Mobile Phones

Samsung Galaxy S5 mini Single SIM (16GB)

Main Camera , Screen: 4.5", Battery: 2100mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
120 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.4 GHz
Processor Cores
4
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
4.5 "
Analysis
1280 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
2100 mAh
Removable
Yes

Special Features

Protection
Dust Resistant, Water Resistant
Type
Accelerometer, Proximity, Gyroscope, Heart Rate, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
131.1 mm
Width
64.8 mm
Thickness
9.1 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (71)

Reviews

  1. 39
  2. 18
  3. 5
  4. 3
  5. 6
Review this product
  • Call quality
  • Value for money
  • Screen resolution
  • Photos
  • Music
  • Speed
  • Video Recording
  • GPS
  • Sfoliatas
    4
    8 out of 8 members found this review helpful

    καλό κινητάκι. γρήγορο. φανταστική ανάλυση οθόνης. δε μπορεί να συγκριθεί με το S7 πχ και τα ολοκαίνουρια μοντέλα αλλά δε βρίσκω κάποιο σοβαρό λόγο για να το αντικαταστήσει όποιος το έχει (προς το παρόν). Είναι τίμιο.

    • Call quality
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Georgia T
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό ήταν τον πρώτο χρόνο άψογο..ακόμα και στην πισίνα το έβαλα δυο-τρεις φορές και τράβηξε τέλεια βιντεάκια (μόνο που κάτω απο το νερό δν νιωθει αφή... οπότε αμά θέλετε να βγάλετε φωτογραφια, πατήστε το βιντεο και μόλις τελιώσετε καντε screenshot). Τώρα το έχω 21 μήνες και η μπαταρία τελειώνει πάρα πολύ γρήγορα και τα παίζει συνέχεια(κολλάει και κάνει επανεκκίνηση όταν χρησιμοποιώ βαριές εφαρμογές όπως το Μusical.ly , το Snapchat και το Vine). ΕΙΝΑΙ φανταστική επιλογή για αυτούς που αλλάζουν κινητο κάθε μισό ή ένα χρόνο αλλα ΟΧΙ για αυτούς που θελουν ένα κινητο που να κρατάει (πχ 2-3 χρόνια). Είναι βρε παιδί μου σαν να έχει ημερομηνία λήξης.

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • condor
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το gps κολλαει σε σημειο που να ειναι μη λειτουργικο...δεν το εφτιαξαν ουτε στο service λεγοντας μου οτι δεν εχει προβλημα

    • Photos
    • Call quality
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Stavrossss
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Εγώ είμαι κάτοχος του S4 mini, και ως ευχαριστημένος καταναλωτής, πήρα πριν 2 χρόνια δώρο στη γυναίκα μου το S5 mini στα 286 ευρώ. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά, μιας και εγώ τα ρυθμίζω όλα και το συντηρώ. Μπορώ να πω πως μετά από δύο χρόνια το μόνο που χρειάστηκε ήταν να ξαναβάλω το λειτουργικό μέσω Smart Switch και όλα comple. Το μόνο θέμα που έβγαλε ήταν με τη χωρητικότητα (έβγαζε μήνυμα που έλεγε ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να κατεβάσει mail - πράγμα που δεν ίσχυε). Επειδή δεν έβγαλε καινούργια mini σειρά η samsung, και επειδή θα ήθελα να αλλάξω κινητό, σκεφτόμουν να αγοράσω το S5 mini για μένα επίσης. Αλλά βλέπω ότι πριν τρις μήνες είχε 170 ευρώ και τώρα 210. Δεν νομίζω πως θα προχωρήσω ξανά σε αγορά του ίδιου κινητού αν δεν πέσει λιγότερο από 170!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Αντζας
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολυ καλο μεχρι στιγμης.βολικο μεγεθος.ανθεκτικο.πραγματικα αδιαβροχο(δοκιμασμενο).δακτυλικο ετσι κι ετσι.ir blaster φοβερο.ο toutchwiz παει αρκετα καλα αν και τα σημερινα samsung ακομα και χαμηλοτερης κατηγοριας (βλεπε j5)ειναι λιγο πιο γρηγορα λογω απουσιας blootware.η καμερα ειναι πραγματικη 8αρα.σε συγκριση με j5.a3 2016 πιο καλη γιατι εχει hdr και οπτικο σταθεροποιητη πραγμα που τα αλλα δεν εχουν.τα mp θα φανουν λιγα μονο σε πολυ ζουμ.οταν το πηρα ειχε 160.τωρα δεν ξερω αν θα το επερνα απ την στιγμη που παιζει π.χ το moto x στα 165.

