ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ: Πολύ καλό κινητό για όσους ψάχνουν βολικό, *μερικώς* αδιάβροχο κινητό για τυπική χρήση (δηλ. τηλέφωνο + συνήθεις εφαρμογές), σε λογική τιμή. Αν δεν ενδιαφέρει η αδιαβροχοποίηση, υπάρχουν καλύτερες ή φτηνότερες επιλογές.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
+ Μερική αδιαβροχοποίηση (όχι για να το βάλετε στο νερό!), το κάνει κατάλληλο για χρήση GPS σε πεζοπορείες και άλλες αθλητικές δραστηριότητες (το δουλεύω με Anavasis TopoNavigator Extreme)
+ Βολικό μέγεθος, χωρίς να είναι τόσο μικρό που να είναι δύσχρηστο για τις εφαρμογές
+ Καλή διάρκεια μπαταρίας (δύο μέρες +, για απλή χρήση χωρίς browsing, facebook κλπ, wi-fi και gps κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα). Τα δύο power saving modes δίνουν έξτρα διάρκεια. Το ένα μάλιστα, το πιο ενεργοβόρο, είναι παραμετροποιήσιμο (ορίζεις ασπρόμαυρο χρώμα οθόνης αν θέλεις, να μην κάνει πρόσβαση σε δεδομένα κ.α.). Αν το χρησιμοποιείς σαν τάμπλετ, ε τότε φαντάζομαι θα βγάζει μέχρι μία μέρα, όπως όλα τα κινητά. Μην ακούτε τα περί χαμηλής διάρκειας, είτε το ξετινάζουν στη χρήση είτε το hardware έχει πρόβλημα (κρινοντας όμως από τα τόσο διαφορετικά προφίλ χρήσης, μάλλον δεν φταίει σχεδόν ποτέ το hardware).
+ Δεν κολλάει πουθενά το λειτουργικό και οι προσθήκες (touchwiz) της Samsung (σε αντίθεση με αυτά που γράφουν κάποια reviews)
+ Αρκετά φωτεινή οθόνη (θα μπορούσε να είναι και φωτεινότερη), με αυτόματη (αν και λίγο αργή) προσαρμογή στον περιβάλλοντα φωτισμό
+ Υπεράφθονη εσωτ. μνήμη storage (αν δεν παίζεις παιχνιδια), επαρκής ram
+ Ταχύτατη παροχή στίγματος από το GPS (λίγα δευτ. μετά την ενεργοποίηση)
+ Αξιόλογη πίσω κάμερα (οκ, δεν είναι dslr!), σε καλό ή μέτριο φωτισμό. Καλούτσικο φλας. UPDATE: μετά από προσεκτική ανάλυση των φωτογραφιών, είναι ολοκάθαρη η βαριά επέμβαση που γίνεται προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο θόρυβος ("watercolor effect"). Η ποιότητα εικόνας δεν ξεπερνά αυτήν μιας μέτριας κόμπακτ (αναμενόμενο για μικρούς αισθητήρες). Δεν προσφέρονται ρυθμίσεις ή απενεργοποίηση της εν λόγω αποθορυβοποίησης
+ Θύρα USB που εμπνέει εμπιστοσύνη ότι δεν θα σπάσει σε κανένα μήνα
+ Αφαιρείται η μπαταρία ! Αισθάνομαι άβολα με κινητά που δεν το έχουν αυτό, βλ. Sony M4 Aqua
+ Το USB δεν έχει κανένα εκνευριστικό καπάκι !
- Μέτρια έως χαμηλή ένταση μεγαφώνου (ανοιχτή ακρόαση)
* Ηeart-rate monitor, fingerprint sensor και ir-blaster δεν τα δοκίμασα, άκουσα πάντως πως, τουλάχιστον το heart rate monitor, δεν είναι αρκετά ακριβές για σοβαρή χρήση
Όλα τα παραπάνω μετά από απροβλημάτιστη αναβάθμιση σε εργοστασιακό Lollipop 5.11. UPDATE: Εχει βγει εργοστασιακό Android 6.01 και παίζει μια χαρά