Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Ok, it's just a figure, it's not something special like a game, that makes arm-leg movements, of good quality construction as far as I understand, but it also has a price X. Personally, I find the cost quite high for what it offers (if it offers anything else besides the joy of the kid simply having it in his hands)
Οκ μια φιγούρα είναι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σα παιχνίδι, που κανει κινήσεις χέρια-πόδια, ποιοτικής από όσο καταλαβαίνω κατασκευή, που έχει όμως και μια τιμή Χ. Προσωπικά το βρίσκω αρκετό το κόστος της γι αυτά που προσφέρει (αν προσφέρει και κάτι άλλο εκτός από τη χαρά του πιτσιρικά απλά να το έχει απλά στα χέρια του)
Ok, it's just a figure, it's not something special like a game, that makes arm-leg movements, of good quality construction as far as I understand, but it also has a price X. Personally, I find the cost quite high for what it offers (if it offers anything else besides the joy of the kid simply having it in his hands)
Οκ μια φιγούρα είναι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σα παιχνίδι, που κανει κινήσεις χέρια-πόδια, ποιοτικής από όσο καταλαβαίνω κατασκευή, που έχει όμως και μια τιμή Χ. Προσωπικά το βρίσκω αρκετό το κόστος της γι αυτά που προσφέρει (αν προσφέρει και κάτι άλλο εκτός από τη χαρά του πιτσιρικά απλά να το έχει απλά στα χέρια του)
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Ok, it's just a figure, it's not something special like a game, that makes arm-leg movements, of good quality construction as far as I understand, but it also has a price X. Personally, I find the cost quite high for what it offers (if it offers anything else besides the joy of the kid simply having it in his hands)
Οκ μια φιγούρα είναι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σα παιχνίδι, που κανει κινήσεις χέρια-πόδια, ποιοτικής από όσο καταλαβαίνω κατασκευή, που έχει όμως και μια τιμή Χ. Προσωπικά το βρίσκω αρκετό το κόστος της γι αυτά που προσφέρει (αν προσφέρει και κάτι άλλο εκτός από τη χαρά του πιτσιρικά απλά να το έχει απλά στα χέρια του)
Ok, it's just a figure, it's not something special like a game, that makes arm-leg movements, of good quality construction as far as I understand, but it also has a price X. Personally, I find the cost quite high for what it offers (if it offers anything else besides the joy of the kid simply having it in his hands)
Οκ μια φιγούρα είναι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σα παιχνίδι, που κανει κινήσεις χέρια-πόδια, ποιοτικής από όσο καταλαβαίνω κατασκευή, που έχει όμως και μια τιμή Χ. Προσωπικά το βρίσκω αρκετό το κόστος της γι αυτά που προσφέρει (αν προσφέρει και κάτι άλλο εκτός από τη χαρά του πιτσιρικά απλά να το έχει απλά στα χέρια του)