    Did you find this review helpful?
  • Pano_Andoni50
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ένα μέτριο κινητό που και που κολλάει μπροστά η κάμερα είναι καλή μέτρια μπαταρία με φυλ χρήση κρατάει 8 ώρες

    Did you find this review helpful?
  • Dimitris_Kiorpes
    5
    9 out of 9 members found this review helpful

    Έχω το κινητό 1 εβδομάδα και έχω να πω τα εξής:
    •Καλή κάμερα και μπροστινή και οπίσθια.
    •Μηδενικά κολλήματα μέχρι στιγμής.
    •Πολύ καλή οθόνη (super amoled).
    •Αρκετά καλό το δακτυλικό.
    •Χρήσιμες είναι και η προστασίες (αδιάβροχο, ανθεκτικό σε σκόνη, άμμο)
    •Μεγάλη μνήμη.
    •Αρκετά καλό το μέγεθος της οθόνης.
    •4G
    •Πολύ δυνατό ηχείο.
    •Καλή μνήμη ram (θα προτιμούσα 2gb αντί για 1,5gb).

    Did you find this review helpful?
  • Windwheel Aster
    1
    7 out of 21 members found this review helpful

    Το κινητό το είχα 1 μήνα το άλλαξα πριν 4 μήνες κι ήταν χάλιο!!! Δεν έμπαινε στο ίντερνετ, χρειαζόταν δύναμη για να το πατήσεις, η πίσω κάμερα ήταν οκ αλλά το βράδυ μέτρια δεν έχει καν φλας, η μπροστινή κάμερα ήταν μέτρια,κολλούσε πολύ!! Μικρή διάρκεια μπαταρίας, κάποιες φορές προβλήματα στη φόρτιση. Το έχει κι ένας φίλος μου με τα ίδια προβλήματα. Κι έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω το κινητό. Άδικα τα 185,13 ευρώ. Καλύτερα να μην το πάρει κανείς!

    Did you find this review helpful?
  • Vaggoc_Ch
    2
    7 out of 12 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 1 χρόνο. Στην αρχή ξεκίνησε πολύ καλά και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, αλλά μετά τους 5 μήνες κολλούσε συνεχώς. Είχα πολύ ελεύθερη μνήμη αλλά και πάλι κολλούσε. Το ανέχτηκα για αρκετό καιρό μέχρι που αναγκάστηκα να αλλάξω συσκευή. Βάζω 2 αστέρια μόνο και μόνο για την ταχύτητα που είχε στην αρχή.

    Did you find this review helpful?
  • xristos traxanas 23
    3
    6 out of 9 members found this review helpful

    Κολλάει σπάνια αλλά η μπαταρία του είναι χάλια τελειώνει μέσα σε 6 ώρες. Η μπροστινή κάμερα δεν είναι και τόσο καλή αλλά η πισινή είναι κάπως καλύτερη . Μου έχει πέσει πολλές φορές αλλά η οθόνη δεν έπαθε κάτι μόνο λίγο τα γύρω γύρω. Ο ήχος είναι δυνατός.

    Did you find this review helpful?
  • npentzos
    4
    9 out of 11 members found this review helpful

    Πολύ καλό κινητό, και καλή κάμερα για τα λεφτά του. Είναι γρήγορο και έχει πολύ καλό touch screen. Το έχω ένα μήνα, το μόνο που έχει κάνει είναι ένα κόλλημα μια φόρα το οποίο δεν ξεκόλησε μέχρι που έβγαλα την μπαταρία.

    Did you find this review helpful?
  • blackspider
    3
    4 out of 9 members found this review helpful

    Ειχα το S4 μινι,περιμενα κατι καλυτερο απο το S5,αλλα δεν βρηκα κατι.Μικρη διαρκεια μπαταριας,καμια φορα κολλαει και καποιες φορες προβληματα στη φορτιση.Η καμερα απλα συνηθισμενη.Στα θετικα η τιμη και το μεγεθος

    Did you find this review helpful?
  • nikos.dogstyle
    1
    6 out of 13 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το εχω στην κατοχη μου εδω και 1 μηνα και εχω σχηματισει πλεον αποψη.Το κινητο δεν αξιζει ουτε 200ε.Δεν ξερω αν ειναι το δικο μου προβληματικο ή ολα παντως στο δικο μου η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο.Πχ:Δεν ειναι λιγες οι φορες οι οποιες δν ανοιγουν τα δεδομενα η λυση σε αυτο το προβλημα;;;κανω πανω απο 5 φορες την ημερα επανεκκινηση!Επισης η καμερα κολαει πολυ συχνα σε βαθμο σπαστικο.Ακομα το κινητο σβινει απο μονο του χωρις λογο.Τελος και καλυτερο;;;;πολλες φορες ενω βαζω τον φορτιστη δεν φορτιζει μου γραφει οτι συνδεθηκαν ακουστικα παρολο που δν τα εχω βαλει.Συμπερασματικα δεν ξερω αν ολα αυτα εχουν επηρεαστει απο το νερο αν και το εχω βρεξει ελαχιστες φορες ή απο κατι αλλο.Το κινητο δν αξιζει. Δεν θα το συνιστουσα.

