τρεις εξόδους.
Πιθανολογώ ότι για αυτό φταίει η χρήση ζεστού νερού.
Τώρα πήραμε νέα συσκευή, στην οποία εφαρμόζουμε την οδηγία για τη μη χρήση ζεστού νερού.
It filters water well,
but the positives stop here.
The replacement part tripled its price from 18 to 50 in two years.
In a few months, it collects salts and the switches don't work, and it leaks from anywhere.
The company accepts to clean it for a fee..... and this needs to be done every three months.
Κάνει καλό φιλτράρισμα νερού,
αλλά τα θετικά σταματούν εδώ.
Το ανταλλακτικό σε δύο χρόνια τριπλασίασε την τιμή του από 18 πήγε 50.
Σε λίγους μήνες πιάνει άλατα και δεν δουλεύουν οι διακόπτες και τρέχει απο όπου να ναι.
Η εταιρεία ΄δέχεται να στο καθαρίσει με πληρωμή..... και αυτό πρέπει να γίνεται κάθε τρεις μήνες.
We have had it for about 2 years. We bought it for around 50€, I don't remember exactly. The spare parts used to cost 26€ until 6 months ago... now that I want to replace it, I see that the price has skyrocketed to 40€!! It really is not worth spending that much money on spare parts. You can find better filters at better prices.
At first, I had some difficulty installing it. It was leaking water from different places. From tightening it too much to properly install it and prevent water leaks, the teeth got worn out. I bought another spare part and it worked perfectly. It does a good job, we are satisfied... but for the money now, it's not worth it. It's better to look for something else.
Το έχουμε περίπου 2 χρονια. Το είχαμε πάρει κάπου 50€ δεν θυμάμαι. Τα ανταλλακτικά μέχρι πριν 6 μήνες κόστιζαν 26€.. τώρα που θέλω να το αλλάξω βλέπω ότι η τιμή εκτινάχτηκε στα 40€!! Πραγματικά ΔΕΝ αξίζει να δώσετε τόσα λεφτά σε ανταλλακτικά. Θα βρείτε καλύτερα φίλτρα σε καλύτερες τιμές.
Στην αρχή είχα δυσκολευτεί λίγο στη τοποθέτηση του. Έβγαζε νερά και από αλλου. Από το πολύ βίδωμα να το τοποθετήσω καλά ώστε να μη τρέχουν τα νερά, φαγώθηκαν τα δοντάκια του. Πήρα άλλο ανταλλακτικό και δούλεψε κομπλέ. Κάνει καλή δουλειά είμαστε ευχαριστημένες.. αλλά για τα λεφτά τώρα δεν αξίζει. Καλύτερα να δείτε κάτι άλλο.
Very good water quality, but now it runs from both sides and the price of the replacement suddenly doubled!! It's a shame because it had generally been very convenient and lasted a long time!!
Πολύ καλή ποιοτητα νερού , αλλά τρέχει πλέον και από τις 2 πλευρές και η τιμή του ανταλλακτικού ξαφνικά διπλασιάστηκε!!Κρίμα γιατί γενικά είχε βολεψει διαρκούσε πολύ!!
The F8 Ultra Instapure offers clean and safe water directly from your tap with easy and quick installation without tools. It features an electronic filter replacement indicator, informing you when it needs to be replaced for continuous and safe water supply.
Features
Electronic filter indicator: Green light = filter in good condition, Red light = filter replacement needed
Included: Replacement filter R8
Metal adapter for mixer or standard faucet with internal or external thread
Switch for filtered / unfiltered water
Installation key and user manual
Benefits & Advantages
Safe and clean water for everyday use
Continuous update on the filter status via indicator light
Easy installation without tools
Switch between filtered and unfiltered water for greater flexibility
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using this type (white) of filter for about fifteen years. With the first device I bought, I never had a problem. I simply changed the spare parts.
Then I moved and took the old device with me, but it didn't fit well. I got a new device which, however, "leaked," meaning it didn't prevent the simultaneous flow of water from both or three outlets. I suspect that this is due to the use of hot water.
Now we have a new device, to which we apply the instruction not to use hot water.
Positive: good filtration.
Negative: the cost of spare parts.
Αυτό τον τύπο (λευκό) φίλτρου το χρησιμοποιώ εδώ και καμιά δεκαπενταριά χρόνια. Με την πρώτη συσκευή που είχα πάρει δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απλώς άλλαζα τα ανταλλακτικά.