    Did you find this review helpful?
  • dio55
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    Καλη τιμη, καλη μπαταρια, καλες επιδοσεις, αδιαβροχο, αριστη καμερα και premium αισθηση στο χερι. Μια πολυ αξιολογη προταση με πολλα εξτρα!

    Did you find this review helpful?
  • vbogiatzaki
    5
    9 out of 10 members found this review helpful

    Τέλειο τηλέφωνο με πολλή καλή φωτογραφική μηχανή, βγάζει ωραίες φωτογραφίες μέρα και νύχτα καθώς και εύκολα selfies. Έχει γρήγορη αναζήτηση στο ίντερνετ, εύκολο μενού και πολύ βολικό μέγεθος και σχήμα.

    Did you find this review helpful?
  • thanasis107
    1
    6 out of 21 members found this review helpful

    Αρκετά γρήγορο κινητό ,καλή κάμερα, καλή ανάλυση οθόνης σχετικά ένα πολύ καλο κινητό για τα λεφτά του βάζω 3 αστεράκια γιατι έχει 2 προβλήματα 1) μερικές φορες δεν λειτουργεί η κάμερα και πρέπει να το κάνω επανακίνηση 2) αν το ακουμπισεις κάπου με λίγο παραπάνω δύναμη πχ το αφήσεις στο τραπεζι τοτε κάνει επανεκκίνηση μονο του .........μετα απο ενσ μηνα κανει επανεκκίνηση μονο του 20 φορες την μερα

    Did you find this review helpful?
  • marios9895
    5
    8 out of 10 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω απο το περασμενο Σεπτεμβριο, κοντα στους 9 μηνες δηλαδη και ειναι τερας!! Δεν καταλαβαινει τιποτα, το παιρνω μαζι μου στο μπανιο, το ειχα βαλει στη θαλασσα και ετρεχε κανονικα!! Δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα, το εχω φορτωσει με αρκετες εφαρμογες αλλα συνεχιζει να ειναι γρηγορο!!! Το μονο αρνητικο ειναι το οτι οταν φορτιζει, κολλαει αρκετα συχνα( δε ξερω γιατι) και χρειαζεται επανεκκινηση

    Did you find this review helpful?
  • chrissel99
    4
    8 out of 9 members found this review helpful

    Αρκετά καλό κινητό για κάποιον ο οποίος δεν ζητάει πολλά απά αυτό
    Το έχω κάπου στους 6 μήνες
    Τα κύρια θετικά του είναι πέντε:
    -ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ
    -Fingerprint
    -τρομερή μπροστινή κάμερα
    -Αρκετά καλό hardware για κινητό της τάξης του
    Πολλές φορές μου τρώει κάτι σκαλώματα τα οποία με εκνευρίζουν αρκετα π.χ κολλάει το retrica σβήνει μόνο του κλείνει εφαρμογές κλπ
    αρκετά καλή επιλογή για κάποιον που δεν έχει τρελές απαιτήσεις

    Did you find this review helpful?
  • martjia
    3
    4 out of 12 members found this review helpful

    Με ανοιχτο το bluetooth, ανοιχτο και το ιντερνετ χωρις να το κανω χρηση η διαρκεια τις μπαταριας του 7 ωρες και το χρησιμοποιησα μονο για τηλεφωνα. με κλειστο ιντερνετ και blyetooth διαρκεια μια μερα.

    Did you find this review helpful?
  • EXTRA LIFT
    4
    6 out of 7 members found this review helpful

    Σπάνια κολλήματα ……….. πρόβλημα με το GPS δεν βρίσκει τους δορυφόρους !
    κατά τα άλλα γενικά πολύ καλό !!!!

    31/03/15 Το πήγα σέρβις με εγγύηση και μου άλλαξαν την πλακέτα του τηλ τώρα όλα οκ

    18-12-15 Πάλι πρόβλημα με το gps το πήγα άλλες 2 φορές σέρβις αλά συνεχίζει να έχει πρόβλημα μάλλον είναι προβληματικό από κατασκευής θα το ξαναπάω αν και βαρέθηκα το πήγαινε έλα αν δεν λυθεί το πρόβλημα απλά μετακομίζω στην sony !

    Did you find this review helpful?
  • matt.pap.7
    5
    8 out of 9 members found this review helpful

    πιστευω απο τα καλυτερα που υπαρχουν.μεγαλη οθονη ευκολο σε χρηση.γρηγορο αρκετα.ωραιος ηχος.για μενα το μονο θεμα που εχω ειναι με την φωτογραφια .αν το θεμα κουνηθει η φωτο ειναι χαλια ενω σε αλλλα δεν συ,βαινει αυτο.παντως δυσκολα θα το αλλαζα

    Did you find this review helpful?
  • SolidMagCrew
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Μετα απο μηνες χρησιμοποιώντας το S5 mini εφτασα σε πολυ καλα συμπερασματα. Ενω στην αρχη τελιωνε πολυ γρηγορα η μπαταρια εκλεισα τα δεδομενα και μιας και δεν το χρησιμοποιω πολυ κραταει 2-3 μερες. Το Google Maps δεν δουλευει μονο με το GPS για καποιο λογο αλλα το Navmii κανει μια χαρα την δουλεια του για οποιον θελει να το κατεβασει και να εχει πλοηγηση χωρις τη χρηση Internet (αυτο ισχυει για το s5 mini, που εχει GPS/Glonass οχι A-GPS). Το σκανερ δαχτυλικων αποτυποματων μετα απο λιγο καιρο χρησης διαβαζει το αποτυπωμα πλαγια ακομα και αναποδα χωρις προβλημα. Επισης τωρα το καλοκαιρακι βολευει που ειναι αδιαβροχο για τυχον ατυχηματα στην παραλια ή ακομα και για underwater φωτογραφιες. Το προτεινω γιατι εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα και σχετικα χαμηλη τιμη για ενα τοσο καλο κινητο.

    Did you find this review helpful?
  • georgeadamopoulos1999
    4
    7 out of 7 members found this review helpful

    Πολύ καλό κινητό. έχει πολύ καλή καμερα, δεν κολλάει,δεν κρασαρει,πολύ καλή τιμή. το μόνο αρνητικο είναι η μπαταρία του

    Did you find this review helpful?
  • καλό κινητάκι. γρήγορο. φανταστική ανάλυση οθόνης. δε μπορεί να συγκριθεί με το S7 πχ και τα ολοκαίνουρια μοντέλα αλλά δε βρίσκω κάποιο σοβαρό λόγο για να το αντικαταστήσει όποιος το έχει (προς το παρόν). Είναι τίμιο.

    8
  • Το κινητό ήταν τον πρώτο χρόνο άψογο..ακόμα και στην πισίνα το έβαλα δυο-τρεις φορές και τράβηξε τέλεια βιντεάκια (μόνο που κάτω απο το νερό δν νιωθει αφή... οπότε αμά θέλετε να βγάλετε φωτογραφια, πατήστε το βιντεο και μόλις τελιώσετε καντε screenshot). Τώρα το έχω 21 μήνες και η μπαταρία τελειώνει πάρα πολύ γρήγορα και τα παίζει συνέχεια(κολλάει και κάνει επανεκκίνηση όταν χρησιμοποιώ βαριές εφαρμογές όπως το Μusical.ly , το Snapchat και το Vine). ΕΙΝΑΙ φανταστική επιλογή για αυτούς που αλλάζουν κινητο κάθε μισό ή ένα χρόνο αλλα ΟΧΙ για αυτούς που θελουν ένα κινητο που να κρατάει (πχ 2-3 χρόνια). Είναι βρε παιδί μου σαν να έχει ημερομηνία λήξης.

    3
  • Το gps κολλαει σε σημειο που να ειναι μη λειτουργικο...δεν το εφτιαξαν ουτε στο service λεγοντας μου οτι δεν εχει προβλημα

    2
  • Εγώ είμαι κάτοχος του S4 mini, και ως ευχαριστημένος καταναλωτής, πήρα πριν 2 χρόνια δώρο στη γυναίκα μου το S5 mini στα 286 ευρώ. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά, μιας και εγώ τα ρυθμίζω όλα και το συντηρώ. Μπορώ να πω πως μετά από δύο χρόνια το μόνο που χρειάστηκε ήταν να ξαναβάλω το λειτουργικό μέσω Smart Switch και όλα comple. Το μόνο θέμα που έβγαλε ήταν με τη χωρητικότητα (έβγαζε μήνυμα που έλεγε ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να κατεβάσει mail - πράγμα που δεν ίσχυε). Επειδή δεν έβγαλε καινούργια mini σειρά η samsung, και επειδή θα ήθελα να αλλάξω κινητό, σκεφτόμουν να αγοράσω το S5 mini για μένα επίσης. Αλλά βλέπω ότι πριν τρις μήνες είχε 170 ευρώ και τώρα 210. Δεν νομίζω πως θα προχωρήσω ξανά σε αγορά του ίδιου κινητού αν δεν πέσει λιγότερο από 170!