Κατόπιν μετακόμισα και πήρα μαζί μου την παλιά συσκευή, αλλά δεν εφάρμοσε καλά. Πήρα νέα συσκευή η οποία όμως "έκανε νερά", δηλαδή δεν απέτρεπε την ταυτόχρονη ροή νερού και από τις δύο ή τρεις εξόδους.
Πιθανολογώ ότι για αυτό φταίει η χρήση ζεστού νερού.
Τώρα πήραμε νέα συσκευή, στην οποία εφαρμόζουμε την οδηγία για τη μη χρήση ζεστού νερού.
It filters water well,
but the positives stop here.
The replacement part tripled its price from 18 to 50 in two years.
In a few months, it collects salts and the switches don't work, and it leaks from anywhere.
The company accepts to clean it for a fee..... and this needs to be done every three months.
Κάνει καλό φιλτράρισμα νερού,
αλλά τα θετικά σταματούν εδώ.
Το ανταλλακτικό σε δύο χρόνια τριπλασίασε την τιμή του από 18 πήγε 50.
Σε λίγους μήνες πιάνει άλατα και δεν δουλεύουν οι διακόπτες και τρέχει απο όπου να ναι.
Η εταιρεία ΄δέχεται να στο καθαρίσει με πληρωμή..... και αυτό πρέπει να γίνεται κάθε τρεις μήνες.
We have had it for about 2 years. We bought it for around 50€, I don't remember exactly. The spare parts used to cost 26€ until 6 months ago... now that I want to replace it, I see that the price has skyrocketed to 40€!! It really is not worth spending that much money on spare parts. You can find better filters at better prices.
At first, I had some difficulty installing it. It was leaking water from different places. From tightening it too much to properly install it and prevent water leaks, the teeth got worn out. I bought another spare part and it worked perfectly. It does a good job, we are satisfied... but for the money now, it's not worth it. It's better to look for something else.
Το έχουμε περίπου 2 χρονια. Το είχαμε πάρει κάπου 50€ δεν θυμάμαι. Τα ανταλλακτικά μέχρι πριν 6 μήνες κόστιζαν 26€.. τώρα που θέλω να το αλλάξω βλέπω ότι η τιμή εκτινάχτηκε στα 40€!! Πραγματικά ΔΕΝ αξίζει να δώσετε τόσα λεφτά σε ανταλλακτικά. Θα βρείτε καλύτερα φίλτρα σε καλύτερες τιμές.
Στην αρχή είχα δυσκολευτεί λίγο στη τοποθέτηση του. Έβγαζε νερά και από αλλου. Από το πολύ βίδωμα να το τοποθετήσω καλά ώστε να μη τρέχουν τα νερά, φαγώθηκαν τα δοντάκια του. Πήρα άλλο ανταλλακτικό και δούλεψε κομπλέ. Κάνει καλή δουλειά είμαστε ευχαριστημένες.. αλλά για τα λεφτά τώρα δεν αξίζει. Καλύτερα να δείτε κάτι άλλο.
Very good water quality, but now it runs from both sides and the price of the replacement suddenly doubled!! It's a shame because it had generally been very convenient and lasted a long time!!
Πολύ καλή ποιοτητα νερού , αλλά τρέχει πλέον και από τις 2 πλευρές και η τιμή του ανταλλακτικού ξαφνικά διπλασιάστηκε!!Κρίμα γιατί γενικά είχε βολεψει διαρκούσε πολύ!!
We have had it for quite some time and I'm sorry to say, but we are not satisfied at all. From the first moment, the water was running from all three outlets and even though we took it to the company three times, unfortunately, we were left with the same defect, obviously, the filter, since they did not bother to replace it after three times, which was not cheap at all, just like the spare parts are not cheap either. It doesn't last for 6 months as I read above, but not even 3 months. I went today with a heavy heart to order spare parts and with sadness and annoyance, I realize that the price has doubled. Honestly, I will throw it away and get a jug with a filter. The only good thing I can say is that the water doesn't have any unpleasant taste or smell, as filters usually do. As for whether it does what it claims, I don't know, given that I am neither a chemist nor do I live in a chemistry lab, so I have no reason to doubt it.
ΤΟ έχουμε αρκετό καιρό και λυπάμαι που το λέω,αλλά δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι. Από την πρώτη στιγμή το νερό έτρεχε και από τις τρεις εξόδους το νερό και παρόλο που το πήγαμε τρεις φορές στην εταιρία ,δυστυχώς μείναμε με το ίδιο ελλατωμματικό, προφανώς ,φίλτρο αφού δεν φιλοτιμήθηκαν μετά από τρεις φορές να το αντικαταστήσουν, το οποίο δεν ήταν καθόλου φτηνό όπως φτηνά δεν είναι ούτε τ ανταλλακτικά. Εμάς όχι απλώς δεν κρατάει 6 μήνες όπως διάβασα παραπάνω ,αλλά ούτε 3 μήνες. Μπήκα σήμερα με πόνο καρδιάς για να παραγγείλω ανταλλακτικά και με λύπη και εκνευρισμό διαπιστώνω ότι η τιμή διπλασιάστηκε. Ειλικρινά θα το πετάξω και θα πάρω μια κανάτα με φίλτρο. Το μόνο καλό που μπορώ να πω είναι ότι το νερό δεν έχει κάποια δυσάρεστη γεύση ή οσμή ,όπως έχουν συνήθως τα φίλτρα. Για το κατά πόσο κάνει όσα λέει δεν το γνωρίζω ,δεδομένου ότι ούτε χημικός είμαι ούτε σε χημείο μένω ,οπότε δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω.
It was fine, very good taste of water, slightly expensive replacement filter price until the company decided to double it and bring it close to 40€, so we completely changed it.
Ήταν μια χαρά, πολύ καλή γεύση νερού, ελαφρώς τσιμπημένη τιμή ανταλλακτικου φιλτου μέχρι που η εταιρία αποφάσισε να τη διπλασιάσει και να τη πάει κοντά στα 40€, οπότε και το αλλάξαμε τελειως.
I bought it on March 15, 2020 for €45 and I have had it for about 7 months.
In the last 1-2 months, the switch does not work properly.
No matter which position I put it in, water runs from all 3 outlets.
That is, from where the filter outlet is, from where the pressurized water outlet is, and from where the unfiltered water outlet is.
Also, the indicator light sometimes works and sometimes doesn't.
The water outlet holes from the filter are only 5, and it is difficult to hold a 300ml glass or a 500ml container until it fills up.
I wait about 2-3 minutes for the glass to fill up and about 4-5 minutes for a 0.5-liter container to fill up.
I am looking to find a better water filter to buy.
One that does not have the above disadvantages - problems.
Το αγόρασα στις 15 Μαρτίου 2020 στα 45€ και το έχω περίπου 7 μήνες.
Τους τελευταίους 1-2 μήνες ο διακόπτης δεν λειτουργεί σωστά.
Σε όποια θέση και να τον βάλω τρέχει το νερό και από τις 3 εξόδους.
Δηλαδή από εκεί που είναι η εξοδος το φίλτρου, από εκεί που είναι η έξοδος του νερού με πίεση και από εκεί που είναι η έξοδος του αφιλτραριστου νερού.
Επίσης η φωτεινή ενδεικτική λυχνία άλλοτε λειτουργεί και άλλοτε δεν λειτουργεί.
Οι τρύπες εξόδου νερού από το φίλτρο είναι μόνο 5 και μέχρι να γεμίσεις ένα ποτήρι νερό 300ml ή ένα δοχείο 500 ml πιάνεται το χέρι σου.
Περιμένω περίπου 2-3 λεπτά για να γεμίσει το ποτήρι και περίπου 4-5 λεπτά για να γεμίσει ένα δοχείο 0.5 λίτρου.
Ψάχνω να βρώ να αγοράσω ένα καλύτερο φίλτρο νερού.
Που να μήν έχει τα παραπάνω μειονέκτημα τα - προβλήματα.
We used it for almost 4 months. Then we had to move. We placed it in the new house, but unfortunately it seems to be designed to be installed on a faucet and stay there forever because in the second house, when we turned on the faucet, the teeth with which it screws onto the faucet were eaten away and the whole filter was thrown away from the faucet. It happened every time we screwed it back on, the next time we opened the faucet. I have hidden it in a closet. I am disappointed. In terms of filtration quality, it is one of the best I have ever used. I wish I could use it in this house too.