    2
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2014
Weight
120 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1.4 GHz
Processor Cores
4
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
4.5 "
Analysis
1280 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
Yes

Battery

Capacity
2100 mAh
Removable
Yes

Special Features

Protection
Dust Resistant, Water Resistant
Type
Accelerometer, Proximity, Gyroscope, Heart Rate, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
131.1 mm
Width
64.8 mm
Thickness
9.1 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (71)

  1. 39
  2. 18
  3. 5
  4. 3
  5. 6
Review this product
  • Call quality
  • Value for money
  • Screen resolution
  • Photos
  • Music
  • Speed
  • Video Recording
  • GPS
  • Sfoliatas
    4
    8 out of 8 members found this review helpful

    καλό κινητάκι. γρήγορο. φανταστική ανάλυση οθόνης. δε μπορεί να συγκριθεί με το S7 πχ και τα ολοκαίνουρια μοντέλα αλλά δε βρίσκω κάποιο σοβαρό λόγο για να το αντικαταστήσει όποιος το έχει (προς το παρόν). Είναι τίμιο.

    • Call quality
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Georgia T
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό ήταν τον πρώτο χρόνο άψογο..ακόμα και στην πισίνα το έβαλα δυο-τρεις φορές και τράβηξε τέλεια βιντεάκια (μόνο που κάτω απο το νερό δν νιωθει αφή... οπότε αμά θέλετε να βγάλετε φωτογραφια, πατήστε το βιντεο και μόλις τελιώσετε καντε screenshot). Τώρα το έχω 21 μήνες και η μπαταρία τελειώνει πάρα πολύ γρήγορα και τα παίζει συνέχεια(κολλάει και κάνει επανεκκίνηση όταν χρησιμοποιώ βαριές εφαρμογές όπως το Μusical.ly , το Snapchat και το Vine). ΕΙΝΑΙ φανταστική επιλογή για αυτούς που αλλάζουν κινητο κάθε μισό ή ένα χρόνο αλλα ΟΧΙ για αυτούς που θελουν ένα κινητο που να κρατάει (πχ 2-3 χρόνια). Είναι βρε παιδί μου σαν να έχει ημερομηνία λήξης.

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • condor
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το gps κολλαει σε σημειο που να ειναι μη λειτουργικο...δεν το εφτιαξαν ουτε στο service λεγοντας μου οτι δεν εχει προβλημα

    • Photos
    • Call quality
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Stavrossss
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Εγώ είμαι κάτοχος του S4 mini, και ως ευχαριστημένος καταναλωτής, πήρα πριν 2 χρόνια δώρο στη γυναίκα μου το S5 mini στα 286 ευρώ. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά, μιας και εγώ τα ρυθμίζω όλα και το συντηρώ. Μπορώ να πω πως μετά από δύο χρόνια το μόνο που χρειάστηκε ήταν να ξαναβάλω το λειτουργικό μέσω Smart Switch και όλα comple. Το μόνο θέμα που έβγαλε ήταν με τη χωρητικότητα (έβγαζε μήνυμα που έλεγε ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να κατεβάσει mail - πράγμα που δεν ίσχυε). Επειδή δεν έβγαλε καινούργια mini σειρά η samsung, και επειδή θα ήθελα να αλλάξω κινητό, σκεφτόμουν να αγοράσω το S5 mini για μένα επίσης. Αλλά βλέπω ότι πριν τρις μήνες είχε 170 ευρώ και τώρα 210. Δεν νομίζω πως θα προχωρήσω ξανά σε αγορά του ίδιου κινητού αν δεν πέσει λιγότερο από 170!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Αντζας
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολυ καλο μεχρι στιγμης.βολικο μεγεθος.ανθεκτικο.πραγματικα αδιαβροχο(δοκιμασμενο).δακτυλικο ετσι κι ετσι.ir blaster φοβερο.ο toutchwiz παει αρκετα καλα αν και τα σημερινα samsung ακομα και χαμηλοτερης κατηγοριας (βλεπε j5)ειναι λιγο πιο γρηγορα λογω απουσιας blootware.η καμερα ειναι πραγματικη 8αρα.σε συγκριση με j5.a3 2016 πιο καλη γιατι εχει hdr και οπτικο σταθεροποιητη πραγμα που τα αλλα δεν εχουν.τα mp θα φανουν λιγα μονο σε πολυ ζουμ.οταν το πηρα ειχε 160.τωρα δεν ξερω αν θα το επερνα απ την στιγμη που παιζει π.χ το moto x στα 165.