Το χρησιμοποιησαμε σχεδόν 4 μήνες. Μετά χρειάστηκε να μετακομισουμε. Το τοποθέτησαμε στο καινούργιο σπίτι αλλά δυστυχώς μάλλον έχει φτιαχτεί για να μπει σε μια βρύση και να μείνει εκεί για πάντα διότι στο δεύτερο σπίτι όταν ανοίγαμε την βρύση είχανε φαγωθεί τα δοντάκια με τα οποία βιδώνει πάνω στη βρύση και μας το πετούσε όλο το φίλτρο από την βρύση. Έβγαινε και άμα το βιδωνες ξανά την επόμενη φορά που θα άνοιγες την βρύση πάλι το ίδιο. Το έχω κρύψει σε ένα ντουλάπι. Απογοητευτηκα. Από ποιότητα φιλτραρισματος είναι από τα καλύτερα που έχω πιει. Μακάρι να μπορούσα να το βάλω και σε αυτό το σπίτι.
A friend recommended it to me, who had researched it a lot. It is quite affordable and has nothing to do with the expensive ones that cost 400+. I don't know if it does the job it claims, of course. I will probably find out in the coming years, and if there is any issue, I will update it with my exams... However, the difference compared to the unfiltered water we had is noticeable. Also, for those who are bothered by the taste of water (like me), this seemed normal and I didn't have any issues. For anyone who wants to get rid of the hassle of carrying bottled water and not be disappointed, it is the best option. I deducted one star because it leaks in some areas and we constantly fix it. I don't know if we are doing something wrong, but we put it in/take it out for 3 people. Pay attention to the tightening because it is not metallic, and everything is fine.
Μου το σύστησε ένας φίλος που το είχε ψάξει πολύ. Αρκετά οικονομικό και καμία σχέση με τα ακριβά που πάνε 400+ . Δεν ξέρω φυσικά αν κάνει δουλειά αυτή που λέει. Λογικά θα το καταλάβω τα επόμενα χρόνια και αν υπάρχει το σκρουτζ θα κάνω update με τις εξετάσεις μου... Πάντως η διαφορά σε σχέση με το μη φιλτραρισμένο νερό που είχαμε είναι αισθητή. Επίσης για όσους τους ενοχλεί η γεύση του νερού (όπως εμένα) αυτό μου φάνηκε κανονικό και δεν είχα κάποιο θέμα. Για όποιον θέλει να ξεφορτωθεί το κουβάλημα των εξάδων των εμφιαλωμένων και να μη ξεπαραδιαστεί είναι ότι καλύτερο. Μείωσα ένα αστέρι γιατί στάζει σε κάποια σημεία και το διορθώνουμε συνέχεια. Δε ξέρω αν εμείς κάνουμε λάθος αλλά το βάλαμε/βγάλαμε 3 άτομα. Προσοχή στο σφίξιμο επειδή δεν είναι μεταλλικός και όλα καλά.
Very easy to install and use, the small faucet that releases water with pressure is also useful and saves you from bulky filtering devices that take up space on the kitchen counter.
Πολύ εύκολο στην εγκατάσταση και τη χρήση του, χρήσιμο και το μεσαίο βρυσάκι που ρίχνει νερό με πίεση και γλυτώνεις από τις ογκώδεις συσκευές φιλτραρίσματος, που πιάνουν χώρο στον πάγκο της κουζίνας.
Nice filter. But everything is plastic!!! The joints break. It constantly leaks water from everywhere. It doesn't have a metal connection. It will drive you crazy with the joints, get another product until they fix the quality of the entire device. If you don't have any idea about plumbing, you will break it before even installing it!
Ωραίο φίλτρο . Αλλά όλα πλαστικά !!! Χαλάνε οι βόλτες στις ενώσεις . Χάνει συνέχεια νερό από παντού. Δεν έχουν μεταλλικό σύνδεσμο . Θα σας σπάει τα νεύρα με τις ενώσεις πάρτε άλλο προϊόν μέχρι να φτιάξουν την ποιότητα ολόκληρης της συσκευής. Αν δεν έχετε και ιδέα από. Υδραυλικά θα το σπάσετε πριν καν το βάλετε !
I have been using it for years and I believe that it cleans the water very well without costing a fortune to change the filter. For average family use, it easily lasts for six months. Additionally, it is very elegant compared to all the others, and it has a third position for pressurized water.
Το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και πιστεύω ότι καθαρίζει πολύ καλά το νερό χωρίς να κοστίζει μια περιουσία η αλλαγή του φίλτρου. Για μέση χρήση μιάς οικογένειας κρατάει χαλαρά εξάμηνο. Επίσης, είναι πολύ κομψό σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, και έχει μία τρίτη θέση για νερό με πίεση.
Finally, the water from my faucet stopped smelling like chlorine and tasting like dirt! Cheap, elegant, and it even notifies you when the filter needs to be changed! Very satisfied!
Επιτέλους το νερό της βρύσης μου σταμάτησε να μυρίζει χλώριο και να έχει γεύση ...χώματος! Φτηνό, κομψό και επιπλέον σε ενημερώνει πότε θέλει αλλαγή το φίλτρο! Πολύ ευχαριστημένος!
I have been using this type (white) of filter for about fifteen years. With the first device I bought, I never had a problem. I simply changed the spare parts.
Then I moved and took the old device with me, but it didn't fit well. I got a new device which, however, "leaked," meaning it didn't prevent the simultaneous flow of water from both or three outlets. I suspect that this is due to the use of hot water.
Now we have a new device, to which we apply the instruction not to use hot water.
Positive: good filtration.
Negative: the cost of spare parts.
Αυτό τον τύπο (λευκό) φίλτρου το χρησιμοποιώ εδώ και καμιά δεκαπενταριά χρόνια. Με την πρώτη συσκευή που είχα πάρει δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απλώς άλλαζα τα ανταλλακτικά.
Κατόπιν μετακόμισα και πήρα μαζί μου την παλιά συσκευή, αλλά δεν εφάρμοσε καλά. Πήρα νέα συσκευή η οποία όμως "έκανε νερά", δηλαδή δεν απέτρεπε την ταυτόχρονη ροή νερού και από τις δύο ή τρεις εξόδους.
Πιθανολογώ ότι για αυτό φταίει η χρήση ζεστού νερού.
Τώρα πήραμε νέα συσκευή, στην οποία εφαρμόζουμε την οδηγία για τη μη χρήση ζεστού νερού.
It filters water well,
but the positives stop here.
The replacement part tripled its price from 18 to 50 in two years.
In a few months, it collects salts and the switches don't work, and it leaks from anywhere.
The company accepts to clean it for a fee..... and this needs to be done every three months.
Κάνει καλό φιλτράρισμα νερού,
αλλά τα θετικά σταματούν εδώ.
Το ανταλλακτικό σε δύο χρόνια τριπλασίασε την τιμή του από 18 πήγε 50.
Σε λίγους μήνες πιάνει άλατα και δεν δουλεύουν οι διακόπτες και τρέχει απο όπου να ναι.
Η εταιρεία ΄δέχεται να στο καθαρίσει με πληρωμή..... και αυτό πρέπει να γίνεται κάθε τρεις μήνες.
We have had it for about 2 years. We bought it for around 50€, I don't remember exactly. The spare parts used to cost 26€ until 6 months ago... now that I want to replace it, I see that the price has skyrocketed to 40€!! It really is not worth spending that much money on spare parts. You can find better filters at better prices.
At first, I had some difficulty installing it. It was leaking water from different places. From tightening it too much to properly install it and prevent water leaks, the teeth got worn out. I bought another spare part and it worked perfectly. It does a good job, we are satisfied... but for the money now, it's not worth it. It's better to look for something else.
Το έχουμε περίπου 2 χρονια. Το είχαμε πάρει κάπου 50€ δεν θυμάμαι. Τα ανταλλακτικά μέχρι πριν 6 μήνες κόστιζαν 26€.. τώρα που θέλω να το αλλάξω βλέπω ότι η τιμή εκτινάχτηκε στα 40€!! Πραγματικά ΔΕΝ αξίζει να δώσετε τόσα λεφτά σε ανταλλακτικά. Θα βρείτε καλύτερα φίλτρα σε καλύτερες τιμές.
Στην αρχή είχα δυσκολευτεί λίγο στη τοποθέτηση του. Έβγαζε νερά και από αλλου. Από το πολύ βίδωμα να το τοποθετήσω καλά ώστε να μη τρέχουν τα νερά, φαγώθηκαν τα δοντάκια του. Πήρα άλλο ανταλλακτικό και δούλεψε κομπλέ. Κάνει καλή δουλειά είμαστε ευχαριστημένες.. αλλά για τα λεφτά τώρα δεν αξίζει. Καλύτερα να δείτε κάτι άλλο.
Very good water quality, but now it runs from both sides and the price of the replacement suddenly doubled!! It's a shame because it had generally been very convenient and lasted a long time!!
Πολύ καλή ποιοτητα νερού , αλλά τρέχει πλέον και από τις 2 πλευρές και η τιμή του ανταλλακτικού ξαφνικά διπλασιάστηκε!!Κρίμα γιατί γενικά είχε βολεψει διαρκούσε πολύ!!