    Did you find this review helpful?
  • Pano_Andoni50
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ένα μέτριο κινητό που και που κολλάει μπροστά η κάμερα είναι καλή μέτρια μπαταρία με φυλ χρήση κρατάει 8 ώρες

    Did you find this review helpful?
  • Dimitris_Kiorpes
    5
    9 out of 9 members found this review helpful

    Έχω το κινητό 1 εβδομάδα και έχω να πω τα εξής:
    •Καλή κάμερα και μπροστινή και οπίσθια.
    •Μηδενικά κολλήματα μέχρι στιγμής.
    •Πολύ καλή οθόνη (super amoled).
    •Αρκετά καλό το δακτυλικό.
    •Χρήσιμες είναι και η προστασίες (αδιάβροχο, ανθεκτικό σε σκόνη, άμμο)
    •Μεγάλη μνήμη.
    •Αρκετά καλό το μέγεθος της οθόνης.
    •4G
    •Πολύ δυνατό ηχείο.
    •Καλή μνήμη ram (θα προτιμούσα 2gb αντί για 1,5gb).

    Did you find this review helpful?
  • Windwheel Aster
    1
    7 out of 21 members found this review helpful

    Το κινητό το είχα 1 μήνα το άλλαξα πριν 4 μήνες κι ήταν χάλιο!!! Δεν έμπαινε στο ίντερνετ, χρειαζόταν δύναμη για να το πατήσεις, η πίσω κάμερα ήταν οκ αλλά το βράδυ μέτρια δεν έχει καν φλας, η μπροστινή κάμερα ήταν μέτρια,κολλούσε πολύ!! Μικρή διάρκεια μπαταρίας, κάποιες φορές προβλήματα στη φόρτιση. Το έχει κι ένας φίλος μου με τα ίδια προβλήματα. Κι έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω το κινητό. Άδικα τα 185,13 ευρώ. Καλύτερα να μην το πάρει κανείς!

    Did you find this review helpful?
  • Vaggoc_Ch
    2
    7 out of 12 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω 1 χρόνο. Στην αρχή ξεκίνησε πολύ καλά και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, αλλά μετά τους 5 μήνες κολλούσε συνεχώς. Είχα πολύ ελεύθερη μνήμη αλλά και πάλι κολλούσε. Το ανέχτηκα για αρκετό καιρό μέχρι που αναγκάστηκα να αλλάξω συσκευή. Βάζω 2 αστέρια μόνο και μόνο για την ταχύτητα που είχε στην αρχή.

    Did you find this review helpful?
  • xristos traxanas 23
    3
    6 out of 9 members found this review helpful

    Κολλάει σπάνια αλλά η μπαταρία του είναι χάλια τελειώνει μέσα σε 6 ώρες. Η μπροστινή κάμερα δεν είναι και τόσο καλή αλλά η πισινή είναι κάπως καλύτερη . Μου έχει πέσει πολλές φορές αλλά η οθόνη δεν έπαθε κάτι μόνο λίγο τα γύρω γύρω. Ο ήχος είναι δυνατός.

    Did you find this review helpful?
  • npentzos
    4
    9 out of 11 members found this review helpful

    Πολύ καλό κινητό, και καλή κάμερα για τα λεφτά του. Είναι γρήγορο και έχει πολύ καλό touch screen. Το έχω ένα μήνα, το μόνο που έχει κάνει είναι ένα κόλλημα μια φόρα το οποίο δεν ξεκόλησε μέχρι που έβγαλα την μπαταρία.

    Did you find this review helpful?
  • blackspider
    3
    4 out of 9 members found this review helpful

    Ειχα το S4 μινι,περιμενα κατι καλυτερο απο το S5,αλλα δεν βρηκα κατι.Μικρη διαρκεια μπαταριας,καμια φορα κολλαει και καποιες φορες προβληματα στη φορτιση.Η καμερα απλα συνηθισμενη.Στα θετικα η τιμη και το μεγεθος

    Did you find this review helpful?
  • nikos.dogstyle
    1
    6 out of 13 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το εχω στην κατοχη μου εδω και 1 μηνα και εχω σχηματισει πλεον αποψη.Το κινητο δεν αξιζει ουτε 200ε.Δεν ξερω αν ειναι το δικο μου προβληματικο ή ολα παντως στο δικο μου η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο.Πχ:Δεν ειναι λιγες οι φορες οι οποιες δν ανοιγουν τα δεδομενα η λυση σε αυτο το προβλημα;;;κανω πανω απο 5 φορες την ημερα επανεκκινηση!Επισης η καμερα κολαει πολυ συχνα σε βαθμο σπαστικο.Ακομα το κινητο σβινει απο μονο του χωρις λογο.Τελος και καλυτερο;;;;πολλες φορες ενω βαζω τον φορτιστη δεν φορτιζει μου γραφει οτι συνδεθηκαν ακουστικα παρολο που δν τα εχω βαλει.Συμπερασματικα δεν ξερω αν ολα αυτα εχουν επηρεαστει απο το νερο αν και το εχω βρεξει ελαχιστες φορες ή απο κατι αλλο.Το κινητο δν αξιζει. Δεν θα το συνιστουσα.

    Did you find this review helpful?
  • dio55
    5
    7 out of 7 members found this review helpful

    Καλη τιμη, καλη μπαταρια, καλες επιδοσεις, αδιαβροχο, αριστη καμερα και premium αισθηση στο χερι. Μια πολυ αξιολογη προταση με πολλα εξτρα!

    Did you find this review helpful?
  • vbogiatzaki
    5
    9 out of 10 members found this review helpful

    Τέλειο τηλέφωνο με πολλή καλή φωτογραφική μηχανή, βγάζει ωραίες φωτογραφίες μέρα και νύχτα καθώς και εύκολα selfies. Έχει γρήγορη αναζήτηση στο ίντερνετ, εύκολο μενού και πολύ βολικό μέγεθος και σχήμα.

    Did you find this review helpful?
  • thanasis107
    1
    6 out of 21 members found this review helpful

    Αρκετά γρήγορο κινητό ,καλή κάμερα, καλή ανάλυση οθόνης σχετικά ένα πολύ καλο κινητό για τα λεφτά του βάζω 3 αστεράκια γιατι έχει 2 προβλήματα 1) μερικές φορες δεν λειτουργεί η κάμερα και πρέπει να το κάνω επανακίνηση 2) αν το ακουμπισεις κάπου με λίγο παραπάνω δύναμη πχ το αφήσεις στο τραπεζι τοτε κάνει επανεκκίνηση μονο του .........μετα απο ενσ μηνα κανει επανεκκίνηση μονο του 20 φορες την μερα

    Did you find this review helpful?
  • marios9895
    5
    8 out of 10 members found this review helpful

    Το κινητο το εχω απο το περασμενο Σεπτεμβριο, κοντα στους 9 μηνες δηλαδη και ειναι τερας!! Δεν καταλαβαινει τιποτα, το παιρνω μαζι μου στο μπανιο, το ειχα βαλει στη θαλασσα και ετρεχε κανονικα!! Δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα, το εχω φορτωσει με αρκετες εφαρμογες αλλα συνεχιζει να ειναι γρηγορο!!! Το μονο αρνητικο ειναι το οτι οταν φορτιζει, κολλαει αρκετα συχνα( δε ξερω γιατι) και χρειαζεται επανεκκινηση

    Did you find this review helpful?
  • chrissel99
    4
    8 out of 9 members found this review helpful

    Αρκετά καλό κινητό για κάποιον ο οποίος δεν ζητάει πολλά απά αυτό
    Το έχω κάπου στους 6 μήνες
    Τα κύρια θετικά του είναι πέντε:
    -ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ
    -Fingerprint
    -τρομερή μπροστινή κάμερα
    -Αρκετά καλό hardware για κινητό της τάξης του
    Πολλές φορές μου τρώει κάτι σκαλώματα τα οποία με εκνευρίζουν αρκετα π.χ κολλάει το retrica σβήνει μόνο του κλείνει εφαρμογές κλπ
    αρκετά καλή επιλογή για κάποιον που δεν έχει τρελές απαιτήσεις

    Did you find this review helpful?
  • martjia
    3
    4 out of 12 members found this review helpful

    Με ανοιχτο το bluetooth, ανοιχτο και το ιντερνετ χωρις να το κανω χρηση η διαρκεια τις μπαταριας του 7 ωρες και το χρησιμοποιησα μονο για τηλεφωνα. με κλειστο ιντερνετ και blyetooth διαρκεια μια μερα.

    Did you find this review helpful?
  • EXTRA LIFT
    4
    6 out of 7 members found this review helpful

    Σπάνια κολλήματα ……….. πρόβλημα με το GPS δεν βρίσκει τους δορυφόρους !
    κατά τα άλλα γενικά πολύ καλό !!!!

    31/03/15 Το πήγα σέρβις με εγγύηση και μου άλλαξαν την πλακέτα του τηλ τώρα όλα οκ

    18-12-15 Πάλι πρόβλημα με το gps το πήγα άλλες 2 φορές σέρβις αλά συνεχίζει να έχει πρόβλημα μάλλον είναι προβληματικό από κατασκευής θα το ξαναπάω αν και βαρέθηκα το πήγαινε έλα αν δεν λυθεί το πρόβλημα απλά μετακομίζω στην sony !

    Did you find this review helpful?
  • matt.pap.7
    5
    8 out of 9 members found this review helpful

    πιστευω απο τα καλυτερα που υπαρχουν.μεγαλη οθονη ευκολο σε χρηση.γρηγορο αρκετα.ωραιος ηχος.για μενα το μονο θεμα που εχω ειναι με την φωτογραφια .αν το θεμα κουνηθει η φωτο ειναι χαλια ενω σε αλλλα δεν συ,βαινει αυτο.παντως δυσκολα θα το αλλαζα

    Did you find this review helpful?
  • SolidMagCrew
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Μετα απο μηνες χρησιμοποιώντας το S5 mini εφτασα σε πολυ καλα συμπερασματα. Ενω στην αρχη τελιωνε πολυ γρηγορα η μπαταρια εκλεισα τα δεδομενα και μιας και δεν το χρησιμοποιω πολυ κραταει 2-3 μερες. Το Google Maps δεν δουλευει μονο με το GPS για καποιο λογο αλλα το Navmii κανει μια χαρα την δουλεια του για οποιον θελει να το κατεβασει και να εχει πλοηγηση χωρις τη χρηση Internet (αυτο ισχυει για το s5 mini, που εχει GPS/Glonass οχι A-GPS). Το σκανερ δαχτυλικων αποτυποματων μετα απο λιγο καιρο χρησης διαβαζει το αποτυπωμα πλαγια ακομα και αναποδα χωρις προβλημα. Επισης τωρα το καλοκαιρακι βολευει που ειναι αδιαβροχο για τυχον ατυχηματα στην παραλια ή ακομα και για underwater φωτογραφιες. Το προτεινω γιατι εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα και σχετικα χαμηλη τιμη για ενα τοσο καλο κινητο.

    Did you find this review helpful?
  • georgeadamopoulos1999
    4
    7 out of 7 members found this review helpful

    Πολύ καλό κινητό. έχει πολύ καλή καμερα, δεν κολλάει,δεν κρασαρει,πολύ καλή τιμή. το μόνο αρνητικο είναι η μπαταρία του

    Did you find this review helpful?
  • καλό κινητάκι. γρήγορο. φανταστική ανάλυση οθόνης. δε μπορεί να συγκριθεί με το S7 πχ και τα ολοκαίνουρια μοντέλα αλλά δε βρίσκω κάποιο σοβαρό λόγο για να το αντικαταστήσει όποιος το έχει (προς το παρόν). Είναι τίμιο.

    8
  • Το κινητό ήταν τον πρώτο χρόνο άψογο..ακόμα και στην πισίνα το έβαλα δυο-τρεις φορές και τράβηξε τέλεια βιντεάκια (μόνο που κάτω απο το νερό δν νιωθει αφή... οπότε αμά θέλετε να βγάλετε φωτογραφια, πατήστε το βιντεο και μόλις τελιώσετε καντε screenshot). Τώρα το έχω 21 μήνες και η μπαταρία τελειώνει πάρα πολύ γρήγορα και τα παίζει συνέχεια(κολλάει και κάνει επανεκκίνηση όταν χρησιμοποιώ βαριές εφαρμογές όπως το Μusical.ly , το Snapchat και το Vine). ΕΙΝΑΙ φανταστική επιλογή για αυτούς που αλλάζουν κινητο κάθε μισό ή ένα χρόνο αλλα ΟΧΙ για αυτούς που θελουν ένα κινητο που να κρατάει (πχ 2-3 χρόνια). Είναι βρε παιδί μου σαν να έχει ημερομηνία λήξης.

    3
  • Το gps κολλαει σε σημειο που να ειναι μη λειτουργικο...δεν το εφτιαξαν ουτε στο service λεγοντας μου οτι δεν εχει προβλημα

    2
  • Εγώ είμαι κάτοχος του S4 mini, και ως ευχαριστημένος καταναλωτής, πήρα πριν 2 χρόνια δώρο στη γυναίκα μου το S5 mini στα 286 ευρώ. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά, μιας και εγώ τα ρυθμίζω όλα και το συντηρώ. Μπορώ να πω πως μετά από δύο χρόνια το μόνο που χρειάστηκε ήταν να ξαναβάλω το λειτουργικό μέσω Smart Switch και όλα comple. Το μόνο θέμα που έβγαλε ήταν με τη χωρητικότητα (έβγαζε μήνυμα που έλεγε ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να κατεβάσει mail - πράγμα που δεν ίσχυε). Επειδή δεν έβγαλε καινούργια mini σειρά η samsung, και επειδή θα ήθελα να αλλάξω κινητό, σκεφτόμουν να αγοράσω το S5 mini για μένα επίσης. Αλλά βλέπω ότι πριν τρις μήνες είχε 170 ευρώ και τώρα 210. Δεν νομίζω πως θα προχωρήσω ξανά σε αγορά του ίδιου κινητού αν δεν πέσει λιγότερο από 170!

    2
  • See all